Skoči na vsebino

HONDA CBR 900 RR


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ufff zdej sem pomirjen,... :) jz sem tud mislu kva je to...k se kr fajn sliš pr pospeševanju,predvsem v klance...ja ma pa 71.000km :D

Lohk, da mam preveč glasno čelado, ampak jest tega pri moji ne slišim... :?... mam pa novo ketno, original od honde!

Popravljeno . Popravil GhostRR
Objavljeno

no no je moja definitivno glasnejša čelada :grim pa vseen slišim,tud ketno sem letos novo D.I.D. dal pa se še sliš,sam jz mam tak filing kt da je tm nek na sprednjem delu mašine in ne pr sklopki :hmm:

ma OK dokler vse dela se ne obremenjujem s tem :P

Objavljeno

Lohk, da mam preveč glasno čelado, ampak jest tega pri moji ne slišim... :?... mam pa novo ketno, original od honde!

Sej od letnika 96 naprej(že 918 ccm) to ni bilo tako slišati kot pri letnikih 92-95 edin pri tistih, ki so se dost po zadnjem vozil in so motor dvigovali z sklopko je to začel malo bolj ropotat(k je zadeva dobila "luft")

Drugač pa naredil z štirimi cbr 900 rr preko 130 000km brez tehničnih problemov(samo redni servisi)

Objavljeno (popravljeno)

To je košara sklopke in ta ropot je še bolj slišati pri cbr, ki imajo malo več kilometrov(40000km+)in majo vsi ti deli mogoče že malo več "lufta".Imel sem štiri cbr 900 94.l,95.l,96.l,97.l in pri vseh se je to slišalo.Sej pri močnem pospeševanju to dela skoz samo je pol že taka brzina in veter , da voznik tega ne sliš več.

Kok je pa zadeva nevarna da odpove? Je trteba menjat košarao zaradi tega ropota? :hmm:

69.000 pa neki km drgac .)

Popravljeno . Popravil maXXXimum
Objavljeno

Kok je pa zadeva nevarna da odpove? Je trteba menjat košarao zaradi tega ropota? :hmm:

69.000 pa neki km drgac .)

NE NI TREBA,TI SAM GAS!!! :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Iščem moj novi motor in se mi ta CBRa kar dopade. Imel sem že CBR 1000F in CBR 600F, pa bi bila lepo nadaljevanje, nekako si predstavljam 900 kot nekako vmesni model. Moč in navor tisočke z okretnostjo šestaka.

Pa me zanimata 2 stvari:

- ker bi to bil moj edini motor in ker avta skoraj ne vozim, me zanima kako bi se odnesla predvsem v mestu, mrzla jutra in vžig, vožnja v dežju, sovoznik, poraba, torej praktičnost. Punca bi šla z mano na občasni izlet na morje, se bo z mano hotela tudi vrniti domov? To, da ima menda prostor pod sovoznikovim sedežem je velik plus, ker grem pogosto na pumpo po sladkarije tudi sredi noči :blush:

- kaj pa mašine, če ima recimo 60k kilometrov, verjetno fejst nažganih, prenesjo tja do 100k+ brez večjih posegov? Kaj se sploh največ servisira pri teh modelih običajno?

OK, to bi bilo to pa lep pozdrav

Popravljeno . Popravil suntrace14
Objavljeno

suntrace14 od 900-tke ne pričakuj kakšne ekstra okretnosti, tako da ta motor tudi ni glih primerna izbira za fijakanje po mestu in slalomiranje med avti :doze:

Objavljeno

suntrace14 od 900-tke ne pričakuj kakšne ekstra okretnosti, tako da ta motor tudi ni glih primerna izbira za fijakanje po mestu in slalomiranje med avti :doze:

kaj da ne,govoriš iz izkušenj ali na pamet?? :grrr

še kako okretna zna bit med vijuganjem po Celovški naprimer :devil:

Drugač pa suntrace14 z vsem naštetim ne bi smelo biti težav,edin tist s sopotnico pa res glej,da bo samo nekajkrat šla do morja s tabo,pa še to ne dalj kot do Portoroža :grim

z mašino se ti najmanj obremenjuj,moja ma 71.000km prekleto nažganih kilometrov pa dela k urca :)

Objavljeno

kaj da ne,govoriš iz izkušenj ali na pamet?? :grrr

iz izkušenj ;)

sicer je pa Suntrace omenjal okretnost kot pri 600-takih, kar definitivno ne drži :doze:

Objavljeno

no jst jo mam 97 letnik. motorčk je igračka. povedano vse.

Objavljeno

Moja je letnik 1993, pa je 100x boljša za sovoznico, kot pa naprimer kolegova R1 l.2001.

Kar se pa okretnosti tiče: ravno za med ulcam vijugat ni, se pa da konkretno pelat po cesti.

Objavljeno

..... ti priporočam še krmilo z manjšim kotom ali vsaj nekoliko dvignjeno.....

...kot ročk je itak nastavljiv, krmilo pa je kar precej dvignjeno...

...saj ta motor je turer(delovno okolje), z veliko mero športnosti (agregat)

Moj jih ima tudi blizu 60.000 prevoženih, od tega 25.000 mojih, a dela kot se spodobi. BREZ problemov, prejšnemu lastniku, kakor tudi meni, a se mu vsaj osnovno posveti vsakih 10.000km! :OK:

ne vem, ne vem, mislim, da ga nebom dal od hiše!!! ... ker poleg bodočega Kawasakija,:devil: hočem še v garaži imeti eno ZANESLIJIVO MAKINO SPORTIVO

Suntrace14, pa baje, so letniki 96, "najtabul", tako, da ti svetujem, da malo pogledaš te modele :naughty: :D

vrn, vrnnnn :kva2:

Objavljeno

Da oživimo temo.....mora biti na vrhu... :grupni: :yea1:

Torej, moj motor, se estetsko štima!! :yea1: (naum prodou) :grrr :devil:

Zdaj pa resnično naprošam vse, ki bi mi znali pomagati pri sledeči zadevi; nujno rabim točne dimenzije, oz. že izrezana "krila" (negativ), ki jih lahko vidite tukaj...

klik (tiiste črne na boku in koščke na tanku)

kaj mislite?? :naughty: :hmm:

Objavljeno

klik (tiiste črne na boku in koščke na tanku)

kaj mislite?? :naughty: :hmm:

ma za te nalepke ne bi smel bit problem, saj ni nič kompliciranega za narest, in ti jih naredi vsak, ki dela car tattoje .)

Objavljeno

:hmm: že, že,...sem se pogovarjal z dvema mojstroma iz naših krajev...a mene bolj matrajo dimenzije točne.

Mora biti profi poštimano, če se že enkrat kaj konnkretnega dela... :OK:

Sicer pa nočem nalepk, le obrise oz. negativ, ki se preko tega lakira... .)

Objavljeno

Ma že kdo izkušnje z menjavo sprednjega zobnika?

Kakšen negativen efekt? Sem razmišljal o menjavi.. pa rajš prej vprašam :hmm:

Seveda me zanima tut kje zadevo nabavit, cena,... :whistle:

Objavljeno

:hmm: a ti že "drsi"ketna na zobniku??! :fredy:

(ker jaz ga prej nebi menjal) :grrr :whistle:

Objavljeno

Jest sm zamenjal komplet zobnikov, pa nimam nič slabga za povedat.

Zakaj bi pa sami prvi zobnik menjal???

Objavljeno (popravljeno)

jz sem menjal oba letos,...drugač ni nč kompliciranega,...sam loh pa nastane problem tko kt pr men,k je en "mojster" mal preveč zategnu šrauf pr prvemu zobniku in je mal navoje požrlo,zdej pa ne morem čist do konca zategnt :angry2: ,...za te zadeve morš uporablat momen-ključ,v manual booku pa piše kolk je to treba zategnit .)

maš pa v Avstriji to najcnejš po moje v Louisu,komplet D.I.D.

Popravljeno . Popravil kađiva
Objavljeno

Ma že kdo izkušnje z menjavo sprednjega zobnika?

Kakšen negativen efekt? Sem razmišljal o menjavi.. pa rajš prej vprašam :hmm:

Seveda me zanima tut kje zadevo nabavit, cena,... :whistle:

Verjetno si mislu o zamenjavi sprednjega zobnika z manjšim.Jest sem na vseh svojih CBR zamenjal sprednji zobnik z manjšim.Serijskega 16 zob sem zamenjal za 15 zob (renthal zobnik pride okoli 20 eur)

in priporočam saj se motorju zadeva pozna bolj kot vse drugo(komplet akrapovič,dynojet kit,K&N filter...)

1.motor ima občutno boljši pospešek in se hitreje zavrti

2.na račun manjšega zobnika spredaj se zadnje kolo pomakne nazaj in je večja medosna razdalja in večja stabilnost motorja

3.motor tudi v šesti prestavi doseže polne obrate vendar ne do omejevalca ker s serijskimi prenosi in serijskim auspuhom gre šesta prestava komaj kaj hitreje kot peta

4.ni bojazni da bo prežrlo plastiko na zadnji nihajki po kateri teče ketna ker zaradi manjšega zobnika ketna teče malo nižje

5.podoben efekt je tudi če zamenjaš zadnji zobnik z 2 ali 3 zob več vendar je medosna razdalja potem krajša in še zobnik je še enkrat dražji

6.res najcenejši "tuning" k se res pozna

Objavljeno

Verjetno si mislu o zamenjavi sprednjega zobnika z manjšim.

NATANKO to je mislil... ;)

Objavljeno

Ja, se čist strinjam z RVTjem... če daš manjši zobnik spredi, je mopet bolj živahen, edino končne brzine ne doseže tako visoke, kot s 16ko (kao da je to ful podatek :devil: )

Objavljeno

bi morda pretiraval, če bi se spredaj poigral z 14-ko??

a serijski pa ma 16 zob?

Objavljeno

ne bi smelo biti problema .) kolliko pa kaj koštajo prednji zobniki??

Objavljeno

Brzina pri zobniku 15 zob je večja kot pri 16 zob serijskemu ker se šesta prestava zavrti v rdeče polje (ne do omejevalca) in je pri tem motorju s serijskimi prenosi šesta res mišljena kot ekonomična oziroma potovalna prestava.Sem zmeril končno brzino obeh zobnikov (15 in 16) z prenosno navigaciji garmin ker je tut mene firbec gonu, ker števc pol mal več kaže ker je vezan na izhod iz menjalnika in ne na hitrost vrtenja koles

Spredaj 14 zob nardi motor preveč živčen in prestave so res prekratke pa še šesta pride do omejevalca.Bolš je dat potem še zadaj dva zobnika več ampak to so že prenosi za dirkališče in motor mora imeti potem še kar nekaj modifikacij da vse klapa(športni filter,kit v frgazerjih, menjan komplet izpuh.....)

Renthalova zobnika staneta:-sprednji 15 zob 26 EUR,-zadnji 45 zob 53 EUR dobi se jih pa pri GIDLU .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!