GhostRR Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 (popravljeno) ufff zdej sem pomirjen,... :) jz sem tud mislu kva je to...k se kr fajn sliš pr pospeševanju,predvsem v klance...ja ma pa 71.000km :D Lohk, da mam preveč glasno čelado, ampak jest tega pri moji ne slišim... :?... mam pa novo ketno, original od honde! Popravljeno November 19, 2005. Popravil GhostRR
kađiva Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 no no je moja definitivno glasnejša čelada :grim pa vseen slišim,tud ketno sem letos novo D.I.D. dal pa se še sliš,sam jz mam tak filing kt da je tm nek na sprednjem delu mašine in ne pr sklopki :hmm: ma OK dokler vse dela se ne obremenjujem s tem :P
RVT Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 Lohk, da mam preveč glasno čelado, ampak jest tega pri moji ne slišim... :?... mam pa novo ketno, original od honde! Sej od letnika 96 naprej(že 918 ccm) to ni bilo tako slišati kot pri letnikih 92-95 edin pri tistih, ki so se dost po zadnjem vozil in so motor dvigovali z sklopko je to začel malo bolj ropotat(k je zadeva dobila "luft") Drugač pa naredil z štirimi cbr 900 rr preko 130 000km brez tehničnih problemov(samo redni servisi)
maXXXimum Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 (popravljeno) To je košara sklopke in ta ropot je še bolj slišati pri cbr, ki imajo malo več kilometrov(40000km+)in majo vsi ti deli mogoče že malo več "lufta".Imel sem štiri cbr 900 94.l,95.l,96.l,97.l in pri vseh se je to slišalo.Sej pri močnem pospeševanju to dela skoz samo je pol že taka brzina in veter , da voznik tega ne sliš več. Kok je pa zadeva nevarna da odpove? Je trteba menjat košarao zaradi tega ropota? :hmm: 69.000 pa neki km drgac .) Popravljeno November 19, 2005. Popravil maXXXimum
RVT Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 Kok je pa zadeva nevarna da odpove? Je trteba menjat košarao zaradi tega ropota? :hmm: 69.000 pa neki km drgac .) NE NI TREBA,TI SAM GAS!!! :yea1:
suntrace14 Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 (popravljeno) Iščem moj novi motor in se mi ta CBRa kar dopade. Imel sem že CBR 1000F in CBR 600F, pa bi bila lepo nadaljevanje, nekako si predstavljam 900 kot nekako vmesni model. Moč in navor tisočke z okretnostjo šestaka. Pa me zanimata 2 stvari: - ker bi to bil moj edini motor in ker avta skoraj ne vozim, me zanima kako bi se odnesla predvsem v mestu, mrzla jutra in vžig, vožnja v dežju, sovoznik, poraba, torej praktičnost. Punca bi šla z mano na občasni izlet na morje, se bo z mano hotela tudi vrniti domov? To, da ima menda prostor pod sovoznikovim sedežem je velik plus, ker grem pogosto na pumpo po sladkarije tudi sredi noči :blush: - kaj pa mašine, če ima recimo 60k kilometrov, verjetno fejst nažganih, prenesjo tja do 100k+ brez večjih posegov? Kaj se sploh največ servisira pri teh modelih običajno? OK, to bi bilo to pa lep pozdrav Popravljeno November 19, 2005. Popravil suntrace14
jose Objavljeno November 19, 2005 Opozori Objavljeno November 19, 2005 suntrace14 od 900-tke ne pričakuj kakšne ekstra okretnosti, tako da ta motor tudi ni glih primerna izbira za fijakanje po mestu in slalomiranje med avti :doze:
kađiva Objavljeno November 20, 2005 Opozori Objavljeno November 20, 2005 suntrace14 od 900-tke ne pričakuj kakšne ekstra okretnosti, tako da ta motor tudi ni glih primerna izbira za fijakanje po mestu in slalomiranje med avti :doze: kaj da ne,govoriš iz izkušenj ali na pamet?? :grrr še kako okretna zna bit med vijuganjem po Celovški naprimer :devil: Drugač pa suntrace14 z vsem naštetim ne bi smelo biti težav,edin tist s sopotnico pa res glej,da bo samo nekajkrat šla do morja s tabo,pa še to ne dalj kot do Portoroža :grim z mašino se ti najmanj obremenjuj,moja ma 71.000km prekleto nažganih kilometrov pa dela k urca :)
jose Objavljeno November 20, 2005 Opozori Objavljeno November 20, 2005 kaj da ne,govoriš iz izkušenj ali na pamet?? :grrr iz izkušenj ;) sicer je pa Suntrace omenjal okretnost kot pri 600-takih, kar definitivno ne drži :doze:
GorazdH Objavljeno November 21, 2005 Opozori Objavljeno November 21, 2005 no jst jo mam 97 letnik. motorčk je igračka. povedano vse.
Brdaus Objavljeno November 21, 2005 Opozori Objavljeno November 21, 2005 Moja je letnik 1993, pa je 100x boljša za sovoznico, kot pa naprimer kolegova R1 l.2001. Kar se pa okretnosti tiče: ravno za med ulcam vijugat ni, se pa da konkretno pelat po cesti.
krava Objavljeno November 21, 2005 Opozori Objavljeno November 21, 2005 ..... ti priporočam še krmilo z manjšim kotom ali vsaj nekoliko dvignjeno..... ...kot ročk je itak nastavljiv, krmilo pa je kar precej dvignjeno... ...saj ta motor je turer(delovno okolje), z veliko mero športnosti (agregat) Moj jih ima tudi blizu 60.000 prevoženih, od tega 25.000 mojih, a dela kot se spodobi. BREZ problemov, prejšnemu lastniku, kakor tudi meni, a se mu vsaj osnovno posveti vsakih 10.000km! :OK: ne vem, ne vem, mislim, da ga nebom dal od hiše!!! ... ker poleg bodočega Kawasakija,:devil: hočem še v garaži imeti eno ZANESLIJIVO MAKINO SPORTIVO Suntrace14, pa baje, so letniki 96, "najtabul", tako, da ti svetujem, da malo pogledaš te modele :naughty: :D vrn, vrnnnn :kva2:
krava Objavljeno November 26, 2005 Opozori Objavljeno November 26, 2005 Da oživimo temo.....mora biti na vrhu... :grupni: :yea1: Torej, moj motor, se estetsko štima!! :yea1: (naum prodou) :grrr :devil: Zdaj pa resnično naprošam vse, ki bi mi znali pomagati pri sledeči zadevi; nujno rabim točne dimenzije, oz. že izrezana "krila" (negativ), ki jih lahko vidite tukaj... klik (tiiste črne na boku in koščke na tanku) kaj mislite?? :naughty: :hmm:
jose Objavljeno November 26, 2005 Opozori Objavljeno November 26, 2005 klik (tiiste črne na boku in koščke na tanku) kaj mislite?? :naughty: :hmm: ma za te nalepke ne bi smel bit problem, saj ni nič kompliciranega za narest, in ti jih naredi vsak, ki dela car tattoje .)
krava Objavljeno November 26, 2005 Opozori Objavljeno November 26, 2005 :hmm: že, že,...sem se pogovarjal z dvema mojstroma iz naših krajev...a mene bolj matrajo dimenzije točne. Mora biti profi poštimano, če se že enkrat kaj konnkretnega dela... :OK: Sicer pa nočem nalepk, le obrise oz. negativ, ki se preko tega lakira... .)
maXXXimum Objavljeno December 3, 2005 Opozori Objavljeno December 3, 2005 Ma že kdo izkušnje z menjavo sprednjega zobnika? Kakšen negativen efekt? Sem razmišljal o menjavi.. pa rajš prej vprašam :hmm: Seveda me zanima tut kje zadevo nabavit, cena,... :whistle:
krava Objavljeno December 3, 2005 Opozori Objavljeno December 3, 2005 :hmm: a ti že "drsi"ketna na zobniku??! :fredy: (ker jaz ga prej nebi menjal) :grrr :whistle:
Brdaus Objavljeno December 4, 2005 Opozori Objavljeno December 4, 2005 Jest sm zamenjal komplet zobnikov, pa nimam nič slabga za povedat. Zakaj bi pa sami prvi zobnik menjal???
kađiva Objavljeno December 4, 2005 Opozori Objavljeno December 4, 2005 (popravljeno) jz sem menjal oba letos,...drugač ni nč kompliciranega,...sam loh pa nastane problem tko kt pr men,k je en "mojster" mal preveč zategnu šrauf pr prvemu zobniku in je mal navoje požrlo,zdej pa ne morem čist do konca zategnt :angry2: ,...za te zadeve morš uporablat momen-ključ,v manual booku pa piše kolk je to treba zategnit .) maš pa v Avstriji to najcnejš po moje v Louisu,komplet D.I.D. Popravljeno December 4, 2005. Popravil kađiva
RVT Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 Ma že kdo izkušnje z menjavo sprednjega zobnika? Kakšen negativen efekt? Sem razmišljal o menjavi.. pa rajš prej vprašam :hmm: Seveda me zanima tut kje zadevo nabavit, cena,... :whistle: Verjetno si mislu o zamenjavi sprednjega zobnika z manjšim.Jest sem na vseh svojih CBR zamenjal sprednji zobnik z manjšim.Serijskega 16 zob sem zamenjal za 15 zob (renthal zobnik pride okoli 20 eur) in priporočam saj se motorju zadeva pozna bolj kot vse drugo(komplet akrapovič,dynojet kit,K&N filter...) 1.motor ima občutno boljši pospešek in se hitreje zavrti 2.na račun manjšega zobnika spredaj se zadnje kolo pomakne nazaj in je večja medosna razdalja in večja stabilnost motorja 3.motor tudi v šesti prestavi doseže polne obrate vendar ne do omejevalca ker s serijskimi prenosi in serijskim auspuhom gre šesta prestava komaj kaj hitreje kot peta 4.ni bojazni da bo prežrlo plastiko na zadnji nihajki po kateri teče ketna ker zaradi manjšega zobnika ketna teče malo nižje 5.podoben efekt je tudi če zamenjaš zadnji zobnik z 2 ali 3 zob več vendar je medosna razdalja potem krajša in še zobnik je še enkrat dražji 6.res najcenejši "tuning" k se res pozna
Gregs Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 Verjetno si mislu o zamenjavi sprednjega zobnika z manjšim. NATANKO to je mislil... ;)
Brdaus Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 Ja, se čist strinjam z RVTjem... če daš manjši zobnik spredi, je mopet bolj živahen, edino končne brzine ne doseže tako visoke, kot s 16ko (kao da je to ful podatek :devil: )
krava Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 bi morda pretiraval, če bi se spredaj poigral z 14-ko?? a serijski pa ma 16 zob?
Vojč Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 ne bi smelo biti problema .) kolliko pa kaj koštajo prednji zobniki??
RVT Objavljeno December 5, 2005 Opozori Objavljeno December 5, 2005 Brzina pri zobniku 15 zob je večja kot pri 16 zob serijskemu ker se šesta prestava zavrti v rdeče polje (ne do omejevalca) in je pri tem motorju s serijskimi prenosi šesta res mišljena kot ekonomična oziroma potovalna prestava.Sem zmeril končno brzino obeh zobnikov (15 in 16) z prenosno navigaciji garmin ker je tut mene firbec gonu, ker števc pol mal več kaže ker je vezan na izhod iz menjalnika in ne na hitrost vrtenja koles Spredaj 14 zob nardi motor preveč živčen in prestave so res prekratke pa še šesta pride do omejevalca.Bolš je dat potem še zadaj dva zobnika več ampak to so že prenosi za dirkališče in motor mora imeti potem še kar nekaj modifikacij da vse klapa(športni filter,kit v frgazerjih, menjan komplet izpuh.....) Renthalova zobnika staneta:-sprednji 15 zob 26 EUR,-zadnji 45 zob 53 EUR dobi se jih pa pri GIDLU .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se