Skoči na vsebino

Zračni filtri K&N, Dynojet, razni - čiščenje...


Priporočene objave

Objavljeno

po mojih izkušnjah sam filter nima neke veze, če je aitbox s snorklom, ki itak omejuje pretok zraka. če je pa predelan ali ram air airbox, se pa zna poznat.

Objavljeno

po mojih izkušnjah sam filter nima neke veze, če je aitbox s snorklom, ki itak omejuje pretok zraka. če je pa predelan ali ram air airbox, se pa zna poznat.

Hja, ali naj nebi mel ta R6 2006 (ta nov model) že ram air? Vsaj tako po testih navajajo zmerom dvojne podatke za moč ( z in brez)?

Objavljeno

če se sam voziš po makadamu to sploh ni problema, bolj težavno je ko se nekdo pred teboj pelje in prah dviguje, tisto ti dobiš v filter, vstopna odprtina za zrak je nad prvim kolesom, tako da praha praktično nič ne pobereš

Objavljeno (popravljeno)

če se sam voziš po makadamu to sploh ni problema, bolj težavno je ko se nekdo pred teboj pelje in prah dviguje, tisto ti dobiš v filter, vstopna odprtina za zrak je nad prvim kolesom, tako da praha praktično nič ne pobereš

Aha pol je najboljše kr original imeti notri ane? Pa še tega mal pogosteje čistit? Je zihr manj prepusten ko K&N? Kaj pa po zvoku motorja lahko pri vgradnem filtru ločiš kateri je notri (športni ali originalni)? Pa tako, ko sam pri sebi premišljujem ali nimajo ti cestni motorji (R6, CBR,... ) že samo po sebi športni filter notri, saj je pa športni model, zakaj bi tiščali kr neki običnega notri? Res pa je, da ni od kake znane znamke kot K&N, BMC,...

Popravljeno . Popravil Cestakar
Objavljeno

hotel sem povedat, da lahko daš športni filter not brez slabe vesti za motor, originalnega filtra se ne puca ampak se ga menja (cca. 40€), športne filtre se pa puca, pridejo pa od 60€ (k&n) pa vse do cca. 100€ (bmc)

Objavljeno

Ko berem forume o k&n filtrih se v avtomobilih kar dobro obnesejeo, pri motorjih pa je zelo malo pohval. Večinoma je pri športnih motorjih z kn filtrom še slabše kot z standrdnim papirnatim. Plus treba je še šariti po elektroniki. Jaz ga imam v avtu(SUV) in je razlika zelo velika. KN filter sem kupil ko sem spoznal da mi na uradnem servisu niso zamenjali ali spucali zračnega filtra. Meni je všeč da se bolje pelje v niskih vrtljajih, da pospešuje še enkrat hitreje (SUV=nepremičnina) in da je poraba bencina padla po računalniku za1,3l na sto km. Po mojem izračunu bom prišparal na 10.000km za dva kn vgradna filtra.

Objavljeno

cisto tako, da ne bo prevec pametovanja okoli teh zadev....

- zamenjava serijskega filtra za K&N filter BREZ predelav airboxa in/ali vplinjacev/vbrizga je vecinoma razlog, da ostane ISTI filter vec let v uporabi, ob pravilni negi filtra (pri mojem banditu sta dva dvojna filtra v uporabi ze ca. 9 let; perem/mastim jih na ca.6-8k km). s tem se zmanjsajo stroski vzdrzevanja, saj je cena K&N filtra najkasneje po 4. menjanju originalnega papirnatega "amortizirana". v tem primeru je poglavitni razlog za K&N filter cena vzdrzevanja.

- sportni filtri (sem spadajo vec ali manj vsi filtri, ki niso za v original airbox) pa pogojujejo nastavljanje vplinjacev/vbrizga. priporoceno tudi izpusnega dela sistema. poglavitni razlog menjave je povecanje moci masine in/ali delovanje masine in ne toliko manjsanje stroskov vzdrzevanja. slednji se vseeno zmanjsajo.

pri sportnih filtrih se pretok zraka znatno poveca, kar pogojuje prilagajanje periferije masine na nove delovne pogoje.

povdarjam, da zgoraj povedano drzi za pravilno negovane pralne filtre, bodisi K&N, BMC, CHAMPION ali druge.

Objavljeno

Hvala ice, evo tak odgovor sm rabil ;) aja, sam nekaj še če sem te prav razumel: originalni filter v škatli = zamenjujoč vgradni filter K&N; in razlika samo v tem da se K&N lahko veliko dlje časa uporablja ob pravilni uporabi, originalni se pa menja, lastnosti glede zvoka ali pretoka ali povečanja moči je pa pri tema dvema čisto enako ane?

Objavljeno

ne. tudi K&N za v original airbox prepusca (nekaj) vec zraka, samo ni to tako odlocilno oz. veliko, da bi se moralo poigrati z dovodom goriva. skodi ne, ni pa obvezno. ce menjas _samo_ original zracni filter.

ti filtri so pralni, kar pomeni zivljensko dobo dokler ne razpade. kar je odvisno od vzdrzevanja filtra. papirnatega pa zamenjas ko moras.

na zvok ne vpliva, ker je filter se vedno v airboxu. drugace je pri stage III in visje predelavah. se lepo slisi kako fergiji sesajo. zanimivo, da je poraba pri banditu po predelavi ostala enaka tisti pred predelavo.

Objavljeno

Se dobijo konusni filtr, ki imajo enak pretok kot navadni oz. airbox? Gre se za to, ker bi rad odstranil air box, da bi pridobil malo več prostora za akumulator, ki ga je prava muka odstranit. Z delovanjem mašine sem pa zadovoljen-nobenih lukenj itd. tko da nebi menjal diz.

Objavljeno

najbrz ne. pri vseh, katere smo probali, je bil potrebno nastavljati vplinjace.

Objavljeno

zdravo....mene sam nek zanima...kje se v slo kupi najceneje power commander 3 ter qick shifter zravn.....ce je to sploh mogoce al morm posebi narociti....

Objavljeno

zdravo....mene sam nek zanima...kje se v slo kupi najceneje power commander 3 ter qick shifter zravn.....ce je to sploh mogoce al morm posebi narociti....

Probaj pri Čarmanu v Medvodah. Če ne pa ti še zmeraj Ebay ostane.

Objavljeno (popravljeno)

Probaj pri Čarmanu v Medvodah. Če ne pa ti še zmeraj Ebay ostane.

nikjer v kompletu ne dobil zravn qickshifta.....rad bi ga pa mel.....ebay je pa 250evr nov....tko da....ne vem...ce dobim za 300v slo z qickshiftom pol pol ga raj pri nas uzamem....sem pac mislil da je ze kdo kupoval pri nas....

Popravljeno . Popravil dogy
Objavljeno

nikjer v kompletu ne dobil zravn qickshifta.....rad bi ga pa mel.....ebay je pa 250evr nov....tko da....ne vem...ce dobim za 300v slo z qickshiftom pol pol ga raj pri nas uzamem....sem pac mislil da je ze kdo kupoval pri nas....

če kje v slo najdeš za 300e za PC+quickshifter, mislim da bi marsikdo zelo rad izvedel kje :rolleyes: . Ker potrebuješ senzor (po možnosti pa še palčko za montažo in če imaš srečo še eno dodatno zadevco za evropske modele- neki zarad kisika, nisem se poglabljala kaj točno naj bi to bilo) in PC ali pa če nimaš PCja, modul za vžig. V vsakem primeru je to precej dinarčkov :grrr .

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

nikjer v kompletu ne dobil zravn qickshifta.....rad bi ga pa mel.....ebay je pa 250evr nov....tko da....ne vem...ce dobim za 300v slo z qickshiftom pol pol ga raj pri nas uzamem....sem pac mislil da je ze kdo kupoval pri nas....

Kompleta ni, vse stvari so vsaka zase. Pri nas boš težko dobil Powercomander za 300 eur , kaj šele z quickshifterjem. Razen če kaj rabljenega od kakšnega dirkača dobiš.

Objavljeno

ja sej so mi danes odgovorili trgovci kolk to stane...bo le ebay padu ni druge...v slo hocejo usi prevec zasluzit...

Objavljeno

z malo iznajdljivosti, si lahko sam narediš quick shifter, ampak samo če že imaš PC3, uporabiš pa stikalo ter fedrček za stop luč od zadnje zavore....sam sem imel to idejo in je bilo vse že narejeno, zmontirano in tudi funkcionalno, vendar ima računalnik na kill switch (se pravi brez uporabe PC3) enostavno predolg kill time da bi bilo to smotrno uporabljati

Objavljeno

z malo iznajdljivosti, si lahko sam narediš quick shifter, ampak samo če že imaš PC3, uporabiš pa stikalo ter fedrček za stop luč od zadnje zavore....sam sem imel to idejo in je bilo vse že narejeno, zmontirano in tudi funkcionalno, vendar ima računalnik na kill switch (se pravi brez uporabe PC3) enostavno predolg kill time da bi bilo to smotrno uporabljati

mah ne lej namen mam kupiti sam 360evr za pc3 ne dam...pa 300evr za qickshift tud ne....in pol se kao optimizacija 150evr.....plus montaza....raj kupim iz amerike in dobim use skup za 300evr in pol montiram sam..in peljem na optimizacijo...je bols....bom usaj neki prisparal...ce pa kaj ni prav mehaniku bom pa drugega dobil....sej ce ni v slo je pa italija velika :D

Objavljeno

To le poročaj lepo prosim..ker me zanima kako boš za 300 evrov al pa mal več skos pršu..

Ti bo veliko uporabnikov zelo hvaležnih.

Objavljeno

To le poročaj lepo prosim..ker me zanima kako boš za 300 evrov al pa mal več skos pršu..

Ti bo veliko uporabnikov zelo hvaležnih.

jah lej najbolje da potem usem povem kako pride do cenejs useh stvari in pol bodo usi use meli....ko jst iscem mi pa nikol noben noce pomagat :whistle::whistle:tko da ja....jst bom zase pa usak forumas zase....ce bi bili forumasi resni mislim da bi se tud v slo dalo dobiti poceni...tud carman bi bil zadovoljen ce bi jih 10 na enkrat prodal....in bi zihr blo cenej kot pa edn sam....torej fantje glejte po netu tko kot usi ostali...ali pa dajte vec evrckov...:l_01::l_01::l_01::l_01:

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

jah lej najbolje da potem usem povem kako pride do cenejs useh stvari in pol bodo usi use meli....ko jst iscem mi pa nikol noben noce pomagat :whistle::whistle:tko da ja....jst bom zase pa usak forumas zase....ce bi bili forumasi resni mislim da bi se tud v slo dalo dobiti poceni...tud carman bi bil zadovoljen ce bi jih 10 na enkrat prodal....in bi zihr blo cenej kot pa edn sam....torej fantje glejte po netu tko kot usi ostali...ali pa dajte vec evrckov...:l_01::l_01::l_01::l_01:

po moje malo pretiravaš. dobi skupaj 10 komadov, ki ti bodo pc kupli? ne boš nikoli! a ti ni dovolj hvaležnost soforumašev :rolleyes: sem prepričan, da če bi bil kakšen, ki bi ti lahko pomagal, bi ti!

a si iz amerike upošteval carino+ddv? + morebitni problemi?

men je čarman naračunal cca 360+montaža+optimizacija=600 od oka. nisem pa sam tolko, da bi si sam zmontiral, pa dal splošne mape gor.

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

ful problem

www.ebay.com

www.ebay.de

www.ebay.co.uk

Če maš srečo pa biddaš na tak izdelek ga lahko zelo ugodno dobiš, ker je povpraševanja za te stvari relativno malo.

mape so pa tlele:

http://www.powercommander.com/powercommander/Products/PowerCommander/powercommander_iii_usb.aspx

izbereš znamko in letnik in maš. še celo za določene izpuhe so mape gor.

Popravljeno . Popravil lmperator
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

nikjer v kompletu ne dobil zravn qickshifta.....rad bi ga pa mel.....ebay je pa 250evr nov....tko da....ne vem...ce dobim za 300v slo z qickshiftom pol pol ga raj pri nas uzamem....sem pac mislil da je ze kdo kupoval pri nas....

Priporočena cena PC-III v USA je 360 USD, shift sensorja 220 USD in še 13 USD za štangico. Vse skupaj nanese cca. 430 EUR - brez poštnine in slovenskih dajatev... Glede na to, da se na ameriškem E-Bayu da PC-III dobit cca. 20% ceneje, to pomeni 344 EUR za vse skupaj - a še vedno brez poštnine in DDV + carina.

Na nemškem E-Bay-u pa novega PC-III ceneje od 290 EUR še tudi nisem zasledil, Quick Shifter pa ne ceneje od 150€ - skupaj torej 440€ + poštnina.

300 EUR za PC-III in quick-shifter je glede na te cene precej nerealno pričakovanje... Se pa tudi meni zdijo cene za PC-III pretirane, ampak očitno je povpraševanje dovolj veliko.

D.

  • Všeč mi je 1

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!