Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tomaz mogo bom neki stroj nazaj nabavit z malo vec HP,da grema enih par tur naret ker se mi ze lustajo :D :afro1: :naughty: sej bi jih lahko z avtom samo ni isto :angry: :trance_33_sleep:

Objavljeno
Tomaz mogo bom neki stroj nazaj nabavit z malo vec HP,da grema enih par tur naret ker se mi ze lustajo  :D  :afro1:  :naughty:  sej bi jih lahko z avtom samo ni isto  :angry:  :trance_33_sleep:

Nabavi, samo ne preveč ihahajev, da te nebom pol jaz mogo sledit :xx: Čeprav sem danes ugotovil, da tudi s večjimi motorji po ovinkasti cesti nimam težav. Na ravnini me sicer nesejo, ampak v ovinkih pa Tomozuki ftrgava :kva2: Glede na to, da ima Bet&Win preveč čudno Las Vegaško elegantno ime, sem mu zdaj dal ime Interceptor. Nalepka seveda sledi (ah, preveč cajta mam). Pol pa se bova spravla nekam na eno daljšo turo .) Toti Lavamünt je super! Cesta je prava poezija (nobenih flik, novi-stari asvalt, nič takega sranja!).

P.S.: Ima kdo kako srebrno samolepljivo tapeto viška?

Objavljeno

Nameravam na turo Črnomelj - Dvor - Kočevje - Črnomelj pa me zanima kako je kej z radari na cest Dvor - Kočevje

Objavljeno
Nabavi, samo ne preveč ihahajev, da te nebom pol jaz mogo sledit  :xx: Čeprav sem danes ugotovil, da tudi s večjimi motorji po ovinkasti cesti nimam težav.

Ma ne ravno sma se z Matejcokom danes menla,da bi 180ka bla ravno prava :D Malo dales turice pa bi tud pomoje zdrzala :) Bom vido kak bo...Ce ne pa drugo leto,ker mi majnkajo ze fure :( Ceprav ce bi se spravo jaz,kaj skupaj sestavit bi slo samo se mi ne da :blush:

Objavljeno

180 bi bla pomojem prava. Glih fajn za preganjanje po ovinkih, ture pa seveda tudi vzdržijo brez težav. Pa še poceni so. Od kakega opeja kupiš, ko ga je bolj v garaži mel, pa je to - to .) Pa nimaš pol problemov, da ga je treba skoz kaj šraufat :yea1:

Objavljeno

Mislim, da Roba nima problemov s šraufanjem... aja, rekel je, da se mu zdaj ne da več :D

Objavljeno
Mislim, da Roba nima problemov s šraufanjem... aja, rekel je, da se mu zdaj ne da več :D

Se strinjam, da s šraufanjem nima težav spljoh :OK: ..... vprašanje je samo, če se mu še da šraufat :?

Objavljeno

Tezav ni :D Sicer nevem kako dolgo bi serisko zdrzal :blush: Samo za furice bi bla 180ka prava :afro1: Morem malo v napad it :D

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes blo lepo vreme pa sem se šel pelat :) Maribor - Lenart - Desenci - Ptuj - Vurberk - Maribor :) Lepa cesta, edino iz Lenarta proti Radehovi je malo luknasta :) na poti sem srečal veliko motoristov. :D

Objavljeno

V nedeljo so napovedovali dež popoldan, zato je padla samo ena popoldanska vožnja (glej karto, F = tam kjer je fotografija) po Polhograjcih do Idrije in nazaj preko barja. V glavnem so ceste fine, samo za Polhovim Gradcem in pred Rovtami je malo makadama (označeno z rdečim). V glavnem so slabi odseki vedno na mejah med občinami. Drugače pa so na Polhograjcih lepi razgledi na barje in ljubljansko kotlino.

Na serpentinah proti Idriji je z maksijem in dvema gor kar veselo, bi si želel da bi lahko zaviral z mašino. Cesta od Idrije do Logatca je fenomenalna, lepi ovinki. Na cesti od Vrhnike proti Lj pa naju je zagrabila lakota in sva na odcepu za Bevke/Plešivico odvila proti zgornjemu Kirnu na kosilo. Potem pa čez barje nazaj domov.

Fura je odlična tudi za ta male skuterje, z dodatnimi svetlo zelenimi puščicami sem označil opcije, kje se lahko obrnejo nazaj proti LJ. Vsega skupaj je okoli 100km, super lagano turistične vožnje skupaj z ustavljanjem in kosilom pa je za ene 4 ure.

post-7101-1124179436_thumb.jpg

post-7101-1124179443_thumb.jpg

Objavljeno

Včeraj sem se vrnil iz Krfa, kjer sem bil od prejšnjega torka. V nedeljo sem se iz Maribora odpravil proti Ljubljani in moram priznati, da so se mi še ene počitnice odlično začele. S dežjem! Ker je že v Mariboru precej deževalo, sem se odločil, da grem kar po avtocesti. Po dveh urah hudega dolgočasenja, totalne premočenosti in ozeblosti, prispem v prestolnico in upam na boljši jutri :doze: V Ljubljani sem namreč prespal, pobral punco in se v ponedeljek odpravil proti Benetkam. Moji upi so se vsaj deloma uresničili, saj nama je bilo prišparano s dežjem, ne pa tudi s mrazom :xx: Do Postojne sem nekako uspel zabeležiti rekord 10°c, po tem se je pa vreme precej izboljšalo. Šklepetanju s zobmi in tresenju nog se vseeno nisem izognil vsaj do Fernetičev. Punca je za mano pomoje precej globoko zamrznila, saj niti na bencinski ni stopila iz motorja. Še dobro, da se ni prilepila na mene. Aja, da ne pozabim. Svoj Kappa Zippy 46 litrski kovček sem obtežil s dvo kratno težo svoje maksimalne obremenitve. Torej, namesto 5kg - 15kg. Sami so krivi, zakaj pa delajo kovčke s takšno prostornino in peresno lahko obremenitvijo. Pomoje, če bi samo perje vozil noter, bi presegel tovarniška opozorila. K sreči so nosilci precej močni, ker sem na njega s pajki pripel še dve penasti, v rolo zviti ležalki. Spredaj pri nogah sem imel en 60 litrski nahrbtnik (tudi okoli 15kg), oprtal sem si še nahrbtnik s hrano (ampak sem ga zaradi sovoznice obrnil naprej - mi je vsaj glava na njemu počivala), punca pa je imela še manjšo torbo ob sebi. Pod sedežem se tovoril vse možne zaščite (3 verige in disc lock - pretiraval sem, priznam :slap: ), sprej za preluknjano pnevmatiko in verjetno še kakšne bedarije. No, pa da nadaljujem zgodbo po Italiji. Pridem do bencinske črpalke in piše "Senze Plombo" (upam, da sem prav napisal). En prijazen, celo slovensko govoreč gospod vzame pištolo in mi začne polniti rezervoar. V tistem pa vidim "Pb"! Jeba, svinec! :o Hitro začnem nekaj blebetat, da rabim neosvinčenega on pa:" Ja, ja, to je isto, kot pri vas 95-ka". Okej, če on tako pravi... :? Od Fernetičev do Benetk sem potreboval okoli uro in pol, tako da sem ob dvanajstih že bil na portu. Aja, spet opozorila na kovčku, maksimalna hitrost 120km/h. Glede na to, da je imel 15kg, na njem dve spalki, pred njim eno na njega naslanjajočo se sopotnico in tudi dejstvo, da sem skuter nekajkrat pognal tudi do 130km/h, sem precej zadovoljen lastnik Kappe :OK: Ali nosilcev. V portu pri Benetkah naju je že čakala Sončica (vodička od turistične agencije) nama izročila karti (še dobro, ker gužva je bila nepopisna) in lahko sva se vkrcala na Mionian Linesov čoln, hehe.

Ladja je precej mučna zadeva, saj kljub svojemu bogatemu programu (kazino, trgovine, restavracije, bazeni, tuši, pohcana stranišča itd.) deluje precej monotno :zzz: Ker sva bila palubna potnika nama je monotnost pretrgal kakšen udren otrok, pasji lajež (ja, tudi psov je bilo nekaj), kakšen v spanju prdeč italjan (sicer ne vem kaj jedo ti ljudje, ker ladijski zvok je težko preglasiti - zavoha se kljub vsemu vse) in mogoče še kakšna malenkost. Ko sem se drugi dan (torek) prebudil iz spanja, smo že bili ob Afgani... Albaniji. Kljub temu, da je na ladji grozni dolgčas, se ti odkupi s svojo hitrostjo. V manj kot 24h smo pripeli v Grško Igoumenitso, kje je bilo prvo izkrcanje. Sicer nobenemu ni bilo ravno logično zakaj tam, saj je Kyerrkira, glavno mesto Krfa precej bližje (mi pa smo nonšalantno pluli mimo) :hmm: Na Krf prispemo v neznanski vročini nekje ob 13:00 po njihovem času. Bogec je očitno zelo pridno nalagal polena na ogenj, ker sem bil, zaradi kisanja možgan od vročine, na robu živčnega zloma :kva2: Sledil sem avtobusu, ki je peljal Sončkove potnike do Kassiopija, vasi na severu Krfa. Kmalu se iz precej ravno ležeče pretolnice začne cesta viti ob enih hribih in vožnja postane monotona in nadležna, saj se ti zdi, da vseskozi gledaš ene in iste ovinke. Ko v enem desnem ovinku precej leno zavijam, me prehiti en tip s BMW-jem in me oplazi po levi strani :fight2: Še dobro, da sem ravno pospeševal in hitrost ni bila večja od 10-20km/h, ker če bi me to budalo prevrnilo, se mi pomoje od naloženosti niti vstat več nebi dalo. Na motorju se ni skoraj nič poznalo (malo sem počohal ogledalo), saj sem zadel avtomobil s ščitnikom na roki in tistim na nogi. Ded se ni niti ustavil, ampak mirno naprej. Sovoznik je še nekaj gledal, če se kaj pozna na avtomobilu... upam, da se je :devil: Aja, hupo sem skoraj skuril.

Po kakšni uri vožnje od pristanišča pripemo v Kassiopi. Hotel je bil ob glavni mestni ulici, ves v zelenju in ločen na dva dela. Sobe so bile skromno opremljene s pohištvom in bogato opremljene s komarji :xx: Vsako noč sem se pretepal kot Mujo Fato. Omara je bila velika, dovolj celo za 4 božičke. Zakaj ravno njih? Kaj pa vem, samo bili so noter - plastični in kakšen meter visoki seveda. Ko bi vsaj kateremu izmed njih v trupu svetila žarnica, bi ga postavil na balkon, kjer bi služil kot vaba za komarje. Na žalost ni deloval več nobeden. Aja, no da preidem k bistvu, ker vidim, da se vam ob branju precej spi :zzz:

Ceste so kriminalne. Ne samo, da je v njih polno lukenj nad 10cm globine, so tudi zelo malomarno pokrpane in gladke. Ja, gladke so bolj kot s depilacijsko kremo Veet namazane ženske noge :glare: V asvatlu si lahko videl odsev pred seboj vozečega avtomobila. To se pri nas še v dežju redko dogaja. Grki so preverjeno najslabši videni vozniki do sedaj, saj ne poznajo niti enega samega pravila CCP. Na žmigavcih se jim je, podobno kot našim voznikom, čeprav v večji meri, naredila pajčevina. Ali drugače, kaj so žmigavci? :hmm: Redki celo ponakažejo, da želijo nekam zaviti. To storijo tako, da nekaj časa zavirajo, potem prižgejo vse štiri smerokaze in zavijejo kamor se jim zdi. Podobno je s lučmi, saj nočejo obremenjevati alternatorja. Zelo redki jih prižgejo v mraku, večinoma se vozijo brez njih ali s pozicijskimi. Ko se ne vidi nič več, nekateri še zmeraj šparajo in vozijo s pozicijskimi. Sekanje ovinkov ravnotako ni nič novega. Velikokrat pripeljejo po tvoji strani, ampak tudi ko te vidijo, da jim po ovinku prihajaš nasproti, ne skrenejo na svoj pas. Še dobro, da sem imel skuter, ker s avtomobilom bi se lahko kmalu vozila punca zase in jaz s svojo polovico avtomobila. Velikokrat se zgodi, da grki puščajo svoj avtomobil ob cesti ali na cesti (brez smernikov seveda). Če se to zgodi na tvojem pasu pač počakaš, da nasproti vozeči gredo mimo in potem ga obvoziš. Če se to zgodi na sosednjem pasu ravnotako moraš paziti, saj te nasproti vozeči ne čakajo. Torej, ostane ti, da se stisneš skoraj na bankino in pelješ mimo. V nekaterih osamljenih primerih so me celo počakali, če sem vozil za kakšnim avtomobilom :worship: Vozijo hitro oziroma prehitro in te prehitevajo centimetre od tvojega ogledala. Omejitve za njih ne veljajo, ne hitrostne, pa tudi črte so neko, niti ne prveč nujno, zlo. Polna ali prekinjena, to razumejo kot prekinjeno črto. Tudi dvojna polna črta je enako prejšnjima. Zaradi naštetih stvari noben avto ni cel. Ko že misliš, da vidiš enega lepo očiščenega in brez praske, mu manjka kakšen odbijač ali luč. Če ne drugo, je podrgnjen. S skuterji je prav tako. Tako obupno zdelanih skuterjev še nisem videl v svojem življenju. Če je kakšen samo podrajsan, je to precej lepo izgledajoč skuter. Ostalim namreč manjkajo plastike, ena Vespa je imela celo razžrto luknjo v prednji blatnik, nekatere drži skupaj še samo okvir in kolesa. Registrirani so skoraj vsi. 99%. Ne tako kot pri nas, malo ja, malo pa ne :nono: Pa je precej manj policije kot pri nas. Večji motorji pa večinoma niso registrirani. Zakaj ne? Vprašal sem enega grka in ta mi je obrazložil, da zavarovalnice kasko zavarujejo samo BMW-je in Ducatije, ne pa tudi Japoncev. Zakaj tako, ne ve nihče. Kraje skoraj ni! Nekateri puščajo ključe kar v skuterjih, pa ne samo v šajtergah, ampak tudi v kakem Versityu. Na motorje bolj pazijo.

Ker sem želel videti kar velik del Krfa, sem kupil tudi karto Krfa s vsemi možnimi in nemožnimi cestami. Kasneje sem opazil, da nekatere le niso tako natančno narisane, še posebno na kakšnih razpotjih. Le ta so bila kakšen kilometer stran od dejanskega razpotja ali ga sploh ni bilo. To velja samo za manjše ceste ali makadame. Mogoče nekaterih makadamskih cest ni bilo narisanih iz razloga, da karta ne postane preveč neberljiva. Naslednjo težavo sem imel s imeni mest! V nekaterih krajih imen ni, v nekaterih večjih so, ponekod pa ni prve table s imenom mesta, je pa zadnja, ki ti pove, skozi katerega si se ravnokar peljal. Najkrajša pot tudi ni najboljša (zaradi terena). Hitro se lahko znajdeš na kakšnih serpentinah, ki jim ni konca. To se nama je zgodilo en večer, ko sva se želela hitro vrniti po "bližnjici", ki se je na koncu izkazala kot dolga turistična pot s prelepo panoramo. So pa grki zelo ustrežljivi :OK: Enkrat sem želel eno domačinko vprašat, kje je neka vas, ona pa je mislila, da bom kar na dvorišče pripeljal in mi je že odpirala vrata. Neki drugi možakar se mi je pripeljal nasproti in se kar ustavil, me vprašal, kam sem namenjen in mi povedal pot. Še prej je priznal, da sem daleč od željene destinacije. Veliko starčkov na podeželju sedi pred svojo hišo in "oponaša" kažipot, ne da bi ti sploh vprašal kam si namenjen. Ampak vedno vedo, kam želiš.

Otok je tudi precej zelen, saj so na njemu gozdovi oljk, agrumov, veliko je tudi cipres in drugih iglavcev ter seveda posušene trave. Nekega jutra se zbudim ob 6:00 ob preletu letala, ki je letelo točno nad hotelom. Par minut za tistim se slišal helikopter (mogoče celo več), ki je še kakšni dve uri preletaval območje. Ko sem zaspal nazaj, sem sanjal, da je strmoglavilo letalo, v resnici pa je bil požar. Požari so precej pogosta stvar, saj sem čez dva dni slišal isto štorijo, ponovno v jutranjih urah. V Afga... Albaniji sem celo enega videl.

Zelo zanimive so tudi temperaturne razlike. V svoji integralki mi nikoli ni bilo prevroče, čeprav je termometer na Kymcu kazal med 35 in 40°c. Očitno je suha vročina, saj ko zapihlja veter, postane vožnja prav prijetna. Ponekod so se dogajali čudni temperaturni obrati s 10°c razlikami med vzhodno in zahodno obalo. Rezultat se je izkazal kot megla na zahodni obali, ki je izgledala podobno kot tista iz filma The Fog. Veliko je tudi zračnih tokov (vendar ne vetra). Tudi ob polni pripeki sonca, je bilo v senci okoli 10°c (če ne celo več stopninj) manj. To je izgledalo tako, kot bi nekdo vklopil klimo. Prav smešen občutek, saj tega pri nas ne občutiš.

Obiskala sva tudi precej plaž: Canal d` amour (Sidari), Kassiopi, Paleokastritsa, Glifada, Ag. Georgius, Nissaki in še nekaj manjših. Za tiste, ki mivke in ljudskih množic ne marate, je Ag. Georgius prava za vas. Drobni kamenčki, malo ljudi, vendar mrzlo morje. Najmrzlejše je bilo v Paleokastritsi - samo 19°c. Čeprav ogromno ljudi in mivke, ki si poišče zavetje v vseh telesnih luknjah, mi je bila najbolj všeč Glifada :photo:

Bencinske črpalke niso samopostrežne, ampak je podobno kot včasih v Jugoslaviji. Cene so od črpalke do črpalke različne. Najdražji je bil Shell, najcenejši pa Jet Oil. Pri vseh bencinskih pa cene goriv variirajo iz dneva v dan. En dan je cena 0.993 EUR/l, drugi dan že 0.995, ko sva zapustila otok, je bila cena na isti črpalki 1.020 EUR. Zanimivo skratka.

Če se še česa spomnim, bom pripisal. Upam, da vas branje ni dolgočasilo.

Objavljeno

Zanimiv opis, Tomozuki :OK:

Je pa zanimivo kako se od otoka do otoka razlikujejo razmere. Z mojo drago sva bila pred dvemi leti junija na Zakinthosu in sva najela Gilero Runner 125 in sva prevozila cel otok. Ceste so bile tam kjer so izvajali nek EU program obnove super, drugače pa kar znosne. Zanimivo je bilo to da sem bil prav presenečen nad vozniki-domačini na otoku, ki so vozili čisto po predpisih, tako da nisem imel tisti teden niti enega neprijetnega srečanja!

Objavljeno

Hvala Tomozuki za izčrpen opis :OK: :worship:

Objavljeno

Glejte in se smejte :lol1: Ne dam 3 EUR za marelo... ni šans :)

post-1649-1124403500_thumb.jpg

Objavljeno

Paleokastritsa ali kar Pastirica po moje .)

post-1649-1124403589_thumb.jpg

Objavljeno

Pogled iz enega od zalivčkov v Pastirici. Voda je imela 19°c :wacko:

post-1649-1124403797_thumb.jpg

Objavljeno

Vas Ano Korkiana (upam, da se nisem preveč zmotil) in gorovje na katerem sem se izgubil.

post-1649-1124404560_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Čudne meglice 2

O meglicah: en.wikipedia.org/wiki/Fog_Dispersal

Advection fog occurs when moist air passes over cool ground by advection (wind) and is cooled. This form is most common at sea when tropical air encounters cooler higher-latitude waters. It is also extremely common as a warm front passes over an area with significant snowpack.

Drugače pa lepe slikce!

Popravljeno . Popravil msjr

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!