Stric Burek Objavljeno November 27, 2006 Opozori Objavljeno November 27, 2006 ker bom spomladi moral vgradit blokado :cry: Ja in? Sej lih zarad tega pusti da bo vsaj mal boljš šlo! Tistega ti ne bo noben gledu lejga... Važn da papirji štimajo, lahko maš komplet Akrapota ki ti doda par konjev... Lahko maš krkoli gor, štekaš... Pusti use, če ti ne bo prav delalo pelješ na servis da ti naštimajo fergazerje... Pri mojem Gixxerju ni blo treba nič štelat, čeprav ma original 110KM
colin Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 A mi lahko kdo pove kako naj zreguliram zadnjo bremzo pri sv650 bandit Dejstvo je da še nimam dolg motorja oz. sem tuki še kr zelenec.Problem je ko že tudi manjši pritisk na zadnjo bremzo potegne špure. :cry: Nebi rad pa plesal kot balerinka na cesti.A je to možno z tisto matico pri stopalki kjer je nato celinder za bremz olje.Hvala lepa za pomoč....pa upam da nisem kakšno buško speku......
danci1973 Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 A mi lahko kdo pove kako naj zreguliram zadnjo bremzo pri sv650 bandit SV650 ali Bandit? To sta dva različna mopeda... Dejstvo je da še nimam dolg motorja oz. sem tuki še kr zelenec.Problem je ko že tudi manjši pritisk na zadnjo bremzo potegne špure. :cry: Nebi rad pa plesal kot balerinka na cesti.A je to možno z tisto matico pri stopalki kjer je nato celinder za bremz olje.Hvala lepa za pomoč....pa upam da nisem kakšno buško speku...... S tisto matico nastavljaš samo višino ročice, ne moreš pa vplivat na zavorni učinek, tako da boš moral zregulirat predvsem svojo desno nogo in se navadit na učinkovite zavore (le kakšen moped si vozil prej)? Lahko pa zamenjaš ploščice zadnje zavore za take, ki slabše primejo. D.
colin Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 hvala lepa za odgovor.To je moj prvi motor...ampak so sem se vozil z sosedovo ninjo sem lahko bolj ampak še vedno z občutkom pohodu stopalko za zadnjo zavoro pa ni bilo špure.tak da res ne vem al je motor tolk bolj občuljiv.Imam pa bandita.al ni ednen sv650 bandit druga pa sv650s bandit .....slednji naj bi imel masko......
gebre Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 obstajata SV 650s in "n" varijanta in obstajata bandit "S" in "N"
danci1973 Objavljeno November 28, 2006 Opozori Objavljeno November 28, 2006 hvala lepa za odgovor.To je moj prvi motor...ampak so sem se vozil z sosedovo ninjo sem lahko bolj ampak še vedno z občutkom pohodu stopalko za zadnjo zavoro pa ni bilo špure.tak da res ne vem al je motor tolk bolj občuljiv.Imam pa bandita.al ni ednen sv650 bandit druga pa sv650s bandit .....slednji naj bi imel masko...... Bandit-i imajo štirivaljni vrstni motor in oznako GSF, SV-ji pa imajo dvovaljni V motor. Kar se tiče zavor - pravzaprav si ne znam predstavljat napake oz. okvare, zaradi katere bi zavora prijela preveč. lp, D.
king Objavljeno November 29, 2006 Opozori Objavljeno November 29, 2006 hvala lepa za odgovor.To je moj prvi motor...ampak so sem se vozil z sosedovo ninjo sem lahko bolj ampak še vedno z občutkom pohodu stopalko za zadnjo zavoro pa ni bilo špure.tak da res ne vem al je motor tolk bolj občuljiv.Imam pa bandita.al ni ednen sv650 bandit druga pa sv650s bandit .....slednji naj bi imel masko...... špuro ti je potegnlo zato ker ma SV 2 cilindra in s tem močan navor oz. kompresijo, "brutalno" moč srazvija že od štantgasa".. Ninja ma 4 cilindre in njena prava moč se začne pri 8000-9000 obratih,... Ker ma SV 2 cilindra ti že sam motor velik bolje zavira z odvzemom plina kot motor s 4 cilindri, zato ti tut potegne špuro prej kot 4 cilindričen motor. Probi vžgati SV-ja na "porivanje",.. ga ne boš, ker ti navor, oz. kompresija ne dovoljuje, ti blokira kolo in motor,.. ninjo boš užgal brez problema, ker ma 4 cilindre in nima take kompresije. Sam sem mel SV-ja, in sem imel isti "problem" če temu tko praviš. Itak pa jaz skor nikoli ne zaviram na zadnjo zavoro če sem sam na motorju. SV je zame zelo dober motor, pospešek je konstnten od nule do blokade in zato zelo dober za zaprto cesto, ni ga potrebno "navijat" tko kot 4-cilindrične cestake, za moje pojme ma odlične zavore, edina hiba motorja je premehko sprednje vzmetenje zlasti če sta na motorju 2 in za sovoznika mal neudoben zic, sicej je pa to "športni" motor "namenjen" oz. primernejši solo vožnji :grim
_ales_ Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 (popravljeno) najdu ene filmčke kakšn ma sv zvok z original izpuhom, športskim in pa brez :D aja se pa opravičavam če so ti filmi že na forumu :blush: tale je brez :kva2: :slap: http://video.google.com/videoplay?docid=-7...ki+sv&hl=en tale z športnim :OK: :yea1: http://video.google.com/videoplay?docid=-9...ki+sv&hl=en ta pa original :) http://video.google.com/videoplay?docid=86...ki+sv&hl=en Popravljeno December 21, 2006. Popravil PESHY BOY
ICE_MAN Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 Mogoče kdo ve kakšen ma diameter vplinjač na delu kjer se pripne gor zračni filter? Stari SV 650 do letnika 2002, ta ki še ima vplinjač.
_ales_ Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 evo js sm zj neki rešu glede tega k svečko zalija sprdi :) upam da bo deloval :D [attachmentid=88547][attachmentid=88549]
Killroy Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 (popravljeno) Bo delval, brez skrbi :) Popravljeno December 22, 2006. Popravil Killroy
adil Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco.
Brihta Objavljeno Januar 5, 2007 Opozori Objavljeno Januar 5, 2007 Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco. Dat gor nazaj originalne al pa vsaj ene z enako močjo.
MarduK Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco. Vmes moraš zvezat upor. Mislim, da so že nekaj pametovali v temi vse mogoče okoli šraufanja, da ne bomo tukaj tople vode odkrivali :)
danci1973 Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco. Standardni žmigavci imajo 21W žarnice in avtomati so narejeni, da pri taki porabi delujejo z 'normalno' frekvenco. Izračunamo upornost 21W žarnic: P=UxI; U=IxR; I=U/R R=U^2/P =144/21 = 6,8 Ohm Upornost 21W žarnic je torej 6,8 Ohm Recimo, da imajo tvoji žmigavci 10W žarnice. Izračunamo še upornost teh: R1 = U^2/P 12^2/10 = 14,4 Ohm Da bi porabo povečali iz 10W na 21W, moramo zmanjšati skupno upornost, kar pa lahko naredimo, če vzporedno vežemo upor. Upornost tega pa izračunamo po enačbi: 1/R= 1/R1 + 1/R2 R2= 1 / (1/R - 1/R1) = 12,9 Ohm Vzporedni upor torej mora imeti 12,9 Ohma (oz. najbližjo vrednost, ki jo lahko najdeš). Ker bo preko njega tekel tok skoraj 1A, mora upor biti vsaj 12W - verjetno bo rabil hladilna rebra: D.
adil Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Hvala vsem za odgovore. Bom se mal poigral s temi upori, ker orginala pač ne mislim dat gor(ma so mi grdi, da o orginal nosilcu tablce sploh ne izgubljam besed). Pa še eno vprašanje...Kje v SLO prodajajo kake lušne male lučke za zadno tablco??
Vikking Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 ma so mi grdi, da o orginal nosilcu tablce sploh ne izgubljam besed). Men so pa original čist lepi in nič na njemu ni grdo .) . Me pa zanima kako si zadnji del spedenu z žmiguci, pa če si zadek kej spreminju, dej kakšno slikco da te pohvalmo :D
adil Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 (popravljeno) Men so pa original čist lepi in nič na njemu ni grdo .) . Me pa zanima kako si zadnji del spedenu z žmiguci, pa če si zadek kej spreminju, dej kakšno slikco da te pohvalmo :D Sm ga že kupu spedenanga :) , čeprav je nosilec tablce taktak :( in morem svojga nardit. Slikca pa je v temi "moto ritke" stran 13. Sm se res mal čudno izrazu. Sej res na njem ni nič grdega, sam mogoče orginal nosilec tablce ni tak lep kot predelan;) Popravljeno Januar 6, 2007. Popravil adil
Vikking Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 sem pogledu, je lepo, sam ogledala nekak ne pašejo zravn.
adil Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 (popravljeno) Hvala vsem za odgovore. Bom se mal poigral s temi upori, ker orginala pač ne mislim dat gor(ma so mi grdi, da o orginal nosilcu tablce sploh ne izgubljam besed). Pa še eno vprašanje...Kje v SLO prodajajo kake lušne male lučke za zadno tablco?? Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :? Pa še zimovanje: -poln kesl bencin -napumpat gume -mal z WD-jom pošpricat -akumulator vn -pokrit z deko -sm še kaj pozabu?? Popravljeno Januar 6, 2007. Popravil adil
Stric Burek Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :? Pa še zimovanje: -poln kesl bencin -napumpat gume -mal z WD-jom pošpricat -akumulator vn -pokrit z deko -sm še kaj pozabu?? -Akumulator notr -Vsak teden mal užgat pa nardit en krog.. ali pa na stojalu mal čez brzine it...
simonsi Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 -Akumulator notr -Vsak teden mal užgat pa nardit en krog.. ali pa na stojalu mal čez brzine it... Ne ga učit krive vere. :nono:
_Fingi_ Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :? Pa še zimovanje: -poln kesl bencin -napumpat gume -mal z WD-jom pošpricat -akumulator vn -pokrit z deko -sm še kaj pozabu?? jest sm slišov da ni dobr z WDjem špricat....
simonsi Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Lahko špricaš, samo ne po gumijastih delih.
Stric Burek Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Ne ga učit krive vere. :nono: Torej praviš da je bolje da je motor celo "zimo" nevžgan? NSR mi je preživela tko zimo, Gixxerju tudi ne kaže prav nič slabo... Se pa strinjam da je treba paziti če laufaš motor na stojalu, da ti kam ne pobegne
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se