_ales_ Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :? Pa še zimovanje: -poln kesl bencin -napumpat gume -mal z WD-jom pošpricat -akumulator vn -pokrit z deko -sm še kaj pozabu?? evo tuki se bo pomoje kej pametnega našlo: prezimovanje
GrCaR Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Torej praviš da je bolje da je motor celo "zimo" nevžgan? NSR mi je preživela tko zimo, Gixxerju tudi ne kaže prav nič slabo... Se pa strinjam da je treba paziti če laufaš motor na stojalu, da ti kam ne pobegne verjetno je mislu za tisto šaltanje na stojalu :)
simonsi Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Torej praviš da je bolje da je motor celo "zimo" nevžgan? NSR mi je preživela tko zimo, Gixxerju tudi ne kaže prav nič slabo... Se pa strinjam da je treba paziti če laufaš motor na stojalu, da ti kam ne pobegne Akumulator obvezno ven vzet, pa če ga enkrat na mesec vžgeš in segreješ do delovne temp. olja je čisto dovolj. Najbolje je pa, da se greš par km peljat. :) Šaltat ni pa nič treba, ker oljna pumpa itak še po menjalniku in sklopki kroži olje.
Stric Burek Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Akumulator obvezno ven vzet, pa če ga enkrat na mesec vžgeš in segreješ do delovne temp. olja je čisto dovolj. Najbolje je pa, da se greš par km peljat. :) Šaltat ni pa nič treba, ker oljna pumpa itak še po menjalniku in sklopki kroži olje. No, povej mi potem zakaj akumulator ven... Pri predpostavki da ga VSAK TEDEN vžgem. Poleti recimo ko greš na morje za teden-dva, tudi vzamljaš baterijo ven? Pa v prenosnih lučkah ki ne rabjo par mesecev... Ne razumem zakaj si delat delo... Na NSR se ni nč hudga zgodilo
adil Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 (popravljeno) Jst bom dal akumulator vn, ker bo motorček čez zimo na prostem(kar pomen v eni bogi uti brez ogrevanja). Popravljeno Januar 7, 2007. Popravil adil
adil Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Me pa še zanima kolk litrske kufre mate na svojih sv-jih, da zgleda še kolkrtolk normalno?
_ales_ Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 givi 52 litrov pa je čist :OK: [attachmentid=89353]
adil Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Daš kako sliko gor, kak zgleda na motorju.
Killroy Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 givi 52 litrov pa je čist :OK: damn nigga....pa sm mislu da mam jest velizga s svojimi 48l :P
_ales_ Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 (popravljeno) damn nigga....pa sm mislu da mam jest velizga s svojimi 48l :P :blush: amm zj si me pa zmedu, nevem al je 48 al je 52 litersk. sej bi z povedu kok je točn sam sm ga dobu od brata brez knjižce k je motor predau brez kufra in je ostal meni. amm z kufrom ga nisem nikol sliku :? drgač gresta pa komot 2 tavelke čelade notr pa še je placa još pa še :OK: Popravljeno Januar 7, 2007. Popravil PESHY BOY
adil Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Kak se pa kej obnesejo tak veliki kufri pri večji hitrosti(nad 100)? Predvsem me zanma za naked varjanto.
_ales_ Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Kak se pa kej obnesejo tak veliki kufri pri večji hitrosti(nad 100)? Predvsem me zanma za naked varjanto. ni kej prou velike razlike med vožnjo z njim ali brez. ampak js z kufrom še nisem šou več kot 110-120 km/h, zdi se mi pa logično ker je malo več zračnega upora da je tudi poraba goriva malo večja. (nekje v eni avtomobilski oddaji sem zasledil da pri avtih strešni kovček lahko porabo dvigne tudi do 30% samo za primer)
Killroy Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Najdu eno slikco z lanskoletnega romanja na Grossglockner (photo by Zeus, edited by me :) ) Pr večjih hitrostih raj ne dviguj rok z balance ker pride do t.i. shimmy efekta,ko krmilo zaradi dodatne turbolence ki zadeva kufr, preide v nihanje in ti začne motocikl zanašati levo-desno čedalje hitreje.Upam da sm prov povzel,drgač je pa clo ena tema oz. le več teh o dotičnem problemu.
adil Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Uf, zgleda :OK: (vsaj iz tega kota. Fičo z adrijino prikolco :blink: . Noup :) )
Killroy Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 Hehe. Ni to neki estetski dodatek, je pa funkcionalno in to je važn (beri:velik piva gre not :D )
_ales_ Objavljeno Januar 7, 2007 Opozori Objavljeno Januar 7, 2007 (beri:velik piva gre not :D ) :grim preverjeno-sprobano
PeterK Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 A ima kdo stranske kovčke na SVju? Mogoče bi lepš zgledal. RAzmišljam da bi si jih umislil. lp, PEter
simonsi Objavljeno Januar 8, 2007 Opozori Objavljeno Januar 8, 2007 No, povej mi potem zakaj akumulator ven... Pri predpostavki da ga VSAK TEDEN vžgem. Poleti recimo ko greš na morje za teden-dva, tudi vzamljaš baterijo ven? Pa v prenosnih lučkah ki ne rabjo par mesecev... Ne razumem zakaj si delat delo... Na NSR se ni nč hudga zgodilo Ven ga vzameš, če ga par mesecev ne zalaufaš.
_ales_ Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 Ven ga vzameš, če ga par mesecev ne zalaufaš. in ko ga vzameš vn storiš... kokr sm js informiran naj bi biu na toplem (kurilnica...) in na vsake tolko časa bi ga mogu dat na polnilec :hmm: a je to res, al je kej druzga bl priporočlivo?
PeterK Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 in ko ga vzameš vn storiš... kokr sm js informiran naj bi biu na toplem (kurilnica...) in na vsake tolko časa bi ga mogu dat na polnilec :hmm: a je to res, al je kej druzga bl priporočlivo? Jaz ga mam kar doma v sobi. Akumulator se na nizkih temperaturah ne počuti najbolje. Sploh če nič ne dela. Na polnilec bi ga moral piklopiti če bi bil res dolgo časa zunaj. Za par mescev pa nebi smel bi problem. Jaz ga bom nafilal preden gre nazaj v motor.( upam da čimprej :OK: ) lp, Peter
simonsi Objavljeno Januar 9, 2007 Opozori Objavljeno Januar 9, 2007 in ko ga vzameš vn storiš... kokr sm js informiran naj bi biu na toplem (kurilnica...) in na vsake tolko časa bi ga mogu dat na polnilec :hmm: a je to res, al je kej druzga bl priporočlivo? V kurilnico ga ravno ni treba dat, dovolj je recimo kak hodnik in podobno. Nafilaš ga pa preden ga daš nazaj v motor. Kar je več, je pretiravanje. :devil:
colin Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 LP! Nebi rad ravno motil vaše dabateLepo vas bi prosil če mi lahko pomagate, ker vem, da ste nekateri prav mački gledemotorjev in njihovega delovanja.Danes sem dam svojega sv650 (naked) mal na vožnjo.Prej sem ga seveda pustil vsaj 5 minut da je lavfal…..nato sem se peljal cca 2 km, preden sem ga mal poteral (100 km/h…3 prestava)…nič takegam verjetno.Ko pa sem prišel domov sem zagledal to kar kaže slikca… :cry: sicer pa nisem čisto prepričanm al je to od danes ali ne.Sicer veste kje ta del je...ča pa ne pa je na desni strani ko gre cev iz hladilnika v blok motorja...Zakaj kaplica ali dve……je mogoče krivo tesnilo.Aja, da še povemm da sem motor kupil letos in z njim nisem naredil 200km…..mal drajsanja po naselju…..Tak da generalkem še sploh nisem naredil….me čaka konc februarja ali začetek marca.Vseeno pa bi radm mal vedeml če se kirmu kej sanja…da se mal pomirim…sej veste prvi motor pa ni glih faj da že zajebava…Hvala vsem ki mi boste pomagal……
PeterK Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 LP! Nebi rad ravno motil vaše dabateLepo vas bi prosil če mi lahko pomagate, ker vem, da ste nekateri prav mački gledemotorjev in njihovega delovanja.Danes sem dam svojega sv650 (naked) mal na vožnjo.Prej sem ga seveda pustil vsaj 5 minut da je lavfal…..nato sem se peljal cca 2 km, preden sem ga mal poteral (100 km/h…3 prestava)…nič takegam verjetno.Ko pa sem prišel domov sem zagledal to kar kaže slikca… :cry: sicer pa nisem čisto prepričanm al je to od danes ali ne.Sicer veste kje ta del je...ča pa ne pa je na desni strani ko gre cev iz hladilnika v blok motorja...Zakaj kaplica ali dve……je mogoče krivo tesnilo.Aja, da še povemm da sem motor kupil letos in z njim nisem naredil 200km…..mal drajsanja po naselju…..Tak da generalkem še sploh nisem naredil….me čaka konc februarja ali začetek marca.Vseeno pa bi radm mal vedeml če se kirmu kej sanja…da se mal pomirim…sej veste prvi motor pa ni glih faj da že zajebava…Hvala vsem ki mi boste pomagal…… Ta zgleda pa tak k moj :) Lahko da je kak kondenz pokapljal izpod tanka? si ga mel na toplem? Tam okol ni nič tazga kar bi lahko spušal. lp, Peter
Vikking Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 potegni s prstom in boš ugotovu ali je olje ali kondenz ali antifriz.
king Objavljeno Januar 11, 2007 Opozori Objavljeno Januar 11, 2007 ..če me videz ne vara je antifritz. Potegni s prstom in pokusi, če je sladko, je antifritz. Poglej kakšni so vijaki na pokrovčku vodne pumpe, če je kaka sled "šraufanja" je nekdo (verjetno prejšnji lastnik) neki šaril po mašini. kolk ma motor prevoženih??, mogoče je bil menjana sklopka al kej podobnega in zaradi razdiranja poškodovano tesnilo. Povpraši mal prejšnjega lastnika. Lahko pa še preveriš zategnjenost vijakov na vodni pumpi, lahko da so "losani". Zategni jih in boš vidu. V najslabšem primeru zamenjaš tesnilo na tem delu,.. če ti motor drugače normalno dela mislim da je panika brezpotrebna. LP, King
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se