motostef Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 LEP POZDRAV! KOT MOTORIST ŽELIM POLICIJI ČIMVEČ USPEHA PRI LOVU NORIH : MOTORISTOV, AVTOMOBILISTOV IN PEŠAKOV. zAKAJ MOTORISTOV? KER JE MED NAMI KAR NEKAJ TOTALNIH NORCEV, K, ČE BI IMEL PRILIKO, BI JIM ZAVIL VRAT - DOBESEDNO. UGLAVNEM...POLNO JE PSIHOPATOV IN NORCEV. TAKI TUDI ZA DIRKALIŠČE NISO. ZADNJI ČAS JE, DA SE NAREDI RED IN NARAVNA SELEKCIJA - MENIM, DA VEČINA NORMALNIH MOTORISTOV ŽELI UŽIVATI MIR IN SIMFONIJO Z NARAVO IN CESTO KJERKOLIŽESO, DRUGA VEČINA PA UŽIVA SPEED NA DIRKALIŠČIH - RECIMO GROBNIK, VSI KI MISLITE, DA JE GROBNIK CESTA OD NOVEGA MESTA DO KRŠKEGA ALI BREŽIC JE ŠKODA DA VOZITE MOTOR...IN SEVEDA JE ZADNJI ČAS, DA VAS MOŽJE V MODREM OGLOBIJO DO "DASKE" - PA SEM MOTORIST...AMPAK PRAV JE TAKO. TOREJ POLICIJI NA DEAUVILLE ČIMVEČ USPEHA...PA NISEM POLICAJ, DA NE BO KDO KAJ MISLIL. ČE MI KAKŠEN PRIMITIVEC ŽELI GROZITI ZARADI TEGA SPOROČILA MU DAM ŠE SVOJ TEL. 041557445 - mARTIN. LP VSEM LJUBITELJEM MOTOCIKLIZMA, NARAVE IN VSEGA KAR JE S TEM POVEZANO. ŠTEF
motofrik Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 Zdravo, motostef. Se kar strinjam s tabo, da je na cesti kar preveč norcev, ki mečejo slabo luč na ostale motoriste. Btw, izklopi caps lock, ker KRIČIŠ...
Rocky Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 LEP POZDRAV! KOT MOTORIST ŽELIM POLICIJI ČIMVEČ USPEHA PRI LOVU NORIH : MOTORISTOV, AVTOMOBILISTOV IN PEŠAKOV. zAKAJ MOTORISTOV? KER JE MED NAMI KAR NEKAJ TOTALNIH NORCEV, K, ČE BI IMEL PRILIKO, BI JIM ZAVIL VRAT - DOBESEDNO. UGLAVNEM...POLNO JE PSIHOPATOV IN NORCEV. TAKI TUDI ZA DIRKALIŠČE NISO. ZADNJI ČAS JE, DA SE NAREDI RED IN NARAVNA SELEKCIJA - MENIM, DA VEČINA NORMALNIH MOTORISTOV ŽELI UŽIVATI MIR IN SIMFONIJO Z NARAVO IN CESTO KJERKOLIŽESO, DRUGA VEČINA PA UŽIVA SPEED NA DIRKALIŠČIH - RECIMO GROBNIK, VSI KI MISLITE, DA JE GROBNIK CESTA OD NOVEGA MESTA DO KRŠKEGA ALI BREŽIC JE ŠKODA DA VOZITE MOTOR...IN SEVEDA JE ZADNJI ČAS, DA VAS MOŽJE V MODREM OGLOBIJO DO "DASKE" - PA SEM MOTORIST...AMPAK PRAV JE TAKO. TOREJ POLICIJI NA DEAUVILLE ČIMVEČ USPEHA...PA NISEM POLICAJ, DA NE BO KDO KAJ MISLIL. ČE MI KAKŠEN PRIMITIVEC ŽELI GROZITI ZARADI TEGA SPOROČILA MU DAM ŠE SVOJ TEL. 041557445 - mARTIN. LP VSEM LJUBITELJEM MOTOCIKLIZMA, NARAVE IN VSEGA KAR JE S TEM POVEZANO. ŠTEF Čuj, zakaj se pa tako dereš. :slap: :nono: Se pa delno strinjam s teboj. Će bi imel cestni motocikl tega zagotovo nebi napisal na način kot si ga zgoraj. Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B)
royal Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 Čuj, zakaj se pa tako dereš. :slap: :nono: Se pa delno strinjam s teboj. Će bi imel cestni motocikl tega zagotovo nebi napisal na način kot si ga zgoraj. Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B) Rocky se pravi, da se s Ferarijem ali Porschejem tudi ne da peljati v naselju 50 km/h :naughty: :naughty:
Rocky Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 Rocky se pravi, da se s Ferarijem ali Porschejem tudi ne da peljati v naselju 50 km/h :naughty: :naughty: To si pa ti rekel, napisal in ne jaz. :naughty: :P Pozdrav izpod vinogradov! Rocky B)
Lowrenc Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 (popravljeno) Niti se ne spomnim dobro na kakšen način sem prišel na idejo, da bi imel DV650. Zdi se mi, da sem si želel najprej Transalp ampak sem zaradi kardana raje vzel DV. Nekaj takega je bilo, se mi zdi… Na njem sem naredil slabih 15kkm in je že čas, da nekaj napišem v to temo, ki sameva... Sicer so ga kake 2 ali 3 leta nazaj prenehali izdelovati (zaradi nadomestila z novim, ki ima 700ccm agregat in 10Km več) in tole pišem zato, ker je motor postaja zanimiv tudi za tiste s plitkejšimi žepi. Zdi se, da ta motor ni ''ne ptič in ne miš'' in res je tako. Oblikovno je nekaj posebnega-ali ti je zelo všeč ali pa se ti zdi nagravžen. Meni se zdi grd ampak je uporabnost pred estetiko pa še navadil sem se ga… Premajhen, da bi bil pravi potovalnik in pretežak, da bi bil motor za vsakdanjo rabo. Je že tako, da se človek hitro razvadi in tudi stranski kovčki postanejo ravno pravšnji za vsakdanjo rabo. Saj veste-prostora na motorju ni nikoli preveč… Tega motorja v naši podalpski deželici ni videti prav pogosto-ravno obratno! Zakaj? Ne vem, sklepam pa, da zato, ker Transalp-na prvi pogled nudi skoraj isto za veliko manj denarja. Da to ni res je jasno vsakemu, ki se zapelje z enim in drugim na krajši izlet. Če ju pogledamo v ''dušo'' sta si zelo podobna. Imata namreč povsem enak agregat. To daje motorju neke vrste dvovaljne ''traktorske'' lastnosti. Samozavorni učinek agregata je zelo izrazit. V začetku je morda to malo moteče, kasneje pa se ga da s pridom izkorišča, saj pred dolgimi ovinki in po rahlih klancih ni potrebno zavirati. Prav zavoljo ''traktorske duše'' motor za potovalno vožnjo zahteva zelo malo prestavljanja. Za vsakdanjo rabo ti nepogrešljivi postaneta žepka pod armaturo. Eden ima celo ključavnico. Primerna sta za drobnarijo, kot je denarnica, čepki za ušesa, svinčnik, vžigalnik in še kaj. Sama armatura je lepo oblikovana ampak funkcionalno nekoliko zastarela. Digitalna ura, dva analogna števca kilometrov, obratomer, brzinomer, kontrola olja, smernikov ter dolgih luči in zelo majhna lučka, če se motor pregreje. Pri DV700 so vso stvar izboljšali in dodali še potovalni računalnik, merilec temperature in števec nivoja goriva. Položaj sedenja je udoben in ne utruje (visok sem 1,85m). Punca hvali širok in udoben sedež tarna pa nad tem, da se na tačke mora opirati skoraj s peto, saj ji stranska kovčka ne pustita pomika nog bolj nazaj. DV ima obilo možnosti za nadgradnjo(ki seveda ni poceni). Lahko se mu doda visok vetrobran, radio, široke kovčke, vetrno zaščito rok, vetrno zaščito nog, zaščito agregata, gretje ročk, naslonjalo za sopotnico in še bi se kaj našlo. Tako lahko postane pravi mali GW. Enkrat se je ta mrha odločila, da me ima dovolj in me je zabrisala tja po asfaltu. Sicer ni bilo kakšne hitrosti ampak motor pa tudi ni bil nič poškodovan. Edino crash-padi in nekaj prask na izpuhu. Neverjetno se mi zdi, da so brez praske ostali kovčki, ogledalo in celo ročica zavore. Hondi ni inženirji so morali kar dobro potuhtati, kam je potrebno namontirati zaščite-pohvalno! Ne vem kako je s tem v teoriji ampak meni osebno se zdi, da se motor lepše pelje, če na njem sediva dva-zdaj pa ne vem ali zato, ker jih ob ''čudni'' vožnji dobim od punce po čeladi in med rebra ali je kakšen drugi vzrok… Zavore so pri mojem modelu še klasične brez ABS in CBS. Možno je dobiti DV650 z vso to opremo. Moram pa reči, da sistem deluje dobro-ustavi 250kg težko kravo v doglednem času. Zaviranje v sili? Preverjeno-na dopustu polno naložen s tanktorbo in dvema potnikoma. Še nekaj besed o kardanu. Tako mi je prirasel k srcu, mazanje pogonske verige in čiščenje zadnjega dela motocikla pa se mi ja tako zagabilo, da verjetno nikdar ne bom več imel motorja brez te tehnikalije. Že res, da mi je na kardanu crknil semering in je sedaj na agregatu oljni madež ampak to bomo čez zimo poštimali. Bi pa res Človek pričakoval, da se pri teh 35.000km kaj takega ne bi smelo zgoditi. Isto velja za ležaje v križu, ki jih bo prav tako potrebno zamenjati. Je pa ta motocikel izredno vzdrževalen. S križnim izvijačem in tremi ključi lahko zamenjaš prednjo ali zadnjo gumo. Tudi rezervni deli so relativno poceni. Za primer-jaz kupim 4 svečke (ja-tudi jaz sem bil presenečen, ker ima 2 svečki na valj) za ceno ene na CBFki. Filtri so v Louisu ''na kile'', olje pa je nekoliko dražje(Motul 5100). Olje v kardanu ne šteje, saj ga je v njem samo cca 3dl. Na internetu se dobi ''service manual'' (za nekaj denarja seveda) in če imaš malo smisla za šraufanje ga lahko sam vzdržuješ in popravljaš brez kakega specialnega orodja. Poraba olja motorja:0, nula, zero, njet,… ''Pokuri'' ga ravno toliko, kot ga jaz s paličico ven iz mašine znosim, ko preverjam nivo. Poraba goriva pa se suče okrog 5l/100km(kak dl več). Na turah pa kak deciliter nad 4l/100km. Govori se, da ima DV premalo moči. Na to ni možno oporekati. Res je. Po drugi strani pa-ali jo ima R6 dovolj? Vprašajte tiste, ki jo vozijo že nekaj let… Ta motocikel običajno ne vozijo začetniki, kar je škoda, ker bi bil zanje primerno nezahteven. Vozimo ga tisti, ki so nam motocikli tipa ''BMW RT'' preveliki ali pretežki(po teži in finančno), pa se vseeno sem in tja podamo na daljšo turo v svet. Suvereno prenese tudi kakšen krajši makadam. Tako-mislim ,da sem zajel v grobem vse, pa naj bo dovolj zaenkrat. Če ima kdo še kakšno vprašanje pa kar na MS-forum v tole temo z njim. Bom z veseljem odgovoril. Popravljeno Oktober 1, 2008. Popravil Lowrenc Vodnar 1
MARJA Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Jap, všečen mali potovalnik. Še boljš bi blo če bi notr dal mašino od CBF 1000.
Lowrenc Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Rajši imam dvovaljnike :whistle: AgainstMe 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Jap, všečen mali potovalnik. Še boljš bi blo če bi notr dal mašino od CBF 1000. Al pa od VTR :D molotov in Lowrenc 2
Buzdovan Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 (popravljeno) Napisi se, kako se kaj vozi po ovinkih - zaprti-prelazi, dolgi-hitri.. Popravljeno Oktober 1, 2008. Popravil Buzdovan
Lowrenc Objavljeno Oktober 2, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2008 Za vožnjo po povprečni slovenski cesti je manj utrujajoč od kakega bolj našpičenega motorja. Imaš nastavljivo trdoto zadnjih amortizerjev tako, da se ti v dolgih in hitrih ovinkih ne gunca kot ladja. Seveda pa to ni za podiranje rekordov, da se razume. Za zaprte ovinke bi človek mislil, da bo zaradi svoje velike teže neokreten, ampak ni res. Imel sem priliko se peljati za veliko močnejšimi nakedi na Jezerskem, pa ni bilo problemov (po ravnini švignejo naprej v ovinku jih dohitim).
Lowrenc Objavljeno Maj 13, 2009 Opozori Objavljeno Maj 13, 2009 Dober članek o tem kako modificirati to zloglasno bencinsko črpalko, da ne bo crknila. klik Mislim, da ima AfricaTwin enako črpalko...
zzigon Objavljeno Maj 14, 2009 Opozori Objavljeno Maj 14, 2009 Niti se ne spomnim dobro na kakšen način sem prišel na idejo, da bi imel DV650. Zdi se mi, da sem si želel najprej Transalp ampak sem zaradi kardana raje vzel DV. Nekaj takega je bilo, se mi zdi… Na njem sem naredil slabih 15kkm in je že čas, da nekaj napišem v to temo, ki sameva... zelo lepo in izčrpno napisano lp ž
royal Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Dober članek o tem kako modificirati to zloglasno bencinsko črpalko, da ne bo crknila. klik Mislim, da ima AfricaTwin enako črpalko... ne nima!
S-trMa Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 (popravljeno) Zdravo! Zanima me kolk je končna hitrost na tem mopedu. Znanec je ravnokar kupil ta motor in je razočaran, da gre samo 160 kmph. Ima pa neko aftermarket glomazno šajbo spredaj, zadaj pa top-case, tako da mislim da ga to tako zelo bremza. Je možno? Aja ima pa 650 kubov. Popravljeno Maj 21, 2009. Popravil Mattithyahu
MiNa Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Kupil je napačen motor! Za prebijanje "zvočnega zidu" al pa kakšnega drugega bo moral menjat za kaj bolj našpičenega, kot je napisal Lowrenc. ajd pa srečno vožnjo!
S-trMa Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Za prebijanje "zvočnega zidu" al pa kakšnega drugega bo moral menjat za kaj bolj našpičenega Saj ne gre za prebijanje zvočnega zidu. Sam prej je imel čoperja pa je šlo vsaj 180 po avtoceti, od tega je pa pričakoval tudi vsaj nekaj takega. Torej, prosim napišite raje kolk gre vaša?
marko55 Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Saj ne gre za prebijanje zvočnega zidu. Sam prej je imel čoperja pa je šlo vsaj 180 po avtoceti, od tega je pa pričakoval tudi vsaj nekaj takega. Torej, prosim napišite raje kolk gre vaša? Jaz sem imel lani na testu novo Deauville NT700. Ko sem jo zares priganjal, je šla komaj nekaj nad 140 km/h, verjetno bi šla 160 km/h če bi bil sam in ne naložen.
royal Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Saj ne gre za prebijanje zvočnega zidu. Sam prej je imel čoperja pa je šlo vsaj 180 po avtoceti, od tega je pa pričakoval tudi vsaj nekaj takega. Torej, prosim napišite raje kolk gre vaša? Kakšna pa je bila vožnja s coperjem 180km/h pa me res zanima iz lastnih iskušenj muka od muke Fantje najpomebnajše je , kako udobno se pelješ napr. pri 130km/h +-20 ....če govorimo o potovalniku
S-trMa Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Kakšna pa je bila vožnja s coperjem 180km/h pa me res zanima Jao jao. Glejte, ne zanimajo me mnenja! Postavil sem enostavno vprašanje, pričakujem enostaven odgovor in ne razglabljanja o kaj vem čem. Zanima me, ali gre res tako malo, ali je mogoče kriv vizir ali pa mogoče celo sama mašina ni nekaj v redu in ne da dovolj moči! Torej. Lepo prosim, kdor želi odgovoriti na moje vprašanje, zelo bom hvaležen. Odgovor je: xxx km/h
royal Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 (popravljeno) Jao jao. Glejte, ne zanimajo me mnenja! Postavil sem enostavno vprašanje, pričakujem enostaven odgovor in ne razglabljanja o kaj vem čem. Zanima me, ali gre res tako malo, ali je mogoče kriv vizir ali pa mogoče celo sama mašina ni nekaj v redu in ne da dovolj moči! Torej. Lepo prosim, kdor želi odgovoriti na moje vprašanje, zelo bom hvaležen. Odgovor je: xxx km/h ...ne pričakuj odgovorov, ker teh motorjev ne vozijo divjaki. Ima ga kolega starega 650 pa gre malo ćez 160km/h Popravljeno Maj 21, 2009. Popravil royal
Lowrenc Objavljeno Junij 4, 2009 Opozori Objavljeno Junij 4, 2009 Lepo prosim, kdor želi odgovoriti na moje vprašanje, zelo bom hvaležen. Odgovor je: xxx km/h Več kot 180 ni možno, ker je to pomeni v zadnji prestavi z obrati v rdeče polje. Normalno je 160. Čas v katerem to hitrost dosežeš pa je drugo vprašanje Vprašaj kolega, če zamenja šipo z mojo, ki je nizka-original, pa mu bo lahko vozil veliko hitreje O:-) Drugače pa tista modifikacija z diodo(nekaj postov nazaj)... jaz sem jo naredil in moram reči, da bi razliko verjetno opazila večina fizioterapeutk. Prej je v črpalki ob vspostavitvi kontakta nastal cel ognjemet, po vgraditvi diode pa jaz s prostim očesom nisem zaznal nobene iskre. Na cesti me pa tudi še ni pustil od takrat(cca 500km). Naj živi internet
zazi123 Objavljeno Junij 6, 2009 Opozori Objavljeno Junij 6, 2009 Jao jao. Glejte, ne zanimajo me mnenja! Postavil sem enostavno vprašanje, pričakujem enostaven odgovor in ne razglabljanja o kaj vem čem. Zanima me, ali gre res tako malo, ali je mogoče kriv vizir ali pa mogoče celo sama mašina ni nekaj v redu in ne da dovolj moči! Torej. Lepo prosim, kdor želi odgovoriti na moje vprašanje, zelo bom hvaležen. Odgovor je: xxx km/h jaz mam deauvilko letnik 2007 men potegne z povišanim vizirjem in zadnjim maxi kufrom za dve čelade 185 km/h rezda je pa zelo nemirna zaradi zadnjega kufra če bi ga snel bi blo boljš tak da ne vem kaj te muči men gre do rdečga polja če jo goniš od trojan navzdol pa 195 pol pa blokada zapre lp bojan
Boby26 Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 Niti se ne spomnim dobro na kakšen način sem prišel na idejo, da bi imel DV650. Zdi se mi, da sem si želel najprej Transalp ampak sem zaradi kardana raje vzel DV. Nekaj takega je bilo, se mi zdi… Na njem sem naredil slabih 15kkm in je že čas, da nekaj napišem v to temo, ki sameva... Sicer so ga kake 2 ali 3 leta nazaj prenehali izdelovati (zaradi nadomestila z novim, ki ima 700ccm agregat in 10Km več) in tole pišem zato, ker je motor postaja zanimiv tudi za tiste s plitkejšimi žepi. Zdi se, da ta motor ni ''ne ptič in ne miš'' in res je tako. Oblikovno je nekaj posebnega-ali ti je zelo všeč ali pa se ti zdi nagravžen. Meni se zdi grd ampak je uporabnost pred estetiko pa še navadil sem se ga… Premajhen, da bi bil pravi potovalnik in pretežak, da bi bil motor za vsakdanjo rabo. Je že tako, da se človek hitro razvadi in tudi stranski kovčki postanejo ravno pravšnji za vsakdanjo rabo. Saj veste-prostora na motorju ni nikoli preveč… Tega motorja v naši podalpski deželici ni videti prav pogosto-ravno obratno! Zakaj? Ne vem, sklepam pa, da zato, ker Transalp-na prvi pogled nudi skoraj isto za veliko manj denarja. Da to ni res je jasno vsakemu, ki se zapelje z enim in drugim na krajši izlet. Če ju pogledamo v ''dušo'' sta si zelo podobna. Imata namreč povsem enak agregat. To daje motorju neke vrste dvovaljne ''traktorske'' lastnosti. Samozavorni učinek agregata je zelo izrazit. V začetku je morda to malo moteče, kasneje pa se ga da s pridom izkorišča, saj pred dolgimi ovinki in po rahlih klancih ni potrebno zavirati. Prav zavoljo ''traktorske duše'' motor za potovalno vožnjo zahteva zelo malo prestavljanja. Za vsakdanjo rabo ti nepogrešljivi postaneta žepka pod armaturo. Eden ima celo ključavnico. Primerna sta za drobnarijo, kot je denarnica, čepki za ušesa, svinčnik, vžigalnik in še kaj. Sama armatura je lepo oblikovana ampak funkcionalno nekoliko zastarela. Digitalna ura, dva analogna števca kilometrov, obratomer, brzinomer, kontrola olja, smernikov ter dolgih luči in zelo majhna lučka, če se motor pregreje. Pri DV700 so vso stvar izboljšali in dodali še potovalni računalnik, merilec temperature in števec nivoja goriva. Položaj sedenja je udoben in ne utruje (visok sem 1,85m). Punca hvali širok in udoben sedež tarna pa nad tem, da se na tačke mora opirati skoraj s peto, saj ji stranska kovčka ne pustita pomika nog bolj nazaj. DV ima obilo možnosti za nadgradnjo(ki seveda ni poceni). Lahko se mu doda visok vetrobran, radio, široke kovčke, vetrno zaščito rok, vetrno zaščito nog, zaščito agregata, gretje ročk, naslonjalo za sopotnico in še bi se kaj našlo. Tako lahko postane pravi mali GW. Enkrat se je ta mrha odločila, da me ima dovolj in me je zabrisala tja po asfaltu. Sicer ni bilo kakšne hitrosti ampak motor pa tudi ni bil nič poškodovan. Edino crash-padi in nekaj prask na izpuhu. Neverjetno se mi zdi, da so brez praske ostali kovčki, ogledalo in celo ročica zavore. Hondi ni inženirji so morali kar dobro potuhtati, kam je potrebno namontirati zaščite-pohvalno! Ne vem kako je s tem v teoriji ampak meni osebno se zdi, da se motor lepše pelje, če na njem sediva dva-zdaj pa ne vem ali zato, ker jih ob ''čudni'' vožnji dobim od punce po čeladi in med rebra ali je kakšen drugi vzrok… Zavore so pri mojem modelu še klasične brez ABS in CBS. Možno je dobiti DV650 z vso to opremo. Moram pa reči, da sistem deluje dobro-ustavi 250kg težko kravo v doglednem času. Zaviranje v sili? Preverjeno-na dopustu polno naložen s tanktorbo in dvema potnikoma. Še nekaj besed o kardanu. Tako mi je prirasel k srcu, mazanje pogonske verige in čiščenje zadnjega dela motocikla pa se mi ja tako zagabilo, da verjetno nikdar ne bom več imel motorja brez te tehnikalije. Že res, da mi je na kardanu crknil semering in je sedaj na agregatu oljni madež ampak to bomo čez zimo poštimali. Bi pa res Človek pričakoval, da se pri teh 35.000km kaj takega ne bi smelo zgoditi. Isto velja za ležaje v križu, ki jih bo prav tako potrebno zamenjati. Je pa ta motocikel izredno vzdrževalen. S križnim izvijačem in tremi ključi lahko zamenjaš prednjo ali zadnjo gumo. Tudi rezervni deli so relativno poceni. Za primer-jaz kupim 4 svečke (ja-tudi jaz sem bil presenečen, ker ima 2 svečki na valj) za ceno ene na CBFki. Filtri so v Louisu ''na kile'', olje pa je nekoliko dražje(Motul 5100). Olje v kardanu ne šteje, saj ga je v njem samo cca 3dl. Na internetu se dobi ''service manual'' (za nekaj denarja seveda) in če imaš malo smisla za šraufanje ga lahko sam vzdržuješ in popravljaš brez kakega specialnega orodja. Poraba olja motorja:0, nula, zero, njet,… ''Pokuri'' ga ravno toliko, kot ga jaz s paličico ven iz mašine znosim, ko preverjam nivo. Poraba goriva pa se suče okrog 5l/100km(kak dl več). Na turah pa kak deciliter nad 4l/100km. Govori se, da ima DV premalo moči. Na to ni možno oporekati. Res je. Po drugi strani pa-ali jo ima R6 dovolj? Vprašajte tiste, ki jo vozijo že nekaj let… Ta motocikel običajno ne vozijo začetniki, kar je škoda, ker bi bil zanje primerno nezahteven. Vozimo ga tisti, ki so nam motocikli tipa ''BMW RT'' preveliki ali pretežki(po teži in finančno), pa se vseeno sem in tja podamo na daljšo turo v svet. Suvereno prenese tudi kakšen krajši makadam. Tako-mislim ,da sem zajel v grobem vse, pa naj bo dovolj zaenkrat. Če ima kdo še kakšno vprašanje pa kar na MS-forum v tole temo z njim. Bom z veseljem odgovoril. lepo napisano! Zanimam se za navedeni nakup motornega kolesa ali bi mogoče lahko dobil email ali telefonsko številko za kontakt, da bi se pogovorila še o drugih stvareh - motorju.
royal Objavljeno Julij 15, 2009 Opozori Objavljeno Julij 15, 2009 lepo napisano! Zanimam se za navedeni nakup motornega kolesa ali bi mogoče lahko dobil email ali telefonsko številko za kontakt, da bi se pogovorila še o drugih stvareh - motorju. V oklici Ptuja jih je kar nekaj lastnikov.....v MK Kurent :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se