Lowrenc Posted March 15, 2010 Share Posted March 15, 2010 Na začetku, ko še nisem točno vedel ''za kaj se gre'' sem fural Dunlop, ki so bile sicer poceni ampak nobena ni zdržala kaj preveč kilometrov. Naa DVju sem najprej imel PR2, potem AVON Storm in sedaj imam Contija. PR2 je vsesplošno dobra izbira za nas, ki se vozimo kolikor toliko v mejah, ki jih predpisuje zakon. AVONka mi je zdržale celo nekaj kkm več od PR2 s tem, da ni držala nič slabše. Sedaj imam gor Conti RoadAttack. Tale guma je na otip najmehkejša ampak na moje začudenje se skoraj nič ne obrablja drži pa kot pribita. Z njo sem v ovinkih držal CBR1000 je pa avspuh še drgnil po tleh... Glede na to, da vsi trije tipi izpolnjujejo moja pričakovanja glede vzdržljivosi in oprijema sem se odločil, da v roke vzamem kalkulator, ko bom znucal Conti. Preračunal bom koliko me je katera stala glede na prevožene kilometre in potem se bom odločil katero firmo bom fural. @bawchi:Če prav razumem si novopečeni motorist in, če boš izbiral med temi tremi firmami gum ti svetujem, da vzemi tiste, ki so trenutno najcenejše, saj mislim, da ti bodo vse tri znamke izpolnile pričakovanja glede vzdržljivosti in predvsem oprijema. Vodnar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bawchi Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 Hm, hvala za info! Bom vsekakor premislu - še enkrat :lol:, čeprav sem se že nekako odloču za PR2. Je pa zamenjava nujna, saj so gume po dotu letnik 03'! In čeprav so lan kr nekak delale dobrega jurje se letos raj ne bom več drsu s temi guami!! Še posebi ker mislim na 14 dnevni dopust z mopedom! Bi pa sam še vprašou kako je kaj z utekanjem novih gum? Slišu marskej, pa glede na to, da maš izkušnje z več vrest gum...... No verjetno bi pa lohka pobrsku po forumu pa bi zih najdu temo o tem!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowrenc Posted March 17, 2010 Share Posted March 17, 2010 Glede vtekavanja nič posebnega:tako, kot ti večina vulkanizerjev ob slovesu reče: ''Prvih 150km malo bolj previdno, OK? Da se guma lepo ''uleže'' in, da se obrabi film ter robovi od brizgalnega orodja.'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
bawchi Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Lowrenc hvala za odgovore! Se je pa denarnca odločla za nakup Dulop Roadsmart in kot je že blo napisano - mi bo upam čist dobr delala za mene frišnega balancarja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vodnar Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 (edited) Danes sem se vračal domov malo kasneje, že skoraj po temi in ugotovil, da mi ne sveti kratka luč. Sem se bal, da bo težko zamenjat, pa niti ni tako hudo, kot eni javljajo tukaj http://www.deauvilleuk.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=13354&p=106556&hilit=bulb#p106556 Če kdo tega na NT700 še ni delal, gre pri karatki luči takole: malo zasučeš balanco, da kontaktna ključavnica ni v napoto in že vidiš zadnji gumijast pokrov žarnice. Snameš ga tako, da ga povlečeš za repek, ki je spodaj. Jaz sem za to uporabil klešče, ker ga s svojimi bolj debelimi prsti nisem mogel prijet. Snameš kontakte z žarnice. Sprostiš pritrdilno vzmet tako, da jo na ušesu pritisneš noter in pomakneš navzgor. In žarnica je zunaj. Prostora res ni prav veliko, pa kar gre. Sem se s kakim avtom že bolj namučil. Me pa malo čudi, da je zgornja linija svetlobnega snopa kratke luči ravna. Ni višja proti desni strani. Zdaj pa ne vem, če je to prav in normalno, ali sem mogoče novo žarnico slabo namestil v ležišče. Sem bil že lačen, pa nisem šel še enkrat razkopavat... mogoče jutri. Kakšne izkušnje s tem? Edited March 25, 2010 by Vodnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
hondazok Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Pozdravljeni lastniki HD 650! Vidim da je ta tema že dolgo na off. Ker pa sem postal lastnik Honde Deauville NT 650, me zanimajo vaše dobre in slabe izkušnje s tem, sicer zelo zanesljivem, motorjem. Moja mašinca je letnik 2004, v odličnem stanju. Letos sem z njo naredil že 6.000 km. Na nemških forumih sem našel nekaj zanimivih nasvetov, kot naprimer vgradnja diode v bencin pumpo, ki naj bi bila edina resna težava s tem motorjem. Sem jo tudi sam vgradil. O moči ne bi razpravljal, ker to na potovanjih, za kar je ta motor prvenstveno namenjen, ni na prvem mestu. Moje dosedanje izkušnje: udoben tudi za dva, zanesljiv, vodljiv brez problemov tudi na makadamu, izredno varčen (4,0-4,5 l/100km), skratka neproblematičen in dober sopotnik, prostor za prtljago skupaj s top case ravno še dovolj velik. Je pa težaven za prehitvanje, ko je polno naložen (še vedno pa obvladam tehniko z zaletom, zato tudi to ni velik problem), ne mara slabega asfalta, glasen kardan, ki se občasno zanimivo oglaša itd.... LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vodnar Posted August 8, 2013 Share Posted August 8, 2013 Pozdravljeni lastniki HD 650! Vidim da je ta tema že dolgo na off. Ker pa sem postal lastnik Honde Deauville NT 650, me zanimajo vaše dobre in slabe izkušnje s tem, sicer zelo zanesljivem, motorjem..... Živjo! Ja saj si pa sam že skoraj vse povedal o tem motorju,.. tak pač je.. ni kaj dosti dodat... Še veliko srečnih km.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hondazok Posted November 29, 2013 Share Posted November 29, 2013 Imam vprašanje: Koliko plačujete za kontrolo in nastavitev ventilov, pa mogoče še sinhronizacijo fergazerjev. Sem sicer sam svoj mehanik, ampak mašine ponavadi ne odpiram. Sprašujem pa zato, ker je pri devilki precej dela, preden prideš do mašine. Torej, če ima kdo kako izkušnjo, bi bil vesel informacije. Pozdrav Link to comment Share on other sites More sharing options...
hondazok Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 Ta tema kar sameva, pa vem da vas je kar nekaj, zgleda pa da manj aktivnih. Evo: naredu servis _ naštelal ventile, zamenjal svečke, zračni filter, olje in oljni filter, pa še olje v kardanu. V zahvalo mi je devilka popila samo 3,7 litra na 100 km. Ja res je tricelesedem. Bil v Rottenbergu in Landshutu na Bavarskem, pol po avtocesti pol po magistralkah. MiNa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
renton Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Pozdravljeni lastniki HD650. Mi zna kdo z glave povedat kako je z nabavo novih rezervnih delov (preden se odločim za nakup motorja) ne bi rad potem vsako stvar iskal na raznih koncih sveta. Hvala za odgovore. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marincspeedshop Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Deli so normalno dobavljivi---> generalni za hondo je as domzale. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knedl Posted May 29, 2022 Share Posted May 29, 2022 A setukaj več nič ne dogaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
knedl Posted June 22, 2022 Share Posted June 22, 2022 Interesantno da ste se vsi izgubili Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now