Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno
Šipca se da dobiti še ena višja - 14cm, sam baje pol zgleda ko poštarski motor; če ni vetra, me tut to nebi motilo.Je pa res, da je ta šipca do 130-140 Super, pol pa začne veter nabijat. Verjetno bi ona ta visoka bla boljš. Sicer pa če gledaš potovalne motorje, imajo tam šipce tudi dosti širše in ne samo višje, verjetno širina tudi nekaj doprinese.

Rok nimam nikdar popolnoma iztegnjenih, sedim bolj sproščeno, sem kupil tudi želvo, da me mal zategne, da se ne bi držal puklasto.

Kaj ta 14cm-ska naj bi bla original yamahina šipca al kak givi???

Ma kdo izkušnje s stranskimi potovalnimi TORBAMI...v mislih mam tiste iz tkanine(kaka cordura varetn)...so res malenkost manjše ampak jih namontiraš takrat ko veš da jih rabiš in ne kvarijo izgleda motocikla kot tisti nosilci za stranske kufre :doze:

Predvsem me zanima kako se kej obnesejo pri vožnji tja do 160km/h...ker da jih kupim pa jih potem pri 80 začne razmetavat po motorju je krneki :BUA:

Objavljeno

160.......

Pa dobr.....a se pelješ na dopust.......al polno obložen prebijat zvočni zid. :headbang: :headbang:

Platnene so čist kull zadeva.....edino kar rabiš, so kakšni stranski oporniki........saj boš v nasprotnem primeru poletel kot siva čaplja......predvsem pri taki.......khm......turistični vožnji!

Objavljeno
160.......

Pa dobr.....a se pelješ na dopust.......al polno obložen prebijat zvočni zid. :headbang: :headbang:

Platnene so čist kull zadeva.....edino kar rabiš, so kakšni stranski oporniki........saj boš v nasprotnem primeru poletel kot siva čaplja......predvsem pri taki.......khm......turistični vožnji!

Dobro, saj 160 po avtocesti ni ravno nek zvocni zid, vsaj lahko drzis tempo z avtomobili po prehitevalnem pasu, drugace se moras ves cas umikati na voznega.

Pri teh tekstilnih torbah sem ze videl ob njih pogosti uporabi mocno odrgnjen lak na zadku ob sedezu. Najbrz bi ravno tako moral imeti nosilce - opornike.

Objavljeno
Kaj ta 14cm-ska naj bi bla original yamahina šipca al kak givi???

Ma kdo izkušnje s stranskimi potovalnimi TORBAMI...v mislih mam tiste iz tkanine(kaka cordura varetn)...so res malenkost manjše ampak jih namontiraš takrat ko veš da jih rabiš in ne kvarijo izgleda motocikla kot tisti nosilci za stranske kufre :doze:

Predvsem me zanima kako se kej obnesejo pri vožnji tja do 160km/h...ker da jih kupim pa jih potem pri 80 začne razmetavat po motorju je krneki :BUA:

Sam imam Oxford stranske torbe, pa je na strani kjer se naslonijo na oklep mehek material, spodaj pa nek material, ki ne gori in je odporen na vročino.

Aja: ne razmeče jih niti pri 200+, jih je pa treba še s trakci (priloženimi) mal fiksirat pa je.

Objavljeno
Kaj ta 14cm-ska naj bi bla original yamahina šipca al kak givi???

Ma kdo izkušnje s stranskimi potovalnimi TORBAMI...v mislih mam tiste iz tkanine(kaka cordura varetn)...so res malenkost manjše ampak jih namontiraš takrat ko veš da jih rabiš in ne kvarijo izgleda motocikla kot tisti nosilci za stranske kufre :doze:

Predvsem me zanima kako se kej obnesejo pri vožnji tja do 160km/h...ker da jih kupim pa jih potem pri 80 začne razmetavat po motorju je krneki :BUA:

Jaz imam doma še ene Wintexove iz cordure. Sem jih imel ~3x pa sem potem kupil kovče, ker je bilo premalo prostora(potovanje Črna gora). So mi pa ostale doma in jih lahko prodam. Zanje sem dal takrat 10.000sit, dam pa jih za 15€.

Se fiksirajo čez ali pod sedež in vsaka torba ima po dve špagci za stransko prrditev. Če bi rad več info mi piši.

Jih pa zagotovo ne premetava.

Šipca 14cm je pa od yamahe.

Objavljeno

Ja to najvišjo šipco sm že videl...res ne vem zakaj je takrat nisem uzel :unsure:

Drugač pa se če, grem na izlet sam, peljem tam do 130,140km/h, redko tja do 160 ampak vseeno raje vidim da mam mal rezerve kot da bi se mogu pol nazaj držat zarad torb :)

No ja glede vetra bom po moje za začetek oktobra nabavil čelado x-lite 601, potem si bom verjetno za na daljša potovanja umislil to tanajvišjo original yamahino šipco,če pa še to ne bo pomagal pa edino če bi še tist spojler gor na šipci kej pomagal to je pa več ali manj to...no ja naslednje leto mam namen užgat kak večdnevni izlet po italiji tako da bo nekaj zagotov treba spalamudit :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Sam imam Oxford stranske torbe, pa je na strani kjer se naslonijo na oklep mehek material, spodaj pa nek material, ki ne gori in je odporen na vročino.

Aja: ne razmeče jih niti pri 200+, jih je pa treba še s trakci (priloženimi) mal fiksirat pa je.

maš kako fotko od teh torb, ker me prov zanima kako to zgleda. Sem že vidu stranske kovčke na yamahi, torb pa še ne :rolleyes:

Aja pa prebijanje zvočnega zidu na TDM se začne pr 200 km/h :krneki: :whistle:

Popravljeno . Popravil vojak25
Objavljeno
Veliko km si nafural. Nam zaupaš letnik in če so bili kaki večji posegi pri servisih....?

Živjo!

Valton, sprašuješ za letnik?

Letnik 2002. Prvo leto prevoženih 3000km, ostalo pa od leta 2003 naprej. Največji poseg je bil menjava ketne in zobnikov - nekajkrat! Drugače pa le redna menjava olja, filtrov, svečk,...in pa seveda gum.

Objavljeno
Ma kdo izkušnje s stranskimi potovalnimi TORBAMI...v mislih mam tiste iz tkanine(kaka cordura varetn)...so res malenkost manjše ampak jih namontiraš takrat ko veš da jih rabiš in ne kvarijo izgleda motocikla kot tisti nosilci za stranske kufre :doze:

Predvsem me zanima kako se kej obnesejo pri vožnji tja do 160km/h...ker da jih kupim pa jih potem pri 80 začne razmetavat po motorju je krneki :BUA:

Kar se tiče torb: jaz sem jih kar precej uporabljal. Imel sem torbe Oxsford, ki so rahlo trikotne oblike. Dva trakova sta nameščena pod sedežem, eden pa čez sedež. Torbi pa lahko povežeš med sabo tudi spodaj in zadaj, tako da ni nikakršnega opletanja pri katerikoli brzini. Nobenih prask na bočnih plastikah. Relativno hitra namestitev.

Objavljeno

maš kako fotko od teh torb, ker me prov zanima kako to zgleda. Sem že vidu stranske kovčke na yamahi, torb pa še ne :rolleyes:

Evo ena za silo fotka TDMke s torbami:post-13666-1189021982_thumb.jpg :photo:

Objavljeno

Če imaš stranske torbe nameščene, ali je možno pelat sopotnika. Tist štrik čez zic je pomoje rahlo moteč? :unsure:

Objavljeno
Če imaš stranske torbe nameščene, ali je možno pelat sopotnika. Tist štrik čez zic je pomoje rahlo moteč? :unsure:

Zeloooo rahlo. Seveda se da peljat sopotnika-co. Po moje še lažje, kot če so nameščeni kufri - vsaj nekateri, ki so namontirani zelo visoko - višje od sedeža. V takem primeru je oteškočeno vzpenjanje in sestopanje za sopotnico, še zlasti, če je nekoliko manjša ali pa po celodnevnem motoriranju utrujena!

Tisti tretji "štrik" navsezadnje lahko spneš tudi pod sedežem! :hmm:

Objavljeno

Ravno včeraj sem se podil okoli s stranskimi tekstilnimi torbami od Kappe in se mi ni bilo treba prav nič šparat. Povezane sem imel samo z dvema trakovoma, ki sem ju namestil pod sedež. Je pa res, da so za resno potovanje premajhne za dve osebi.

Sem pa včeraj prehitro pripeljal čez en zelo grdo narejen železniški prehod in udaril ob tla z izpušno cevjo. Ups. :slap:

Objavljeno
Sem pa včeraj prehitro pripeljal čez en zelo grdo narejen železniški prehod in udaril ob tla z izpušno cevjo. Ups. :slap:

Kako ti je pa to ratal :unsure: je mogu bit pa reeees grdo narejen. kok pa je to mal prehitro :P

Objavljeno

Ta cevka je na desni strani motorja če sediš na njemu. Dol se jo dobi z pomočjo manjših klešč ter izvijača. (z kleščami jo držiš z izvijačem jo potisneš dol, najprej pa seveda snameš sponko) Nazaj je pa res mal težje ker je res ful mal prostora,ampak gre.

Evo še fotka,čeprav se cev ne vidi ampak je ravno tam kjer je puščica. Ne moreš falit ker je sam ta na tistem mestu.

Ja pa poročaj ko boš naredil.

Vinko, VSA ČAST! Tudi meni je uspel poseg na zrač. filtru; motor je zdaj tudi pri nižjih obratih "taprav"...

Objavljeno
Ta cevka je na desni strani motorja če sediš na njemu. Dol se jo dobi z pomočjo manjših klešč ter izvijača. (z kleščami jo držiš z izvijačem jo potisneš dol, najprej pa seveda snameš sponko) Nazaj je pa res mal težje ker je res ful mal prostora,ampak gre.

Evo še fotka,čeprav se cev ne vidi ampak je ravno tam kjer je puščica. Ne moreš falit ker je sam ta na tistem mestu.

Ja pa poročaj ko boš naredil.

Vinko, VSA ČAST! Tudi meni je uspel poseg na zrač. filtru; motor je zdaj tudi pri nižjih obratih "taprav"...

Super, samo da si zadovoljen.

Pa še veliko užitkov brez cukanja in tresenja pri malih obratih!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me ~ koliko km zdržijo ležaji pri tdm900. Pri meni namreč močno tuli sprednji in me zanima koliko km lahko naredim z njim, in koliko stane, ter ali kupujete originalne, ali kakšne druge.

Objavljeno

Meni pri 23.000 km nič še ne tuli :unsure: razen leo vince avspuh :D

Objavljeno
Zanima me ~ koliko km zdržijo ležaji pri tdm900. Pri meni namreč močno tuli sprednji in me zanima koliko km lahko naredim z njim, in koliko stane, ter ali kupujete originalne, ali kakšne druge.

A ležaj na kolesu?

Vzemi felgo dol, popiši šifre ležajev, pokliči npr v intercom celje, pa ti bo povedal, če ima na zalogi oz bo naročil in imaš naslednji dan.

Za superco sta bila sprednja nekaj eurov komad.

Objavljeno
A ležaj na kolesu?

Vzemi felgo dol, popiši šifre ležajev, pokliči npr v intercom celje, pa ti bo povedal, če ima na zalogi oz bo naročil in imaš naslednji dan.

Za superco sta bila sprednja nekaj eurov komad.

Hvala

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

A je že kdo napeljeval elektriko iz akumulatorja proti balanci :? Jaz bi potegnil dva kabla, eden za 12V vtičnico in enega za GPS :naughty:

Kako ste to naredili :hmm:

Objavljeno

V bistvu imaš tri variante:

1. napelješ kabla ob motorju pod zicem (od akumulatorja) in jih prilepiš z izolirnim trakom na motor;

2. od akumulatorja slediš žicam, ki gredo proti števcem in ob njih napelješ kabla, ki jih pripneš z vezicami, da ne opletata, vmes porineš še kakšno varovalko in to je to

3. vse enako kot pri varianti 2, le da ne priklopiš kabla na akumulator, ampak na žico, ki je za luči, tako ni napajanja, ko ni kontakta.

Izberi poljubno.

Objavljeno (popravljeno)

za GPS lahko 'poravbaš' štrom za luči, ki pride preko ključavnice - kot je napisal hajoktejn. Ta štom najdeš pod tankom čisto spredaj in ga ni problem poravbat, pa še dovolj močna varovalka je vmes, tako da ne bo panike zaradi vezave. GPS verjetno ne porabi preveč :?

Za 12V vtičnico lahko narediš isto, če jo misliš uporabljati za napajanje GPS-a. Če pa misliš vtičnico uporabljati za večje porabnike (ogrevana oblačila, pumpa za blazino, kompresor) pa raje potegni nov kabel ustreznega preseka od akumulatorja in obvezno daj vmes varovalko.

Popravljeno . Popravil Basko
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me na kolk km se menja oziroma ''našpona'' veriga v motorju. Pri meni se nekaj sliši, pa nevem, kako je s tem. Ima pa 38kkm (po večini v dvoje in daljša potovanja). In če je slučajno kdo to že delal, kolikšen je strošek.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Zanima me na kolk km se menja oziroma ''našpona'' veriga v motorju. Pri meni se nekaj sliši, pa nevem, kako je s tem. Ima pa 38kkm (po večini v dvoje in daljša potovanja). In če je slučajno kdo to že delal, kolikšen je strošek.

Sem našel in popravil. TDM ima avtomatski napenjalec in se menja v celoti(60€ napenjalec + 40€ delo).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!