vojak25 Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 (popravljeno) Živjo, Sm pripravljal (že pred meseci) motor na zimsko spanje, pa sem odklopil akumulator in mi je po moji nerodnosti matica padla pod akumulator. Sam zlomka sm hotu akumulator odstrant da bi vn maticu potegnu pa hudič nikak noče. Sem malo gledal po manualih pa ni nobenga posebnega postopka :unsure: . Zdaj pa ne vem ali je tok izy in sm jaz nesposoben, al kako??? Pa še eno vprašanje. Jaz sm mašico pripravil za spanje preprosto tako, da sem odklopu akumulator pa dolil bencin čist do vrha. Zadnjič sm dol snel z neta Owners Manual za TDM 900 ( http://www.yamaha-motor.be/french/communit...ice/manuals.jsp ) tm pa piše da bi moral doliti žličko olje v bata pa mal zaverglat, zdrenirat vplinjač :hmm: in akumulator vsak mesec polnit?? Kako pa vi kaj porihtate mašinco za zimsko spanje? LP Popravljeno Januar 13, 2008. Popravil vojak25
xenon900 Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 Živjo, Sm pripravljal (že pred meseci) motor na zimsko spanje, pa sem odklopil akumulator in mi je po moji nerodnosti matica padla pod akumulator. Sam zlomka sm hotu akumulator odstrant da bi vn maticu potegnu pa hudič nikak noče. Sem malo gledal po manualih pa ni nobenga posebnega postopka :unsure: . Zdaj pa ne vem ali je tok izy in sm jaz nesposoben, al kako??? Pa še eno vprašanje. Jaz sm mašico pripravil za spanje preprosto tako, da sem odklopu akumulator pa dolil bencin čist do vrha. Zadnjič sm dol snel z neta Owners Manual za TDM 900 ( http://www.yamaha-motor.be/french/communit...ice/manuals.jsp ) tm pa piše da bi moral doliti žličko olje v bata pa mal zaverglat, zdrenirat vplinjač :hmm: in akumulator vsak mesec polnit?? Kako pa vi kaj porihtate mašinco za zimsko spanje? LP Zdravo Sam ga prezimim tako, da ga postvim na stojalo, odklopim in vzamem aku ven, dolijem bencina do polno, nataknem PVC vrečko na vsako izpušno cev in to je to. Akumulator se prazni vsak dan 1%, če ni nikamor priklopljen. Se pravi polnim 1x na 3 mesece. Aprila ali maja vstavim aku, snamem vrečke in BRUUUUUM iz prve. 3 sezone že enako in je BP. Žličke in olja pa so za daljše spanje. :naughty:
janih Objavljeno Januar 14, 2008 Opozori Objavljeno Januar 14, 2008 jest jo pa vsakih 14.dni vžgem, po 15 minutah, ko se dobro ogreje, pa jo ugasnem, pobrišem prah jo lepo še pokrijem in to je to, seveda jo imam na stojalih, :whistle:
vojak25 Objavljeno Januar 15, 2008 Opozori Objavljeno Januar 15, 2008 Kje se pa da dobit kaka pametna stojala? A maš stojali za obe kolesi?
kaca1 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Kje se pa da dobit kaka pametna stojala? A maš stojali za obe kolesi? Živjo! Ne rabiš kupovat stojal za zadaj pa še za spredaj! V TC imajo sigurno (če ne bojo pa naročil) centralno stojalo katerga enostavno pršraufaš na svojo lupco. Pa še zmeraj ga imaš s sabo, kamr koli že greš-lahko ti kje za cesto pride prav ( npr. mazanje ketne, al pa bog ne daj kakšna prazna guma,... ) Tud doma na dvoriš, kadar pereš in mažeš ketno,....................... V primerjavi s stojali se splača! .)
vojak25 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Živjo! Ne rabiš kupovat stojal za zadaj pa še za spredaj! V TC imajo sigurno (če ne bojo pa naročil) centralno stojalo katerga enostavno pršraufaš na svojo lupco. Pa še zmeraj ga imaš s sabo, kamr koli že greš-lahko ti kje za cesto pride prav ( npr. mazanje ketne, al pa bog ne daj kakšna prazna guma,... ) Tud doma na dvoriš, kadar pereš in mažeš ketno,....................... V primerjavi s stojali se splača! .) Hmmmm, a ti imaš to zadevo naštimano? Me zanima kak to zgleda na motorju, pa tudi če se kaj prej dotakneš tal v ovinku če imaš centralno stojalo namonitrano?? :glare:
kaca1 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Hmmmm, a ti imaš to zadevo naštimano? Me zanima kak to zgleda na motorju, pa tudi če se kaj prej dotakneš tal v ovinku če imaš centralno stojalo namonitrano?? :glare: Ja, imel sem to zadevo naštimano dokler sem imel TDM. Sedaj mam pa drug motor pa mam spet to zadevo naštimano ampak s to razliko, da so to zadevo že v fabrk naštimal. Če boš imel smolo, da boš sredi ovinka prletu v kakšno ornk lukno, se bo sigurn zaslišalo malo škrtanja. Odvisno je pa seveda tudi od drugih stvari, npr. brzine, kolk si natovorjen.... :naughty: Brez skrbi, to se ne dogaja v vsakem ovinku, pa v vsakem drugem tudi ne!! :yes: izgleda pa tkole: Za čez zimo pa odžagaš dva remlna, pa jih podstaviš tam kjer so prišraufane ojačitve na blok in imaš obe gumi v zraku, fedri pa so tudi sproščeni(označeno z rdečo)
janih Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Kje se pa da dobit kaka pametna stojala? A maš stojali za obe kolesi? kupil sem ga prek oglasa, oglase imaš na salamonu in na avto-netu
tati Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 zdaj se pa tudi jaz pridružujem vaši eliti..........., čeprav jo grem iskati šele v torek, pa vseeno, upam, da bom zadovoljna....... :whistle: :whistle: :whistle:
tati Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 Si potem izbrala TDM in ne CBF. Veliko srečnih km :OK: ja po vseh posvetih sem se nekako odločila, da je vsekakor boljša TDM-ka..............., hvala za lepe želje....... :naughty: :whistle: :whistle: :worship:
kaca1 Objavljeno Februar 4, 2008 Opozori Objavljeno Februar 4, 2008 ja po vseh posvetih sem se nekako odločila, da je vsekakor boljša TDM-ka..............., hvala za lepe želje....... :naughty: :whistle: :whistle: :worship: Vse kakor dobra odločitev! Tud CBFka je po moje kr dobra mašinca-vsaj tkole na uč je men kr ušeč. Drgač pa ne vem, ker jo še nisem pelou. Sem pa zato TDMko tolk več prefurou :worship:
tati Objavljeno Februar 7, 2008 Opozori Objavljeno Februar 7, 2008 (popravljeno) Vse kakor dobra odločitev! Tud CBFka je po moje kr dobra mašinca-vsaj tkole na uč je men kr ušeč. Drgač pa ne vem, ker jo še nisem pelou. Sem pa zato TDMko tolk več prefurou :worship: ja hvala, samo baje se ne smem zameriti domači firmi..... :naughty: :naughty: :naughty: :krneki: :krneki: :krneki: mal gužve okrog, pa nič zato, važno, da bo šla lepo... :whistle: :whistle: :whistle: Popravljeno Februar 7, 2008. Popravil tati
bernardek Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Sem jo imel za vikend na probni vožnji in sicer letnik 2004 ima pa komaj 8.500 km. Prevozil sem skoraj 200 km in vse mi štima razen trdote prednjih vilic. Ko sem vprašal lastnika če je kaj "preštelaval" mi je zatrdil da nikoli, ko pa sem pogledal nastavitve sem opazil, da so nastavljene na tretjem obročku. Po podatkih naj bi bila tovarniška (standardna) nastavitev na sedmem obročku in zdaj se sprašujem ali je možno da pride tdm-ka slučajno tovarniško nastavljena na tretji obroček, ali to štela dealer, ko jo sestavlja in se je enostavno zmotil in je lastnik teh 8.000 km vozil s trdimi vilci pa ni niti opazil, ali pa laže... Drugače servisna knjiga štima, motor je kupljen v SLO in ostalo je vse v redu. Lepa hvala za vaša mnenja v naprej!
Hippo Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Če vse drugo štima, potem ni "straha". Sta obe strani nastavljeni enako? Trdoto je lahko spremenil sam lastnik ko je motor kupil, pa potem na to pozabil. Lahko mu jo je nastavil tudi serviser. Spremeni trdoto na standardno vrednost (7) in sprobaj. Če je pogrezanje vilic normalno (ni zabijanja), potem ni problema. Lahko preveriš tudi nastavitve zadnjega vzmetenja. Morda je motor namerno nastavljen na trdo (večja teža, način vožnje,.. ). Poglej, kje je bila servisirana, saj ti na servisu lahko pogledajo v računalnik, kaj se je z motorjem dogajalo. Glede na prevožene km je bila bolj za "gledanje". Če je cena prava, ji kar natakni prstan .) Lp
kaca1 Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Ima Hippo čist prav! Preštelaj kakor misliš, da je prav, pa če ne bo dobr pa še mal drgač probaj! Saj vse skupaj ne vzame praktično nič časa! Glede števila "obročkov" pa nisem čist prepričan - vse ti lepo piše v navodilih! Po moje bo kr za vzet :klicaj:
ton Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 sicer pa, TDM je pač motor, ki sem si ga želela in upam, da ga bom lahko čim dlje uporabljala, tako kot vsi ostali :naughty: :naughty: :naughty:
ton Objavljeno Februar 22, 2008 Opozori Objavljeno Februar 22, 2008 hvala Ton, upam ,da bo res tako, malo me jezi, ker ko spelješ moraš dati malo več gasa kot pri moji prejšnji Yamahci... :headbang: Verjetno te moti, ker moraš ročico gasa obrniti malo bolj (zaradi nastavljenega prostega giba ročice). To zadevo se da urediti tako, da se "zajlo" za gas naštela, da nima več toliko lufta. Se pravi, da prosti gib ročice odpraviš. Razen, če te moti takojšnja neodzivnost motorja, čeprav jaz tega problema nisem zaznal.
vojak25 Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 hvala Ton, upam ,da bo res tako, malo me jezi, ker ko spelješ moraš dati malo več gasa kot pri moji prejšnji Yamahci... :headbang: zaslužiš si pohvalo glede na tvoje odgovore, ker me pač ne poznaš in nisi nek pametni cinik :krneki: :krneki: :krneki: ......., ostali, ki me poznajo pač vedo, da nisem neka butara, ki je z neke jablane padla..... :winkiss: :winkiss: :winkiss: :winkiss: TDM-ka je znanan po tem da pr nizkih vrtljajih ne dela najbolj, če prebereš nazaj k smo se pogovarjal da motor cuka tm nekje do 3500 vrt/min. Preprosto mašina trese, cuka in ni kaj preveč odzivna tm nekje od 1000 do 3500 vrt/min. Mene je tut motilo na začetku, k sem mel prej Z1000 pa sem se komot vozil z nizkimi vrtljaji. LP
tati Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 TDM-ka je znanan po tem da pr nizkih vrtljajih ne dela najbolj, če prebereš nazaj k smo se pogovarjal da motor cuka tm nekje do 3500 vrt/min. Preprosto mašina trese, cuka in ni kaj preveč odzivna tm nekje od 1000 do 3500 vrt/min. Mene je tut motilo na začetku, k sem mel prej Z1000 pa sem se komot vozil z nizkimi vrtljaji. LP hvala.... :worship: :worship:
simonsi Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 TDM-ka je znanan po tem da pr nizkih vrtljajih ne dela najbolj, če prebereš nazaj k smo se pogovarjal da motor cuka tm nekje do 3500 vrt/min. Preprosto mašina trese, cuka in ni kaj preveč odzivna tm nekje od 1000 do 3500 vrt/min. Mene je tut motilo na začetku, k sem mel prej Z1000 pa sem se komot vozil z nizkimi vrtljaji. LP A ni tudi opisana enostavna in učinkovita rešitev, nekja v zvezi z dovodom zraka?
vojak25 Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 A ni tudi opisana enostavna in učinkovita rešitev, nekja v zvezi z dovodom zraka? ja je, jaz jo še nisem opravil jo bom pa pred začetkom sezone zihr, k jaz sem prvo mislil da je neki narobe z motorjem, pol sem pa mal debatiral tuki na motosvetu in smo pršli do spoznanja da je to pač tko pri teh motorčkih. Kake tri strani nazaj pri koncu prejšnje sezone smo neki o tem pisal ;)
tati Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 A ni tudi opisana enostavna in učinkovita rešitev, nekja v zvezi z dovodom zraka? ja, ampak ne pri 2006 letnikih :unsure: :unsure:
vojak25 Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 ja, ampak ne pri 2006 letnikih :unsure: :unsure: A si zihr da to ne deluje za 2006 letnik? Mogoče so pa že odpravili težavo pri novejših modelih ??
janih Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 ja, ampak ne pri 2006 letnikih :unsure: :unsure: tati, a si se ti s kom že posvetovala, glede dovoda zraka, mislim da ne-bi bilo neumno, če bi se, kaj meniš
jetman Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Kje bomo potem letos ugodno kupili nove gume za naše TDMke?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se