Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

...za preprečitev parkiranja na nedovoljenih mestih povišanje robnikov samo za 10 cm ustreznejša rešitev, kot pa postavljanje količkov.

pri tem pa ne smeš pozabiti, da imajo ti robniki oster rob - predvsem tisti kamniti, ki jih na veliko uporabljajo v LJ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mejte se...ko se boste zmenili...obvestite...pridem (če bodo vše zahteve pretirano smešne...pač ne bom snela čelade.)

Ti kar obdrži čelado gor in pelji raje mimo!

Trenutno sprejemamo predloge, pa naj bodo še tako neumni, smešni. Bomo že kaj pametnega izluščili.

Govoriš o vaših zahtevah. Zahteve bodo podane v imenu vseh motoristov, torej če si motoristka, bodo te zahteve glih tok tvoje kot moje, zato ti predlagam, da vseeno snameš čelado in nam pomagaš pripraviti zadeve tako, da bo stvar smiselna.

TOREJ! 17.8. 2004 ob 20.00 pri Firestarter-ih (Kolezija) nadaljevanje debate

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj....ldje,dejmo se neki zment.......

Ne sanjat o stebričkih v Ljubljani....le ti so dejstvo in ni ga boga,da jih boste(bomo) ukinili.....pravtako ne v drugih mestih.

Sam neki ne morm razumet,kako se nekdo spomni, da bi namesto stebričkov za 10 cm dvignil robnike?????

Robnik gleda iz asfalta 12cm.....če mu dodamo še 10 cm, je to 22cm.........ma to je več,kot normalna stopnica.....in kasneje bi dobili protest pešcev,da se znižajo robniki,ker si je toliko in toliko ljudi zlomilo gleženj.......pa ne ga srat.

Mesto je mesto in tam veljajo druge zakonitosti!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odprta cesta je pa nekaj drugega.....in če bomo o tem nastopali pred javnostjo.....pol se jest grem,v nasprotnem primeru je vse skupaj navadno.......da ne rečem kaj!!!!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja dobra, jo podpiram.

Vendar:

- 1. :topic: Zakaj je res toliko organizacij, ki se borijo za iste stvari MAKSI, ZMKS, MUS, pa še nekaj posameznih klubov oz združen oz organizacij?

A ni bolje, da se kdo podredi in se združi z največjim in se naredi res ornk protest kjer bo število odeležencev velika ne pa 100-200 kot na malo večjem motozboru. :blink: Zdej edino če je problem ker v velikih organizacij ni imenskih pohval!

Primer: Vsi zbori imajo panoramske vožnje ki ohromijo promet. Zakaj se nebi dalo pač za vsako kolono motoristov kombi z trensparenti o stebričkih. Folk itak more stat in more gledatv (seveda kako geslo - ne doktorate ki bi bili nebralni). Pa tudi lokalni radiji govorijo o teh zborih in tu bi bila lahko zastojn reklama -pač se zbor nebi imenoval samo xx tradicionalni zbor - ampak bi bil zraven dodan stavek za izbolšanje 25 člena - al kakorkoli.- Zdej tisti ki niste pristaši zborov to odpade .

-2. Če se gre za stebričke se naj gre za stebričke ne pa za vsake lokalne luknje- jih je veliko

-3. A niso volitve zdele in vsi že kujejo volilno kampanijo in obljubljajo boga in pol?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja dobra, jo podpiram.

...toliko organizacij, ki se borijo za iste stvari ...se kdo podredi in se združi z največjim in se naredi res ornk protest...

Tukaj ni toliko problem v "zaslugah" kot v odgovornosti pri uradni izvedbi takega protesta...potrebno vedeti, da je je javni shod vsako organizirano zbiranje oseb zaradi izražanja mnenj in stališč o vprašanjih javnega ali skupnega pomena na prostem ali v zaprtem prostoru, kjer je dostop dovoljen vsakomur in da gre v primeru javnega oglaševanja oziroma poziva k udeleži za organiziran shod, ki ga je potebno prijaviti in na njem poskrbeti za red in mir ... če bi torej organizacijo celotne zadeve (vključno s protestom) prevzelo katorikoli društvo, klub ali zveza se pojavi vprašanje glede odgovornosti v primeru kršitve JRM/CPP ter plačila morebitne škode in stroškov posredovanja policije za kar v vsakem primeru odgovarja organizator. Celotno zadevo bi zato radi speljali kot "civilna iniciativa" t.j. neformalno združenje motociklistov in privržencev motociklizma - društva, klubi in zveze pa lahko zadevo podprejo in pomagajo pri zbiranju in pripravi potrebne dokumentacije in obveščanju motociklistov.

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Final report of the Motorcyclists & Crash Barriers Project" by FEMA - Federation of European Motorcyclists' Associations

"Motorcycle and Safety Barrier Crash-Testing: Feasibility Study" by Australian Transport Safety Bureau

p.s. prosim moderatorje, da zgornji povezavi objavijo tudi na prvi strani te teme, kjer bi v bodoče objavljali tudi druge podobne povezave

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj ni toliko problem v "zaslugah" kot v odgovornosti pri uradni izvedbi takega protesta...

Nočem bit siten vendar a ni glih fora, da če nekdo prevzame odgovornost, da potem tudi ta poskrbi da je protest v takem obsegu kokr mora biti in tudi na visokem kvalitetnem nivoju? V osnovi tisti, ki organizira protest mora prevzeti neko odgovornost. Kako pa pol mislite spelat protest? Kr pridt, nepravilno parkirat (da bojo po možnosti napisali še kake kazenske listke - podoben primer je bil ko so pred leti štrajkali kamioni) in tam poiskat kakega parlamentarca, ki mu poste predali protestno noto? Na tak način je lahko že v naprej protest obsojen na neospeh. Lahko pa da se motim. Na koncu lahko to izpade kot Sreda na 3M-u ki pride in stoji tam samo da bo tokrat to pred parlamentom!

Je pa tudi res da ta odgovornost oz. organizacija stane.

Drugače pa kokr poznam motoriste vsaj tiste ki se borijo za varnost na naših cestah niso neki HA, ki bi pršli na protest zato da bi delali nered med motoristi.

Pa da ne bo pomote ne kritiziram ta protest - ker bolše je majnši protest kot nič

Vendar kritiziram pa organizacije, ki bi lahko kdaj skupaj stopile saj v slogi je moč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko se govori o tem protestu, ki pa bo prišel na vrsto šele na koncu, ko bomo izrabili vse druge možnosti. Najprej bo treba pripravit dokumentacijo, zbrat podpise in zadevo predložit ustreznemu organu. Potem bomo pa še v omejenem a dovolj velikem številu obiskali nekaj lokacij, ki so nevarne oziroma so bile tudi že usodne, in tam opozorili na neustrezno varnost na cestah. Te zadeve bi morale biti medijsko dovolj pokrite, da se bo govorilo o tem, ne pričakujem pa, da nas bodo organi preganjali zaradi mirnega shoda. Če pa, se bomo pa odpeljali na drugo lokacijo, saj jih je dovolj (preveč!). Če se na vse to ne bo vlada zganila, bomo pa v vseslovenski zasedbi šli pred parlament in mogoče kaj dosegli...

Tako to delajo v tujini in pomaga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@TADEJ : a danes prideš ob 20:00 na Kolezijo kot predstavnik ZMKS?!

Pridem čist tko privatno.

PS: men je čist nepomembno kako pridem, glavno mi je to, da se s temi ubijalskimi ograjami in stebrički nekaj naredi.

Lahko pa predstavim, kaj je do sedaj ZMKS naredila v tej smeri in prinesem še kako zloženko.

TAdej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridem čist tko privatno.

PS: men je čist nepomembno kako pridem, glavno mi je to, da se s temi ubijalskimi ograjami in stebrički nekaj naredi.

Lahko pa predstavim, kaj je do sedaj ZMKS naredila v tej smeri in prinesem še kako zloženko.

TAdej

no dej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....včeri je bilo pa kr neki folka! Tovrstni sestanki morajo biti definitivno kakšen drug dan, tako da se Clubhouse rezervira posebej za to "aktivnost"......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22. oktobra bo potekal

7. SLOVENSKI KONGRES O CESTAH IN PROMETU

Glede na to, da je med forumaši tudi nekaj gradbenikov, bi se lahko kdo prijavil in odpredaval temo o neustreznih varnostnih ograjah.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse sodelujoče v razpravi pozivam, da se zaenkrat držimo enega cilja in sicer spremembe zaščitnih ograj

še tale misel od včeraj (by Klimbra): "če spremenimo zakon se MORAJO spremeniti in prilagoditi vsi pravilniki, odloki...."

torej štartajmo na 74. člen ZVCP, ki je edini "nestrokovni člen", ki govori o zaščitnih ograjah. Dopolnilo mora biti enotsvano in dovolj jasno. V strokovne dele zakonodaje se raje ne spuščajmo, ker so možnosti, da neko spremembo utemeljimo, zelo majhne če ne celo nične.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kar se tiče spremembe zakona...

Zakon o referendumu in o ljudski iniciativi (ZRLI)

13. člen

Zahtevo volivcev za razpis referenduma vloži njihov predstavnik. Zahtevi mora biti priloženo najmanj štirideset tisoč podpisov volivcev.

Pobudo volivcem za vložitev zahteve za razpis referenduma lahko da vsak volivec, politična stranka ali drugo združenje državljanov.

Pobudnik obvesti o svoji pobudi predsednika državnega zbora. Pobuda mora vsebovati opredeljeno zahtevo v skladu s 14. členom tega zakona in mora biti podprta s podpisi najmanj tisoč volivcev. Podpisi morajo biti zbrani na seznamu, v katerem je na vsakem listu podpisanega seznama opredeljena vsebina zahteve. Seznam vsebuje osebne podatke podpisnikov: ime in priimek, datum rojstva, naslov in občina stalnega prebivališča ter datum podpisa seznama. Obvestilo o pobudi se vloži neposredno pri pristojni službi Državnega zbora.

Predsednik državnega zbora obvesti o dani pobudi najpozneje v treh dneh po prejemu pobude ministrstvo, pristojno za vodenje evidence volilne pravice, in določi rok, v katerem se zbirajo podpisi volivcev za podporo zahtevi za razpis referenduma. O tem roku obvesti tudi pobudnika zahteve.

Volivec da svojo podporo zahtevi s podpisom na obrazcu, ki ga določi ministrstvo, pristojno za evidenco volilne pravice. V obrazcu mora biti navedena zahteva za razpis referenduma, na katero se nanaša podpora volivca. Volivec podpiše obrazec osebno pred pristojnim organom, ki vodi evidenco volilne pravice.

Volivec lahko da podporo s podpisom posamezni zahtevi za razpis referenduma samo enkrat.

LJUDSKA INICIATIVA

57. člen

Najmanj trideset tisoč volivcev lahko da predlog za začetek postopka za spremembo ustave.

V predlogu mora biti navedeno, v čem in kako naj se ustava spremeni, ter razlogi za spremembo. Predlogu morajo biti priloženi podpisi najmanj trideset tisoč volivcev.

58. člen

Najmanj pet tisoč volivcev lahko predloži državnemu zboru predlog zakona.

Predlog zakona mora vsebovati sestavine, ki jih določa poslovnik državnega zbora. Predlogu morajo biti priloženi podpisi najmanj pet tisoč volivcev.

59. člen

Pobudo volivcem za vložitev predloga za začetek postopka za spremembo ustave oziroma predloga zakona lahko da vsak volivec, politična stranka ali drugo združenje državljanov.

Pobudnik obvesti o svoji pobudi predsednika državnega zbora, ki ravna po četrtem odstavku 13. člena tega zakona. Rok za zbiranje podpisov volivcev za podporo predlogu je šestdeset dni.

Volivec da svojo podporo predlogu na način, ki je določen v petem odstavku 13. člena  tega zakona.

Predlog za začetek postopka za spremembo ustave oziroma predlog zakona pošlje državnemu zboru predstavnik volivcev.

torej je potrebno pripraviti ustrezen predlog sprememb 74.člena ZVCP, skladno s poslovnikom državnega zbora...

a ima kdo vpogled v ta poslovnik oz. ve kako je pottrebno pripravizti tak predlog ?

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...če bomo začeli zbirati podpise bi verjetno morali osnovati tudi druge zahteve, da ne bomo tega počeli vsako leto...

Glavni namen je spremeniti "zaščitne" ograje, verjetno pa bi bilo prav opozoriti tudi na druge stvari, ki ogrožajo naša življenja....in denar(zavarovalnice).....

Oz. na zavarovalnice bi lahko pritisnili posebej! Kaj pa če bi še letos poslali dopise na večje slovenske zavarovalnice!'

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Kot sem obljubil včeraj pri Zažigalcih, evo skeniranega članka iz Motorrada št 15/2004, 2.7.2004, kjer pišejo o "lajtplankah" - varnostnih ograjah.

Krasno bi bilo, če bi tole nekdo eksaktno prevedel (moje znanje nemščine žal ne zadostuje)!!!

Na hitro pa takole: pogovarjajo se o čisto enakih težavah kot mi: padec motorista, zdrs pod ograjo, smrtne žrtve in hude poškodbe od količkov, ki držijo ograjo. In tako kot mi se hočejo izgniti prav temu.

Ne zagovarjajo plastičnih in/ali stiropornih dodatkov, ker so preveč občutljivi na vreme in delo cestarjev (npr zimsko pluženje), dodali pa so celo ceno tega modela dodatne ograje - ki naj bi bil trenutno najboljši/najbolj efekten - in sicer zares skromnih 21€ na tekoči meter ograje, z montažo vred!!!

Piše pa tudi, da kljub vsemu za to zadevo niso dobili uradne podpore njihovega Ministrstva za promet, ker te dodatne ograje menda nekoliko zmanjšajo varnost za osebna vozila (v smislu da lažje zdrsnejo preko ograje). Kljub temu so v veliko krajih/občinah/pokrajinah? začeli s postavljanjem teh ograj: v Euskirchnu 12,5 km teh ograj, sledijo pa jim Aachen, Trier, Bensheim, pa v Saarlandu in Oberfranknu (pokrajine???). Take ograje pa postavljajo tudi v Franciji, Luxemburgu in Angliji.

Tolk na hitro, pa še slikce ograje - poglejte si elastično, a hkrati zelo preprosto vpetje/montažo!

post-20-1092830029.jpg

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in druga stran članka.

Spodaj je še intervju z vodji skupine MEHRSI, ki se bori za zamenjavo ograj...

post-20-1092830302.jpg

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in še posebej slikca stebrička s komentarjem, kako je nevaren zaradi ostrih robov.

Tolk zaenkrat od mene.

post-20-1092830421.jpg

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Evo še tole sem pozabil napisati pri prejšnjem postu, pa ga ne morem več popraviti *!!*!%%&"#!: mogoče bi se bilo pametno povezati oz kontaktirati z zagnanci od MehrSIja, da nam povedo njihove izkušnje, cake ki so jih opazili itd itd???

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZAPISNIK

sestanka pobudnikov zahteve za zagotovitev uresničevanja določbe o tem, da morajo biti zaščitne cestne ograje varne za vse udeležence v prometu

Sestanek je potekal v torek, 17. avgusta 2004, od 20.30 do 23.00 ure v klubskih prostorih kluba Firestarter.

Prisotni:

Andreja Horžen, Matej Primožič, Jaka Blažko, Matej Gabršček, Matej Kristan, Igor Uzelac, Matjaž Hočevar, Aljoša Us, Matej Repanšek, Erik Zupančič, Blaž Žganjar, Janez Žgajnar, Stane Škerlak, Gričar Zoran, Aleš Pavšič, Aleksander Hubat, Borut Mavec, Simon Ručigaj.

Aleš Pavšič je pojasnil, da so dvojne ograje tam kjer jih inšpektor zahteva, zaradi večje teže pa je potrebno pri taki ograji namestiti količke v razmaku 2 metrov in ne 4 metre, kot je to pri enojni ograji. Dvojne zaščitne ograje so nameščene tudi tam, kjer je ovinek oz. serpentina takšna, da je to potrebno, prav tako so dvojne ograje na vodovarstvenih območjih. Aleš Pavšič je še poudaril, da se kljub temu, da policist zahteva dvojne ograje na nekem nevarnem odseku, to le redko uresniči.

Borut Mavec je opomnil, da bi prikazali primere iz tujine, kjer se trudijo zamenjati take ograje in postavljajo vse več dvojnih zaščitnih ograj. To se dogaja tudi zaradi velikih stroška zdravljenja poškodb po takšnih nesrečah. Borut Mavec je še pripomnil, da bi za začetek lahko takšne ograje namestili na najbolj nevarnih odsekih.

Aljoša Us je predal denar v višini 3.300,00 SIT (v prejšnjem zapisniku je znesek 3.400,00 SIT napačen) Eriku Zupančiču za plačilo domene.

Člani IPA nas podpirajo v navedenih zahtevah.

Sklepi:

1. Prisotni so se strinjali, da je potrebno spremeniti/dopolniti 74. člen ZVCP in tako bi se morali temu prilagoditi tudi vsi podzakonski akti. Pomembno je, da se to kar v tem členu piše tudi izvaja. Da so zaščitne ograje varne za vse udeležence v prometu.

2. Aljoša Us priskrbi fotografijo zaščitne ograje Erik Zupančič pa bo poskrbel, da se zadeva ustrezno grafično obdela ter doda besedilo.

3. Društvo Maksi odstopi vse potrebno gradivo za potrebe tega projekta.

4. Matjaž Hočevar pripravi osnutek internetne strani, Aljoša Us pa mu omogoči ftp dostop.

5. Za zbiranje podpisov je potrebno pripraviti ustrezen letak in voditi evidenco podpisov. Ugotoviti je potrebno še kako podpise zbrati in kateri podatki morajo biti ob tem navedeni, da so podpisi veljavni. Pri tem še vedno ni dogovorjeno kam se bo pošiljala pošta.

6. Izoblikovati je potrebno kratek in učinkovit slogan za projekt.

Zapisala: Andreja Horžen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!