Lucky Objavljeno September 2, 2004 Opozori Objavljeno September 2, 2004 Mater, zakaj se števcev ne da nikjer vidt?
Gallus Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Ne ve, od kot ideja, da gre za Kawasakijev motor ???? Po slikah sodeč, agregat ne bo pretrpel bistvenih sprememb. Kolikor je videti ima več ali manj še vedno klasične vplinjače, tako kot stari modeli, tudi MK I. Če pa ima kdo tehnične podtke, pa naj jih nalima.
Mih'c Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Mater, zakaj se števcev ne da nikjer vidt? Ja mene tud zanima grafika števcev.?! Ja po slikah sodec motor ni dosti modificiran,mogoce malo povrtan,sam to pa je tud vse, in mislim da jo to cist suzukijev motor in nima Kawasaki nč prstov vmes,mogoče pri maski.... LP
frankie Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Ej stari, to ni supersport zadeva, da bi mu prve zavore okrasili z radialnim brembom ali tokico. Touring mopedi,sploh pa naked variante nižjega cenovnega razreda po moje še kr neki cajta ne bodo imeli radial variante (če si to mislil povedat). Ma ne! Mislila sva verjetno usaj navadne štiribatne...
vulcan Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Gestel bi pa lahko ze pocas nov naredili. Sem slisal dosti pripomb, da ga rado zvija v ovinkih. :hmm: Drugace pa ne zgleda slabo. :OK:
Zeus Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Ma ne! Mislila sva verjetno usaj navadne štiribatne... na kaj namiguješ...."navadne" a bi rad 6batne ...sj so 4 batne...večina motorjev ima 4 batne, res nevem kaj misliš :? :wacko:
Denny Objavljeno December 15, 2004 Opozori Objavljeno December 15, 2004 Ima kdo podatke o moči in navoru? Sem iskal po netu, a ne najdem ta dva podatka
hammer Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Cena 6.999,00 EUR??!!!! V Moto katalogu 2005 piše, naj bi bila okvirna cena 1.400.000SIT. Zadnjič sem bil v Odarju, kjer sem vprašal za cenik in prospekte za Bandita 2005, pa mi pove prodajalec, da še ne poznajo cene motorja, komaj po 01.02. Bo pač treba še malo počakati. Žalostno je pa, da na uradni strani od Suze - Suzuki.com, omenjenega motorja sploh ni, na avstrijski pa je opis z ceno, slikami,... :angry: :BUA:
Ice Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 suzuki.com je uradna stran US-dealerja. torej kaj te moti, ce bandita 650 v ZDA ne uvaza? zakaj gledas tam, ce cezoceanski trg nima veliko veze z evropo? tako na suzuki.AT kot tudi na suzuki.DE imas bandita 650 navedenega. interesantno, da ga tudi v GB (se) ne poznajo.
hammer Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Oprosti moji malenkosti za napako. Sem "mislu", da je Suzuki mednarodna stran, ne pa za ZDA. :whistle:
APAČI Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Za pogledat še nekago zgleda, kar se pa mašine tiče jo je pa že mal čas povozu, nima ajnšprica-so še vedno frgazerji, zadnje kolo je še vedno 160 širine, končna ocena, ni vreden svojega denarja. Ne zamerite mojemu mnenju. O:-)
Dave Objavljeno Januar 14, 2005 Opozori Objavljeno Januar 14, 2005 Zanimivo da je vecji bratec ostal isti... ceprav tudi njemu ne bi skodila druga ritka.
BiciMiX Objavljeno Januar 15, 2005 Opozori Objavljeno Januar 15, 2005 Ej stari, to ni supersport zadeva, da bi mu prve zavore okrasili z radialnim brembom ali tokico. Touring mopedi,sploh pa naked variante nižjega cenovnega razreda po moje še kr neki cajta ne bodo imeli radial variante (če si to mislil povedat). Zaradi tega je tud cena ugodna-sj veš,manj dnarja manj muzike. ← ni potrebno da so radialne, vsaj pomične pince bi lahko nadomestili z fiksno izvedbo.. ampak ne razumem zakaj še vedno vstrajajo na zračnem hlajenju... prej al slej jih bodo pokopale emisijske norme in bodo prisiljeni na vodno hlajenje...
Gallus Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 ... zakaj še vztrajajo pri oljno - zračnem hlajenju ... - ker je še vedno učinkovito, - kar je dobro se ne menja, - nižji stoški izdelave ....
Ice Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 ni potrebno da so radialne, vsaj pomične pince bi lahko nadomestili z fiksno izvedbo.. kaj tole tocno pomeni......... ali naj bi? in pince?! :?
BiciMiX Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 pomicne zavorne celjusti bi lahko nadomestili z fiksno izvedbo
Ice Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 kaksne pomicne zavorne celjusti?! celjusti so fiksne in plavajoce diske ima. kolikor se spominjam.
Dave Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 kaksne pomicne zavorne celjusti?! celjusti so fiksne in plavajoce diske ima. kolikor se spominjam. ← Sumim da govori o radialnih zavorah... (Ko smo ze pri radialnih zavorah... nikomur ni cist jasno ce sploh na kakrsenkoli nacin vplivajo ali ne... ve se samo, da jih imajo tisti bolj fancy motorji... ce ve kdorkoli za link kjer bi nesporno pokazali zakaj so radialne zavore boljse, prosim, na dan z njim)
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 Sumim da govori o radialnih zavorah... (Ko smo ze pri radialnih zavorah... nikomur ni cist jasno ce sploh na kakrsenkoli nacin vplivajo ali ne... ve se samo, da jih imajo tisti bolj fancy motorji... ce ve kdorkoli za link kjer bi nesporno pokazali zakaj so radialne zavore boljse, prosim, na dan z njim) ← Tukaj. Cilj je bil doseči večjo trdnost zavornih čeljusti in s tem boljši kontakt zavornih ploščic z diskom. To lahko dosežejo tudi s klasičnimi zavormi, če uporaibjo boljše in dražje materiale. Tako da je glavna prednost radialnih zavor v tem, da so cenejše za enak učinek oz. boljše pri enaki ceni. lp, D.
Ice Objavljeno Januar 17, 2005 Opozori Objavljeno Januar 17, 2005 recimo, da smo tukaj ze govorili o radialnih zavorah. prednost(i): manjsa masa na sprednjem kolesu ker ne potrebujejo tako "debelih" vijakov zaradi enostavnejse obremenitve teistih; momentna obremenitev vijaka odpade.
Red Objavljeno Januar 20, 2005 Opozori Objavljeno Januar 20, 2005 Sklestili so mu 4 konjičke :? največje moči, v območju srednjih vrtljajev jih je pridobil tudi do 8... sedež je nastavljiv po višini, če prav razumem dojč, tudi kratkonoge se bojo razveselile novega Bandita...
Osama Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 Pač ena luštkana sport-turing zadeva. Ne vem zakaj bi vsi radi same hiper super duper ultra športnike. Meni osebno je všeč komot zic za dva, nezahteven stroj z vplinjači in zboljšan navor in dizajn. Kar zanimiva kombinacija. Če ga primerjamo npr. z legendo Yamaho XJ 600 (Diversion), potem je svetlobna leta naprej (vsaj izgleda tako). Sem se pa žal navadil na moj SV, ki mi omogoča marsikakšne vragolije in dokler ne bom čisto prestar za njih, se ga bom še kar držal. Potem pa kaj bolj umirjenega - novi bandit naprimer...
Red Objavljeno Januar 21, 2005 Opozori Objavljeno Januar 21, 2005 Osama, strinjam se in nisem bil jasen...sem mislil podobno in da je boljših tistih 8 v srednjih vrtljajih kot štirje pred koncem. Tudi meni je tak kot je zdaj :wub: ... So pa čudna pota Gospodova. Še ko so bile Laverde zakon, gsx-i in cb-ji pa redkost na naših cestah, sem kot mulo :eek: - takega bom mel, ko bom velik... :doze: Pa smo pač zašli... še vedno pa so mi nakedi pri srcu in komaj čakam, da se še malček postaram...to bo veliki finale!
Killroy Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 Em,sam neki: a ma nov Bandit prikaz temperature motorja? Ker kar sem jaz gledal,ni na nobeni sliki razvidno-lahko pa da rabim očala :eek: Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se