Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
punK

Suzuki 650 Bandit N in S

Recommended Posts

andrejba

slikco preč, ker je tolk lep, da ga še gledat ne morem :)

drgač pa, a kdo lahko razloži, zakaj vsi pravijo da po dveh letih iz 650 hitr prešaltaš na 1200?

A ni že to dovolj močno (80 konjev!)? Men se zdi, da še prevč!

Edited by xopy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Core

Lep pozdrav vsem!

Malo prebiram forum, pa sem reko da bom tud jaz nekaj pripisal. Imel sem bandita 600N k3, za prvi motor ni bil slab. Šel je okrog 200 Km/h.Problemov nisem imel nikakršnih.Kaj se pa zadeva tega veternega ščita na slečeni varjanti, pa ga osebno.

ne priporočam, ker pri višji hitrosti (od 140 dalje), veter toliko vpliva, da ti lahko povzroči vjuganje motocikla. :nono: Edina pomankljivost je da ima premalo moči. Ter premehke sprednje vilice.

No ker so mi pravli da so z masko boljši sem kupil SV1000S K4.Imel sem masko, veterna zaščita je bila dosti boljša, motor je bil brutalnejši (40 hp več, ter navor).Ampak sama vožnja ter drža je bila športnejša,

se mi je zdelo fajn.Ampak na dolge relacije pri majhni hitrosti 70-90km/h je bilo mučno. Na kratko motor je odličen, če pa se ti dopade zvok V2, ni boljšega motorja :rolleyes: moje mnenje.

Meni se dopade zvok 4 cilindrov in sem nazaj kupil bandita 1200N K3.Občutki fenomenalni, veter ni moteč po avtocesti vse do 150-170Km/h.Moči ima dovolj 98Hp spada v nižji rang, plačaš enako kot za 650! Menjaš izpušni lonec in imaš okrog 115 Hp.Motorja je pa za 200% več. Pospešek ti da :D na usta.Vožnja neprimerljiva z sv-jem.Pelješ se lahko zelo daleč in ne čutiš bolečin v hrbtu.Edino ne pade v ovinek tako kot športni motor( ampak tega ne moreš pričakovat).Meni se dopadejo slečeni, ker tudi veter ni ubijalski.

Poraba motorja ni velika 6-7l

Poudarjam Bandita 1200 se bolj splača kupit kot 600 oz. 650. Že zaradi zadnje nihajke, ter bi se še kaj našlo.Ne se vstrašit 1200ccm, ker do 4000 rpm se ga vozi čisto fajn pol pa postane divji.

Na kratko meni je Bandit 1200 Zakon :OK: Kar pa se tiče S oz. N varjante pa čist po izgledu. .)

Stroškov imaš enako (približno)kot z 600 ccm motorji do 98Hp! Je res za premislek, jaz ne bi kupil manjšega . :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

Prišel je tudi novi Bandit 650, ki je vodno hlajen. Tehnologija mu je doprinesla dodatnih 8konjev in nekaj Nm več navora

Zunanja oblika je več ali manj ostala enaka - razen hladilnika na motorju, ki je sedaj malenkost večji.

tehnični podatki

prostornina: 656

Moč kW [KM] pri vrt/min : 63(86)/8.900

Navor Nm pri vrt/min: 62/8.900

Zasnova motorja, število valjev: vrstni 4-valjni

2T / 4T: 4 taktni

Hlajenje motorja: DOHC, 4 ventili na valj

Vrtina/gib [mm]: 65,5 X 48,7

Št. ventilov na valj: DOHC, 4 ventili na valj

Št prestav: 6

Prenos moči: Veriga

Medosna razdalja [mm]: 1.470

Zavore spredaj: 2 diska

Zavore zadaj: disk

Gume spredaj: 120/70 ZR17 M/C 58W

Gume zadaj: 160/60 ZR17 M/C 69W

Višina sedeža od tal [mm]: 770/790

Posoda za gorivo / rezerva [L]: 19

Suha masa [kg]: 215

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

a ima kdo mogoče kako idejo kako naredit motor v nastavitvah trši. Meni se zdi(po kar nekaj kilometrih), da so te osnovne nastavitve kar mehke. Spredaj sem že videl neke vijake, ki naj bi se verjetno zategnli, kaj pa za zadnji blažilec?

Mogoče kdo ve?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

serijsko vzmetenje pri banditih ni neka pogruntavscina.

preload zadnje vzmeti se da povecati, i.e. strsati fedro; rebound oz. blazilec nihanja pa je kaksen je. ni kaj za nastavljati.

ce hoces bistveno boljse vozne lastnosti ne prides mimo menjave amortizerja in sprednjih feder z oljem.

v vilicah so (vsaj pri mojem banditu) serijsko linearne fedre, medtem ko boljse lastnosti pridobis s progresivnimi vzmetmi in trsim oz. primernim oljem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thor

Razmišljam o nakupu rabljenega bandita 600, 2001-2003 letnik. Nekako bi bil moj prvi večji motor, če povzamem, da prehajam iz 250ccm čoperja. Ker sem bolj drobne sorte, me zanima ali je teža pri banditu prevelika in previsoko razporejena in to sploh ni zame. Nekako bi mi bilo bedno padati pred semaforji. Dosedaj še nisem sedel na tako težkem motorju. Sem pa videl na banditu tudi marsikatero žensko manjših mer.

Edited by Thor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

teza sama ni nek bistveni faktor. bolj pade v breme razpored le-te. visje kot je tezisce vecji problema lahko nastane.

probaj, drugega pametnega nasveta ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

Danes sem malo pogledal amortizerje in ugotovil, da na zadnjem so neke cifre (od 1 - 7) in na sprednjih vilicah so neki vijaki.

A so tiste cifre na zadnjem kaj v vezi s tršanjem? In ali se s tistimi vijaki na sprednjih vilicah kaj da stisnit in je pol mal trše vse skupaj?

Iz slikic je razvidno kaj mislim.

post-11102-1217683971_thumb.jpg

post-11102-1217683979_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost
Iz slikic je razvidno kaj mislim.

In če malo pogledaš naokoli, boš verjetn kje blizu motorja al pa v predalu z dokumenti našel še priročnik. tam notri pa zagotovo piše, kaj je tisto čudo od številk ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ladjar28
Danes sem malo pogledal amortizerje in ugotovil, da na zadnjem so neke cifre (od 1 - 7) in na sprednjih vilicah so neki vijaki.

A so tiste cifre na zadnjem kaj v vezi s tršanjem? In ali se s tistimi vijaki na sprednjih vilicah kaj da stisnit in je pol mal trše vse skupaj?

Iz slikic je razvidno kaj mislim.

Tako je povsod, spredaj ter zadaj lahko uravnavaš trdoto vzmetenja. Tovarniške nastavitve so nastavljene na srednjo trdoto, vsaj tako je bilo pri meni ko sem ga kupil (1250), vse to tudi piše v priročniku, ki sem ga dobil poleg motorja. Če se bom spomnil, bom mogoče prilepil navodila za nastavljanje trdote iz priročnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrejba

A mi zna kdo povedat, kaj pomenijo te ozanek pri kompletu zobnikov in pogonske verige - KETTENSATZ DID X-RING GSF600/650 00-(112/15/47)? In a je mozno, da imajo vsi GSF-i od leta 2000 naprej enake zobnike in ketno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

KETTENSATZ DID X-RING GSF600/650 00-(112/15/47)

verizni komplet DID x-ring

za GSF 600/650 od letnika 00 dalje

112 clenov, 15 zobov spredaj, 47 zobov vzadaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc90

Tehnični podatki:

Prostornina: 656

Moč kW [KM] pri vrt/min : 63(86)/8.900

Navor Nm pri vrt/min: 62/8.900

Zasnova motorja, število valjev: vrstni 4-valjni

2T / 4T: 4 taktni

Hlajenje motorja: vodno hlajen

Vrtina/gib [mm]: 65,5 x 48,7

Št. ventilov na valj: DOHC, 4 ventili na valj

Št prestav: 6

Prenos moči: Veriga

Medosna razdalja [mm]: 1.470

Zavore spredaj: 2 diska

Zavore zadaj: disk

Gume spredaj: 120/70 ZR17

Gume zadaj: 160/60 ZR17

Višina sedeža od tal [mm]: 795/915

Posoda za gorivo / rezerva [L]: 19

Suha masa [kg]: 247

post-26947-127058406314_thumb.jpg

post-26947-127058409405_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc90

Danes sem postal lastnik omenjenega motorja in moram rečt da sem zelo zadovlejn, saj mi je motor zelo ušeč (moč motorja, oblika, drža na motorju,...) :OK: in dobil sem tudi super ohranjen motor, kajti nisem ga kupil novega :OK::D

Zanima me pa kaj ste vi zamenjali pri drugem servisi, oz. tretjem?

Motor ima namreč dobrih 11 000 km in pri 12 000 km bi moral narediti servis--> olje, filter od olja, še kaj drugega?

Hvala in Lp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH

Danes sem postal lastnik omenjenega motorja in moram rečt da sem zelo zadovlejn, saj mi je motor zelo ušeč (moč motorja, oblika, drža na motorju,...) :OK: in dobil sem tudi super ohranjen motor, kajti nisem ga kupil novega :OK::D

Zanima me pa kaj ste vi zamenjali pri drugem servisi, oz. tretjem?

Motor ima namreč dobrih 11 000 km in pri 12 000 km bi moral narediti servis--> olje, filter od olja, še kaj drugega?

Hvala in Lp.

Meni je na 12000 zamenjal olje,filter,zavorno olje,svečke in ventile pregledu in nastavu. To naj bi bilo po pravilih suzukija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc90

Da oživim malo to temo...

Če se kdo odloča za nakup auspuha za svojega bandita .)

ARROW

post-26947-065471700 1283670456_thumb.jpg

AKRAPOVIČ

post-26947-054991100 1283670492_thumb.jpg

BOS

post-26947-080344500 1283670525_thumb.jpg

LEOVINCE

post-26947-046737100 1283670547_thumb.jpg

post-26947-002640700 1283670607_thumb.jpg

MIVV

post-26947-072075600 1283670656_thumb.jpg

post-26947-041740200 1283670682_thumb.jpg

post-26947-076797900 1283670710_thumb.jpg

post-26947-093976000 1283670745_thumb.jpg

REMUS

post-26947-035940500 1283670767_thumb.jpg

post-26947-086431900 1283670807_thumb.jpg

Sam sem pa lastnik tega auspuha...

post-26947-094922600 1283670891_thumb.jpg

post-26947-026408600 1283670936_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
aleksandergabriel

Eno vprašanje vsem poznavalcem. Na wikipediji sem našel podatek da na banditu 650 od leta 2007 niso delali sprememb na agregatu, pa me zanima če ta podatek drži?

Zanima me zato ker se bi dalo ta motor blokirat na 35 kw, tako da bi ga lahko legalno vozil z A2 izpitom, problem je le da na uradni strani firme Alpatechnik ki izdeluje blokade piše da obstaja blokada za modela od letnika 2009 dalje. Isti podatek sem dobil tudi od šterna ki te blokade vgrajuje, zato se mi zdi sve skupaj malo čudno, saj ne vidim razloga zakaj ista blokada ne bi bila primerna tudi za motocikle letnika 2007 in 2008 :hmm:

Že v naprej hvala za odgovore

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc90

Eno vprašanje vsem poznavalcem. Na wikipediji sem našel podatek da na banditu 650 od leta 2007 niso delali sprememb na agregatu, pa me zanima če ta podatek drži?

Zanima me zato ker se bi dalo ta motor blokirat na 35 kw, tako da bi ga lahko legalno vozil z A2 izpitom, problem je le da na uradni strani firme Alpatechnik ki izdeluje blokade piše da obstaja blokada za modela od letnika 2009 dalje. Isti podatek sem dobil tudi od šterna ki te blokade vgrajuje, zato se mi zdi sve skupaj malo čudno, saj ne vidim razloga zakaj ista blokada ne bi bila primerna tudi za motocikle letnika 2007 in 2008 :hmm:

Že v naprej hvala za odgovore

Živjo

Imam bandita ki je letnik 2006, ki je pa za razliko od letnika 2008 in naprej, zračno hlajen, od leta 2008 so pa vodno hlajeni ti motorji...

Jaz sem ga zablokiral pri moto penigaz, ki je tudi pooblaščeni serviser suzikjev in sem dal za blokado pa vgradnjo 131 € + še 63 € na Lpp-ju za homologacijo. Zablokiral pa sem ga na 25 kw, kajti kolikor sem se pozanimal je 35 kw blokad zelo malo, tko da je res možno da jo ne dobiš, blokado na 25 kw sem pa skoraj 100 % prepričan da bi jo moral dobiti.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
aleksandergabriel

Živjo

Imam bandita ki je letnik 2006, ki je pa za razliko od letnika 2008 in naprej, zračno hlajen, od leta 2008 so pa vodno hlajeni ti motorji...

Jaz sem ga zablokiral pri moto penigaz, ki je tudi pooblaščeni serviser suzikjev in sem dal za blokado pa vgradnjo 131 € + še 63 € na Lpp-ju za homologacijo. Zablokiral pa sem ga na 25 kw, kajti kolikor sem se pozanimal je 35 kw blokad zelo malo, tko da je res možno da jo ne dobiš, blokado na 25 kw sem pa skoraj 100 % prepričan da bi jo moral dobiti.

Lp

Blokada na 25kw ostaja, vendar žal ne pomaga, saj po črki zakona motor ni vožen z A2 kategorijo. :headbang:

Kakorkoli, ponovno sem klical šterna, kje so mi zagotovili da so blokade za model gsf650 dobavljive za vse letnike od 2007 daljje. Očitno je prišlo do tiskarske napake v na uradni strani Alpatechnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
nejc90

Blokada na 25kw ostaja, vendar žal ne pomaga, saj po črki zakona motor ni vožen z A2 kategorijo. :headbang:

Kakorkoli, ponovno sem klical šterna, kje so mi zagotovili da so blokade za model gsf650 dobavljive za vse letnike od 2007 daljje. Očitno je prišlo do tiskarske napake v na uradni strani Alpatechnik

Potemtakem ni skoraj noben motor vožen po črki zakona, ki ima usaj 600 kubikov s 25kw blokado...

Ja no jaz ga imam zablokiranga na 25kw (samo na papirjih), pa se vseeno vozim in se še bom do septembra letos, ko bom končno dobil izpit za neomejeno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mobiln3z

Blokada na 25kw ostaja, vendar žal ne pomaga, saj po črki zakona motor ni vožen z A2 kategorijo. :headbang:

Kakorkoli, ponovno sem klical šterna, kje so mi zagotovili da so blokade za model gsf650 dobavljive za vse letnike od 2007 daljje. Očitno je prišlo do tiskarske napake v na uradni strani Alpatechnik

Zakaj naj nebi bil vožen z A2?? Saj ima potem <35kw in <od 70kw izvorne moči....

Share this post


Link to post
Share on other sites
aleksandergabriel

Ima mogoče kdo tuki gor na novem banditu givije stranske kovčke? Zanima me kakšna je oznaka nosilca kovčkov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NARGOTH

Bandit je vodno hlajen od letnika 2007 dalje. Moj 2006 je zadnji oljno zračni.

Mene pa zanima če je že kdo preoblačil sedež oz popravljal,ker se mi je malček strgal bi ga rad popravil v originalno stanje in me zanima če kdo ve kje bi jst lahko to naredil?

HVALA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
    • slivič
      By slivič
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!