Skoči na vsebino

Suzuki 650 Bandit N in S


Priporočene objave

Objavljeno

Vozim Bandita l.2006, visok pa sem 186 cm. Sicer vozim S varianto, pa vseeno.

Po dobrih 6 urah vožnje z enim postankom na črpalki (samo natankal, plačal in takoj štartal), nisem imel nobenih problemov in bolečin v hrbtu in nogah. Gumi vpetje stopalk in gumirane stopalke prav gotovo ogromno pripomorejo, saj ni čutiti nobenih vibracij na noge. Samo sedenje na motorju pa je udobno - dokaj naravno in v neprisiljenem položaju.

Si pa pri Banditu lahko nastavljaš tako višino sedeža kot višino krmila in si tako najdeš najbolj udobno kombinacijo.

Sam imam sedež in krmilo nastavljen na nižji položaj, ker mi osebno bolj odgovarja in bolj "čutim" motor. Pod moto obleko imam oblečene še kolesarske hlače z gelom iz coolmax-a, tako da me tudi ta zadnja po daljših vožnjah ne matra.

Objavljeno

Vozim Bandita l.2006, visok pa sem 186 cm. Sicer vozim S varianto, pa vseeno.

Po dobrih 6 urah vožnje z enim postankom na črpalki (samo natankal, plačal in takoj štartal), nisem imel nobenih problemov in bolečin v hrbtu in nogah. Gumi vpetje stopalk in gumirane stopalke prav gotovo ogromno pripomorejo, saj ni čutiti nobenih vibracij na noge. Samo sedenje na motorju pa je udobno - dokaj naravno in v neprisiljenem položaju.

Si pa pri Banditu lahko nastavljaš tako višino sedeža kot višino krmila in si tako najdeš najbolj udobno kombinacijo.

Sam imam sedež in krmilo nastavljen na nižji položaj, ker mi osebno bolj odgovarja in bolj "čutim" motor. Pod moto obleko imam oblečene še kolesarske hlače z gelom iz coolmax-a, tako da me tudi ta zadnja po daljših vožnjah ne matra.

Pozdravljen Akrobar,

hvala za odgovor!:)

Sem imel namen se spustit v nakup nove Tenerejke xtz660,ma na žalost mi finance to onemogočajo in bo treba še šparat.

Izpit sem opravil pred kratkim,vozil pa sem hondo cbf500 in moram povedat,da mi je bila vsaka ura v užitek in hkrati mukotrpna.

Visok sem 190cm in me je že po eni uri vožnje začel križ bolet in kolena,tako sem se odločil,da bo treba nekaj visokega nabavit,vendar kot sem že omenil,je moje finančno stanje za nakup novega motorja bolj revno.

Potem sem začel gledat ponovno gole različice in moram priznat,da mi je bandit najbolj ogrel srce,vendar tu pri nas na obali jih ni veliko,ali pa ne poznam ljudi,ki bi bili toliko prijazni,da bi vsaj se vsedel gor in iz prve roke videl ali bi mi ustrezal ta motor.

Glede na tvoj opis,bi moralo veljati tudi za golo različico nastavljanje sedeža in krmila,a ne!?

Kako pa si zadovoljen z njim,stroški pa te variante.Sem par ljudi,ki se dokaj spoznajo na motorje vprašal in vsi so ga več ali manj pohvalili,pa bi še iz prve roke rad vedel,ali je zanesljiv,predvsem tudi zato,ker sem začetnik.

Hvala še enkrat,pa veliko srečnih in varnih kilometrov v letu 2012:)

Objavljeno (popravljeno)

Nastavljanje sedeža in krmila je enako pri S in N varianti. Niso to ogromni premiki (sedež 2 cm, krmilo 1 cm), ampak se vsak centimeter občuti.

Kar se stroškov tiče, izrednih še nisem imel, za enkrat nisem imel nobene okvare (trkam na les) in upam da je tudi ne bo, pa je za mano z Banditom kar lepo število kilometrov. Akumulator je še original. Torej, kar se zanesljivosti tiče je ta motor čista zmaga.

Servise opravljam sam, saj je Bandit enostaven in poceni za vzdrževat - menjam in pregledam vse kar in kadar je predvideno po servisnem priročniku. Olja med servisi mi ne pije nič, je pa res, da imam v 99% potovalno umirjeno vožnjo (hitrosti v območju brez kazenskih točk :)), verigo mažem nekje na vsakih 500 km in jo enkrat na sezono očistim.

Meni za moj način vožnje Bandit več kot odgovarja - velik rezervoar , nizka poraba pod 5 l/100 km, dovolj udoben za daljše poti, poceni vzdrževanje, ...

Razmisli tudi o S varianti saj ima uporabno vetrno zaščito, ki jo boš na N s časom sigurno pogrešal.

Popravljeno . Popravil akrobar
Objavljeno

Hvala še za lepe želje. Tudi tebi želim dober nakup, veliko varnih kilometrov in sreče v 2012.

Hvala še enkrat za informacije in nasvete:)

Upam,da do aprila kaj zrihtam in bom razmislil tudi o S varianti,ker sem tudi jaz bolj potovalno in ne dirkaško oz.nastopaško usmerjen,

gola različica ima svojevrsten stil,vendar za daljša potovanja je vsekakor bolj primeren z oklepom.

Če pa me bo še kaj zanimalo,zdaj vem kam se lahko obrnem:)))

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Mene pa zanima, če si kdo lasti najnovejšega Bandita 650N (letnik 2010+) in če lahko kaj pove za ta model. Namreč sam iščem primeren prvi motor (ki bo zablokiran na 35kW) in imam nekako ogledana 2 motorja, torej tega Bandita in pa Yamaho XJ6n. Pri Banditu me najbolj zanima koliko navora ima v nižjem in srednjem območju, saj desne ročice ne mislim ravno ožemati (no, ok, mogoče kdaj ;)). Zanima pa me tudi poraba. Ne sprašujte, zakaj če hočem navor v srednjem območju ne kupim 2- ali 1-valjnika... Zakaj? Ker preprosto ni boljšega zvoka od 4 cilinderske mašine. ;)

Na motorju bi se tudi velikokrat peljala 2. Predvidevam da je za 2 osebi kar dovolj prostora na Banditu, ali se morda motim?

p.s. to je tudi moj prvi post ;)

Hvala za odgovore.

Lp, Coo

Popravljeno . Popravil Coo
Objavljeno

Jaz vozim GSX 650 F, ki je v bistvu bandit oblečen v oklep, ter maping je malenkost (vendar ne bistveno drugačen). Poraba je tam nekje 5l, za dva je več kot dovolj prostora (vsaj moja se ne pritožuje), kar se pa navora tiče je pa to zelo relativna zadeva. Odvisno kaj je za tebe dovolj. Po mestu se lahko voziš v 4 sam 60km/h tudi v 5 (samo to je že na meji mučenja motorja), za kako hitro prehitevanje (zablokirane na 35 kw, pa tudi odprtemu) pa moraš prestavit prestavo nižje.

Objavljeno

No, pač zanima me če je mogoče uporaben tudi za vsakdnevno uprorabo, recimo za skok v mesto in nazaj, ob vikendih pa kakšne daljše relacije (morje ipd.). Kako pa je kaj s servisnimi intervali? Na 11.000 km ali kako drugače? Pa če so mogoče kakšni hujši minusi glede motorja na sploh?

Hvala za odgovore :)

Objavljeno

Servisni intervali so v knjižici predpisani na vsakih 6 000 km (tokaj gor boš lahko kje prebral da je to zato ker je prišlo do napake v prevajanju in so milje direkt v kilometre prevedli in da zato lahko servise kamot delaš na 10 kkm. Če je res inče se splača pa presodi sam), za kakšne posebne minuse še nisem slišal, niti jih doživel.

Kar se tiče pa skokov v mesto, je pa to hudo relativna zadeva. Jaz osebno se v večini primerov raje odpravim z avtom, ker se mi ne da oblačit posebej za motor (vedno in povsod imam polek čelade še želvo, rokavice in jakno), pa v teh poletnih meseci ko je vroče za znoret ni ravno prijetno stat na kakšnem semaforju ali prehodu čez železniško progo. Imaš pa na drugi strani ljudi ki hodijo po opravkih z ss raketami, s katerimi se je po mestu cijazit neprimerno bolj naporno kot z motorji ki jih ti gledaš.

Objavljeno

No, to mi je jasno da je vrjetno za opravke po mestu enostavnejši skuter (čeprav bi sam tudi na močnejšem skuterju nosil poleg čelado še vsaj jakno) ali pa avto. Nekako bi imel motor za vsestransko uporabo, ker avto ki ga imam trenutno je preveč požrešen za mestno vožnjo in pa tudi parking je z motorjem lažje dobiti (pa tudi zastonj so... za enkrat). :)

Če sem tole s servisno knižico prav razumel so 6000 milj samo prevedli v 6000 kilometrov, ne? Oh, te prevodi so tudi svetovni. Za skuter ki sem ga imel so bila navodila za uporabo verjetno prevedena kar z google translatom.. ;)

Bandit me mika bolj kot XJ6 ker je tudi malo bolj "moški" motor in ko bi naredil izpit za neomejeno bi imel tudi že takoj malo večjo moč brez da bi kupoval novega... Tako da je zaenkrat Bandit moj favorit. Samo še počakam na konec sezone in nižje cene... Kaj veste koliko približno bojo šle dol? Gledal sem na Motoland Panigaz, pa imajo še lanske modele na razpolago za celih 1000e ceneje (z ABS-om), glede na letnik 2012 prav tako z ABS-om. V osnovi dobiš nevožen motor, 1 leto starega... Verjetno ga je treba potem tudi utečt, ampak nič zato. :)

Objavljeno

To z 6000 km naj bi bila standardna napaka, po mnjenju nekaterih. Jaz osebno delam servise ob priporočenih intervalih tako da imam mir.

Če bojo cene šle še kaj dol nevem, pomoje bo najbolje če pokličeš v trgovino in vprašaš, ti bojo znali najbolj točno povedati.

Vsak nov motor je treba uteči.

Objavljeno

Aha. Ok. Mislim da sem pridobil vse informacije ki sem jih želel. Zelo mi je čudno ker za te nove modele (l1, l2) ni nobenih testov al pa reviewov na youtubu... Za mašino ne vem če so jo kaj spremenili. ampak obliko so pa kar dodobra spremenili (glede na model k9: sprednja luč, števec, rep)... zato bi se mi zdelo smiselno da bi bili kje kakšni testi.. pa nisem našel..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zivjo!

Po krajsi racunici sem ugotovil da se mi nekako ne splaca kupovati novega bandita, zato bom raje kupil starega (letnik 2007+). Malo sem ze pobrskal in nasel enega ki se prodaja v Motoland-u (link: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6229636). Mogoce kdo pozna zgodovino tega motorja? Ker se prodaja ze kar nekaj casa...

Vem da tenutno se ni konec sezone, tako da bom za vecjo izbiro se malo pocakal.. ;)

Drugace pa:

Ce kdo prodaja rabljenega Bandita 650 N (letnik 2007+, do nekje 25.000 km), abs ni pogoj, zazeljena servisna knjizica. Ce se kaksen kandidat najde --> PM ;)

Lp

Popravljeno . Popravil Coo
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Zanimalo bi me če kdo pozna tega bandita ter, če bo problem ker ima menjan izpušni sistem jaz pa ga bom blokiral na 35kw.

OGLAS KLIK

Hvala za odgovore.

Objavljeno

Torej malce sem zadnje dni raziskoval okrog banditov pa se mi je zdel tole zelo uporabno za iskanje delov.

GSF650 OEM motorparts

LP Matevž

Objavljeno

Pozdravljeni,

Zanimalo bi me če kdo pozna tega bandita ter, če bo problem ker ima menjan izpušni sistem jaz pa ga bom blokiral na 35kw.

OGLAS KLIK

Hvala za odgovore.

Pomoje nebi smelo biti nobenega problema, če je le vpisan v homologacijo.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Po kar napornem iskanju in premislekih ali je takšen motor sploh zamene.

Sem novi ponosni lastnik gsf650n l.07 k7 :smoke:

Se mi je zdel najbolj primeren s ceno sva pršla skp (3k€) + da mi ga on zablokira + garancija za eno leto, je pa res da je barva najslabša od vseh treh ki sem jih gledal (beri hologrami + praskice) mogoče tudi zaradi tega ker je črna, ampak jzt mislim da se jo da rešiti . Sem gledal tudi enega drugega 2010 letnik je lep sam je cena malenkostno preveč zame ker sem za 4k€ mislil vse skupaj dat (beri registracija+kovčki+manjši izpušni lonec) tukaj je bil pa samo motor čez 4k€. Gledal sem tudi CBF600 pa se mi je suzuki boljše peljal (več moči) in na splošno mi je deloval manj cenen + manjša poraba.

Tako sedaj pa tudi jaz neučakano čakam na sezono 2013. :grim

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

pripravljen na prvomajske počitnice,..

Givi nosilci + plošča + v46 + naslon (da bo moji bolj udobno) + tank nosilec + tank torbica...

Zaenkrat ena bedna slikca z telefona malce obdelana,...

 

603595_10200800226000172_1767942636_n.jp

 

LP M

Popravljeno . Popravil KilleRBee
  • Všeč mi je 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tudi sam gledam bandita. Je 650ccm dovolj za vožnjo v dvoje? Je kaj manjša poraba kot pri 1250? Sta pa v istem zavarovalnem razredu ne?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

js mam bandita 650 letnik 07 in poraba je okol 5  do 5.5 litrov, en prjatu ma pa 1250 letnik 08 in je reku da na potovanju mu poraba negre pod 7 litrov, oz. redkokdaj. tako da je kar velika razlika za moje pojme :) za udobnost je pa 1250 ziher bolši.

Objavljeno (popravljeno)

se strinjam z rulo... vzami večjega :)

kar se porabe tiče, pri vlkem banditu je razpon veliko večji, odvisno od tvoje roke. :D

Se da pod 5 in pa nad 9. Moja normalna poraba je tam nekje 5.5 - 6 litrov pa ne cijazim prevec. tudi tolko nekje je bila poraba v dvoje in tremi kovčki na dolgem potovanju.

Meni se dopade da ne rabiš kaj dosti prestavljat in vleče v 6. prestavi. Voziš se lahko v nižjih obratih, na normalni vožnji nad 4000 skoro ne rabiš. :P

Popravljeno . Popravil frischfleisch
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sicer malce pozno ampak mogoče pride še komu prav.

Jaz imam lopova 650 pa se mi zdi da je za vožnjo v dvoje prešvoh še posebej če se voziš z drugimi motoristi.

Posledično ga moraš bolj navijat, imaš več dela z prestavami, poraba se pa lahko dvigne tudi do 7+ l/100km. :alko:

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Malce sem ga opral.

wp20140714002.jpg

 

wp20140714003.jpg

 

(Manjkajo edino ledvice, ki sem jih snel, da sem lahko mušice opral...)

 

Sem mu pa zrisal novo nalepko za tank, ki jo bom dokonca izdelal te dni... :)

suza-tank-nalepka.png

Objavljeno

Malce sem ga opral.

wp20140714002.jpg

 

wp20140714003.jpg

 

(Manjkajo edino ledvice, ki sem jih snel, da sem lahko mušice opral.. .)

 

Sem mu pa zrisal novo nalepko za tank, ki jo bom dokonca izdelal te dni... :)

suza-tank-nalepka.png

In kdo ti jo bo naredil?

Objavljeno (popravljeno)

Sam.... :OK:

 

Tisk + razrez..

potem pa vlivanje s tega stroja... ( ukradene slike... )
e36_1.png  e36_2.png

 

 

Za finiš pa kkšn dan sušenja v "dust free" okolju...

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno

Aha in a to pride kej podobnega kot ostale 3d nalepke?? ker jaz bi potreboval tudi eno nalepko pa se mi ne sanja kje bi jo dobil mam originalno ki sem jo potegnil z rezervarja zdej je pa nikjer ne dobim enake :D pa kolk bi bla cena :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!