Skoči na vsebino

Suzuki 650 Bandit N in S


Priporočene objave

Objavljeno

Ja to so kot vse ostale 3D nalepke... :)

Ostalo PM. ^_^

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kupi kdo stroj? :)

wp20140714002.jpg

 

wp20140714003.jpg

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kakšne so opcije z menjavo smernikov iz oranžnih leč na prosojne, kot jih imajo novejši letniki. Predvidevam da z "taplavimi" ne bom imel težav, ker so pri novejših serijski.

Opcija je z Ebaya, dosti ugodno ampak je poštnine še enkrat toliko. Ve kdo za kakšne rabljene, kakšne aftermarket v SLO ali kakšno drugo rešitev?

Ravno tako me zanima, kako imate rešeno, če je kdo na forumu sploh, z zadnjimi smerniki in nosilci kovčkov. Na mojem so prestavljeni z givi nosilcem, ki pa izgleda grdo, saj jih iz zadnjega odsevnika pomakne nekaj cm nazaj. Elegantne resitve?

Objavljeno

pr razbitemu oz rabljenemu  boš težko najdu cele smernike :D drgač kitajske dobiš kompletne za ene 30 e vse 4....  sam js jih neb naroču ker mam slabe izkušne z  kitajskimi smerniki ker so slabe žice, kontakti....

na tvojm mestu bi js samo šipce kupu bele..pa oranžno žarnico dal noter... veliko lepše bo ja. so pa 4 šipe pa 4 žarnice iz uk skor dražje kot komplet beli smerniki iz kitajske :)

drgač prnas kokr sm js gledu so najcenejš po 30 za smernik kar  je kar drago ja

Objavljeno

Ja, samo šipce hočem druge, smerniki sami bodo kar ostali original, tako ali tako ne maram neoriginalnega izgleda. :) 30€ po komadu samo šipce? No to je kar prehudo. Na vseh zbitih pa ni več celih, vsaj kolikor sem pregledal. Zna bit najbolj ugodna varjanta še vedno iz UK. 

Objavljeno (popravljeno)

30 evrou priejo 4 šipce + 4 žarnice na ebay uk   http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-GSF600-GSF1200-GSF650-GSF1250-Bandit-Clear-Indicator-Lens-And-Bulb-Kit-/400327388385?hash=item5d355f2ce1

 

 

kitajski komplet smerniki popolnoma isti izgled kot original pa pridejo cca 30e komplet 4je....

2 dobiš za 17$...  sam zihr so slabo narjeni kontakti itd...

 

http://www.ebay.com/itm/Turn-signals-Light-Indicator-Blinker-Lamp-For-SUZUKI-GSF-650-1200-1250-Bandit-/121474446514?var=&hash=item1c4870f4b2&vxp=mtr

 

 

 

 

Popravljeno . Popravil Rogerg
Objavljeno

Hvala za linke. Samo vrjetno so iz UK ravno tako kitajske leče. Morda bi se najbolj splačalo nabavit cele in pobrat leče dol :)

Objavljeno

Ja ubistvu res...dobis sipce in smernike..... sam pazi... loh bojo malenkost drugacne in ne bojo pasale sipce na original smernike.... loh sam milimetr manjse nardijo pa nimas pol kj nucat, sm enkt meu tak problem sam..... cele pa js ne bi zamenju ker kot pravim so verjetno slabo narjene...

enkt sm narocu ene za bivsi motor pa so mele pol manjse zarnice, slabo narjeni kontakti in je enkr delal drugi ne... uglavnm premisli, js sm pol neki predelavu pa se jebu da sm neki skombineru z original podnozji  da je nakonc delal kot treba...

js bi skor raj sam une sipce narocu ce mas cele nepolomljene smernike.... sem 99% da bojo pasale.. no sj spodi ti pise na kere letnike in modele motorjev pasejo.... 

mal se na servisu povprasaj ce se dobi samo sipce... ker smernik kompleten ne bo prnas cenej kt 30e za kos....

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem lastnik Bandita 650S letnik 2006, z motorjem sicer izredno zadovoljen, zadnje čase imam edino nekaj težav z akumulatorjem. Pred dobrim letom (spomladi 2014) kupil Varto 8Ah 110A? ki pa že od poletja povzroča težave (sem si čez poletje sposodil drugi aku da sem lahko normalno vžigal).

Ima še kdo podobne izkušnje?

Kateri akumulator kupiti? Najbrš bolje počakati do spomladi?

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Končno sem naredil prvih nekaj kilometrov s svojim zračno hlajenim GSF650SA. Zanimiv motor, ne morem ga ravno primerjati s čim, razel s šolsko hornetko, od katere je na mestu opazno težji, med vožnjo pa mogoče celo malenkost lahkotnejši(res da so na mojem zelo dobre gume).

 

Sedaj pa imam vprašanja, kako poskrbeti za servis in vzdrževanje.

Razmišljam ali bi se zadeve lotil sam, verjetno pa bom ga na prvi servis raje peljal k mehaniku. Kdo bi bil najboljši serviser? Do sedaj je bil servisiran na Elisi in sem sam razmišljal, da bom verjetno zapeljal kar tja. Še kakšno drugo priporočilo morda?

 

Katero olje je najbolj primerno za ta motorček, kaj ponavadi zlivate notri? Na koliko kilometrov je pametno nastaviti ventile? Kje in katere znamke ponavadi kupujete dele(zavorne obloge, filtre,...)?

Popravljeno . Popravil HiM
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Kupujem Bandita650 pa me zanimajo vaša mnenja, letniki 2005 in 2006 so še oljno hlajeni in še na čok (zaug), od 2007 pa vodno hlajeni in elektronski čok, kaj je boljše oz se kaj kvarijo tile novejši 2007, pa tud  sklopka je oljna...
..šel sem enega gledat pa mi odvrača nakup da motor ki ima elektronski vžig ni hotel takoj vžgati...in akumulator ni bil kriv, ...je to slab znak ali je more to vedno v prvo "vžgat"? hvala vam 

Objavljeno

razumem, samo ne vem če se to dogaja pri motorjih na elektronski vbrizg enako, če dlje časa ni prižga da ne vžge takoj? Sprašujem, ker še nisem imel motorja na elektronski vbrig, brez "zauzga" in ne poznam zadeve, vem pa da so stari motorji na oljno hlajenje prverjeni, ne vem pa kako je z temi banditi650 ki imajo vodno hlajenje, če je na kaj treba biti pozoren...hvala

Objavljeno (popravljeno)

men je stal 2 mesca in sm ga zadnc kresnu je kr čaku da butne.... tud vroč nobenih problemov...2007 letnik

kup 2007+ ti ne bo žal... več navora ma tud ta vodno hlajeni in nasploh lepši je ker je drgačna mašina, sedež, tank... je pa res kr višja cena čim je 07+... sam men ni žal niti centa

Popravljeno . Popravil Rogerg
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zelo malo jih ne na avto.netu od let 07+ ter S izvedba, pa še vsi so uvoženi, težko se odločam med njimi...mi je pa všeč, ker lahko serijsko znižam sedež na 770mm  http://forums.banditalley.net/index.php?topic=9058.0

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jaz imam sicer 1250S (2009), ampak se mi še ni zgodilo, da ne bi kresnil ob prvem dotiku gumba. Ravno včeraj sem ga zapeljal na kratek krogec, pa je po 2 mesecih vžgal ravno tako kot vsakič prej, mogoče še malo bolje, ker je bil nestrpen. 

Objavljeno

Js sm ga tud dons mal zakurblu ker sm ogledala zamenju in jih nastavu... :D

Naredu celih 100 m :P 

 

Objavljeno
pred 4 urami, Rogerg pravi:

Js sm ga tud dons mal zakurblu ker sm ogledala zamenju in jih nastavu... :D

Naredu celih 100 m :P 

 

In se je kaj "matral" ali je takoj vžgal? No jaz sem se na koncu odločil za Kawasaki Z750 namesto Bandit 650, upam da mi ne bo žal, Bandit slovi po dobri kvaliteti in udobnji vožnji in brez kakršnegakoli vibriranja  tudi v visokih obratih, za Kawasaki 750 pa baje serijsko vibrira nad 5000rpm, ..bomo videli ko bo sezona, zdaj še nč ne morem rečt.

Objavljeno

Ma kresne ko nov. A si probu pelat sploh bandita? Ker letnik pa mas ti

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sedaj sem se končno nekaj zapeljal in prišel do naslednje ugotovitve. Prednja šipca je za mojo višino(190cm) in čelado totalno neposrečena. Ravno okoli glave mi bobni veter vse od 60kmh naprej. 

Se je kdo srečal z podobnim problemom in kaj je montiral? Spojler? Drugo šipco?

Objavljeno
9 hours ago, HiM said:

Sedaj sem se končno nekaj zapeljal in prišel do naslednje ugotovitve. Prednja šipca je za mojo višino(190cm) in čelado totalno neposrečena. Ravno okoli glave mi bobni veter vse od 60kmh naprej. 

Se je kdo srečal z podobnim problemom in kaj je montiral? Spojler? Drugo šipco?

Jaz sem malo krajši.. 4 cm :D imel sem pa 1250..

Meni je tudi bobnelo okol čelade da ti gre res pošteno na jetra, original šipca je bog pomagaj na njem... montiral sem 

vario mra screen, bilo je bolje ampak še vedno ne ok... bobnjenje je ostalo, po dolgi vožnji mi je kar piskalo v ušesih.

Mislim da ni neke pametne rešitve za to, tisti manjši se niso pritoževali glede tega, kolega vozi original šipo in ne jamra, je pa tam nekje 175 mislim..

Objavljeno

Ah ja, me je nekako skrbelo to, je pa zanimivo da če nagnem glavo nazaj oz. dvignem brado, bobnenje povsem izgine. Če ne bo rešitve s šipco bomo pač menjali za nek bolj touring motor. :)

Objavljeno
26 minutes ago, HiM said:

Ah ja, me je nekako skrbelo to, je pa zanimivo da če nagnem glavo nazaj oz. dvignem brado, bobnenje povsem izgine. Če ne bo rešitve s šipco bomo pač menjali za nek bolj touring motor. :)

Jaz sem tudi tako naredil :D Druga stvar je sedež.... mene je vedno bolela rit na njem po cca 200 km

Objavljeno
pred 5 minutami, NX650 pravi:

Jaz sem tudi tako naredil :D Druga stvar je sedež.... mene je vedno bolela rit na njem po cca 200 km

Kaj pa ga je zamenjalo? Glede na moj način vožnje mi je honda NC750X vedno bližje :D

Objavljeno
54 minutes ago, HiM said:

Kaj pa ga je zamenjalo? Glede na moj način vožnje mi je honda NC750X vedno bližje :D

To kar imam trenutno mi piše tu :cool:

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

kupim zadnji blatnik za bandita... če ga kdo slučajno prodaja ali ve za kakšnega .. povejte

 

 

4412_pict_37_web.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!