skyline Objavljeno Avgust 18, 2009 Deli Objavljeno Avgust 18, 2009 Pozdravljeni, Imam ninjo 636 letnik 2006. Danes sem kupil crash pads-e od Lightecha in nikakor ne razumem, kam in kako naj jih montiram. Priložena navodila so čisto brezvezna in ne povedo ničesar. Enako je na njihovi internetni strani. Tam celo piše, da bi bilo treba prevrtati kareno?!?! Pa sej zaradi tega, sem jih kupil, da zaščitim stvari, ne pa, da jih uničujem. Kaj bi mi lahko kdo razložil, kako naj jim namontiram in seveda, najbolj bi pomagala kakšna slikica. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Avgust 19, 2009 Deli Objavljeno Avgust 19, 2009 Če piše,da bo treba vrtat bo treba vrtat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) Fantje, eno mnenje rabim.. Sam ne spremljam ravno cen Kawasakijev, tako da nimam najbolj občutka, koliko so ti motorji realno vredni, cene na avto.netu so pa itak ponavadi navite.. Kolega je sesul svojo ZX6R 636 letnik 2003 in jo sedaj prodaja razbito. Pa mi je padlo na misel, da bi mogoče bil to ok low budget track bike. Kolk bi bil ta motor realno vreden v takem stanju kot je? Sesuta je prednja maska in nosilec, podrsane so plastike, rezervoar je rahlo udrt, vendar nič tragičnega, se da lepo zrihtat, zlomljen je nosilec tačke, pri luči so polomljeni nosilci in del parabole, vendar bi se jo dalo za silo še usposobit, ni tako kritično.. Pa zgornji križ je počen, ker je motor končal na glavo obrnjen v jarku. Števec je cel, motor dela, vilice so kolikor sem videl ravne, prav tako feltne, ker motor ni nikamor priletel tako, da bi to poškodovalo (križ je počen zaradi navpičnega udarca, ko se je motor prevrnil), diski so ok, cliponi pa ročke so tudi ok, ključavnica tudi, sicer malo podrsana, ampak ok, pa pri vilcah so vijaki za nastavljanje na zgornji strani malo podrsani, ampak še fukncionirajo. Motor ima gor čisto nove Q2, Power commander, komplet MIVV športen ror (homologiran), ter en kup kozmetike, ker je bil od enga italjana prej Zraven da še nekaj original kosov (šipco, žmigavce, ror, itd) Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) jurja, mogoče do jurja pa pol, če je ostalo vse v redu. Jaz več nebi dal. Ker pol se lahko še kaj pokaže pa si v zosu. Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil simonsi sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 jaz bi reku da je vreden slabih 2000e glede na to da so cene celih 03 okoli 4000 (seveda cene na a.net ki so tako ali tako navite). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 Se mogoče komu doma valja prednja maska + tista plastika za air intake pri prednji maski? Pa zgornji križ seveda.. Oziroma najbolje bi bilo, če kdo ve za koga, ki tako ninjo prodaja po kosih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 jaz mam original izpuh za ta model:)samo tega ne rabiš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) jaz bi reku da je vreden slabih 2000e glede na to da so cene celih 03 okoli 4000 (seveda cene na a.net ki so tako ali tako navite). Če hočeš da je motor tak kot prej, je prec treba vsaj jurja pa pol vložit, pa še vedno ne bo isto. Kje maš pol računico. Rajši razbitino prodaš in kupiš izpravnega. Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil simonsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 Če hočeš da je motor tak kot prej, je prec treba vsaj jurja pa pol vložit, pa še vedno ne bo isto. Kje maš pol računico. Rajši razbitino prodaš in kupiš izpravnega. Se strinjam, če hočeš, da je motor brezhiben in da mu ni nič videt nikjer, potem vsekakor ni računice pri takih zadevah.. Ampak jaz nisem tako picajzlast, jaz bi to zrihtal tako, da bi bil motor pač normalno vozen in izpraven, pa na frišno preštrihal, to itak delam sam.. Ker ne bi rihtal ninje za prodat, ampak bi jo imel jaz kakšni dve leti, kot budget bike, ki ga ni škoda, če ga bom kdaj slučajno peljal mal pesek pa travo pogledat na katerem izmed asfaltnih krogov, ki jih probamo čimhitreje zvozit Ravno kakšne stare krave v ta namen ne bi imel, ampak 636 2003 je pa že solidno okreten, lahek in vozen motor, tako da je čisto ok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 Če hočeš da je motor tak kot prej, je prec treba vsaj jurja pa pol vložit, pa še vedno ne bo isto. Kje maš pol računico. Rajši razbitino prodaš in kupiš izpravnega. Tudi če mašina laufa ni nujno da bo laufala več kot 200km. Sam po padcu z mojo nisem naredil več kot 100km. Potrebna je bila menjava glavne gredi strošek cca 1200€ z novimi deli in delom vred. No nazadnje sem kupil drugo mašino z veliko manj kilometri kot jih je imela prejšna mašina, pa še to za veliko manj denarja, kot bi me prišla menjava. Ne vem sam nebi kupoval razbitega motorja. Konec koncev pa je fajn da je motor za na pisto še bolj izpraven kot pa za na cesto. Pri bremzanju nad 200kmh je lahko vsaka malenkost problematična. Mal premisl če se ti splača imet dva motorja doma. LP, Rok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) Se strinjam, če hočeš, da je motor brezhiben in da mu ni nič videt nikjer, potem vsekakor ni računice pri takih zadevah.. Ampak jaz nisem tako picajzlast, jaz bi to zrihtal tako, da bi bil motor pač normalno vozen in izpraven, pa na frišno preštrihal, to itak delam sam.. Ker ne bi rihtal ninje za prodat, ampak bi jo imel jaz kakšni dve leti, kot budget bike, ki ga ni škoda, če ga bom kdaj slučajno peljal mal pesek pa travo pogledat na katerem izmed asfaltnih krogov, ki jih probamo čimhitreje zvozit Ravno kakšne stare krave v ta namen ne bi imel, ampak 636 2003 je pa že solidno okreten, lahek in vozen motor, tako da je čisto ok Jst ti dam mojo ninjo za 2000€ pa je izpravna, pa še poliestre maš čist nove zravn Pa še povem ti da naperem vsako 636 2003 letnik Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil Kawl Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 26, 2009 Deli Objavljeno Avgust 26, 2009 (popravljeno) Hehe, hvala za ponudbo, sam ni to zame Sedemke mi niso preveč všeč, oziroma imel bi edin kakšno ful lepo uštimano čist tastaro, bolj za gledat.. Ta motor o katerem je govora bi bil potem motor tudi za kakšen krog po cesti in 636 2003/2004 model mi je od zmer ful všeč bla.. Še poštrihal bi jo po svoje in bi bila špica Popravljeno Avgust 26, 2009. Popravil Jure sesir 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno Avgust 27, 2009 Deli Objavljeno Avgust 27, 2009 kaj je to ta motor, o katerem se je debatiralo tukaj: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5462&st=825 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
malakai Objavljeno Avgust 27, 2009 Deli Objavljeno Avgust 27, 2009 kaj je to ta motor, o katerem se je debatiralo tukaj: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5462&st=825 tako je Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Avgust 31, 2009 Deli Objavljeno Avgust 31, 2009 Dve vprašanji: kje ima 05 letnik katalizator notr ter kok glasnejši bi biu motor z LeoVince SBKII aluminjastim loncem? Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 pozdravljeni! rabil bi nasvet, idejo, napotek, skratka bilokaj koristnega. in sicer: kawasaki 636, letnik 2005 po padcu (kar konkretnem) več ne vžge. dobi kontakt, zasliši se delovanje črpalke, ki pa ima nekakšen drugačen zvok od tistega pred padcem. motor vergla, ampak ne vžge. pregledali smo vse kable in žice okrog motorja, a ni nič potrganega ali poškodovanega. pregledali smo stikalo, ki skrbi da motor ugasne, če pade v vodoraven položaj, ampak tisto stikalo normalno deluje. tudi sama mašina direktnega udarca ni dobila. je pa motor parkrat obrnilo okoli osi. težava je še v tem, da ne moremo odčitati kode napake preko lučke FI , ker lučka kaže kodo napake za nepravilno delovanje servomotorčka ki krmili lopute v izpuhu. (na motorju je akrapo in je zato tisti servo odklopljen, in posledično sveti FI kar s padcem nima veze in je svetila že prej - lastniki tega letnika bodo vedeli o čem govorim) bilokakšna ideja ali nasvet, morebiti celo iz lastne izkušnje bo dobrodošel. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 lahko da pumpa nima dovolj pritiska, ali pa regulator pritiska ne deluje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 pozabil sem omenit, da je kolega od katerega je motor že probal z drugo črpalko, ki je ziher izpravna, pa je rezultat isti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 probaj naprej motorček zrihtat, da vidiš če ti še kero drugo napako kaže, ker drugače zna bit iskanje nmapake jalovo na motorju z vbrizgom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
carmagedon Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 hey! o tem sem že razmišljal takoj na začetku. problem pa je v tem, da je ta servomotorček dejansko res crknil in ne deluje (lučka bi namreč svetila tudi, če bi samo zajle bile zmaknjene). tako da tudi če nazaj priklopimo zajle iz loput na motorček, bo lučka še vedno kazala napako, ker je motorček hin... če ga odklopimo iz kablov, bo FI spet kazal enako. ali je glede tega morda kakšna varianta, da bi preko service mode pogledal vse napake ki jih beleži računalnik in ne le "prvo"? upam da razumeš kaj mislim. ali bo treba nafehtat en delujoč motorček pa sprobat... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tabo Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 (popravljeno) Dve vprašanji: kje ima 05 letnik katalizator notr ter kok glasnejši bi biu motor z LeoVince SBKII aluminjastim loncem? Hvala Na tole ti bo straza znal odgovort. Sicer ma on mal drugacnega Leo-ta sam pomojem se stvar dere,če gledaš filmčke na youtubu,je lep zvok! Popravljeno September 1, 2009. Popravil Tabo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 pozdravljeni! rabil bi nasvet, idejo, napotek, skratka bilokaj koristnega. in sicer: kawasaki 636, letnik 2005 po padcu (kar konkretnem) več ne vžge. dobi kontakt, zasliši se delovanje črpalke, ki pa ima nekakšen drugačen zvok od tistega pred padcem. motor vergla, ampak ne vžge. pregledali smo vse kable in žice okrog motorja, a ni nič potrganega ali poškodovanega. pregledali smo stikalo, ki skrbi da motor ugasne, če pade v vodoraven položaj, ampak tisto stikalo normalno deluje. tudi sama mašina direktnega udarca ni dobila. je pa motor parkrat obrnilo okoli osi. težava je še v tem, da ne moremo odčitati kode napake preko lučke FI , ker lučka kaže kodo napake za nepravilno delovanje servomotorčka ki krmili lopute v izpuhu. (na motorju je akrapo in je zato tisti servo odklopljen, in posledično sveti FI kar s padcem nima veze in je svetila že prej - lastniki tega letnika bodo vedeli o čem govorim) bilokakšna ideja ali nasvet, morebiti celo iz lastne izkušnje bo dobrodošel. LP Ponavadi po padcu, olje zalije cilindre in s tem tudi svečke. Če se to zgodi, in ga poskušaš vžgati lahko uničiš cel agregat. Toliko ti povem, kolikor sem slisal. Provaj pdviti svečke, pa da vidiš ali so suhe. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 Če se to zgodi, in ga poskušaš vžgati lahko uničiš cel agregat. Traparija. Crknejo edino lahko svečke. Je pa zelo majhna možnost, da bi olje pri padcu prišlo do cilindrov, pa še to običajno v majhnih količinah. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 in sicer: kawasaki 636, letnik 2005 po padcu (kar konkretnem) več ne vžge. dobi kontakt, zasliši se delovanje črpalke, ki pa ima nekakšen drugačen zvok od tistega pred padcem. motor vergla, ampak ne vžge. pregledali smo vse kable in žice okrog motorja, a ni nič potrganega ali poškodovanega. pregledali smo stikalo, ki skrbi da motor ugasne, če pade v vodoraven položaj, ampak tisto stikalo normalno deluje. bilokakšna ideja ali nasvet, morebiti celo iz lastne izkušnje bo dobrodošel. LP Svečke so mokre? Stikalo,ki skrbi,da motor ugasne pri padcu imate v pravem položaju? Varovalke vse cele? Lahko je tudi kill switch-ta zna kaj zaštekat po padcu!Probaj malo "zdrmat"sem in tja! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trojan69 Objavljeno September 1, 2009 Deli Objavljeno September 1, 2009 (popravljeno) Mogoč se je kej poškodovalo oz. premaknilo varnostno stikalo na štenderju? Popravljeno September 1, 2009. Popravil trojan69 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se