Jure Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Sam je res smotano najt, včeraj se mi je ravno dalo po netu brskat, pa sem si rekel ti bom probal ponajt kakšen pameten link za download.. Po 40 min brskanja nič pametnega, samo eni torrenti ki zahtevajo registracijo in plačilo :wacko:
fossil Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 hvala DeX, saj eden,...teh torentu za plačilo sm tud js neki najdu usi so neki pameten, da naj grem na emule, pa google...ni!
PETARDA46 Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 a v tej temi še kdo brca??? res bi rabu navodila uporabnikom za letnik 2001 Živjo... jest imam navodila doma, samo ne vem a je za letnik 01, ker imam za več motorjev.... tko da, ko pridem domov in pogledam, sporočim kaj imam. :evilgrin:
danci1973 Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 a v tej temi še kdo brca??? res bi rabu navodila uporabnikom za letnik 2001 Z uporabniškimi navodili je tako, da ga dobiš brez problemov pri uvozniku - v večini primerov kar zastonj... Zato pa nihče tega ne daje na internet. D.
fossil Objavljeno December 20, 2007 Opozori Objavljeno December 20, 2007 Živjo... jest imam navodila doma, samo ne vem a je za letnik 01, ker imam za več motorjev.... tko da, ko pridem domov in pogledam, sporočim kaj imam. :evilgrin: lepo bi prosu če me kontaktiraš... Z uporabniškimi navodili je tako, da ga dobiš brez problemov pri uvozniku - v večini primerov kar zastonj... Zato pa nihče tega ne daje na internet. D. tega tud nism vedu hvala obema
PETARDA46 Objavljeno December 21, 2007 Opozori Objavljeno December 21, 2007 FOSSIL Božiček je dobu darilo zate :whistle: :whistle: :evilgrin: Sm šele dons pršou domov... tako da sm sedaj pogledu in vidu da imam tudi za Kawasaki ZX6R (00-02). To imam na računalniku in je v obliki skripte... imaš 333 stran in veliko je 81MB, je pa v angleščini. Za kaj več se lahko zmenva na PM
frk Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 lep pozdrav nekaj me zanima.. ali je mogoče LED indikator lučko, ki prikazuje trenutek menjave v višjo prestavo pri 2003 letniku spremenit, tako da se nebi prižgala nap. pri 15k rpm ampak pri 12k rpm? in če se da, kako.. lp
_Nejkooo_ Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 (popravljeno) lep pozdrav nekaj me zanima.. ali je mogoče LED indikator lučko, ki prikazuje trenutek menjave v višjo prestavo pri 2003 letniku spremenit, tako da se nebi prižgala nap. pri 15k rpm ampak pri 12k rpm? in če se da, kako.. lp ja da se, poglej v manual ti vse piše kako in kaj če ne boš najdo pa me vprašaj, pa ti bom jaz povedal Popravljeno December 26, 2007. Popravil _Nejko_
frk Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 ja da se, poglej v manual ti vse piše kako in kaj če ne boš najdo pa me vprašaj, pa ti bom jaz povedal jaz mam samo service manualse pa tam not nea nič piše o tem kak se to nastavla.. te bom na msn klikno 1x, al pa pm pošli če se ti je..
greenninja Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 jaz mam samo service manualse pa tam not nea nič piše o tem kak se to nastavla.. te bom na msn klikno 1x, al pa pm pošli če se ti je.. Malo se špilaj z tipkami pa bo... :grim ...če ne pa lahko nekje marca 03-04 ninja 636 meeting naredimo pa doktoriramo na mopedih. :OK: No, a ti je _Nejko_ povedal ali se moram jaz razpisat? :) Lp. (ninjaši- vse dobro v 08! da nebi šlo veliko olja, da bi gume držale pa da bi bile naše poti sanirane in varne! .) )
fossil Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 (ninjaši- vse dobro v 08! da nebi šlo veliko olja, da bi gume držale pa da bi bile naše poti sanirane in varne! .) ) se podpišem :worship:
_Nejkooo_ Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Malo se špilaj z tipkami pa bo... :grim ...če ne pa lahko nekje marca 03-04 ninja 636 meeting naredimo pa doktoriramo na mopedih. :OK: No, a ti je _Nejko_ povedal ali se moram jaz razpisat? :) Lp. (ninjaši- vse dobro v 08! da nebi šlo veliko olja, da bi gume držale pa da bi bile naše poti sanirane in varne! .) ) hehe tudi jaz enkao želim vsen ninjašem...mater samo bi se res lahko enkrat dobli vsi 03/04 ninjaši pa da gremo na eno skupno furco in pijačo :OK:
aselak Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 hehe tudi jaz enkao želim vsen ninjašem...mater samo bi se res lahko enkrat dobli vsi 03/04 ninjaši pa da gremo na eno skupno furco in pijačo :OK: Ja samo pejmo hitro da ne bom prej prodal :whistle:
_Nejkooo_ Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ja samo pejmo hitro da ne bom prej prodal :whistle: jaz sem takoj za akcijo...magari ju3...samo redko se najdejo norci, ki grejo v takem vremenu na motor hehe
JeRn3j Objavljeno December 30, 2007 Opozori Objavljeno December 30, 2007 Ja samo pejmo hitro da ne bom prej prodal :whistle: pa ja neboš tazga dobrga stroja prodal no :P
aselak Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 pa ja neboš tazga dobrga stroja prodal no :P Imam neko čudno obsedenost da motorje menjam na 2 leti :headbang:
_Nejkooo_ Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 Imam neko čudno obsedenost da motorje menjam na 2 leti :headbang: sej bi jo jaz tudi imel (čebimeldnarhehe) :D
Noise Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: :topic: Dogovore o moto eventih opravljajte v kategoriji Moto dogodki, ne pri posameznih motociklih. Tole klobasanje bomo pobrisali!
Urban K. Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 (popravljeno) Živjo! Mi lahko nekdo pove, kje so glavne razlike med modelom 2006 in 2007? Vem, da je model 2007 100% spremenjen (oblika, motor, ... ), zato me zanima kaj je tako bistvenega boljšega na novejšem modelu (zavore, vzmetenje, vozne lastnosti, ... )? Prosim za odgovore, ker se odločam za nakup in sem v dilemi. Popravljeno Januar 3, 2008. Popravil Kermi1
JeRn3j Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 (popravljeno) koliko vem oz. prebrano iz katalogov je razlika v zadnjem disku 2007 (210mm) 2006 (200mm) 2007 je 599 ccm kar nanese 125kojnev 2006 je 636ccm kar nanese 130 kojnev kaj drugega ni različnega... jaz bi na tvojem mestu gledal med tema dvema le na ceno (koliko ugodno dobiš katerega (novi, rableni) in kateri ti je lepši... drugih občutnih razlik ni ! jst bi pa seveda uzeu 2007, ker mi je lepša (nekaj novega) pa še novejši ko je motor bolje je :) Popravljeno Januar 3, 2008. Popravil JeRn3j
Urban K. Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 koliko vem oz. prebrano iz katalogov je razlika v zadnjem disku 2007 (210mm) 2006 (200mm) 2007 je 599 ccm kar nanese 125kojnev 2006 je 636ccm kar nanese 130 kojnev kaj drugega ni različnega... jaz bi na tvojem mestu gledal med tema dvema le na ceno (koliko ugodno dobiš katerega (novi, rableni) in kateri ti je lepši... drugih občutnih razlik ni ! jst bi pa seveda uzeu 2007, ker mi je lepša (nekaj novega) pa še novejši ko je motor bolje je :) Saj zato me zanima, ker samo zaradi lepote se ne splača dati toliko več €.
k0ci Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 pa 2007 ima kasetni menjalnik, za hitrejše servisiranje med dirkami, če gre kaj narobe
Zx_R Objavljeno Januar 6, 2008 Opozori Objavljeno Januar 6, 2008 2006 je več kot odličen paket, definitivno najmočnejši šestotak izmed vseh štirih japoncev, zavore, menjalnik, okvir, vzmetenje deluje odlično, skratka zelo vozen motor tako po cesti sploh pa na pisti. Pa še lep je, čeprav je o7 tud šminka.
Red Objavljeno Januar 7, 2008 Opozori Objavljeno Januar 7, 2008 (popravljeno) Če bi ti le lahko naložil iz praktičnih izkušenj :D ... vse od l.95 sem mel priliko popeljat , 07 pa še ne. Malce :evilgrin: povedano, bistveno boljše na najnovejšem je: letnik izdelave. Šalo na stran... :grrr + 10 KS in več v srednjem območju vrtljajev napram konkurenci, ki so jih prinesle 636, smo ljudje lepo sprejeli tak na cesti kot izven nje :P -novi v plus štejejo zelo solidno vzmetenje, boljšo ciklistiko, odličen menjalnik ter v glavnem lepo voznost (kljub zajetnejšim kilogramom) - agregat je kao malce anemičen pod 9-10.000 vrtljaji... pa ni edini v tem razredu. Moji malenkosti osebno na 05 izjemno odgovarja ergonomija, pa prav udoben (mehek) za športnika zna bit na cesti. Poleg agregata seveda, ki je poezija :wub: , tudi okretnost in vodljivost ni od muh. Popravljeno Januar 7, 2008. Popravil Red
Red Objavljeno Januar 9, 2008 Opozori Objavljeno Januar 9, 2008 @k0ci Glede linkov sem bolj švoh, večino posedujem v papirnati obliki - PS in Motorrad. Tako iz glave najprej, samo za okvirno primerjavo: SPREDAJ: -prednapetost 10 mm, kar mislim da = 1 ring viden -rebound ali povrat 1+1/2 obrat (kar se mi zdi osebno malce preveč odprto) -kompresija 3/4 ( tri četrtine) obrata ZADAJ: - prednapetost (serija) - rebound 3/4 obrata - kompresija 7 klikov Za izhodiščno nastavitev velja kot ponavadi full Hard, se pravi full zapreš in odpiraš po vrednostih. V celem, če se prav spomnim, vrednosti (z izjemo prednapetosti) ne odstopajo dosti od serijskih nastavitev: dodatno zaprt povrat spredaj in kompresija zadaj z 10 na 7 klikov. Voženo z Bridgestone slicki in Supercorso PRO. Priznam bedarijo, prednapetosti zadaj nisem spreminjal (ni bilo ne ključa ne poguma), sem pa krožil bolj umirjeno s kolegi, od 2.20 navzdol (pa ne kaj dost :D ). Tak, se bom zakadil v arhiv pa poskeniram ali pa popravim čimprej.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se