Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

:slap:

Sem zaj... zamenjal rebound in kompresijo zadaj, številke držijo.

Zanimivo, če primerjaš z sportrider.com. Tisto pod "note" pa ne razumem...(nič angleščine nkol). Me prav zanima, kako se pelje tako nastavljena. Si zadovoln?

Našel pa sem samo še ovitek Motorrada, sigurno je bil Junior.

:o ....zdaj se mi svita za določene šraufe , upam da ne pašejo na Ducati by Peg-Perego.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o Red najlepša hvala :worship: , pa da primerjam:

Motorrad : Sport Rider

SPREDAJ

PRELOAD 1 ring viden : 3 ringi videni

REBOUND 1,5obr. : 2,5obr.

KOMPRESIJA 0,75obr. : 1,5obr.

ZADAJ

PRELOAD ??? : 2 vrstici navoja videni

REBOUND 7 klikov : 14 klikov

KOMPRESIJA 0,75obr. : 0,75obr.

aja pri sport riderju piše pod opombo, da mora biti cev vilice 6 mm nad gornjim križem, se pravi 6mm gleda ven iz križa

pa to za preload je čist odvisno od teže pilota, spredaj naj bi se nastavil tako, da ima vilica še 1 cm lufta ob polni obremenitvi (da spodaj vedno ostane 1 cm, pa ni važno kok je obremenjen oz. v kakšno luknjo zapelješ, to pa narediš z vezico, saj verjetno veš kaj mislim), zadaj pa tako, da izbereš na oklepu eno točko, ki se nahaja točno nad osjo kolesa...ko se vsedeš na motor naj bi se ta točka za 3cm posedla (tega seveda ne moreš narediti sam, kajti noge moraš imet na motorju, nekdo drug pa ga mora držat da ne padeš)

hja zadovoljen, ne vem, ker imam motor šele malo več kot pol leta in nimam nobene reference, da bi vzel kot idealne vozne lastnosti in potem poskušal nastaviti lastnosti podobne referenci, tako da se mi zdi samo da je motor med ovinki malce nemiren, sploh pa se v to ne morem nekaj poglabljat ker nisem nek profi, pač za zabavo :D

aja na mobikrogu sem mel 1.10 najbolši čas, manj ni in ni ratalo :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to imam preko 30k vendar na chopperju.zdi pa se mi da sta si vožnji zelo različni. :rolleyes:

kakšne pa so kej vaše izkušnje s tem motorjem? predvsem me zanima vožnja, ali je udobna, koliko časa ste zdržali na temu konjičku,ali kaj trpijo roke, noge, križ?

Še enkrat hvala za dane odgovore.

Lp

Imel sem do zdaj ta motor, sicer letnik 98 vendar je skoraj isti. Naj ti povem, da je pozicija sedenja zelo udobna v primerjavi z novejšimi superšportniki, tako da se niti po daljši vožnji ne boš poslužil nikakršnih bolečin. Sam nisem bil nikol nevemkako telesno pripravljen pa kljub temu nisem imel nobenih težav s tem. 500km nobenega problema več pa nisem delal. Drugače pa v ZDA ta motor prodajajo zdaj kot ZZR 600, ki je predstavnik sport-touring klase, tako da se pomojem ni treba ozirati za drugimi motocikli. Mogoče se ozri še za hondo cbr600f ki zna biti še za kanček bolj udobna, samo je kawa po mojih izkušnjah boljši motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600-tak je kar težaven za vožnjo v normalnem prometu.Spodaj nič - zgoraj pa preveč. To neenakomerno pospeševanje je zelo zahtevno za začetnika.

Veliko bolj prijazen je kak dvovaljnik ali pa enojvalnik...

Men je 600-tka samo za na pisto :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, 636. S tako sem prevozil cca 20.000 km.

Prijazen motor, lepe spomine mam nanjo. Rudeča?

Motor je sivo črne barve. slikc nažalost še nimam, bodo pa takoj ko bo lepše vreme in ko bom imel malo več časa :wacko: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega, ves forum sloni na osebnih mnenjih in nasvetih, kar je včasih res ena in ista zadeva.............

Da pa zadostimo še želji po Ninjah... sicer vozim Kawasaki Z 750 S, sem pa v poletju 2007 imel možnost narediti nekaj krogov z Ninjo 600 in Hondo CBR 600 RR (oba motocikla sta bila letnik 2006). Premalo kilometrine, da bi lahko pametoval, lahko pa rečem, da sem od Kawasaki-ja dobil pričakovano, Honda pa je precej razočarala. Najbolj ji je manjkalo v nizkem in srednjem območju vrtljajev.

Kolega, ne klobasaj. :grrr

Pa še skopiran del za v vednost:

nekaj smernic za uporabo foruma "motociklizem".

spisek se bo dopolnjeval po potrebi in situaciji.

1. v tem forumu (motociklizem in predvsem motocikli) so resne teme namenjene samo motociklom in tehniki.

2. izrazanje lastnega mnenja, civilizirano in maksimalno objektivno ali minimalno subjektivno, je zazeljeno in spodbude vredno.

3. prazno "nabijanje" ni zazeljeno in tudi ne bo tolerirano.

4. skrenjanje s teme ni zazeljeno (= nabijanje).

5. izgredi "jaz imam pa boljsega/lepsega/daljsega kot ti" niso ne zazeljeni in ne dobrodosli. sodijo pod nabijanje.

6. tudi vsa logicno in objektivno neargumentirana "pljuvanja" cez razlicne znamke se stejejo kot nabijanje.

7. prekomerno ali nepotrebno citiranje ni zazeljeno.

8. zazeljena so cim bolj objektivna mnenja, primerjave, podatki in izkusnje o subjektu teme in samo o subjektu teme.

9. konstruktivno kritiko lahko podate v forumu "motosvet.com".

10. duhovite opazke so lahko duhovite, samo ne tukaj. prosim naj vsak najprej premisli kaj napise in se ozira tudi na ostale sedanje in bodoce clane foruma.

11. forum ni demokracija. vse pravice so podeljene s strani administratorjev. za spostovanje "reda & ustave" so zadolzeni moderatorji.

12. pravice pritozbe za akcije moderatorjev ni. vsaka diskusija prinese opozorilo in/ali nadaljne sankcije.

13. necivilizirani izgredi medcloveske komunikacije (zaljenje ipd.) se sankcionira brez upozorila.

14. ne trati casa moderatorjev.

Popravljeno . Popravil greenninja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja zadovoljen, ne vem, ker imam motor šele malo več kot pol leta in nimam nobene reference, da bi vzel kot idealne vozne lastnosti in potem poskušal nastaviti lastnosti podobne referenci, tako da se mi zdi samo da je motor med ovinki malce nemiren, sploh pa se v to ne morem nekaj poglabljat ker nisem nek profi, pač za zabavo :D

aja na mobikrogu sem mel 1.10 najbolši čas, manj ni in ni ratalo :glare:

Praviš,da je motor nemiren - a to na Mobikrogu ali tudi na cesti?

Moja na Pann. rada zaniha na koncu ciljne - pred vstopom v 1-ko, pa v trojki tudi, drgač ni problema.

Trenutni set-up itak ni blizu optimali, voznik še nekak gre :grrr .

Pa se mi ne sanja kaj dosti o vzmetenju, da ne bi zvenel mogoče hudo pametno. Na tujih forumih je zaslediti, da so vzmeti v vilicah bolj mehke narave, pa me do zdaj ni motilo, le na Grobniku se izogibam močnega zaviranja.

Primerjava Mottorrad-Sportr. je zanimiva, bo treba probat, kot prvo pa se bom ponovno lotil prednapetosti, tak je tudi edino prav.

1.10 na Mobiju je lep cajt :yes: , je videt na posnetku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no na cesti lih ne, ker se ne upam igrat kaskaderja, prenevarno :closedeyes:

drgač pa kaj s tem misliš zaniha.....ko ti pri zaviranju zadni konec opleta levo-desno, če misliš to....meni to dela pri vsakem močnejšem zaviranju (na pisti seveda)..........a je to kaj narobe nastavljeno vzmetenje :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no na cesti lih ne, ker se ne upam igrat kaskaderja, prenevarno :closedeyes:

drgač pa kaj s tem misliš zaniha.....ko ti pri zaviranju zadni konec opleta levo-desno, če misliš to....meni to dela pri vsakem močnejšem zaviranju (na pisti seveda)..........a je to kaj narobe nastavljeno vzmetenje :?

tudi meni se to dogaja (odgovor prosim :unsure: ), bi moral prednje vzemtje bol kompenzirat? OFF TOPIC :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no na cesti lih ne, ker se ne upam igrat kaskaderja, prenevarno :closedeyes:

drgač pa kaj s tem misliš zaniha.....ko ti pri zaviranju zadni konec opleta levo-desno, če misliš to....meni to dela pri vsakem močnejšem zaviranju (na pisti seveda)..........a je to kaj narobe nastavljeno vzmetenje :?

Problem tiči verjetno v prednapetosti zadnjega blažilca, ta je verjetno prevelika zaradi česar se

zadnji blažilec ob močnem zaviranju, pri katerem se vsa teža prenese na prednje kolo ne raztegne

dovolj hitro da bi ohranil stik s podlago, posledica pa je poplesavanje zadka.

Mislim da bi problem rešila malce mehkeje nastavljena zadnja vzmet B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem tiči verjetno v prednapetosti zadnjega blažilca, ta je verjetno prevelika zaradi česar se

zadnji blažilec ob močnem zaviranju, pri katerem se vsa teža prenese na prednje kolo ne raztegne

dovolj hitro da bi ohranil stik s podlago, posledica pa je poplesavanje zadka.

Mislim da bi problem rešila malce mehkeje nastavljena zadnja vzmet B)

:worship: hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drgač pa kaj s tem misliš zaniha.....ko ti pri zaviranju zadni konec opleta levo-desno, če misliš to....meni to dela pri vsakem močnejšem zaviranju (na pisti seveda)..........a je to kaj narobe nastavljeno vzmetenje :?

Izgleda, da dobro izkoriščaš zmogljivosti zavor :D .

Tudi meni se je to dogajalo, vendar samo takrat, ko sem zaviral tudi z zadnjo zavoro. Po menjavi stopalk sem uporabo zadnje zavore raje opustil, ker je ali preveč prijela ali pa je bil hod stopalke zavore prevelik.

Prevelika sprememba.

Bolj sem mislil na to, da ga zvije, predvsem na Panonniaringu pred 1-ko, kjer vozišče nenadoma "pade".

Če me spomin ne vara, v tem delu zaviram (bolj mlačno) in presedam, mogoče je tudi to.

Zgolj ugibam, da prednje in zadnje vzmetenje ni usklajeno.

Na moji 6-ici sem prednapetost povečal samo spredaj, zadaj je ostalo standard.

Bo treba letos na ogled ene od dirk ZX6R Castrol Cup-a, po kakšen namig, fantje so zelo hitri in imajo bogate izkušnje. Letos bodo vsaj 4 x na Pannoni-i, se zdi, 2 dirki + 2 termina za priprave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zanima me če je normalno da se pri zx 6r 02l mašina motorja segreje na 100-105 stopinj, ko je motor 15 - 20 minut v teku? Kolikor sem jaz seznanjen je pri 120 sopinjah nemudoma potrebno ugasniti motor. razlika med 100 in 120 stopinj pa mi ni velika. ali pride do 100 stopinj in neha naraščati ali je zmojim motorjem kaj narobe?

hvala za odgovor.

Lp,

kristian

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

120 je kritična meja, kar je pod je še nekako sprejemljivo......meni se je na pisti segrel tudi do 115, potem pa sem kak krog zapeljal v višji prestavi z manj obrati da se je ohladil

če slučajno pride do 120, ugasni motor in počakaj vsaj kako uro, ker ko motor ugasneš voda neha krožit po sistemu, in takrat se šele segreje, tako da če je le možnost prestavi v šesto prestavo in se pelji dalje (seveda če ni termometer ravno na 120, pač ko vidiš da se je začel gret čez 100 stopinj), je pa to normalno če te že zanima, zlasti poleti ali če motor v vročini stoji prižgan, pa poglej če ti ventilator sploh dela

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

zanima me če je normalno da se pri zx 6r 02l mašina motorja segreje na 100-105 stopinj, ko je motor 15 - 20 minut v teku?

Če je v prostem teku in temperatura ne narašča več, potem je normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med 100 in 105 bi se ti pomoje moral prižgat ventilator.. Drugače pa ob vročem dnevu ali če motor stoji na mestu je hitro taka temperatura. Ni še nič kritičnega :)

Preveri pa če ostane na tej temperaturi, ali kar narašča.. Potem mogoče ne dela ventilator ali ni dovolj vode v hladilniku v primeru, da se vse skupaj prekomerno greje brez utemeljenega razloga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je v prostem teku in temperatura ne narašča več, potem je normalno.

Ja tempereatura se je pri 104. stopinjah ustavila.

Med 100 in 105 bi se ti pomoje moral prižgat ventilator.. Drugače pa ob vročem dnevu ali če motor stoji na mestu je hitro taka temperatura. Ni še nič kritičnega :)

Preveri pa če ostane na tej temperaturi, ali kar narašča.. Potem mogoče ne dela ventilator ali ni dovolj vode v hladilniku v primeru, da se vse skupaj prekomerno greje brez utemeljenega razloga.

ventilator mislim da bi moral delati, tudi ko sem ugasnil motor je še zmeraj deloval. Motor ostane na tej temperaturi( 104).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa je motor na tej temperaturi samo ko ti laufa na mestu, oziroma pri počasni vožnji, semaforjih, ipd.. Ali tudi pri navadni vožnji ob trenutnih temperaturah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa je motor na tej temperaturi samo ko ti laufa na mestu, oziroma pri počasni vožnji, semaforjih, ipd.. Ali tudi pri navadni vožnji ob trenutnih temperaturah?

to se je zgodilo ko je motor laufal na mestu.zapeljal sem se samo kakih 15 m po dvorišču.več ne.

Popravljeno . Popravil kristian8
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!