Gixxer Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 seveda ga nima, prav tako kot ne ducatija ali triumpha :) kvaliteta je pac redka :)
straza Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 no no suzukija pa nebomo žalil :trance_33_sleep:
fossil Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 ne jst vozm k čefur... sam po ravninah pa po zadni :D :whistle: razočaru si me :(
JeRn3j Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 razočaru si me :( .) hec stari da neboš resno vzel... smo pa kr zašli ja :D
straza Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 (popravljeno) jst bi biu tut rd mau cefurja :whistle: :whistle: mislm sam po zadni.. drugac pa neeee vrnmo se na kawasaki zx6r temo in ne cefurje k to je druga tema Popravljeno April 10, 2008. Popravil straza
JeRn3j Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 jst bi biu tut rd mau cefurja :whistle: :whistle: mislm sam po zadni.. drugac pa neeee jst se zdej učim :naughty: po zadni pa to sej veš... to najbl pali... sploh mim Name v Lj... :naughty:
straza Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 jst se zdej učim :naughty: po zadni pa to sej veš... to najbl pali... sploh mim Name v Lj... :naughty: se bolš texas pa da se ustavš pol še kje tm :worship: :worship:
axilon Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 če te prevzdiguje na zadnjo pr pospeševanju (po možnosti še po rahlo naklonini navzgor)...kar je z 600ko že povsem mogoče, imaš že vse predispozicije za tresenje/premetavnje balance, in to ni lih tko redk pojav...sploh pr bolj agresivni vožnji. Lahko se ti 2 let ne bo zgodilo, lahko pa v enmu mescu 2x, 3x...ni tu matematike. In ne mislt de ta nove 600ke z 120 konji in več na visokih obratih zlo slabš pospešujejo od 1000k izpred 4 let... po ljubljani in za bežigradom pa vjramem de ne premetava zlo rado balance...tam je omejitev 70 :whistle:
straza Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 če te prevzdiguje na zadnjo pr pospeševanju (po možnosti še po rahlo naklonini navzgor)...kar je z 600ko že povsem mogoče, imaš že vse predispozicije za tresenje/premetavnje balance, in to ni lih tko redk pojav...sploh pr bolj agresivni vožnji. Lahko se ti 2 let ne bo zgodilo, lahko pa v enmu mescu 2x, 3x...ni tu matematike. In ne mislt de ta nove 600ke z 120 konji in več na visokih obratih zlo slabš pospešujejo od 1000k izpred 4 let... po ljubljani in za bežigradom pa vjramem de ne premetava zlo rado balance...tam je omejitev 70 :whistle: hehe ja nikjer nemors pol mau nakazat pa se kazn dubis zaradi nevarne voznje... :headbang:
straza Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 zdj pa en vprasanje glede ninje a se da kako nrdit da obe lucki hkrati svetite?
greenninja Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 greenninja: taki pacienti si ponavadi kupijo 05+ letnik :D pa zravn dobiš še slipper clutch in mnogo drugih stvari Hvala za ful globok odgovor. Če bi mi bila všeč, bi jo mela. Mi pa ni. In niti auspuh ne pretehta tega dejstva. Lp. Okrog stabilizatorjev: Matris. Edini proban in super za mojo vožnjo. :OK:
JeRn3j Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 zdj pa en vprasanje glede ninje a se da kako nrdit da obe lucki hkrati svetite? ja seveda da se da ... mislm vsaj na 04 se da... pač una občina skos gori, pa že dolgo zravn prklopš :P
_Fingi_ Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 (popravljeno) zdj pa en vprasanje glede ninje a se da kako nrdit da obe lucki hkrati svetite? Da se naresti, samo se boš mogel igrati s tem, ker serijsko ni tako narejeno/mišljeno. Pa, predvidevam da imaš v eni navadno, kratko, v drugi pa dolgo, se pravi bi tudi žarnice mogel menjati s takim da maš v eni žarnici dve nitki, dolgo pa kratko... Popravljeno April 10, 2008. Popravil _Fingi_
straza Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 to so tko bl dolgoročni plani :whistle: :whistle:
RHonda Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 Okrog stabilizatorjev: Matris. Edini proban in super za mojo vožnjo. :OK: Jest ga na zx-6r nisem rabil, pa sm vozil na limit skor ves cajt. Ni pa slabo če ga imaš. To je mogoče za tisto ravnino do Logatca če bi še mal po zadnjem vozil pa to...
Red Objavljeno April 10, 2008 Opozori Objavljeno April 10, 2008 aha za ohlinsa nevem ce bom zdele zbrau a drugac je kei pomembn kakšn je? al recimo od 300 dalje so dobri? nespoznam se še tok :blush: Grobo rečeno, stvar okusa, katerikoli zna bit na 2005 koristnejši kot Akrapovič pod ritjo....ker je pač nagnjen k tankslapperju, mogoče z 120/70 spredaj kaj manj, ampak toplo priporočljiv. ... precej proizvajalcev je in so tudi pod 300.- v kompletu, LSL recimo, 6 stopenjski... je pa po mojem vredno dodat še 100 ojrov in vzet kaj boljšega, na daljši rok. ...pokukaj med drugim HYPERPRO, delajo kvalitetne, lične komplete, stric Wilbers jih malo predeluje in prodaja kot svojo blagovno znamko. CSC model je bil najbolje prodajan artikel svoje vrste v Nemčiji - boš hitro ugotovil tudi, za keri motor.
aselak Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 Ne vem meni se stabilizator za po cesti ne zdi nujen vsaj za 600 ne. Imel sem na r6 stabiizator tech 3 in je bila zadeva sevada ok. Na ninji ga nimam pa nimam kaksnih vecjih tažav. Stabilizator se mi zdi predvsem pomemben na pistah in pri butalnih 1000ccm. Sicer se pa strinjam da je bolj pametno kupit stabilizator kot akrapo.
Red Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 Je kaki pacient tule, ki je dejansko probal na 03-04 spravit auspuh pod rit? Pa ne pod svojo pač pa od mopeda. (In ja... mam neke prebliske danes.. :rolleyes: ) Devil se špila s temi zadevami...pri 04 malo čudno deluje izgled - krivina, speljana okrog nihajke, spominja na projekt vodovodarjev... pa ni čist pod ritjo :D probaj s kako kratko konzervo made by Zvone Z., na firmi mate nekaj materiala :whistle:
k0ci Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 red.....a imaš ti slučajno tiste vijake zadaj, ki se prišraufajo na nihajko, da lahko potem motor postaviš na stojalo.....tisto bi dal delat, pa ne vem kak navoj je.......vem da je M10, razmaka navoja ne vem, sem probal 1,5 pa je prevelik, sumim na 1,25 :hmm: ...sem pa danes zamenjal zavorno olje ter sčistil pokrov prednjega zobnika....to ne morš vrjet koliko mešanice ketnspreya, peska in prahu se not nabere :SS
greenninja Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 Devil se špila s temi zadevami...pri 04 malo čudno deluje izgled - krivina, speljana okrog nihajke, spominja na projekt vodovodarjev... pa ni čist pod ritjo :D probaj s kako kratko konzervo made by Zvone Z., na firmi mate nekaj materiala :whistle: :rolleyes: Si ti celi vodovodarski projekt.. p.s.: Zvone Z. ni več pri nas, material pa je.
fossil Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 .) hec stari da neboš resno vzel... smo pa kr zašli ja :D kaj se zdej vn vadiš :evilgrin: red.....a imaš ti slučajno tiste vijake zadaj, ki se prišraufajo na nihajko, da lahko potem motor postaviš na stojalo.....tisto bi dal delat, pa ne vem kak navoj je.......vem da je M10, razmaka navoja ne vem, sem probal 1,5 pa je prevelik, sumim na 1,25 :hmm: ...sem pa danes zamenjal zavorno olje ter sčistil pokrov prednjega zobnika....to ne morš vrjet koliko mešanice ketnspreya, peska in prahu se not nabere :SS k0ci, a si že slišu za kljunasto merilo (pravilnega slovenskega izraza pa se zdle ne spomnem :D )
k0ci Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 heh, pravilni slovenski izraz je kljunasto merilo ja, prevzeto po nemščini pa se reče šubler ;) ne morem z njim izmerit ker je navoj že vrezan....pa probaj ti razmak med navoji zmerit v matici
fossil Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 heh, pravilni slovenski izraz je kljunasto merilo ja, prevzeto po nemščini pa se reče šubler ;) ne morem z njim izmerit ker je navoj že vrezan....pa probaj ti razmak med navoji zmerit v matici ja šubler je pravilen izraz...hvala :lol1: lahko probam, venar je naloga usojena na neuspeh :cry:
Jure Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 (popravljeno) straza, tudi jaz ti prej kot kakšne pokrove sedežev in podobne zadeve priporočam stabilizator, varnost je prva, nanaših cestah je ogromno kuclkev, na katerih te lahko zmeče, da je pa motor 600ccm ni pa noben izgovor, da stabilizator ni potreben, ker ima tudi 600cm dovolj moči za razbremenitev prednjega kolesa pri pospeševanjih, sploh če se ga vrti. Glede stabilizatorja pa: noben motor od 600ccm (razn r6ke če se ne motm pa še kakega čisto novega) nima serisko stabilizatorja.Tako da če ga ni izgleda da zadeva ni tolko nujna. Na cesti ga za moje pojme ne rabiš, zadeva pride prav le na dirkališčih. Jst sm naredu 2000km pa ga nism niti enkrat rabu na ninji. Zadeva je brutalna, vendar tolko pa spet ni, zato imajo stabilizatorje le a.k.a. vallentino rossiji #2 in tisti ki ne vedo kam vse bi še dnar dali. Moje mnenje - ga ne rabiš, medtem ko je akrapovič bog i batina :) Če se ne motim, ima Honda CBR600RR edina serijsko vgrajen stabilizator krmila. Zadeva je zelo uporabna, sploh pri slabših cestah, kjer te pri večjih hitrostih rado strese. Mene je pri 125ki pr 140km/h kr fino zrukalo po cesti, pri 250ki pa če greš malo po zadnji in ne priletiš s prvim kolesom lepo nazaj te tud takoj strese. Vsi Gsxrji od 2004 naprej imajo serijsko vgrajen stabilizator, 1000 in 750 pa že od K1 ali K2 dalje če se ne motim. Jaz imam Extreme Tech in mi deluje kar ok zaenkrat, ima se mi zdi kao 20 stopenj, čeprav razlike med tistimi 20 stopnjami skoraj niso opazne, in bi bilo vseeno, če bi jih imel pet. Edino zadnja stopnja stabilizator konkretno strša in ni za na cesto, ker se boš šel ravno, ko boš hotel kam na hitro zavit, je zgolj za na pisto. Dobi se pa v TC motoshopu za 400eur, sem jih pa zasledil na internetu tudi za 250. Če bi dobil za to ceno, mogoče ni napačna izbira, za 400EUR pa raje še malo dodaš in nabaviš Öhlinsa. Popravljeno April 11, 2008. Popravil DeX
biker77 Objavljeno April 11, 2008 Opozori Objavljeno April 11, 2008 straza, tudi jaz ti prej kot kakšne pokrove sedežev in podobne zadeve priporočam stabilizator, varnost je prva, nanaših cestah je ogromno kuclkev, na katerih te lahko zmeče, da je pa motor 600ccm ni pa noben izgovor, da stabilizator ni potreben, ker ima tudi 600cm dovolj moči za razbremenitev prednjega kolesa pri pospeševanjih, sploh če se ga vrti. Glede stabilizatorja pa: Vsi Gsxrji od 2004 naprej imajo serijsko vgrajen stabilizator, 1000 in 750 pa že od K1 ali K2 dalje če se ne motim. Jaz imam Extreme Tech in mi deluje kar ok zaenkrat, ima se mi zdi kao 20 stopenj, čeprav razlike med tistimi 20 stopnjami skoraj niso opazne, in bi bilo vseeno, če bi jih imel pet. Edino zadnja stopnja stabilizator konkretno strša in ni za na cesto, ker se boš šel ravno, ko boš hotel kam na hitro zavit, je zgolj za na pisto. Dobi se pa v TC motoshopu za 400eur, sem jih pa zasledil na internetu tudi za 250. Če bi dobil za to ceno, mogoče ni napačna izbira, za 400EUR pa raje še malo dodaš in nabaviš Öhlinsa. dex..tega ne sprobavaj..sploh..vrjem na besedo..zadnje stopnje ne moreš vozit sploh..nikjer!! drugače pa se nehejte afnat s temi stabilizatorji..sploh za cesto ne.. ker se ga na cesti tko al pa drgač NE tišči na polno..basta..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se