Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

tisto črno je objemka od akrapoviča (karbonska) tist velik pleh ki objame izpuh je original nosilec tablice in žmigavcev...pod ta velik pleh pa je našraufan en home made plehek, na katerega je pritrjena tudi tablica

aha a se da tist original pleh stran? :unsure: k mi ni usec :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda se da. 4 šraufi pa je dol snet

@red....ni panike, sm že zrihtu, vrezu nov navoj pa je :D

aja dej mi še povej glede gum, k vidm po slikcah d se kr dost po pistah podiš.......kere so ti najboljše, dimenzije, kje jih kupuješ, mogoče rabljene, cena...čim več kar se boš spomnil :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Grobniku in Pannonii sem bil navdušen nad Bridgestonovimi Racing Battlax (slick) 120/600-17 in 190/645-17, mirne, lepljive, dobro delajo tudi poleti oz. v vročini na Grobniku in z ZX6 1A izbira brez prenastavitev - demontirane z ZX10 06 :evilgrin: , mogoče so bile zato tako krotke...

Enako je z BT 002 Type2 in 3, naj bi bile boljše kot Dragon Supercorsa SC, dobra izbira za ZX6 - ko se Preparelli po dnevu na stezi fino ohladijo, niso več iste....tu je BT v prednosti, misty jih bo znal pohvalit pa kaj več rečt.

....par Diablo Supercorse sem lani žal odstopil kolegu, dobim jih za solidno ceno slickov, redna je orenk prehuda.....tudi Diablo Corsa III je dober kompromis - vprašaj Gregsa, jih je gnal na Pannonnii.

Se pa probam izognit Dunlopkam GP in slickom (KR), zahtevajo natačno nastavljivo vzmetenje in so rade nemirne po ravnini in pospeševanju; tudi Michelinov par 18/67-17 sem dal naprej, sem brez grelcev.

BTW,okvirne primerjave cen lahko na PM, kar je dobrega za ZX6, da ne bo čist off topic . LP

Popravljeno . Popravil Red
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo imam ZX-R 6 l.2000 konec lanske sezone sem ga rastavil ter prebarval v agregat se nisem spuščal, zdaj sem ga pa sestavil in sem opazil, da mi sklopka drsi oziroma prime na pol a mogoče gdo ve ka bi bilo narobe probal sem nategniti zajlo pa sploh ni učinka. Motor mi je stal kakšne 4 mesece!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdj pa en vprasanje glede ninje a se da kako nrdit da obe lucki hkrati svetite?

Čist enostavn.Prižgeš dolge pa obe svetita pa še bolje si viden.Če pa si mislil da bi imel oba snopa dolga in kratka bo pa problem.Ker je notri H7.Enonitna žarnica.Ne vem če je smiselno predelovat parabolo za H4.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!mene pa zanima če je že kdo namontiral spredaj gumo 120/70/17 na 6r? :? Original je 120/65/17 pa je slaba izbira gum.Naj bi se pa spremenile vozne lastnosti(kot sprednjih vilic).čau

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla!mene pa zanima če je že kdo namontiral spredaj gumo 120/70/17 na 6r? :? Original je 120/65/17 pa je slaba izbira gum.Naj bi se pa spremenile vozne lastnosti(kot sprednjih vilic).čau

ja, ampak potem samo vilice malo spustiš:

120mm*0,65=78mm

120mm*0,70=84mm

84mm-78mm=6mm

vilice spustiš za 6mm pa si na istem kot prej

PS: lastnikom 05/06 636 kwakov, toplo priporočam, da si pod šraufa, ki držita sedež na mestu podložite vzmetne podložke....se mi je že trikrat zgodilo, da ko sem dal tisti črni plastiki dol, sta bila šraufa tok losana da sta še komi gor stala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo imam ZX-R 6 l.2000 konec lanske sezone sem ga rastavil ter prebarval v agregat se nisem spuščal, zdaj sem ga pa sestavil in sem opazil, da mi sklopka drsi oziroma prime na pol a mogoče gdo ve ka bi bilo narobe probal sem nategniti zajlo pa sploh ni učinka. Motor mi je stal kakšne 4 mesece!!!!

mal več podatkov bi mogel dat...koliko km ma moped, kako si na tekočem s servisi, kakšno olje je v motorju ipd.... kdaj drsi - v višjih vrtljajih ali kar na mestu slabo prime...lahko je problem v olju, obrabljenosti sklopov...

Med 30 in 40 tisoč, če je bil dokaj nežno vožen, bi znal bit čas za menjavo - ali samo vzmeti (strošek kakih 20 EUR) ali komplet lamel + vzmeti, prištej še olje, tesnilo, malenkost dela... strošek je zanemarljiv glede na vse ostale možne izdatke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ampak potem samo vilice malo spustiš:

120mm*0,65=78mm

120mm*0,70=84mm

84mm-78mm=6mm

vilice spustiš za 6mm pa si na istem kot prej

PS: lastnikom 05/06 636 kwakov, toplo priporočam, da si pod šraufa, ki držita sedež na mestu podložite vzmetne podložke....se mi je že trikrat zgodilo, da ko sem dal tisti črni plastiki dol, sta bila šraufa tok losana da sta še komi gor stala

Kak se to spušča, ker sem v dilemi malo :hmm: - štoram po prednapetosti, kompresiji in reboundu, tudi zadek podložit mi je znano (teoretično)....probaš objasnit malo?

Res je tisto s šraufi....serijska napaka :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spustit moraš vilice v križih......preload, rebound pa compresion nimajo veze pri tem........preload si mora vsak sam naštimat glede na težo in namen uporabe (da ne bo kdo pozabil kje se ninja najlepše počuti :whistle: )in sicer: spredaj, mora biti preload naštiman tako, da ti pri največji obremenitvi vilice ostane še 1cm lufta spodaj, to narediš tako, da na en krak vilice na rahlo zategneš vezico, se greš zapeljat, in pri tem probaš naredit stoppieja (ustavljanje po prvem kolesu--->takrat so vilice najbolj obremenjene)...za 68kg težkega človeka (japončka :D )je to na 05/06 kwaku 17mm izven vilice........preload zadaj: na plastiki si izbereš eno točko, ki je točno nad osjo zadnjega kolesa.....ko se vsedeš na motor, se mora ta točka posesti za 3cm....zadaj preload štimaš tako, da vrtiš tisto čudno nazobčano matico nad fedrom.....za rebound pa compresion pa si mora vsak naštimat sam, tudi teža nima nekega posebnega pomena tu, pač po občutku

rebound: hitrost raztegovanja vilice/nihajke v začetni položaj

compresion: hitrost stiskanja vilice/nihajke pod obremenitvijo

po domače povedano: z reboundom se štima kok hitr grejo vilice ali nihajka gor, z compresion pa kok hitr grejo dol

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp,

a mogoce kdo prodaja motor po delih oziroma pozna nekoga? letnik tm okol 98. Rabil bi pa prednjo luč, prednjo plastiko brez šipe, ter plastiko za desni bok. Mal je blo nezgode :whistle: Če kdo ma bi prosil naj mi prosim piše na ZS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam uprašanje pa se že zdej opravičujem če ste že govorili :rolleyes:

Mam Ninjo 636 letnik 2005 in me zanima kako bi se jo dalo znižati, ker sm ravno za par milimetrov prekratek.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Off topic (upam da ne zamerite, ker se oglasnik ne obnese): nujno mam za prodat akrapovič racing line krivine za 98-01 zx-6r, ker sem totalno v minusu z denarjem je možen tudi dogovor za ceno, zelo ugodno. So pa kot iz trgovine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, ampak potem samo vilice malo spustiš:

120mm*0,65=78mm

120mm*0,70=84mm

84mm-78mm=6mm

vilice spustiš za 6mm pa si na istem kot prej

PS: lastnikom 05/06 636 kwakov, toplo priporočam, da si pod šraufa, ki držita sedež na mestu podložite vzmetne podložke....se mi je že trikrat zgodilo, da ko sem dal tisti črni plastiki dol, sta bila šraufa tok losana da sta še komi gor stala

Hvala ti za info.Kar se pa vijakov tiče sm jih pa namazal s silikonom za vijake.Črna pasta.Se jih še zmeraj da odvit brez problema.Krasna zadeva. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Off topic (upam da ne zamerite, ker se oglasnik ne obnese): nujno mam za prodat akrapovič racing line krivine za 98-01 zx-6r, ker sem totalno v minusu z denarjem je možen tudi dogovor za ceno, zelo ugodno. So pa kot iz trgovine.

Ne razumem :blink: ....takih mopedov je na stotine v Sloveniji, pa nobeden noče umetnine pod ceno?????

...ali je pa kitajski Remus z Akrapo vzmetmi :P .....brez zamere, DejaVu...bi se mogli kregat za te krivine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm danes prodal same krivine za 460eur in jih bomo zmontirali na zx-6r letnik 97. Zdej sam molim, da bodo pasale. Kokr mi je mehanik rekel, bodo mogle pridt gor :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo jih že zmontirali :OK: Kolega je reku, da je nad 7000 totalen odfuk, pa tud na zadnje gre z drugo brez kuplonge brez problema..Sam reducirko smo dali delat iz 51mm na 61 kokr je lonec .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo jih že zmontirali :OK: Kolega je reku, da je nad 7000 totalen odfuk, pa tud na zadnje gre z drugo brez kuplonge brez problema..Sam reducirko smo dali delat iz 51mm na 61 kokr je lonec .)

blablabla

sanja svinja kukuruz .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre če se vsedeš čisto zadaj ali zapelješ čez kucelj. Ali pa ima pač motor slabo ciklistiko, kot prve R1ke..

Mojega gixxerja s 150KM 2. prestava, ob pravilnem sedenju čisto nič ne dviguje pri polnem pospeševanju, pa gre bolj kot 636 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre če se vsedeš čisto zadaj ali zapelješ čez kucelj. Ali pa ima pač motor slabo ciklistiko, kot prve R1ke..

Mojega gixxerja s 150KM 2. prestava, ob pravilnem sedenju čisto nič ne dviguje pri polnem pospeševanju, pa gre bolj kot 636 :)

razlika je odpret normalno plin do konca, ali ga naenkrat sunkovito odpret, ko je motor nekje na 7-8 tisoč obratih...grem stavit da takrat gre tvoj gikser pošteno na zadnjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!