skofk Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Dobr dan fantje.. mam en problem... kupu sm si kawasaki ninjo 2002 letnik sam je bla ze zbita... Poceno ma sprednjo fletno in poskodovan deklc pa elektriko ucpodi.Plastik tut ni razn zadnje..se prav mankata obe bocne pa ceu spredn konc k je fnt padu pa ba razbou ob skarpo robnik pa nazaj na cesto.Manka mi tut levi del balance z vsmi gumbi.Zdej me pa zanima kje vi kupujete rezervne dele..pa rablene dele a ce ma kdo ksne dobre nasvete za popravilo bi se tut priporocou.. pa a narocate dele iz tujine ..in nemcije oz iz ksnga Ebeya.. Hvala za odgovore pa evo vm se eno fotko da si boste lazji presdstaulal kko zgleda use skp..=) PS: tank je tut udarjen pa sm razmislu da bi ga dau poklepat...al pa da bi kupu eno Duso(od ksne zoge mau bolse) pa dau not pa nafilu s kompresorjm do ene 8 atmosfer da bi ga vn porinl ..kwa praute? js pravm da brez veze da si tak motor kupu k boš meu več stroškov kokr da bi enga ceuga kupu
eXTReme13 Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 js pravm da brez veze da si tak motor kupuk boš meu več stroškov kokr da bi enga ceuga kupu Se strinjam ! Moj ni biu niti približno tako razbit pa sm ga prodal ker ko začneš 1x kose kupovat te bo glava začela bolet ! :krneki:
Cilindr Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 (popravljeno) fantje novi so okol 4.000€ za tega sem dal pa ress full manj... pa feltna je 150€...za elektriko sm najdiu na nemski strani za 179€ deklc je 25 ostane mi se frtlajtnga(plastika). in ostale pizdarije ...se prau mam proracune se vec kot 3000€ da ga sestavm.... Nova tema...nism najdu tastare.. sorry:/ Popravljeno Oktober 28, 2008. Popravil Cilindr
Cilindr Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 evo fantje za feltno sm se mau usteu ...dans sm zvedu da me pride z diski vred 260€ feltna spredna... plastike iz poliestra me bodo prsle pa 200€ k zadn konc mam...
Erik Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 vilce so ravne, okvir vredu???...če je enkrat feltna zvita so vilce kr hitr zraven
axilon Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 če ne vilce pa vsaj ležaji med ruštom in vilcami... :(
Cilindr Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 ja sej to sm tut jst mislu ..da je usak kriz zvil ..pa ni blo nc...res je tko ˝srecn˝ padu da ni nc...hvala bogu...sta pa diska mau dobila... sam to se mi pa ne splaca ravn ...bremze so usen bremze..=) fantje ma kdo ksn del doma ..tut sam zadne rocke bi mi prou prsle:D
aselak Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 ja sej to sm tut jst mislu ..da je usak kriz zvil ..pa ni blo nc...res je tko ˝srecn˝ padu da ni nc...hvala bogu...sta pa diska mau dobila...sam to se mi pa ne splaca ravn ...bremze so usen bremze..=) fantje ma kdo ksn del doma ..tut sam zadne rocke bi mi prou prsle:D če so diski še kokr tok ok se pravi malo zviti bi se to dalo zravnat. Peljes do enga mojsta ki ima masino pa bo. Ce ti zravna tako kot treba bodo tudi delovale kot treba:)
Cilindr Objavljeno Oktober 31, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2008 (popravljeno) In prvas da bo pol kul...k z bremzami se ni za igrt... Mam novo tezavo ...Gred je kriva ampak sam tm k je bla elektrika gor..2 mm je kriva ..a bi se jo dal zravnt Ne da bi jo vn daju... Popravljeno Oktober 31, 2008. Popravil Cilindr
sesir Objavljeno November 2, 2008 Opozori Objavljeno November 2, 2008 Felgo moraš itak menjat!Zdaj pa če so diski gor ali ne je zelo mala razlika v ceni rabljene!Osebno diskov nebi ravnal!
axilon Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 ejla! Bi samo vprašal za zx-6r letnik 2003. Motor ima 27k km in me zanima kdaj se menja ketnca v motorju ter kdaj je predvideno štelanje ventilov pr temu modelu. Pa še če je to nujno potrebno nardit al ponavad zdrži več...in se nardi samo če slišiš de že ruži ketnca oziroma de se sliš ventile... hvala!
simonsi Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 ventile je treba pogledat, ker se nič ne sliši, ko so pa zažgani je pa prepozno. Ketne se pa ne menja kar tako.
axilon Objavljeno November 3, 2008 Opozori Objavljeno November 3, 2008 Kako misliš zažge ventile? Je možno da jih je naprimer že zažgalo?
sesir Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 ventile je treba pogledat, ker se nič ne sliši, ko so pa zažgani je pa prepozno. Ketne se pa ne menja kar tako. Kako boš pa nastavu ventile na l.2003? Kolk vem se sami!
axilon Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 (popravljeno) ja zdej se bo pa treba odločit... :) Kolkr vem niso hidravlični...tko de pomojm se ne sami naštelajo...ali pač? Popravljeno November 4, 2008. Popravil axilon
simonsi Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 Kako misliš zažge ventile? Je možno da jih je naprimer že zažgalo? Motor mora biti že kar ubog da do tega pride, vroč ne vžiga, nima prave moči, čudno delovanje. Kako boš pa nastavu ventile na l.2003? Kolk vem se sami! Pri skoraj vseh motorjih je treba nastavljat ventile. Razen parih čoperjev kolikor vem, ki imajo samodejno hidravlično nastavljive.
axilon Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 ej, pole bomo peljal štelat ventile...za zihr... pomojm še tabolš de peljem na pooblaščeni servis, rečmo elisa. Al priporočate kej druzga? Tud cenovno mislem.
aselak Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 ej, pole bomo peljal štelat ventile...za zihr...pomojm še tabolš de peljem na pooblaščeni servis, rečmo elisa. Al priporočate kej druzga? Tud cenovno mislem. ja meni ga šravfa čarman iz sore pri medvodah dečko obvlada...
sesir Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 Sam bi hotel zraven stati ker me prav zanima kaj ti bo štimal!Če pa nebi bi si pa neki tam označil,da bi videl,če je odpiral!Ko dvomim,da boš lahko zraven gledal!Po moje brez veze razmišljaš o tem!Lahko pa greš do elise ali pokličeš in ga vprašaš kaj se naredi na 30.000km.
axilon Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 mah ja...eni so tud lumpi ja... samo dejstvo je da se ponavad pr japoncih pr okol 30k km štela ventile...če ne zarad druzga zarad mirnega spanca :)
carmagedon Objavljeno November 4, 2008 Opozori Objavljeno November 4, 2008 pri japoncih se štelanje ventilov in podobno opravlja pri cca 50.000 km(realnih), vsaj servisne knjižice govorijo tako... ali ?
Jure Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 Pri mojem japoncu servisna knjižica predpisuje kontrolo in štelanje če je potrebno pri 24k km. Je pa res, da je bilo pri teh kilometrih še vse brezhibno in v specifikacijah, pa tudi pri ostalih motorjih, ki sem jij šraufal je bilo pri teh km navadno še vse bp, vključno s korejskimi in italjanskimi :) Ampak če narediš kontrolo zagotovo ne škodi, mogoče je pa ravno tvoj motor tisti, ki rabi štelanje malo prej od večine :) LP
axilon Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 a ma kdo user's manual za ta motor kawasaki zx-6r ninja, l.2003 če ma kdo za prpopat v pdf obliki...
frk Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 a ma kdo user's manual za ta motorkawasaki zx-6r ninja, l.2003 če ma kdo za prpopat v pdf obliki... imam, samo nevem kako ti ga naj pošljem :P po navodilih se ventili nastavljajo na 24k km, zamenjajo pa se takšne majhne podložke.. lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se