Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 6 R 636


zviz

Priporočene objave

jah za poleti ne vem k sm motor lih kupu...vem pa da mi je pr hornetki temperaturo skoz držal na 78°, tu pr kawasakiju ko ga ugrevam motor se normalno ugreje, ko se vozm pa temperatura noče nad 65°...ko se ustavm pa komot gre vse tja do 100°. Rečmo da na mestu počakam da se ugreje na 80°pa se potem začnem vozit mi počas pade na 65...rečmo v 500m do 1km. Če se vozm pa ful počas pa drži temperaturo nekje okoli 70°, rečmo v mestu.

Jaz sem ravno tko kupu 6-ko in je isto, kot opisuješ ti, motor ima zelo malo km, tko da je po mojem vse ok. Je pa res, da pri 9-ki (jo prodajam), se motor hitro ogreje na 80 nato pa se konstantno giblje med 80 in 86 stopinj, kar je meni bistveno bolj razumljivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkor sem jaz malo bral po tujih forumih, ko sem iskal kakšne so normalne temperature za mojega gixxerja, je bilo večkrat omenjeno, da naj bi ZX6r deloval na malce nižji delavni temperaturi od ostalih.. Tako, da pomoje je vse ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolkor sem jaz malo bral po tujih forumih, ko sem iskal kakšne so normalne temperature za mojega gixxerja, je bilo večkrat omenjeno, da naj bi ZX6r deloval na malce nižji delavni temperaturi od ostalih.. Tako, da pomoje je vse ok

čeprav sem se jaz včeraj vozil sicer z 636 letnik 2004 in je bila temperatura med 75 in 80 stopinij tako da ocitno bolj hladno ozracnje niti ne vpliva toliko :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me še zanima pr kok stopinjah naj bi se odprl termostat pr temu kawasakiju...baje de se pr motorjih odpira termostat kasneje kot pr avtih oziroma pr višjih temperaturah.

Jah jst zdej še neki kilometrov naredu, pa se mi temperatura giba med 65°ter 70°. Zdej ne vem, ma pr hornetki mi je stalno držalo med vožnjo na 78°...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma te nima kaj skrbet, to je čisto ok temperatura in nima bit kaj narobe z motorjem, če deluje na tej temperaturi. Ti samo vozi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kdo pozna mogoče tale motor?? <a href="http://www,(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=2332376" target="_blank">http://www,(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=2332376</a> (namesto vejice morš narest piko) kawa zx-6r letnik 98, 32000km, 2350€ oz. po dogovoru ((Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com))

Popravljeno . Popravil HostMaster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Temperatura na FZ6 S2 naked-u se ob hladnejših dnevih tudi giblje okrog 70. Poleti okrog 85, če vklapla blokado pa je šlo krepko čez 110. Celzija ne Fahrenheit. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem svojo mojstrovino :doze: ...totalno nekoristna... No kaj želel napisat, da ima bicikl precejšen razpon. Če ga bolj obremenjujem in temu sledi umiritev, pa števec (ki verjetno vsepovsod laže) pokaže čez 110 stopinj. Če števci približno držijo, upam, da so hladilne tekočine kvalitetne :doze: ...no če niso, pa bom že ugotovil :whistle: :topic:

Popravljeno . Popravil Trdonja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kaj posebnega potrebno biti pozoren pri nakupu rabljenega ZX 6 R poleg standardnih zadev? Kupujem dodatnega...Lahko tudi na PM. Tudi CBR 600 f sport mi je zanimiva.. in ne mislim še drugje smetit..se pravi letniki 2002-2004. Hvala za morebiten specifičen odgovor :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah tudi brez tega se da pravilno nastavit, saj je slišat kako motor laufa, oziroma kdaj je preveč in kdaj premalo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj bi blo narobe če je mal višje, jst sem ga pr sebi dvignu da teče bol gladko mašina, pa da ni treba zmer se z zauhom igrat.

Koker sem prebral po forumih ga imajo nekateri na stezah na okoli 4k rpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popravljam...pogledal v owner`s manual, kjer piše 1250-1350rpm, seveda bom nastavil...

razn, če maš racing predelave, pol je štantgas na višjih obratih ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Dobr dan fantje..

mam en problem... kupu sm si kawasaki ninjo 2002 letnik sam je bla ze zbita...

Poceno ma sprednjo fletno in poskodovan deklc pa elektriko ucpodi.Plastik tut ni razn zadnje..se prav mankata obe bocne pa ceu spredn konc k je fnt padu pa ba razbou ob skarpo robnik pa nazaj na cesto.Manka mi tut levi del balance z vsmi gumbi.Zdej me pa zanima kje vi kupujete rezervne dele..pa rablene dele a ce ma kdo ksne dobre nasvete za popravilo bi se tut priporocou.. pa a narocate dele iz tujine ..in nemcije oz iz ksnga Ebeya..

Hvala za odgovore pa evo vm se eno fotko da si boste lazji presdstaulal kko zgleda use skp..=)

PS: tank je tut udarjen pa sm razmislu da bi ga dau poklepat...al pa da bi kupu eno Duso(od ksne zoge mau bolse) pa dau not pa nafilu s kompresorjm do ene 8 atmosfer da bi ga vn porinl ..kwa praute?

post-8793-1225205512_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!