bikerr83 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 (popravljeno) lep pozdrav ninja riderji! Zanima me, če je na posnetku normalen zvok ninje ali je nekaj narobe?? Nekak se mi zdi, da ko da na gas slišim "hreščanje"!! Kaj bi bilo lahko narobe? pa še link - FP - super zgleda! lp Popravljeno Junij 30, 2009. Popravil bikerr83
mcv Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 lep pozdrav ninja riderji! Zanima me, če je na posnetku normalen zvok ninje ali je nekaj narobe?? Nekak se mi zdi, da ko da na gas slišim "hreščanje"!! Kaj bi bilo lahko narobe? pa še link - FP - super zgleda! lp Če poslušava isto stvar se sliši veriga.Ni nič narobe.
bikerr83 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 (popravljeno) Verjetno misliva isti zvok...Ko da na gas, se sliši (seveda )akrapovič in v ozadju še šibkejši zvok ("hreščanje"). Ja, upam da je res ketna, ki jo je potrebno napet oziroma zamenjat. Ker če je narobe kej z mašino, lahko objavim le bankrot Popravljeno Junij 30, 2009. Popravil bikerr83
PuSSy3At3R Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Do koliko naj bi se največ lahko segrela mašina, da ji ne bi blo hudega?
k0ci Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 120 st. C je meja, če pride do tam, ugasni
PuSSy3At3R Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 120 st. C je meja, če pride do tam, ugasni Ka pa vent pri kolk naj bi zalaufo? 106-110 C°?
Kawl Objavljeno Julij 18, 2009 Opozori Objavljeno Julij 18, 2009 Je tukaj kakšen as, ki si lasti novo šestico 2009. Oziroma še bolje bi bilo da bi bil kakšen,ki je imel in prejšno in tanovo, da bi lahko podal kakšno konkretno primerjavo med tema dvema motorjema. Čez kakšno leto bo počasi potrebno presedalt na kaj novejšega pa se še odločam kaj bi. Jurja nebi kupoval, ker mi ni 750-tk ni (razen suzuki) - bi pa imel kawasakija. Za letnik 2006 636 vem da gre odlično saj jo ima kolega, in gre toliko oz. bolje kot moja sedmica. TNX za odgovor. LP, Rok
Cestakar Objavljeno Julij 19, 2009 Opozori Objavljeno Julij 19, 2009 Je tukaj kakšen as, ki si lasti novo šestico 2009. Oziroma še bolje bi bilo da bi bil kakšen,ki je imel in prejšno in tanovo, da bi lahko podal kakšno konkretno primerjavo med tema dvema motorjema. Čez kakšno leto bo počasi potrebno presedalt na kaj novejšega pa se še odločam kaj bi. Jurja nebi kupoval, ker mi ni 750-tk ni (razen suzuki) - bi pa imel kawasakija. Za letnik 2006 636 vem da gre odlično saj jo ima kolega, in gre toliko oz. bolje kot moja sedmica. TNX za odgovor. LP, Rok Mene tudi to zanima, sem v podobnji dilemi kot Rok.
Prevtzer Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Mene tudi to zanima, sem v podobnji dilemi kot Rok. 2009 Ninja 600 je najboljši motor iz te kategorije. V bistvu je tako dober, da je celo boljši od 2009 Triumph Daytone. Se pravi je res zakon!
Prevtzer Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Kje lahko dobim zobnike 15 spredaj, 45 zadaj (to je +2, za boljše pospeške) ter verigo 520 najceneje, oziroma sploh, ker verižni seti so zmerej 15 43? Hvala
Prevtzer Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Pa če kdo ve kje se pri nas dobi BMC al pa kakšen drug podobn zračn filter.
sesir Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Ceneje je,če daš samo spredaj en zob manj!Kar je v bistvu enako oz. zelo podobno a dost cenej.Za filter in zobnik pa pokliči v ELISA v Domžalah ali v bistvu katerokoli moto trgovino!
Prevtzer Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Ceneje je,če daš samo spredaj en zob manj!Kar je v bistvu enako oz. zelo podobno a dost cenej.Za filter in zobnik pa pokliči v ELISA v Domžalah ali v bistvu katerokoli moto trgovino! Itak bom oba zobnika nova kupu pa še verigo, tko da najbrž ni neke razlike v ceni. Za filtr bom pa pomoje kr BMC-jovga skupi z Leo Vincejom kupu, ko bo čas za to prišel seveda (se prav k bom meu dost gnarja).
k0ci Objavljeno Julij 20, 2009 Opozori Objavljeno Julij 20, 2009 Kje lahko dobim zobnike 15 spredaj, 45 zadaj (to je +2, za boljše pospeške) ter verigo 520 najceneje, oziroma sploh, ker verižni seti so zmerej 15 43? Hvala premalo ti bo, jaz sem zdaj mel 14/43, pa ni to to, sem naročil in sedaj čakam verigo ter 14/45 zobnika, bom poročal potem kaka bo razlika
Prevtzer Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 premalo ti bo, jaz sem zdaj mel 14/43, pa ni to to, sem naročil in sedaj čakam verigo ter 14/45 zobnika, bom poročal potem kaka bo razlika Na www.kawiforums.com svetujejo 15 45, 14 45 je kr ekstremno. Tm jih je že velik zamenal to.
sesir Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 Na www.kawiforums.com svetujejo 15 45, 14 45 je kr ekstremno. Tm jih je že velik zamenal to. Glej sem že napisal kje,kdaj.Če menjaš spredaj za en zob manj ali zadaj dva več se pozna na "moči"kot bi dal slip-on gor. Se pravi je neki razlika,ni pa neka znanost.Ker se itak drugače v šesti zelo,zelo težko zavrti do blokade!Če pa menjaš kot je @Koci napisal pa je motor dost bolj "agresiven" končna hitrost se mu res zelo zniža vendar kdo pa potrebuje,da gre motor 270km/h,če ga mora do tja prosit.Velik bolj pomembno je kako pride do neke brzine.In če imaš "agresiven"motor do 220km/h z končno recimo 240km/h(nisem nikoli sprobal potem z navigacijo)si dost hitrejši tako na cesti! Spet je pa vprašanje kako bi res bila tebi takšna menjava glede na to,da si bolj kot ne začetnik.Ne vem,če sploh potrebuješ menjavo :unsure: Je pa res,da si @koci verjetno zamenjuje bolj kot ne za na pisto :unsure:
Prevtzer Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 (popravljeno) Glej sem že napisal kje,kdaj.Če menjaš spredaj za en zob manj ali zadaj dva več se pozna na "moči"kot bi dal slip-on gor. Se pravi je neki razlika,ni pa neka znanost.Ker se itak drugače v šesti zelo,zelo težko zavrti do blokade!Če pa menjaš kot je @Koci napisal pa je motor dost bolj "agresiven" končna hitrost se mu res zelo zniža vendar kdo pa potrebuje,da gre motor 270km/h,če ga mora do tja prosit.Velik bolj pomembno je kako pride do neke brzine.In če imaš "agresiven"motor do 220km/h z končno recimo 240km/h(nisem nikoli sprobal potem z navigacijo)si dost hitrejši tako na cesti! Spet je pa vprašanje kako bi res bila tebi takšna menjava glede na to,da si bolj kot ne začetnik.Ne vem,če sploh potrebuješ menjavo :unsure: Je pa res,da si @koci verjetno zamenjuje bolj kot ne za na pisto :unsure: Tud sam se bom najbrž odločil za 14 45, to odsvetujejo v bistvu le če velik potuješ po avtocestah. Je pa v bistvu dobro to, da se motor više vrti ker je to 636 je tako bliže tisti moči, ki jo ponuja. Ne vem kako se bo to obneslo ker sem bolj kot ne začetnik, ampak bomo vidli. Popravljeno Julij 21, 2009. Popravil Prevtzer
k0ci Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 bolj kot ne za na pisto ja, pa tudi po cesti se bo dalo peljat, na sumofallparts.com priporočajo tako konfiguracijo za pisto, sploh pa sem se teh 14/43 že naveličal, je treba še kaj drugega probat, sploh pa imam še doma originalen 15 zobnik, nič znucan, in v skrajni sili ga dam še vedno lahko nazaj........aja pa jaz tega mopeda z originalnimi zobniki sploh še nisem nikoli vozil, ker sem že kupil takega ko je imel spredaj en zob manj, vem pa da bratov gsxr ne vleče nikamor z originalnim razmerjem, občutek je tak kot bi imel 30KM manj , moj po istem odseku ceste že 4. prestavo nabira, medtem ko gre njegov v 2. proti blokadi
Prevtzer Objavljeno Julij 21, 2009 Opozori Objavljeno Julij 21, 2009 bolj kot ne za na pisto ja, pa tudi po cesti se bo dalo peljat, na sumofallparts.com priporočajo tako konfiguracijo za pisto, sploh pa sem se teh 14/43 že naveličal, je treba še kaj drugega probat, sploh pa imam še doma originalen 15 zobnik, nič znucan, in v skrajni sili ga dam še vedno lahko nazaj........aja pa jaz tega mopeda z originalnimi zobniki sploh še nisem nikoli vozil, ker sem že kupil takega ko je imel spredaj en zob manj, vem pa da bratov gsxr ne vleče nikamor z originalnim razmerjem, občutek je tak kot bi imel 30KM manj , moj po istem odseku ceste že 4. prestavo nabira, medtem ko gre njegov v 2. proti blokadi No sej, glih to govorim, pri originalnih prenosih rabi preveč časa da pride do tistih pravih obratov.
Prevtzer Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 Samo sprašujem: bi blo kaj takega v Sloveniji lahko legalno (brez vez)?
EAST Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 (popravljeno) Prevtzer, itak misliš kupit aprilijo(sm), al boš obdržal tud ninjo???? heheh glede legalnosti pa, tudi če bi bilo, kaj pol bi pa mel zraven polmetrski legalni blatnik? Popravljeno Avgust 9, 2009. Popravil EAST
Prevtzer Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 (popravljeno) Prevtzer, itak misliš kupit aprilijo(sm), al boš obdržal tud ninjo???? heheh glede legalnosti pa, tudi če bi bilo, kaj pol bi pa mel zraven polmetrski legalni blatnik? Žal, al pa ne, bom obdržal ninjo. Bi mel prevelko izgubo, če bi jo zdj šou kupvt (vs danr k sm ga zmetou že za motor + cene so zlo padle). Zato luč pa samo sprašujem, se mi skor zdi škoda gnarja. P.S: Zakaj blatnik? Popravljeno Avgust 9, 2009. Popravil Prevtzer
EAST Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 (popravljeno) Žal, al pa ne, bom obdržal ninjo. Bi mel prevelko izgubo, če bi jo zdj šou kupvt (vs danr k sm ga zmetou že za motor + cene so zlo padle). Zato luč pa samo sprašujem, se mi skor zdi škoda gnarja. P.S: Zakaj blatnik? A tako, ok; zadnja luč pa zgleda fajn, ja, zanimiva zadeva, da se homoligirat, tako nasplošno(čist tako, brez da bi koga poznal) pa ne vem , če gre. Popravljeno Avgust 9, 2009. Popravil EAST
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se