HyperJack Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Tale http://www.ebay.com/itm/191200742785?item=191200742785&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:US:1120&vxp=mtr preverjeno deluje. Problematična je edino berljivost, ko ga obsveti sonce. Izgleda pa pač "češko", tako kot bolj ali manj vsi podobni. Tudi 5x dražji. Kalibrirati ga je bolje pri vsaj 3000 vrtljajih in ne pri 2000, kot piše v navodilih. Potem deluje bolj natančno. Se pa je treba zavedati, da ta zadeva ne more v vsaki situaciji "vedeti", katera prestava je vklopljena (npr. če spelješ z drugo) ker pač deluje na principu primerjanja motornih vrtljajev in hitrosti vožnje. Vendar že po sekundi ali dveh vožnje ugotovi, v kateri prestavi je. Montiral sem ga na DL650 moje drage. Bo pa pozimi doživel izboljšavo. Čreva bom skril v armaturo, nanja pa povezal manši displejček, ki bo vgrajen v merilnik vrtljajev. Strošek bo 1,20€ za displej in malo zabave s predelavo. Odlično, prav tega sem imel ogledanega...zdaj se poraja samo še vprašanje, če se ga da usposobit preko "diagnostičnega" konektorja. Ker da pridem do kabelske inštalacije armaturne plošče, moram razstavit pol motorja, kar pa spet vzame čist preveč časa...sploh ko zdaj poleti, ko mora bit motor non stop pripravljen za akcijo
Dule79 Objavljeno Julij 26, 2014 Opozori Objavljeno Julij 26, 2014 Tak idnikator kot ga imaš v mislih(HyperJack) ne moreš priklopiti preko diagnostičnega (DLC) konektorja ker enostavno nimaš vseh signalov ki jih potrebuje indikator za delovanje. Tako da je najbolje da razdreš konektor pod števcem in tam lepo priklopiš indikator.
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 (popravljeno) lotaš pa s čim? ne ga lomit, da bo nekdo razdiral in še lotal, ko še to prišteješ in orodje ni nobene računice, na koncu pa maš šalabajzersko firmo Ljubček, če si ti nesposoben, nasrečo ostali nismo. S cinom se lota take zadeve. In nauči se brat. GPT je približno tolk šalabajzerska firma za te zadeve kot je tvoj Kwak za motor. Popravljeno Julij 28, 2014. Popravil svobodnaptica01 gsxf750 1
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 28, 2014 Opozori Objavljeno Julij 28, 2014 Ptica , imaš kakšen preverjen link za nakup...izbire je kar nekaj, bi vzel nekaj preizkušenega , se priporočam. Hvala GPT 3001 je bil meni res zakon, velike št., lučka za menjanje in še tak displey kot na armaturki, se pravi se vidi tudi v najmočnejšem soncu Tudi ta kitajski za silo gre, ker je pa številka v obliki ledice, se zelo slabo vidi na direktnem soncu. Pomaga pa košček zatemnitvene folije pod plastičnim pokrovčkom.
Kroska Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 GPT 3001 je bil meni res zakon, velike št., lučka za menjanje in še tak displey kot na armaturki, se pravi se vidi tudi v najmočnejšem soncu Tudi ta kitajski za silo gre, ker je pa številka v obliki ledice, se zelo slabo vidi na direktnem soncu. Pomaga pa košček zatemnitvene folije pod plastičnim pokrovčkom. Sam sem montiral kitajca, pa mi ne dela najbolje. Pri nizkih obratih se prikaže ena prestava nižje, pri visokih pa višja (v srednjem območju dela OK). Ima kdo enak problem? Imam pa varianto, ki preračunava iz vrtljajev in hitrosti, sprogramiran oz. umerjen je bil pri nekje 3-4.000 o/min (en cilinderc).
Joker Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Sam sem montiral kitajca, pa mi ne dela najbolje. Pri nizkih obratih se prikaže ena prestava nižje, pri visokih pa višja (v srednjem območju dela OK). Ima kdo enak problem? Imam pa varianto, ki preračunava iz vrtljajev in hitrosti, sprogramiran oz. umerjen je bil pri nekje 3-4.000 o/min (en cilinderc). Vse prestave moraš programirati pri točno enakih vrtljajih. Pa naj bo to 2000, 3000 ali 4352. Bolje je pri višjih kot pri 2000, kot piše v navodilih. Predvsem pri višjih prestavah, kjer so si prestavna razmerja relativno blizu ima v nasprotnem primeru včasih težave z zaznavanjem pravilne prestave. Jaz sem na V-stromu kalibriral pri 3000 vrtljajih in dela točno in hitro.
Snečer Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Ljubček, če si ti nesposoben, nasrečo ostali nismo. S cinom se lota take zadeve. In nauči se brat. GPT je približno tolk šalabajzerska firma za te zadeve kot je tvoj Kwak za motor. Za par deset eur boš razdirala armaturko, ko te čaka elegantnejša rešitev, to ti pravim. In to boš recimo tu svetovala na forumu, da naj posežejo po kitajcu. (Sicer pa močno dvomim ti tak s svojimi rokicami šariš po elektriki in kontaktih (zadaj je ziher kontrola ali usmerjanje).) Ti pa sedaj prikazuješ neke ekonomske vidike v smiselnosti nakupa univerzalnega prikazovanika. Če nimaš orodja in znanja, zna biti to ultra drag špas. Končni rezultat pa slab. Znam lotat in imam doma ustrezno opremo, a je boljši izdelek na trgu, na motorju pa prazna vtičnica.
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 (popravljeno) Za par deset eur boš razdirala armaturko, ko te čaka elegantnejša rešitev, to ti pravim. In to boš recimo tu svetovala na forumu, da naj posežejo po kitajcu. (Sicer pa močno dvomim ti tak s svojimi rokicami šariš po elektriki in kontaktih (zadaj je ziher kontrola ali usmerjanje) .) Ti pa sedaj prikazuješ neke ekonomske vidike v smiselnosti nakupa univerzalnega prikazovanika. Če nimaš orodja in znanja, zna biti to ultra drag špas. Končni rezultat pa slab. Znam lotat in imam doma ustrezno opremo, a je boljši izdelek na trgu, na motorju pa prazna vtičnica. Čisto resno mislim, brat se nauči. Ves čas govorim o GPT prikazovalniku (italijanska renomirana firma), kje si ti prebral kitajc? Me veseli, da se ti pišeš Serekeš, in da ti 60€ pri vsaki stvari ne pomeni nič, meni pač precej. In če zadeve zrihtam z vsem podiranjem plastik itd v 2 urah, jih imam hudičevo dobro plačane, zato da prilotam 4 kabelčke namesto priključim en plug&play konektor. Vse ostalo je namreč identično, kot če bi kupila plug &play verzijo enakega prikazovalnika. In končni izdelek tudi slučajno ni slab. Če te že ravno firbec matra. Taprvo CBRjko sva s fantom naredila skupaj, dirkalca sem vse razen lotanja naredila popolnoma sama, za svoj motor sem ga pa tudi polotala čisto sama. A rabiš inštrukcije? Aja, nosilčke sem si pa vedno pustila narest, ker me za stružnico domači drejar (še) noče spustit Popravljeno Julij 29, 2014. Popravil svobodnaptica01 suzuki, NoGe in lajbn 3
Snečer Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 60 eur dejansko pomeni enodnevna furica z obrokom (morda še čiki in kavica) Ampak raje sem doma in imam ok zadevo, kot pa cel dan v garaži in pri orodju pa še potem ni tako kot bi moralo biti. p.s. kakšne nosilčke? saj se prilepi...
cikadina Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 (popravljeno) v bistvu, edini indikator prestav, ki zgleda tako kot mora, je tovarniško napisanih tistih par vrstic kode, da jo potem armaturka prikazuje. ostalo je zgolj bolj ali manj posrečen privesek. tisti, ki so želeli potem tak zunanji indikator lepo vključit v armaturko so potem imeli vse kaj več kot samo urico dela z lotanjem, da so dosegli lep izgled prvesek: lepo integrirano: Popravljeno Julij 29, 2014. Popravil cikadina
Snečer Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 To ni samo par vrstic kode na zadnji fotki, tu so posebej rezali in delali display. Par vrstic kode bi bilo na desni strani...
cikadina Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 To ni samo par vrstic kode na zadnji fotki, tu so posebej rezali in delali display. Par vrstic kode bi bilo na desni strani... snecer mišljeno je, da proizvajalca motorja praktično nič ne stane, da motorju nameni prikazovalnik prestav. res ne vem zakaj so tako leni?
Snečer Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Nenavadne odločitve, nekateri še danes ne dajejo LED luči (mislim predvsem zadnjo, ki je džabe)
suzuki Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Hola, ne metat jabuka v isti koš kot hruške - kot je bilo že nekajkrat napisano, pri Suzukiju je indikator prestav serijska oprema (res pa ne pri čisto vseh modelih) od leta 1974 Cartman in DINAMIK 2
biker77 Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Suzuki..najbrz si hotu rect od 2004? Sicer je pa to zadnja dobra stvar k so jih dajal gor..pol so nehal karkoli delat. Zal..
Cartman Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 60 eur dejansko pomeni enodnevna furica z obrokom (morda še čiki in kavica) Ampak raje sem doma in imam ok zadevo, kot pa cel dan v garaži in pri orodju pa še potem ni tako kot bi moralo biti. p.s. kakšne nosilčke? saj se prilepi... Različne poglede na uporabo motorja imata. ti maš novga zgloncanga in turaš, ona ma rada umazane roke in ga po tleh meče. Men sta oba čudna. Ne se kregat, ker mata oba prav. Na nov motor bi tud jez kupil P&P, ampak za mojo slamano VTR sm pač snel števce in zad na armaturo nataknu kablovje. Originalnega snopa nisem nič podiral/rezal. (to da sm narobe prebral in kupil napačnega zdaj ne igra vloge) Suzuki..najbrz si hotu rect od 2004? Sicer je pa to zadnja dobra stvar k so jih dajal gor..pol so nehal karkoli delat. Zal.. Ne ne. Za 74 ne vem s prve roke, Ampak GS550E letnik 1980-82 je mel enostaven in funkcionalen prikaz z ledicami. suzuki 1
NoGe Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Jaz dam prav svobodniptici. Tudi sam sem kupil kitajca in deluje odlično. Za ga priklopit je potrebno še manj kot 2 uri. Odvisno koliko plastik ima motor. Potem pa res 4 kable povezat in zadeva deluje. Z GPT sta to in seveda cena edina razlika. Oba sta privesek in pri obeh potrebuješ potem več časa da stvar lično pozicioniraš. Tukaj je ni nobene razlike med Kitajci in GPT. Kitajca lahko namontiraš na popolnoma vsak motor, ki ima električno merjenje hitrosti (da ni zajle). GPT si zelo zelo omejen glede podpore motociklov. Recimo za mojga Tuonota sploh ne obstaja! Če pogledamo realno s kitajcem imaš ekvivalent GPT-ju za dobrih 60€ manj in slabi 2 uri dela. Zraven tega ti ni treba skrbet če imaš če nima ABS ker lahko dela lahko ne dela in si vrgu v smeti tistih 70€. Potem pa je vse odvisno od posameznika na kaj daje več poudarka. Vsak si kupi kar mu paše. Jaz sem vesel da je tudi cenejša in univerzalna varianta sicer ne bi niti pomuslu na ta prikazovalnik. cikadina 1
moto rider Objavljeno Julij 29, 2014 Opozori Objavljeno Julij 29, 2014 Indikator prestav je spet na mataciklu! ZAKON
titanko Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Pozdrav vsem, tudi jaz sem naletel na PnP težavo . Nabavil sem GPT 3001 PnP za Ducati Monster 696 in zadeva ne deluje. Pisal sem na GPT, pa se mi ne oglašajo. Monster je 2010 letnik, kar bi po specifikacijah moralo delovati, ima pa ABS, česar pa v navodilih za priklop ni nikjer omenjeno. Pregledal sem shemi za obe varianti motorja, pa ne najdem razlike v vezavi, torej je najbrž problem v tem, kaj se pretaka po tistih dveh signalnih žičkah diagnostičnega konektorja. Ali kdo slučajno ve, če se da omenjen GPT prklopiti tudi na signala obratomerja in hitrosti? Malo me je strah kar priklopit, da ne bi ECU kaj zaštrajkal. Hvala za pomoč ...
PrimozC Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 @titanko....od 1. avgusta pa do 31. avgusta pise da so na dopustu...zgleda da so ze kak dan prej sli... :mellow:
suzuki Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Suzuki.. najbrz si hotu rect od 2004? Sicer je pa to zadnja dobra stvar k so jih dajal gor..pol so nehal karkoli delat. Zal.. Hola rejser, nene, sem kar prav napisal, 1974 en primer, vstopni model serije GT, GT 380, citiram: "The 1974-year's GT380L had different carbs than all the other models. The carburettors were changed to constant velocity type along with a change to the air filter box whick meant that the 380 lost one norsepower. A cooling fan was available as an option. Final drive sprockets were changed to raise the gearing and a gear indicator was fitted to the instruments. The Ram Air cover took an smoother shape and lost its fins. Headlight brackets and shell were now chromed as was the chaingueard and airbox. The earlier gunmetal alloy finish of the engine became natural lacquered alloy. The dummy airscoops were removed from the side panels." več podrobnosti še dve slikci: kako je zgledal GI... in kako je zgledal italijanski reklamni letak z Mileno, za GT 380... '.' in KilleRBee 2
smasher Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 old sql taljanske reklame ... tut na televiziji ni več tolk mesa kot je blo še 20let nazaj
cikadina Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 old sql taljanske reklame ... tut na televiziji ni več tolk mesa kot je blo še 20let nazaj jah še une veline so nekam oblečane ratale '.' 1
NoGe Objavljeno Julij 30, 2014 Opozori Objavljeno Julij 30, 2014 Zelo malo ljudi na tem forumu ve kdo so Veline ma je že prou da so slečene.
honda2000 Objavljeno Julij 31, 2014 Opozori Objavljeno Julij 31, 2014 Evo tudi jaz uspel zmontirat tega kitajskega na svojo Hondo hornet. Preden kupite si lahko na spodnjem linku pogledate na katere motorje je možno namestit ta indikator. Moje hornet letnik 2007 ni na seznamu, pa sem gledal žice od modela hornet 2006 in cbr600 l.2007(ki ima enak števec). Čeprav pravijo kolko dnarja toliko muzike, za ta indikator ne bo držalo. Zadeva deluje čisto o.k.. digi_gear_info.pdf
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se