Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


igralec

Priporočene objave

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala obema za odgovor. Ja , neke rešitve ni, ampak podrt pa se malo poigrat .... če bo še naprej tako vreme , se bo morda res našel čas ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Zgornja dva indikatorja sta ista, delujeta na principu, da dva magnetka, ki ju namestiš na vsako stran palčke menjalnika "štejeta premike". V praksi se ne obnese, ker če prestaviš narediš gib prestavljanja gor/dol, če ne ostane v prestavi, ti premik še vedno zazna in šteje narobe. Ker je navzgor omejena na 8 prestav, ti tudi narobe šteje, če slučajno "preveriš" če imaš res v šesti (potem ti napiše, da voziš v sedmi :D ).

 

Drugi kitajski poizkus je bil namenjen tistim motorjem, ki imajo svoj kabel za vsako prestavo (nimam pojma, kateri naj bi bili to) in je glede na to, od kje je dobil impulz vedel kje je. Pomoje komplicirano za zvezat + mislim, da večina motorjev nima tega sistema.

 

Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je.  Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€.

Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju.

 

Kitajski ponaredek

 

Original

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj res una azdeva na magnetke ne deluje dobro? kaj res šteje premike ali "meri" višino magneta? Ki jst sm gruntau da bi si dal števec kr vedno iščem 7prestavo ki je ni samo imam vse analogno, kakšna poceni vrjanta ki deluje?

 

p.s.: una na bolhi je pa optimist zadeva pride iz kitajske za 20 dolarjeu on bi pa kr 40€

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je.  Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€.

Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju.

 

Super, čakam poročilo : D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@svobodna

A tole vezes tko k original ak kako? K sheme verjetno ni zraven ...

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgornja dva indikatorja sta ista, delujeta na principu, da dva magnetka, ki ju namestiš na vsako stran palčke menjalnika "štejeta premike". V praksi se ne obnese, ker če prestaviš narediš gib prestavljanja gor/dol, če ne ostane v prestavi, ti premik še vedno zazna in šteje narobe. Ker je navzgor omejena na 8 prestav, ti tudi narobe šteje, če slučajno "preveriš" če imaš res v šesti (potem ti napiše, da voziš v sedmi :D ).

 

Drugi kitajski poizkus je bil namenjen tistim motorjem, ki imajo svoj kabel za vsako prestavo (nimam pojma, kateri naj bi bili to) in je glede na to, od kje je dobil impulz vedel kje je. Pomoje komplicirano za zvezat + mislim, da večina motorjev nima tega sistema.

 

Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je.  Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€.

Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju.

 

Kitajski ponaredek

 

Original

 

Mene tudi zanima če je ta kitajski uporaben. Tako da tudi jaz počakam poročilo.....

 

Tisto z magnetki tudi meni ne diši preveč. Ne samo zaradi "lažnih menjav" ampak tudi zaradi dodatnega kablovja in senzorjev okrog prestavne ročice...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@svobodna

A tole vezes tko k original ak kako? K sheme verjetno ni zraven ...

ViewImage.jpg

Piše kero žico indikatorja vežeš kam, potem pa električno shemo motorja v roke in pogledaš na katero barvo kabla kaj prilotaš. Zadeva je univerzalna na istem pricipu kot ga imajo ostale "firme" za univerzalne indikatorje (GPT; Datatool, Starlane, Acumen, itd)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm a se vidva hecata? Sej je svobodnaptica nalimala link za kitajski ponaredek.

Zgornja dva indikatorja sta ista, delujeta na principu, da dva magnetka, ki ju namestiš na vsako stran palčke menjalnika "štejeta premike". V praksi se ne obnese, ker če prestaviš narediš gib prestavljanja gor/dol, če ne ostane v prestavi, ti premik še vedno zazna in šteje narobe. Ker je navzgor omejena na 8 prestav, ti tudi narobe šteje, če slučajno "preveriš" če imaš res v šesti (potem ti napiše, da voziš v sedmi :D ).

 

Drugi kitajski poizkus je bil namenjen tistim motorjem, ki imajo svoj kabel za vsako prestavo (nimam pojma, kateri naj bi bili to) in je glede na to, od kje je dobil impulz vedel kje je. Pomoje komplicirano za zvezat + mislim, da večina motorjev nima tega sistema.

 

Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je.  Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€.

Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju.

 

Kitajski ponaredek

 

Original

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...jst bi tud rabu to :hmm:

S temi je malo problem, mene je vedno motilo, ko sem  ustavil v križišču pred semaforjem bi rad preveril ali je v 1-vi in neglede v kateri prestavi je motor ti kaže O-lo šele, ko se motor začne premikat dobi inpuz od števca(verižnika) in obrate takrat šele pokaže v kateri prestavi je menjalnik !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mogoče kakšna novost glede delovanja teh kitajskih indikatorjev?

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kakšna novost glede delovanja teh kitajskih indikatorjev?

Je še v tranzitu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temi je malo problem, mene je vedno motilo, ko sem  ustavil v križišču pred semaforjem bi rad preveril ali je v 1-vi in neglede v kateri prestavi je motor ti kaže O-lo šele, ko se motor začne premikat dobi inpuz od števca(verižnika) in obrate takrat šele pokaže v kateri prestavi je menjalnik !

mene to nebi tok motil....mene mot bolj to sedaj ko "prinorim" v ovinek in nevem v kateri prestavi je motor po prestavljanju navzdol...štet se mi pa tud ne da vsakič :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene to nebi tok motil....mene mot bolj to sedaj ko "prinorim" v ovinek in nevem v kateri prestavi je motor po prestavljanju navzdol...štet se mi pa tud ne da vsakič :BUA:

 

Ma ne, to če ne slišiš motorja, pa da ne veš v kateri brzini in v katerih obratih je motor, brez da bi gledal na armaturko, sploh nisi pravi motorist d-d-d...tko pravijo tisti ta pravi motoristi tle po forumu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S temi je malo problem, mene je vedno motilo, ko sem  ustavil v križišču pred semaforjem bi rad preveril ali je v 1-vi in neglede v kateri prestavi je motor ti kaže O-lo šele, ko se motor začne premikat dobi inpuz od števca(verižnika) in obrate takrat šele pokaže v kateri prestavi je menjalnik !

Tisti,ki so na ecu priklopljeni ler vedno kažejo, v križišču pa malenkost sklopko popustiš in pokaže prvo, ali daš v ler, tistega vedno kaže

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne, to če ne slišiš motorja, pa da ne veš v kateri brzini in v katerih obratih je motor, brez da bi gledal na armaturko, sploh nisi pravi motorist d-d-d...tko pravijo tisti ta pravi motoristi tle po forumu...

Js sm dalec od pravega motorista pa se vedno mislim da je dbbro imet vsaj neko idejo o obcutku glede prestav - ce se bos metal s previsoko hitrostjo v ovinek samo zaradi indikatorja pol pa srecno voznjo.

Popravljeno . Popravil Aynach
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to da motor nima prikazovalnika prestav je čista leonoba proizvajalcev, druge razlage enostavno človek ne najde. drgač pa poleg tega prikazovalnik prestav, so "lučke", ki svetijo pri nastavljenih obratih tudi fajn zadevščina. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je še v tranzitu.

 

Razumem. Sedaj so še prazniki in so roki še daljši...

 

Ah saj itak je še čas,... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje saj tudi obrate slišiš in zakaj imaš potem obratomer????

 

Podobno je s prestavami. Da si prepričan kaj se dogaja... Itak več ali manj voziš po občutku, ampak ko pogledaš (ko imaš čas pogledat) na armaturno dobiš/potrdiš informacije... In si malo bolj sproščen, siguren,....... ker veš da je vse OK.

 

Moje mnenje.

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj imam na obeh motorjih prikazovalnik prestav in je to res na vsakem motorju vsaj po mojem mnenju nepogrešljiva zadeva.Meni je najbolj uporabno pred semaforjem,ko imaš dovolj časa vedno preverim,če je v prvi kajti večkrat se zgodi da pripelješ z sklopko in ko se ustaviš je fajn da vidiš ali imaš res  v prvi prestavi in npr.na AC, ko se pelješ ležerno 130-140 Km/h pogledaš v kateri prestavi je kajti pri obratih med 4,5 in 6 prestavo je minimalna razlika par sto obratov in sploh med 5 in 6 - prestavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!