Skoči na vsebino

Prikazovalniki prestave med voznjo


igralec

Priporočene objave

Kwak - kontaktiral Čarmana pa ne ve ker še niso testirali na tem modelu(CBR 650F) tak je bil odgovor. Glede na to da so konektorji pri vseh motorjih skoraj enaki sem sklepal da bi moralo delovati pa ne.

Če ti ni odveč lahko prilepiš sliko kako imaš ti priklopljeno, če imaš preko DLC konektorja potem mora biti nekje drugje caka zakaj ne deluje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwak - kontaktiral Čarmana pa ne ve ker še niso testirali na tem modelu(CBR 650F) tak je bil odgovor. Glede na to da so konektorji pri vseh motorjih skoraj enaki sem sklepal da bi moralo delovati pa ne.

Če ti ni odveč lahko prilepiš sliko kako imaš ti priklopljeno, če imaš preko DLC konektorja potem mora biti nekje drugje caka zakaj ne deluje.

Jaz imam priključeno v diagnostično vtičnico pod sedežem, a dvomim da ti bo kaj pomagalo, saj je GPT nabavljen za moj model motorja. Če pa rabiš sliko ni noben problem ti sliknem.

 

Me pa nekaj zanima: si nabavil gpt prav za tvoj model mopeda? Navodila so priložena?

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi plug&play konektorji se priklopijo v diagnostično vtičnico(DLC) v ECU box-u. To ni problem vtičnica paše v njej so tako ali tako samo tri žičke - pini od katerih je ena +, ena - pol in ena žička v katero dobi prikazovalnik informacijo - signal od motorja, ki pa ga v mojem primeru ni. 

 

GPT plug&play za točno moj model motorja še ne obstaja, glede na to da imajo vse novejše Honde enak diagnostičen priključek sem sklepal če prikazovalnik deluje na ostalih modelih bi pa moral tudi na mojem pa žal ne . In prav to bi rad sedaj ugotovil kaj je potrebno spremeniti da bo zadeva delovala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa nebi vedel, vem sam to da deluje na podlagi razmerja obratomer - hitrost in potem izračuna v kateri prestavi imaš. In kar se sklepanja tiče, si po mojem prav sklepal, saj je v mojem primeru enak kar za nekaj tipov Kawasakijev. Res pa da ne vem kok pinov je v diagnostični vtičnici, ker sem samo priklopil in je delovalo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole je pri meni: tam kjer so 4 žice je diagnostika, 3 žice pa izhod v GPT

10394659_694009990668556_161520105846519

 

10448245_694009944001894_658176688753257

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pri meni je enako isti konektor ista vezava pa ne dela, no prižge se že potem pa utripa številka in mala pika kar po navodilih pomeni da je napaka v komunikaciji motor - prikazovalnik oz. nepravilna vezava in posledično ne moreš na drugi korak da bi lahko sprogramiral prikazovalnik.

 

Probal sem tudi zamenjati žičke med sabo pa ni delovalo.

 

Dami34 vseeno hvala za trud in naložene slike, bom še poizkušal mogoče se še kdo pridruži debati pa mogoče najdemo rešitev. Lahko da bi kateri elektronik vedel v čem je težava če bi izmeril signale v diagnostičnem konektorju motorja z in brez ABS-a  da bi potem videl razliko.

Popravljeno . Popravil Dule79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pri meni je enako isti konektor ista vezava pa ne dela, no prižge se že potem pa utripa številka in mala pika kar po navodilih pomeni da je napaka v komunikaciji motor - prikazovalnik oz. nepravilna vezava in posledično ne moreš na drugi korak da bi lahko sprogramiral prikazovalnik.

 

Probal sem tudi zamenjati žičke med sabo pa ni delovalo.

 

Dami34 vseeno hvala za trud in naložene slike, bom še poizkušal mogoče se še kdo pridruži debati pa mogoče najdemo rešitev. Lahko da bi kateri elektronik vedel v čem je težava če bi izmeril signale v diagnostičnem konektorju motorja z in brez ABS-a  da bi potem videl razliko.

A ne bi bilo lažje zadeve prodat in kupit univerzalnega? plug&play je itak dražji in ga tudi rabljenega lahko prodaš za ceno novega univerzalnega. Nauk zgodbe pa, če bi bilo vse "enako" kot pri ostalih Hondah, nič bat, da bi GPT hitro pod seznam še tvoj motor napisal. Bi imeli daleč najmanj dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavil GPT indikator plug`n`play zmontiral povezal pa ne deluje. Šele po nabavi sem izvedel da na motociklih z ABS-om indikator naj nebi deloval. Ni mi jasno zakaj ne saj se vsi priklopijo na isti konektor(DLC) na motociklu, pa če motocikel ima ABS ali ne.

 

Se je že kateri ubadal z podobno težavo, mogoče našel rešitev?

 

Kupil bi Gipro, tisti podpira cbr650f/2014

 

Lepo pogledaš po znamkah.

 

http://www.healtech-electronics.com/products/gpds/

 

Ta firma je top zadeva. Isto p&p in gremo.

Je tudi kawasakijeva oem dodatna oprema

 

Sicer pa malo denarja, malo muzike ter jok in stok..

 

Uradni zastopnik pri nas

http://www.servis-stern.si/

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz dobil danes to zadevo. Imam pa en problem, kateri kabel je za števec. Imam namreč hondo cb600FA 07 z ABS. Žica gre iz prednjega in zadnjega kolesa. Ve mogoče kje na netu bi našel elektro shemo, da ne iščem in ugibam kaj kam priklopit?

 

Oj še vedno nisem našel elektro sheme. Obstaja kakšna univerzalna stran za te zadeve(elektro sheme)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj še vedno nisem našel elektro sheme. Obstaja kakšna univerzalna stran za te zadeve(elektro sheme)

Sheme so v service manualu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da GIpro podpira CBR650f sem izvedel po nabavi GPT, za nabavo univerzalnega se ne bom odločil ker mi je malo smešno že na novem motorju kable rezat. Bom pa naslednji teden obiskal serviserja ki montira GIpro prikazovalnike pa če bo plug&play zadeva delala bom pač zamenjal prikazovalnik.

 

Je pa GPT tudi priznana znamka in prikazovalnik ni bil nevem kaj poceni tako kot kitajske različice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da GIpro podpira CBR650f sem izvedel po nabavi GPT, za nabavo univerzalnega se ne bom odločil ker mi je malo smešno že na novem motorju kable rezat. Bom pa naslednji teden obiskal serviserja ki montira GIpro prikazovalnike pa če bo plug&play zadeva delala bom pač zamenjal prikazovalnik.

 

Je pa GPT tudi priznana znamka in prikazovalnik ni bil nevem kaj poceni tako kot kitajske različice.

Tisti, ki ti bo šel kable rezat, je navaden šalabajzer (in ja, ker je najhitreje to običajno vidiš tudi na uradnih servisih)  :BUA:.  Ostali lepo odpremo konektor od števca, vzamemo ven kable in nalotamo kabelčke od indikatorja (+, -, brzino in obrate) na ustrezne pine, damo nazaj v konektor in basta. Ko se ga naveličaš jih lepo odstraniš in se nikjer prav nič ne vidi, da je kaj bilo gor. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrihtal zadevo tako da sem zamenjal GPT prikazovalnik za GIpro kateri deluje odlično. :kva2:

 

In še znanje do katerega sem prišel pri celotni zgodbi je da GPT prikazovalniki uporabljajo analogni signal na vhodu in tako delujejo na malo starejših motociklih kateri še nimajo elektronskega vbrizga goriva in so brez ABS-a. GIpro prikazovalniki pa uporabljajo tako analogni kot digitalni signal na vhodu in tako praktično delujejo na skoraj vseh motociklih če je govora o plug&play priklopu. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kitajskih je več vrst.

So ti z magnetki na prestavni ročki:

 

 

 

In potem obstajajo tudi kopije GPT-jev, ki ne potrebujejo nobenih magnetkov ampa računajo razmerje hitrosti in obratov motorja. Takega sem jaz nabavil. Je pa pogoj da ima motor vse signale električne:

 

http://www.ebay.com/itm/200974349606?item=200974349606

 

No takega sem jaz naročil, ali milahko kdo malo podrobneje razloži, kako se ga montira?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

No takega sem jaz naročil, ali milahko kdo malo podrobneje razloži, kako se ga montira?

 

Zraven dobiš napisano za vsak motor katera barva žice gre na katero barvo na motorju,  vse gredo na števec vsaj tako je bilo pri meni na Z750 od PZRacing. 4 kabli in eden je za kalibrirat, nimaš kaj falit potrebna je natančnost in lepo ogulit žice, jaz sem kar pocinil gor zadeve in treba spet izolirat kot se spodobi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki ti bo šel kable rezat, je navaden šalabajzer (in ja, ker je najhitreje to običajno vidiš tudi na uradnih servisih)  :BUA:.  Ostali lepo odpremo konektor od števca, vzamemo ven kable in nalotamo kabelčke od indikatorja (+, -, brzino in obrate) na ustrezne pine, damo nazaj v konektor in basta. Ko se ga naveličaš jih lepo odstraniš in se nikjer prav nič ne vidi, da je kaj bilo gor. 

 

GiPro in nobene telovadbe,vtakneš in dela.

 

Sicer pa je to že sam ugotovil.

 

Šalajbazerska roba bo tudi hitro crknila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GiPro in nobene telovadbe,vtakneš in dela.

 

Sicer pa je to že sam ugotovil.

 

Šalajbazerska roba bo tudi hitro crknila.

Žali slučaj se nam nekaterim zdi butasto plačevati 2x več za Identični prikazovalnik, samo da je en plug and play, drugi ti pa vzame slabo urico več. Mislim, da nimam nobene ure tako dobro plačane, kot je tista, ko ga zmontiram (za GPT 3001 mislim, da je bila razlika več kot 60€!) + tega sem isit prikazovalnik imela najprej na enem, ko sem zamenjala pa še na drugem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lotaš pa s čim? ne ga lomit, da bo nekdo razdiral in še lotal, ko še to  prišteješ in orodje ni nobene računice, na koncu pa maš šalabajzersko firmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lotaš pa s čim? ne ga lomit, da bo nekdo razdiral in še lotal, ko še to  prišteješ in orodje ni nobene računice, na koncu pa maš šalabajzersko firmo

 

če je zalotano tko k mora bit je to precej boljši in trajnejši kontakt kot bilokateri konektor ... in lotat s cinom smo se učil v 5. razredu OŠ pri predmetu tehnika ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je itak brezpredmetno, glede na to da tej plug&play ne podpirajo vseh modelov niti najobolj popularnih znamk. itak čim ni indikator že serijsko na motorju bo vedno videt, da je nek "dodatek". tisti, ki nima ravno dveh levih rok in nekaj znanja bo gotovo tudi tega univerzalnega lepo nainštaliral.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ptica :), imaš kakšen preverjen link za nakup...izbire je kar nekaj, bi vzel nekaj preizkušenega :), se priporočam.

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale http://www.ebay.com/itm/191200742785?item=191200742785&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:US:1120&vxp=mtr preverjeno deluje.

Problematična je edino berljivost, ko ga obsveti sonce. Izgleda pa pač "češko", tako kot bolj ali manj vsi podobni. Tudi 5x dražji. Kalibrirati ga je bolje pri vsaj 3000 vrtljajih in ne pri 2000, kot piše v navodilih. Potem deluje bolj natančno.

Se pa je treba zavedati, da ta zadeva ne more v vsaki situaciji "vedeti", katera prestava je vklopljena (npr. če spelješ z drugo) ker pač deluje na principu primerjanja motornih vrtljajev in hitrosti vožnje. Vendar že po sekundi ali dveh vožnje ugotovi, v kateri prestavi je.

 

Montiral sem ga na DL650 moje drage. Bo pa pozimi doživel izboljšavo. Čreva bom skril v armaturo, nanja pa povezal manši displejček, ki bo vgrajen v merilnik vrtljajev. Strošek bo 1,20€ za displej in malo zabave s predelavo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!