motofil Objavljeno Maj 7, 2013 Opozori Objavljeno Maj 7, 2013 -kaj pa ta zadeva,je to kaj drugače kot tisti,katere moraš "naučit" v kateri prestavi je http://www.simatik.si/906-indikator-prestav-za-motorno-kolo-izvedba-6a.html -kaj pa to http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/indikator-prestav-za-motor-do-6-prestav-1286852483.html
bizi Objavljeno Maj 10, 2013 Opozori Objavljeno Maj 10, 2013 Hvala obema za odgovor. Ja , neke rešitve ni, ampak podrt pa se malo poigrat .... če bo še naprej tako vreme , se bo morda res našel čas ;-)
svobodnaptica01 Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 -kaj pa ta zadeva,je to kaj drugače kot tisti,katere moraš "naučit" v kateri prestavi je http://www.simatik.si/906-indikator-prestav-za-motorno-kolo-izvedba-6a.html -kaj pa to http://www.bolha.com/dodatna-oprema/oprema-za-motorna-kolesa/ostala-oprema-za-motoriste/indikator-prestav-za-motor-do-6-prestav-1286852483.html Zgornja dva indikatorja sta ista, delujeta na principu, da dva magnetka, ki ju namestiš na vsako stran palčke menjalnika "štejeta premike". V praksi se ne obnese, ker če prestaviš narediš gib prestavljanja gor/dol, če ne ostane v prestavi, ti premik še vedno zazna in šteje narobe. Ker je navzgor omejena na 8 prestav, ti tudi narobe šteje, če slučajno "preveriš" če imaš res v šesti (potem ti napiše, da voziš v sedmi ). Drugi kitajski poizkus je bil namenjen tistim motorjem, ki imajo svoj kabel za vsako prestavo (nimam pojma, kateri naj bi bili to) in je glede na to, od kje je dobil impulz vedel kje je. Pomoje komplicirano za zvezat + mislim, da večina motorjev nima tega sistema. Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je. Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€. Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju. Kitajski ponaredek Original
smasher Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 (popravljeno) Kaj res una azdeva na magnetke ne deluje dobro? kaj res šteje premike ali "meri" višino magneta? Ki jst sm gruntau da bi si dal števec kr vedno iščem 7prestavo ki je ni samo imam vse analogno, kakšna poceni vrjanta ki deluje? p.s.: una na bolhi je pa optimist zadeva pride iz kitajske za 20 dolarjeu on bi pa kr 40€ Popravljeno November 29, 2013. Popravil smasher
'.' Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je. Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€. Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju. Super, čakam poročilo : D
hajoktejn Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 (popravljeno) @svobodna A tole vezes tko k original ak kako? K sheme verjetno ni zraven ... Popravljeno November 30, 2013. Popravil hajoktejn
Leteči Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 Uh.......koliko dela si človek prihrani če dela po občutku
NoGe Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 Zgornja dva indikatorja sta ista, delujeta na principu, da dva magnetka, ki ju namestiš na vsako stran palčke menjalnika "štejeta premike". V praksi se ne obnese, ker če prestaviš narediš gib prestavljanja gor/dol, če ne ostane v prestavi, ti premik še vedno zazna in šteje narobe. Ker je navzgor omejena na 8 prestav, ti tudi narobe šteje, če slučajno "preveriš" če imaš res v šesti (potem ti napiše, da voziš v sedmi ). Drugi kitajski poizkus je bil namenjen tistim motorjem, ki imajo svoj kabel za vsako prestavo (nimam pojma, kateri naj bi bili to) in je glede na to, od kje je dobil impulz vedel kje je. Pomoje komplicirano za zvezat + mislim, da večina motorjev nima tega sistema. Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je. Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€. Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju. Kitajski ponaredek Original Mene tudi zanima če je ta kitajski uporaben. Tako da tudi jaz počakam poročilo..... Tisto z magnetki tudi meni ne diši preveč. Ne samo zaradi "lažnih menjav" ampak tudi zaradi dodatnega kablovja in senzorjev okrog prestavne ročice...
svobodnaptica01 Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 @svobodna A tole vezes tko k original ak kako? K sheme verjetno ni zraven ... Piše kero žico indikatorja vežeš kam, potem pa električno shemo motorja v roke in pogledaš na katero barvo kabla kaj prilotaš. Zadeva je univerzalna na istem pricipu kot ga imajo ostale "firme" za univerzalne indikatorje (GPT; Datatool, Starlane, Acumen, itd) hajoktejn 1
NinjaRider04 Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 hmm..kje bi se dalo tole najbolj pocen dobit?
macak333 Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 Amm a se vidva hecata? Sej je svobodnaptica nalimala link za kitajski ponaredek. Zgornja dva indikatorja sta ista, delujeta na principu, da dva magnetka, ki ju namestiš na vsako stran palčke menjalnika "štejeta premike". V praksi se ne obnese, ker če prestaviš narediš gib prestavljanja gor/dol, če ne ostane v prestavi, ti premik še vedno zazna in šteje narobe. Ker je navzgor omejena na 8 prestav, ti tudi narobe šteje, če slučajno "preveriš" če imaš res v šesti (potem ti napiše, da voziš v sedmi ). Drugi kitajski poizkus je bil namenjen tistim motorjem, ki imajo svoj kabel za vsako prestavo (nimam pojma, kateri naj bi bili to) in je glede na to, od kje je dobil impulz vedel kje je. Pomoje komplicirano za zvezat + mislim, da večina motorjev nima tega sistema. Zdej se je pa končno en kitajček lotil zadeve po "normalnem" sistemu: preračunavanje obratov in hitrosti, tako da ga naučiš v kateri prestavi je. Skopiral je Datatoolov Digi in ga prodaja za smešnih 13€. Je že naročen in me prav zanima, kako se bo obnesel napram 4x dražjem GPTju. Kitajski ponaredek Original
Bremzer Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 ...jst bi tud rabu to S temi je malo problem, mene je vedno motilo, ko sem ustavil v križišču pred semaforjem bi rad preveril ali je v 1-vi in neglede v kateri prestavi je motor ti kaže O-lo šele, ko se motor začne premikat dobi inpuz od števca(verižnika) in obrate takrat šele pokaže v kateri prestavi je menjalnik !
NoGe Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 (popravljeno) Mogoče kakšna novost glede delovanja teh kitajskih indikatorjev? Popravljeno December 19, 2013. Popravil NoGe
svobodnaptica01 Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 Mogoče kakšna novost glede delovanja teh kitajskih indikatorjev? Je še v tranzitu.
goggy99 Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 S temi je malo problem, mene je vedno motilo, ko sem ustavil v križišču pred semaforjem bi rad preveril ali je v 1-vi in neglede v kateri prestavi je motor ti kaže O-lo šele, ko se motor začne premikat dobi inpuz od števca(verižnika) in obrate takrat šele pokaže v kateri prestavi je menjalnik ! mene to nebi tok motil....mene mot bolj to sedaj ko "prinorim" v ovinek in nevem v kateri prestavi je motor po prestavljanju navzdol...štet se mi pa tud ne da vsakič
HyperJack Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 mene to nebi tok motil....mene mot bolj to sedaj ko "prinorim" v ovinek in nevem v kateri prestavi je motor po prestavljanju navzdol...štet se mi pa tud ne da vsakič Ma ne, to če ne slišiš motorja, pa da ne veš v kateri brzini in v katerih obratih je motor, brez da bi gledal na armaturko, sploh nisi pravi motorist d-d-d...tko pravijo tisti ta pravi motoristi tle po forumu...
Snečer Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 S temi je malo problem, mene je vedno motilo, ko sem ustavil v križišču pred semaforjem bi rad preveril ali je v 1-vi in neglede v kateri prestavi je motor ti kaže O-lo šele, ko se motor začne premikat dobi inpuz od števca(verižnika) in obrate takrat šele pokaže v kateri prestavi je menjalnik ! Tisti,ki so na ecu priklopljeni ler vedno kažejo, v križišču pa malenkost sklopko popustiš in pokaže prvo, ali daš v ler, tistega vedno kaže
'.' Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 (popravljeno) Ma ne, to če ne slišiš motorja, pa da ne veš v kateri brzini in v katerih obratih je motor, brez da bi gledal na armaturko, sploh nisi pravi motorist d-d-d...tko pravijo tisti ta pravi motoristi tle po forumu... Js sm dalec od pravega motorista pa se vedno mislim da je dbbro imet vsaj neko idejo o obcutku glede prestav - ce se bos metal s previsoko hitrostjo v ovinek samo zaradi indikatorja pol pa srecno voznjo. Popravljeno December 19, 2013. Popravil Aynach
cikadina Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 to da motor nima prikazovalnika prestav je čista leonoba proizvajalcev, druge razlage enostavno človek ne najde. drgač pa poleg tega prikazovalnik prestav, so "lučke", ki svetijo pri nastavljenih obratih tudi fajn zadevščina.
NoGe Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 Je še v tranzitu. Razumem. Sedaj so še prazniki in so roki še daljši... Ah saj itak je še čas,...
NoGe Objavljeno December 19, 2013 Opozori Objavljeno December 19, 2013 (popravljeno) Fantje saj tudi obrate slišiš in zakaj imaš potem obratomer???? Podobno je s prestavami. Da si prepričan kaj se dogaja... Itak več ali manj voziš po občutku, ampak ko pogledaš (ko imaš čas pogledat) na armaturno dobiš/potrdiš informacije... In si malo bolj sproščen, siguren,....... ker veš da je vse OK. Moje mnenje. Popravljeno December 19, 2013. Popravil NoGe
Bremzer Objavljeno December 20, 2013 Opozori Objavljeno December 20, 2013 Zdaj imam na obeh motorjih prikazovalnik prestav in je to res na vsakem motorju vsaj po mojem mnenju nepogrešljiva zadeva.Meni je najbolj uporabno pred semaforjem,ko imaš dovolj časa vedno preverim,če je v prvi kajti večkrat se zgodi da pripelješ z sklopko in ko se ustaviš je fajn da vidiš ali imaš res v prvi prestavi in npr.na AC, ko se pelješ ležerno 130-140 Km/h pogledaš v kateri prestavi je kajti pri obratih med 4,5 in 6 prestavo je minimalna razlika par sto obratov in sploh med 5 in 6 - prestavo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se