AJ Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Mene pa zanima kako mate drugi pobrano sprednjo SportAttack, kok od roba? Men je letos ratal samo 4x it na ovinke, od tega je blo prvih 2x pussy vožnja, 3. je šlo do kolena zadnjič pa še kaj dlje. Rezultat je, da mam sprednjo gumo praktično od roba do roba, s tem da je 1mm, čisto pri robu, tak flekast (pol zgleda kt da tm ni pobrano, pol pa kot da je), najbrž zarad tega ker sm tm vozu samo nazadnje. Je to normalno oz. kako mate drugi? Normalno je, da spredaj ostane še kak milimeter gume ko si z zadnjo povsem na robu, kolikor je meni znano, tak da preveri tlak v gumah najprej. Glede na to pa da je flekasto, pa še maš kar lufta do "konca" gume, sicer flekov zaradi tiste spolzke plasti ki je na novi gumi že dolgo ne bi bilo več. LP
Prevtzer Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Normalno je, da spredaj ostane še kak milimeter gume ko si z zadnjo povsem na robu, kolikor je meni znano, tak da preveri tlak v gumah najprej. Glede na to pa da je flekasto, pa še maš kar lufta do "konca" gume, sicer flekov zaradi tiste spolzke plasti ki je na novi gumi že dolgo ne bi bilo več. LP No super, ker bi bilo res čudno, da bi tako hitro prišel do roba sprednje :S
Prevtzer Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 No super, ker bi bilo res čudno, da bi tako hitro prišel do roba sprednje :S Zdej sm šou prou pogledat. 4mm od roba je flekastih, bl je pr robu bl je flekas, pol je 5mm kr mal nasvalkane gume, pol je pa normalna guma. Se pravi da rezerva v gumah še kar je, na srečo!
Jure Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 (popravljeno) Ne vem zakaj bi se sploh obremenjeval s tem robom.. Itak so vse športne gume tako narejene, da gume ne zmanjka, oziroma tudi ko je guma zvožena do roba, se itak deformira, če še bolj nagneš, ni da bi kar prevozil rob in bi guma spustila. So pa pri takih nagibih sile že tako hude, da lahko pač guma enostavno popusti. Neglede na to, ali je zvožena do roba, ima frej 2mm, ali pa 5mm. To je veliko bolj odvisno od podlage in od tega kaj počne pilot na motorju. Torej rezervo gledat po robu in se zanašat na to ni preveč pametno, ti moraš vedet, oziroma čutit kdaj je dovolj. Če tega nisi sposoben, pomeni, da rabiš še malo prakse iz izkušenj. Najslabše je it pogledat gumo, videt da je še 3mm frej in si rečt, ah sej je še rezerva, bom naslednjič še bolj položil.. Potem pa v malinah končaš. Skratka roba ne boš prevozil pri športni gumi, vsaj na cesti ne, bo prej začela popuščat pa odnašat, oziroma spustila zaradi drugih dejavnikov. Tako da kar po pameti. Popravljeno September 4, 2009. Popravil Jure AJ, gandi, rumenicestak in 3 others 6
Prevtzer Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Ne vem zakaj bi se sploh obremenjeval s tem robom.. Itak so vse športne gume tako narejene, da gume ne zmanjka, oziroma tudi ko je guma zvožena do roba, se itak deformira, če še bolj nagneš, ni da bi kar prevozil rob in bi guma spustila. So pa pri takih nagibih sile že tako hude, da lahko pač guma enostavno popusti. Neglede na to, ali je zvožena do roba, ima frej 2mm, ali pa 5mm. To je veliko bolj odvisno od podlage in od tega kaj počne pilot na motorju. Torej rezervo gledat po robu in se zanašat na to ni preveč pametno, ti moraš vedet, oziroma čutit kdaj je dovolj. Če tega nisi sposoben, pomeni, da rabiš še malo prakse iz izkušenj. Najslabše je it pogledat gumo, videt da je še 3mm frej in si rečt, ah sej je še rezerva, bom naslednjič še bolj položil.. Potem pa v malinah končaš. Skratka roba ne boš prevozil pri športni gumi, vsaj na cesti ne, bo prej začela popuščat pa odnašat, oziroma spustila zaradi drugih dejavnikov. Tako da kar po pameti. Sej sm napisou da rezerva v gumi je še, ne na splošno, ampak v gumi. Mi manjka izkušenj, ja. Zadnjič sem pri kolenčkanju podrsal po tleh s supergo (pri pravilni postavitvi noge na tački- na prstih, s tem da na tej tački nimam tistega distančnika, ker mi ga je pri padcu vtrgalo, drugače bi najbrež po distančniku podrsal). To je zame na cesti meja nagiba (vsaj za letos).
carmagedon Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 No super, ker bi bilo res čudno, da bi tako hitro prišel do roba sprednje :S to ni tako čudno, pri meni pride sprednja istočasno, oz. še malenkost prej "do roba" kot zadnja. je pa r6 te generacije mislim da edini 600SS, ki ima dimenzijo sprednje pnevmatike 120 / 60 / 17.
simonsi Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 Zadnjič sem pri kolenčkanju podrsal po tleh s supergo :wacko:
Prevtzer Objavljeno September 4, 2009 Opozori Objavljeno September 4, 2009 :wacko: carmagedon in domina 2
MariborBMW Objavljeno Oktober 30, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2009 Prvi vtis za Conti road attack dober. Prej sem imel Metzeler Roadtec Z6, napravil ca. 12500 km, bi bile dobre še za ca. 4000 km. Po več kilometrih z Conti se javim
MariborBMW Objavljeno November 21, 2009 Opozori Objavljeno November 21, 2009 Popravek, imam Conti Trail Attack in ne Road Attack. Kakorkoli, danes sem napravil ca. 300 km z njimi. Ker je bil asfalt hladen, delno tudi moker sem pozitivno presenečen. Tudi enkrat me ni pustila ravnodušnega. Ker sem zamenjal tudi motor (prej sem imel RT-ja z Metzeler Roadtec Z6) je težko primerjati. Sem se pa peljal odlično. Nekaj seveda doda tudi GS... LP / Bojan
Dadi Objavljeno November 21, 2009 Opozori Objavljeno November 21, 2009 Sej sm napisou da rezerva v gumi je še, ne na splošno, ampak v gumi. Mi manjka izkušenj, ja. Zadnjič sem pri kolenčkanju podrsal po tleh s supergo (pri pravilni postavitvi noge na tački- na prstih, s tem da na tej tački nimam tistega distančnika, ker mi ga je pri padcu vtrgalo, drugače bi najbrež po distančniku podrsal). To je zame na cesti meja nagiba (vsaj za letos). meja !!!!!! a ta ti je važna ? vsaj za letos ?
krava Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 neko mlatenje prazne slame sicer je,a nič konkretno od uporabnikov... torej continental RaceAtack ??? Hudičevo poceni gume... ??! jo je kateri vozil že na pisti!? (NE mi marofa omenjat!!) :naughty: lepa hvala!
Dolenc™ Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Tele so jo, se mi pa ne zdi tako grozno poceni, za 270eur dobiš tudi pireli supercorso, ki ni ravno slaba.
krava Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Tele so jo, se mi pa ne zdi tako grozno poceni, za 270eur dobiš tudi pireli supercorso, ki ni ravno slaba. že izbrisan link ... 190-tko 'nekje' dajo za 100 e :naughty: !!
Dolenc™ Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Link najdeš tako da v google vtipkaš 'Continental Race Attack', prvi zadetek je test.
david46 Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni! zanima me koliko km vam zdržijo continentalke sport atack, ker sem mal zmeden nekateri so napisali 8000 nekateri sam 5000, moj stil vožnje je sport/turing, pa gume bi uporablo sam na cesti brez marofa in grobnika Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil david46
rdeci_vragec Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Pozdravljeni! zanima me koliko km vam zdržijo continentalke sport atack, ker sem mal zmeden nekateri so napisali 8000 nekateri sam 5000, moj stil vožnje je sport/turing, pa gume bi uporablo sam na cesti brez marofa in grobnika Meni je zadnja trajala cca. 6-7kkm, prednja pa cca. 10kkm (menjane 3x zadnja, 2x prednja, bla je taka original gor, pa sem pol vztrajal na njej). Ampak mislim, da bi ob neuporabi avtoceste zdržala zadnja precej več, ker sem bil na potovanjih z obvezno uporabo avtoceste, kjer pa tole gumo po sredini konkretno pobere. Sicer guma odlično drži, vendar sem se prav zaradi obrabe odloču vzet kako bolj sport touring, itak je nikoli nisem 100% izkoristu... Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil rdeci_vragec
Lencdo Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 conti sport atack:) zelo zadovolen sicer malo dalj časa rabijo da pridejo na delovno temp. ampak potem je ok. edino kar bi dal minus tej gumi je cviljenje ko se ustavljam po prvi gumi;) david46 in malakai 1 1
david46 Objavljeno Marec 13, 2010 Opozori Objavljeno Marec 13, 2010 hvala za informacije...drugač pa sem začetnik pa sem se odločil da sprobam več gum da bom vedel katere mi ležijo do zdaj sem imel dunlop qualifer pa pireli diablo corsa zdaj pa grem na continentalke sport atack...
Lencdo Objavljeno Marec 14, 2010 Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 če se misliš vozit sportno ti raje predlagam race attack malakai 1
carmagedon Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Glede na to, da pravi da bo vozil le po cesti in da je začetnik, bodo Conti sport attack vrh glave david46, malakai in cation 2 1
maus Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 (popravljeno) Glede na to, da pravi da bo vozil le po cesti in da je začetnik, bodo Conti sport attack vrh glave tud če ni začetnik so sport attack dobre gume... jaz jih imam že nekaj let in zaenkrat ne bom šel na drugo znamko... res pa je, da si poleti včasih privoščim race attack, katera pa potrebuje malo več ogrevanja ... ko je pa ogreta pa DRŽI ... ampak so sport tudi odlične za po cesti (zame so). Z sport attack delam cca 10.000 ... in vedno menjam obe hkrati. Popravljeno Marec 15, 2010. Popravil maus
RVT Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 če se misliš vozit sportno ti raje predlagam race attack Če misliš vozit športno ti predlagam, da greš stran od continentala Grega46, malakai in carmagedon 2 1
Lencdo Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Definirajte "športno" najprej tist kar se ne sme po cesti delat pa še vedno počnemo, ker nam naša ljuba slovenija ne omogoča; sproščanje užitkov na pisti (ride, itd...občasni obisk grobnika) to je zame športna vožnja.... o km/h pa času od-do pa lihk nebi tukaj malakai in david46 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se