briskola Objavljeno Avgust 12, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2015 to zadevo sem imel namen nabavit, pa je na koncu nisem (sem raje vozil v se nizji prestavi ali pa s sklopko, ce je bila res "pes cona"). drugace booster plug je zadevca, ki jo vklopis med temperaturni senzor in ecu, in javlja naprej nekoliko nizjo temperaturo zraka, kot dejansko je - s tem dobis malce boljso mesanico, kar izboljsa (zmanjsa) cukanje pri nizkih obratih. je pa tudi malce visja poraba goriva (~6% ce sem prav zasledil).
tomash Objavljeno Avgust 15, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2015 A je možno pri BMW K1200R letnik 2007 kaj štelat štantgas. Moj ima obrate nad 1100, pa se mi zdi da potem ne šalta lepo. Po moje, bi pri manjših obratih bilo to drugače. Se motim?
tomash Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 Danes sem na BMW K1200R 2007 zamenjal olje zadnjega diferenciala. Malo komplicirano, pa je šlo. Ne vem kaj so študirali na bmw-ju, da niso enga vijaka spodaj dali. Kdo bi vedel? Mogoče si tako vzdržujejo servisno mrežo. Še cinšpule zamenjam, potem pa bo za letos dovolj. Po cca 3000 km sem še kar zadovoljen z motorjem.
grega 32 Objavljeno Avgust 20, 2015 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2015 ali je mogoče kdo tukaj že menjal balanco na k1300s in je montiral balanco od k1300r mene o daljši vožnji še 2 dni roke bolijo in bi montiral malce višjo balanco zato me zanima če to gre?
tomash Objavljeno Oktober 2, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2015 Če rabi kdo K&N filter za K1200R/S imam enega viška. Dobra cena.
luxsa Objavljeno Oktober 2, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2015 ali je mogoče kdo tukaj že menjal balanco na k1300s in je montiral balanco od k1300r mene o daljši vožnji še 2 dni roke bolijo in bi montiral malce višjo balanco zato me zanima če to gre? Balanca z r pase na s in obratno. Kmet2 1
Marko P. Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 Če rabi kdo K&N filter za K1200R/S imam enega viška. Dobra cena. In koliko je dobra cena? Sicer sem pravkar opravil servis in zamenjal tudi zračni filter, ampak vseeno...
tomash Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 In koliko je dobra cena? Sicer sem pravkar opravil servis in zamenjal tudi zračni filter, ampak vseeno... Prepozno! Je bil pa to zračni filter in na ebay-u 50 ojrov!
DAMI34 Objavljeno November 11, 2015 Opozori Objavljeno November 11, 2015 (popravljeno) prodam novo strehco-blatnik za K1300R ali S, k1200R ali S Cena 120€ Tel: 041 741412 Mare Popravljeno November 11, 2015. Popravil DAMI34
Bear Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 Ju3 grem enega pogledat 0a me zanima na kaj naj bom najbolj pozoren ? Hvala in Lp
Cartman Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 2 minutes ago, Bear said: Ju3 grem enega pogledat 0a me zanima na kaj naj bom najbolj pozoren ? Hvala in Lp glede na to da si imel zdej novo Yamaho, ne se prestrašt kako to rožlja. Tako oni delajo. Ko daš v 1 tud precej udari. Ti bi pa reku, da je tud 1200S zelo udoben. Po moje ima celo bolš stol kot R.
Kmet2 Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 pred 1 uro, Cartman pravi: glede na to da si imel zdej novo Yamaho, ne se prestrašt kako to rožlja. Tako oni delajo. Ko daš v 1 tud precej udari. Ti bi pa reku, da je tud 1200S zelo udoben. Po moje ima celo bolš stol kot R. Sedeža sta ista,vsaj po mojem spominu,in solidno udobna.
Bear Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 Vem da je blo par vpoklicou, tko da bom povprašal o tem, pol pa standard če pelje ravno, kardan itd. Motor je pa letnik 2006 in ma cca 28k km
Kmet2 Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 Ne kompliciraj,če ti je všeč vzami,dober motor!
shark90 Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 2 hours ago, Bear said: Vem da je blo par vpoklicou, tko da bom povprašal o tem, pol pa standard če pelje ravno, kardan itd. Motor je pa letnik 2006 in ma cca 28k km Ti letniki so meli nekteri probleme z menjalnikom ( 2. prestava) ampak po moje tega ne boš mogel sedaj preveriti. ( pri močnem pospeševanju vrže iz prestave) Ampak po moje če ima 28k km nima kaj biti. Jaz imam sicer letnik izdelave 08 in sedaj 67k km (do sedaj menjal menjalno vilico in zobnik 5. prestave - metalo iz 4. in pa sedaj še menjam lamele sklopke) tako da nič bat
Cartman Objavljeno Januar 15, 2016 Opozori Objavljeno Januar 15, 2016 2 hours ago, Kmet2 said: Ne kompliciraj,če ti je všeč vzami,dober motor! Bidon. Kanta. Trajekt. Plusi:power, zlajfi, esa pod pogoji, power. POWEEEER. Minusi:menjalnik, teza, trda sklopka, menjalnik, filing na prednjem kolesu, menjalnik.
Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 pred 12 urami, Cartman pravi: Bidon. Kanta. Trajekt. Plusi:power, zlajfi, esa pod pogoji, power. POWEEEER. Minusi:menjalnik, teza, trda sklopka, menjalnik, filing na prednjem kolesu, menjalnik. Kje te jre na tem motorju motila teža razen pri prestavljanju na mestu in eventuelnem padcu .....? Namreč motor je zelo lepo vodljiv in se mu 240kg ne pozna med vožnjo . Če pa primerjam podoben segment ST ,npr. SX 230kg,Yamaha FZ1 itd to je vse primerljivo z težo in veliko slabšimi zavorami .....itd.... Menjalnik mal klompa isto kot pri zračno hlajenem GS ,ni omembe vredno vsaj men k skoz traktorje gonim :-P Bidon,Kanta in Trajekt ......tukaj sem izgubil nit ....:-D
Cartman Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 56 minutes ago, Kmet2 said: Kje te jre na tem motorju motila teža razen pri prestavljanju na mestu in eventuelnem padcu .....? Namreč motor je zelo lepo vodljiv in se mu 240kg ne pozna med vožnjo . Če pa primerjam podoben segment ST ,npr. SX 230kg,Yamaha FZ1 itd to je vse primerljivo z težo in veliko slabšimi zavorami .....itd.... Menjalnik mal klompa isto kot pri zračno hlajenem GS ,ni omembe vredno vsaj men k skoz traktorje gonim :-P Bidon,Kanta in Trajekt ......tukaj sem izgubil nit ....:-D hehe ko pijeeš Jacka je bolš bit brez interneta hehe maaa, povsod? mord ni tolk v kilah, men se je zdel zelo....stabiln. Ko si mu naštelal špuro je šlo ko puščica, med ovinki levo-desno, aka paklenica-karlobag, mi je blo naporno. De ni šlo 200km brez da bi enkat med brzino ostalo pa tud ne vem če je normalno, jebenti, nov s trgovine je bil. prodan z manj kot 30 000. Pa Shark90 pravi de je na 70 000 tud že razdiral menjalnik.... ne vem. Na Sju so mi bla porno vzvratna ogledala, žlajfi pa engine. joj. res hud engine. Vse ostalo, sm že vozu motorje k so mi neprimerno bol všeč. Za dobrih 5-6k€ so to zelo dobri motorji. Novi so bli pa 16? IMO tega denarja niso opravičli nikjer razn autoban 275km/h
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 pred eno uro, Kmet2 pravi: Kje te jre na tem motorju motila teža razen pri prestavljanju na mestu in eventuelnem padcu .....? Namreč motor je zelo lepo vodljiv in se mu 240kg ne pozna med vožnjo . Če pa primerjam podoben segment ST ,npr. SX 230kg,Yamaha FZ1 itd to je vse primerljivo z težo in veliko slabšimi zavorami .....itd.... Menjalnik mal klompa isto kot pri zračno hlajenem GS ,ni omembe vredno vsaj men k skoz traktorje gonim :-P Bidon,Kanta in Trajekt ......tukaj sem izgubil nit ....:-D Ne klofaj o slabših zavorah ker sem vozil oba, in se strinjam s cartijem, trajekt, že na sxu moraš delati a v primerjavi z bmw je pravi agilnež
Cartman Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 no, žjafi v kombinaciji z njihovimi patenti v vzmetenju, servotom in ABSom so res hudo ustavlali. Stoping power je biu grozn. Enkat sm se z morja prpelal z bmflom, ga pustu u garaži ker sm ga bil sit, in s hondo pičil v Idrijo. dobesedno sm sam presel. Itak, hondič v primerjavi ne gre nikamor, pa sm ji zavijal vrat, in ko sm pod viaduktom raubarkomanda hotu mal zažlajfat za lev ovinek, me je spreletelo, na, pa sm jo skuhal, žlafi so crknili, sesul se bom!! Z mal športne sreče sm se zbral, žlajfal na obe kolesi in odpelal, Mi je pa lepo pokazalo, kolk hude so bmflove bremze, in kako hitro se človek navadi dobrega hehe Kmet2 in luxsa 2
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 Mogoče v primerjavi s tvojo hondo, v primerjavi z mojim ta razbitim sx, nisem opazil nobene razlike. Oba zavirata lepo normalno.
Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 pred eno uro, DAMI34 pravi: Ne klofaj o slabših zavorah ker sem vozil oba, in se strinjam s cartijem, trajekt, že na sxu moraš delati a v primerjavi z bmw je pravi agilnež Hehe če trdiš da so zavore na sx primerl;-) jive k pol jim reči najte nehajo filat z opiati,predvidevam da si ga vozil 2 ali pa 20km in itak lahko napišeš test od zmetenja naprej Se PA STrinjam Z Agilnostjo In tud Jaz Sem oba Vozil Zato Ne Klofaj Ti Oba Veli "Jebe Me K Telefon...." P.S. drugače pa vsi zavirajo lepo normalno,k zavira Pa brutalno Pa gs itd neprimerljivo bolje kot sx ,ko zaviraš normalno kot praviš je vsak dober tud Versys ko pride kritično takrat pa se občutijo razlike.... tistih 2km od luksata si imel kar nekaj zaviranja na polno anede pred eno uro, Cartman pravi: hehe ko pijeeš Jacka je bolš bit brez interneta hehe maaa, povsod? mord ni tolk v kilah, men se je zdel zelo....stabiln. Ko si mu naštelal špuro je šlo ko puščica, med ovinki levo-desno, aka paklenica-karlobag, mi je blo naporno. De ni šlo 200km brez da bi enkat med brzino ostalo pa tud ne vem če je normalno, jebenti, nov s trgovine je bil. prodan z manj kot 30 000. Pa Shark90 pravi de je na 70 000 tud že razdiral menjalnik.... ne vem. Na Sju so mi bla porno vzvratna ogledala, žlajfi pa engine. joj. res hud engine. Vse ostalo, sm že vozu motorje k so mi neprimerno bol všeč. Za dobrih 5-6k€ so to zelo dobri motorji. Novi so bli pa 16? IMO tega denarja niso opravičli nikjer razn autoban 275km/h Ja mogoče je razlika da sam kupim novo k1200 je imel 6kkm k1300 pa nov z obemi nisem naredil več kot 20kk,in omenjenih težav nisem imel,,,,,je pa 2010 bil k1300 polno naloudan preko 18kevrov....
DAMI34 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 (popravljeno) Klofaj...spet je vse od bmw neprimerljivo oh in sploh...naj ti na kratko povem: Renault megan je tudi imel močan zavorni učinek, ko si zavoro stisnil, kar pa ne pomeni, da je imel boljše zavore od drugih avtomobilov. Če se vrnem na moped, vozil sem k1300s nekaj kilometrov, vendar dovolj da sem dobil filing, da mi ni potrebno niti manj niti več pritiskat kot na Sxu. En prst je dovolj. Zavora prime, moped ne opleta in to je to. Prav tako sem par km odpeljal tvoje ktm, kjer sem ugotovil, da imaš normalne zavore....ne moreš verjet, normalne ima tut sx, saj si ga peljal, ali mogoče lahko trdiš, da so slabo prijele, da si moral preveč stiskat ročico? Če pa men ne verjameš, lahko Luxho vprašaš, ali je čutil razliko na zavorah. Edino razliko, ki sem jo čutil na k1300s je bila vgradnja wilbersov. To se pa hudo pozna, tok hudo, da ESA nima za burek. P.s. zaviranje na polno, pomeni do trenutka ko zagrabi abs....verjem, da sem ga velikokrat uporabil na svojmu mopedu, in ne moreš verjet, prime takoj,takoj ko preveč stisneš ročico Popravljeno Januar 16, 2016. Popravil DAMI34 jany 1
ludiluka Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 Eh kej se o tretje razrednih motorjih kregate dejte si rajši motor nabavit DUCATI ! jany 1
Kmet2 Objavljeno Januar 16, 2016 Opozori Objavljeno Januar 16, 2016 Prov. Sej bi ti razložu kot za W sam se mi res ne prepričuje prepričanih..........asc poneumlja itd.... ko so vam ga končno vgradili v tisti japonski mopedel je blo pa vsak post ali vdak drug ktrc pa ktrc pa odlično ktrc.... :-P me je kar strah kaj bo zdej z gt sej se boš zafoclov z kraticami tehničnih bonbončkov haha Si kdaj razmišljal da bi šel za testnega voznika,saj ti je vde jasno v 100m vožnje od ESA naprej ,ki si ga zelo malo tudi vozil,dinamičnega pa sploh ne ,pa ne mešaj sistema esa z vilbersi,vilbersi,wp,ohlins itd namreč na vse se da montirat ESa !!! Če pa ti rajši vrtiš gumbe in nosiš pod sedežem izvijač za nastavitev vzmetenja se pa povež z Zivimnorcom tistemu je tud dolgčas pa rad vijači pa priklaplja pa izklaplja . Na gt pa takoj zamenjaj WP z ESa sistemom z navadnim vilbers vzmetenjem ,ti povem pol bo to šele motor ,po mojem prepričanju boš šel iz konja na osla a sam da ti lahko vrtiš in vozišključe za nastavitve pod sedežem ,osebna sreča pa tud nekaj šteje :-D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se