Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


SiR

Priporočene objave

Ti si preveč tehničnih bombončkov pojedel pa se tebi fecla od kratic. Pa verjem da vem kaj sem vplačal in kupujem, nč pOsebnega, pač zadnjo tehnologijo, zarad katere ne bom padel v nezavest, niti se ne bom hvalil da vozim vesoljsko ladjo.

Konkretno na k1300s wilbersi niso združljivi z esa, vpraš lastnika, vprašaj ga zakaj je tudi menjal vzmetnje. (Ker ga je esa srala)

Ne pozabi da sem tudi do sedaj vozil 2015 letnik mopeda in ne ga primerjat z letniki 2005 al pa versisom.

Pravzaprav, zakaj pa Mausu ne napišeš da ma za en qurc zavore? A zato, k slučajno wskb nastopa kawa? No naj ti povem da ma sx letnik2014 iste. 4batne monoblock zavore in 320mm plavajoče diske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo koliko elektronike zmečejo jodlarji in švabi not, najbrž da je sploh vozno.

To me spominja na MBenz A, ki ni zvozil "losa", nakar so ga opremili z elektroniko in je šlo.

Glede zavor pa bi rad videl kakšne resne podatke, grafe, zavorno pot in podobno, ker na pravljice, kako zavore ne primejo, ne trzam, sploh ne od takšnih, ki nimajo občutka za vožnjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi mausu pisal o zavorah na zx bi bilo isto kot piše Snecer o gs..  nisem ne sedel na njem kaj šele vozil in podobno kot ti ko govoriš oz. pišeš o esa.... 

Bo pa GT vesoljska ladja proti sx in ti to veš ...    

pred 14 minutami, Snecer pravi:

Zanimivo koliko elektronike zmečejo jodlarji in švabi not, najbrž da je sploh vozno.

To :-D me spominja na MBenz A, ki ni zvozil "losa", nakar so ga opremili z elektroniko in je šlo.

Glede zavor pa bi rad videl kakšne resne podatke, grafe, zavorno pot in podobno, ker na pravljice, kako zavore ne primejo, ne trzam, sploh ne od takšnih, ki nimajo občutka za vožnjo :)

Jodlarji,nemci......sama jajca,ne kupi,nevozno pa še tisti ki jih vozijo so čist brez občutka... .jp res je Versys je top.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede zavor lahko  tudi jaz rečem da so zelo dobre, nevem sicer kako je z sx-om in ostalimi japonci, lahko pa rečem da ko sem presedl na novega gs-a se je opazla razlika. Še najbolj ko sem se doma ustavil, sem moral kr bol pritisniti ročico zavore kot na k1200.. To je samo moje mnenje, je pa res da ima manjši premer diskov.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, shark90 pravi:

Glede zavor lahko  tudi jaz rečem da so zelo dobre, nevem sicer kako je z sx-om in ostalimi japonci, lahko pa rečem da ko sem presedl na novega gs-a se je opazla razlika. Še najbolj ko sem se doma ustavil, sem moral kr bol pritisniti ročico zavore kot na k1200.. To je samo moje mnenje, je pa res da ima manjši premer diskov.. 

Pa vrjem da ima gs v 90% boljše zavore kot ss in st japonski segment.........evo evo zdej se bo vžgal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kmet2 pravi:

Če bi mausu pisal o zavorah na zx bi bilo isto kot piše Snecer o gs..  nisem ne sedel na njem kaj šele vozil in podobno kot ti ko govoriš oz. pišeš o esa.... 

Bo pa GT vesoljska ladja proti sx in ti to veš ...    

Jodlarji,nemci......sama jajca,ne kupi,nevozno pa še tisti ki jih vozijo so čist brez občutka... .jp res je Versys je top.

Sori, vozil sem moped z esa in ta isti moped z wilbersi, še svetoval sem pri nastavitvah. 

Ps...kako veš da bo GT vesolska ladja, če ga pa nisi vozil? :fyou:

A si prebral specifikacije, pa se ti zdi da bo dober, tako kot se meni zdi?

pred 1 uro, shark90 pravi:

Glede zavor lahko  tudi jaz rečem da so zelo dobre, nevem sicer kako je z sx-om in ostalimi japonci, lahko pa rečem da ko sem presedl na novega gs-a se je opazla razlika. Še najbolj ko sem se doma ustavil, sem moral kr bol pritisniti ročico zavore kot na k1200.. To je samo moje mnenje, je pa res da ima manjši premer diskov.. 

Nihče ni trdil da ima K slabe zavore, ampak je Kmet trdil, da ma k nadpovprečno dobre zavore in gs absolutno boljše zavore kot 90% japoncev (predvidevam, da je vse stestiral, al pa vsaj kje prebral to svojo trditev) :D

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo informativno. Wilbers ima zdaj tudi ESA, ki jo imenuje WESA. Kolikor sem videl, je vsa fora Wilbersa, da ti vgradijo vzmet primerno tvoji teži, originalna je pa bolj random za različne teže voznika. Pride bolj v poštev za voznike z večjo telesno težo in tiste, ki vozijo polno otovorjeni. Ker gre za novost in ker gre K model iz proizvodnje se pri Wilbersu niso odločili delati za ta model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojasnilo,wilberse sem dal not zato ker se vozim sam in ne rabim saltat med nastavitvami ,drugace z eso ni se nic narobe,weso za ta motor ne delajo ker jih je premalo prodanih v primerjavi z gs,bremze pa primejo zelo dobro,kar pa je tudi posledica dolge medosne razdalje,podvozja in teze mopeda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, luxsa pravi:

Pojasnilo,wilberse sem dal not zato ker se vozim sam in ne rabim saltat med nastavitvami ,drugace z eso ni se nic narobe,weso za ta motor ne delajo ker jih je premalo prodanih v primerjavi z gs,bremze pa primejo zelo dobro,kar pa je tudi posledica dolge medosne razdalje,podvozja in teze mopeda.

Vendar:

1. A je razlika wilbers vs Esa?

2. Ko si vozil SX si imel občutek, da so zavore na bmw nadpovprečno dobre v primerjavi z njim ali ne?

3. Prav tako si testiral nekaj drugih motorjev, ali si ugotovil, da imajo drugi podpovprečne zavore?

Za podatke se ti vnaprej zahvaljujem, rabim jih pa zgolj zato da demantiram Kmeta :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lansko leto sem vozil kar nekaj testnih mopedov,bmw s1000r, r1200r, r1200rs, duce m.821,aprilija caponord 1200,kmetovega 1050 in tvojega sx,nobeden od teh nima slabih zlajfov razen aprilije s katero se bi kmalu ulegel ko je blo treba na polno stisnt,blokiralo prednje kolo,kje je bil abs nimam pojma:?Sx ima cisto solidne zlajfe,lepo prime,nisem pa probaval pa bremzal na polno,verjamem pa da bi se ravno tako dobro obnesel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DAMI34 pravi:

Sori, vozil sem moped z esa in ta isti moped z wilbersi, še svetoval sem pri nastavitvah. 

Ps...kako veš da bo GT vesolska ladja, če ga pa nisi vozil? :fyou:

A si prebral specifikacije, pa se ti zdi da bo dober, tako kot se meni zdi?

Nihče ni trdil da ima K slabe zavore, ampak je Kmet trdil, da ma k nadpovprečno dobre zavore in gs absolutno boljše zavore kot 90% japoncev (predvidevam, da je vse stestiral, al pa vsaj kje prebral to svojo trditev) :D

Tam kjer si ti svetoval so bili Ohlinsi in Italijanske plužne,po nasvetih ni bilo nič bolje :winkiss:

Gt uvrščam v rang vesoljske ladje po opremi proti sx,vozil sem sx in vsak ktm se vozi boljše (osebno videnje iz izkušenj:ras:)

Vsi japonci so imeli slabše zavore kot gs ali k ,tiste ki sem voziLj jaz......ni jih  Bilo malo,tistih 10% pa sem dal zraven če bi se mogoče našel kakšen ki ga nise, peljal toda vpravljice ne vrjamem:kmet:

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Vendar:

1. A je razlika wilbers vs Esa?

2. Ko si vozil SX si imel občutek, da so zavore na bmw nadpovprečno dobre v primerjavi z njim ali ne?

3. Prav tako si testiral nekaj drugih motorjev, ali si ugotovil, da imajo drugi podpovprečne zavore?

Za podatke se ti vnaprej zahvaljujem, rabim jih pa zgolj zato da demantiram Kmeta :D

Wilbers je vzmetenje,wesa(esa)je sistem za nastavitev vzmetenja ......  se pravi velika razlika Wilbers dela in motor je vozen ,esa brez Wilbersa ,motor nevozen ,se pravi velika razlika hahaha

Zavore na gs ali k proti sx so nadpovprečne.

Ne zavajaj ,bre,ze so na sx dobre Toda so na k boljše.

Lp luksa:D

pred eno uro, luxsa pravi:

Lansko leto sem vozil kar nekaj testnih mopedov,bmw s1000r, r1200r, r1200rs, duce m.821,aprilija caponord 1200,kmetovega 1050 in tvojega sx,nobeden od teh nima slabih zlajfov razen aprilije s katero se bi kmalu ulegel ko je blo treba na polno stisnt,blokiralo prednje kolo,kje je bil abs nimam pojma:?Sx ima cisto solidne zlajfe,lepo prime,nisem pa probaval pa bremzal na polno,verjamem pa da bi se ravno tako dobro obnesel.

Dej ne bodi mlačen in v zlati sredini ,povej tako kot je k in sx oba imata dobrezavore sam k ima boljše,servo,telelever palarever itd govorijo v prid k pa še oba sem peljal ...  servo,telelever itd to so dejstva za boljše zavore ne pa prazno klofanje oba imata dobre zavore..... imata,toda k ima boljše in to je takoj jasno vsakemu motoristu ki se usede iz japonca na bavarca.....sem nepristranski saj si bmw ne lastim več in tudi v prihodnje nimam želje .

Tud gt bo mel slabše zavore kot k ali gs vsaj po videnem it zdaj znanih in vpženih modelov .....  

Pa lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh ne štekam te debate :D   zavore so danes na vseh motorjih tolk dobre da bodo na vsakem motorju blokirale gumo torej če želiš boljše zavore rabiš posledično boljšo gumo ki se bolj oprijema podlage. Če govorite pa o sili na ročko je pa vse odvisno od razmerja med cilindrom v ročki in cilindrom v čeljustih. To lahko pa vsak posameznik naštela sam če želi z zamenjavo cilindra (v tem primeru sestava ročke za zavoro). Pol so pa itak še itak klasične (kot jih ima večina japoncev) ter radialne ročke,.. Vendar je to samo filing na ročki in trdota ročke in nima neke veze z zavornim učinkom. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, ludiluka pravi:

Sploh ne štekam te debate :D   zavore so danes na vseh motorjih tolk dobre da bodo na vsakem motorju blokirale gumo torej če želiš boljše zavore rabiš posledično boljšo gumo ki se bolj oprijema podlage. Če govorite pa o sili na ročko je pa vse odvisno od razmerja med cilindrom v ročki in cilindrom v čeljustih. To lahko pa vsak posameznik naštela sam če želi z zamenjavo cilindra (v tem primeru sestava ročke za zavoro). Pol so pa itak še itak klasične (kot jih ima večina japoncev) ter radialne ročke,.. Vendar je to samo filing na ročki in trdota ročke in nima neke veze z zavornim učinkom. 

Tako je, kmet pač ne razume, da ročka na različnih modelih drugače prime, eni majo radi, da prime na mm, kar z lahkoto upravljajo z mesarsko rokavico, drugi večji hod.

V vsakem primeru, če pošteno stisneš eno in drugo, kolesa zablokirajo, če nimajo abs.

Samo njega pač premamijo "premium" napisi na čeljustih kot npr. Brembo itd.

In zato še enkrat: naj pokaže grafe, izmerjene zavorne poti ipd. kot je to pri avtomobilih.

Po spominu sem to nekje videl pred časom in je bil "cenen" motor po zavorni poti praktično z enako zavorno potjo kot premium K.

Kako se ustavlja tank.

Po pričakovanjih se je najhitreje ustavil VW golf, ki so mu namerili zavorno pot 23,2 metra, cestno-terenski BMW X3 pa se je zaustavil po 23,5 metra. Manjše presenečenje je dejstvo, da se je BMW X3 s pripeto bivalno prikolico zaustavil po 25,2 metra, s tem pa za decimeter prej kot motocikel BMW 1200 GS.

Toliko o premium bremzah na GSki...

http://www.motorevija.si/si/347/2599/Kako_zavirajo_razlicna_vozila.aspx

GSka se ustavi pri 80 pri 25,3m

In tam je še link, ko so testirali "plužne", kjer se npr. Yamaha X max 125 pri 80 ustavi v vsega 20m! (skuter)! ki ima 175kg,

Pa nima nobenih "paraplegik" sistemov vilic, brembo in oh in sploh bremz. En patetični disk pa dvobatno čeljust.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneči to je pa že fizika, kar sedaj govoriš, in seveda se strinjam. Na zavorno pot vpliva veliko dejavnikov, od gum, podlage, teže vozila, kontaktne površine....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kmet2 said:

Tam kjer si ti svetoval so bili Ohlinsi in Italijanske plužne,po nasvetih ni bilo nič bolje :winkiss:

Gt uvrščam v rang vesoljske ladje po opremi proti sx,vozil sem sx in vsak ktm se vozi boljše (osebno videnje iz izkušenj:ras:)

Vsi japonci so imeli slabše zavore kot gs ali k ,tiste ki sem voziLj jaz......ni jih  Bilo malo,tistih 10% pa sem dal zraven če bi se mogoče našel kakšen ki ga nise, peljal toda vpravljice ne vrjamem:kmet:

Wilbers je vzmetenje,wesa(esa)je sistem za nastavitev vzmetenja ......  se pravi velika razlika Wilbers dela in motor je vozen ,esa brez Wilbersa ,motor nevozen ,se pravi velika razlika hahaha

Zavore na gs ali k proti sx so nadpovprečne.

Ne zavajaj ,bre,ze so na sx dobre Toda so na k boljše.

Lp luksa:D

Dej ne bodi mlačen in v zlati sredini ,povej tako kot je k in sx oba imata dobrezavore sam k ima boljše,servo,telelever palarever itd govorijo v prid k pa še oba sem peljal ...  servo,telelever itd to so dejstva za boljše zavore ne pa prazno klofanje oba imata dobre zavore..... imata,toda k ima boljše in to je takoj jasno vsakemu motoristu ki se usede iz japonca na bavarca.....sem nepristranski saj si bmw ne lastim več in tudi v prihodnje nimam želje .

Tud gt bo mel slabše zavore kot k ali gs vsaj po videnem it zdaj znanih in vpženih modelov .....  

Pa lp 

Po svoje mas prou,ma nocm bolnike v slabo volo spraulat,na bmw so pa itak brembo celjust pa diski, sx ne bremza slabo,sam je cist drug moped plus drugacno vzmetenje.:friend1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

screenshot5.jpg

tu še en test, starejši.

najboljše se ustavi lažji motor z enim diskom :) 187kg fahrberajt

zato ne rabijo lažji motorji tankovskih zavor in lahko z "običajnimi" enako zavirajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, ludiluka pravi:

Sploh ne štekam te debate :D   zavore so danes na vseh motorjih tolk dobre da bodo na vsakem motorju blokirale gumo torej če želiš boljše zavore rabiš posledično boljšo gumo ki se bolj oprijema podlage. Če govorite pa o sili na ročko je pa vse odvisno od razmerja med cilindrom v ročki in cilindrom v čeljustih. To lahko pa vsak posameznik naštela sam če želi z zamenjavo cilindra (v tem primeru sestava ročke za zavoro). Pol so pa itak še itak klasične (kot jih ima večina japoncev) ter radialne ročke,.. Vendar je to samo filing na ročki in trdota ročke in nima neke veze z zavornim učinkom. 

Hvala da si nas nevedneže poučil o zavornem sistemu ......si mogoče vozil K1200-1300S ali R in SX .....predvidevam da nisi in zato je bolje da si tih ,probaš in potem komentiraš ! 

P.S, odgovor velja tud za vseznalca na Versysu :kmet:

pred 4 urami, jany pravi:

Nakoncu koncev če hočeš bit hiter bremz ne smeš niti pogledat :whistle:

Res je sam da ne rabim pretirano zavornih ploščic od časa do časa koristim odbojne ograje :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 1. 2016 at 11:46, DAMI34 pravi:

Sneči to je pa že fizika, kar sedaj govoriš, in seveda se strinjam. Na zavorno pot vpliva veliko dejavnikov, od gum, podlage, teže vozila, kontaktne površine....

Govorimo oba motorja  z istimi parametri ,tem,podlaga ,veter ...PMS itd.....:D

Ob 17. 1. 2016 at 12:15, luxsa pravi:

Po svoje mas prou,ma nocm bolnike v slabo volo spraulat,na bmw so pa itak brembo celjust pa diski, sx ne bremza slabo,sam je cist drug moped plus drugacno vzmetenje.:friend1:

No zdej si med vrsticami že dost povedal ......itak da je vse drugače ,pa ne pogovarjamo se kaj je drugače na katzerem motorju ,temveč samo o tem da ima K boljši zavorni učinek ..............zato povej ko dec ne ko pi.....   SX nima za burek proti K :P

Ob 17. 1. 2016 at 12:17, Snecer pravi:

screenshot5.jpg

tu še en test, starejši.

najboljše se ustavi lažji motor z enim diskom :) 187kg fahrberajt

zato ne rabijo lažji motorji tankovskih zavor in lahko z "običajnimi" enako zavirajo.

Prazno lapanje ,v razpredelnici ne vidim ne SX ne K  in tudi peljal jih nisi zato pojdi v svojo temo o Versysu pa tam razpredej o teoriji ,tukaj se pogovarjamo o praksi ......praksa: vožnja obeh motociklov .....Lapanje: pobiranje razpredelnic iz neta ,grafov in zelo malo praktićnega znanja .....    a bo šlo ?

Ob 17. 1. 2016 at 12:22, Cartman pravi:

Jao boze mili. 

Cartman kolikor vem si imel K1200S se strinjaš da so zavore primerljive z ostalimi japonci ki si si jih lastil  ,se ti zdijo na K boljše ?

Pa prosim ne zavijaj v celofan Da ali NE .....pliss :D  pa sej vemo da se vsi ustavijo pa fizika pa grafki itd .....govorim o občutku ko motor voziš in zaviraš ......

Recimo tudi MTS ima meni osebno slabše zavore kot GS ali K .

Ob 17. 1. 2016 at 12:33, Snecer pravi:

Ja, najboljše pa se je ustavljati pri gostilnah :)

Tam bremze najbolj primejo za nekatere.

Jp maš prav ,letos imam 3x več km kot ti ,nekam velik si se ustavljal v gostilnah ,ok moji so nekvalitetni toda prevoženi ne presedeni v gostilni in pred kompom .

Ob 17. 1. 2016 at 15:09, Snecer pravi:

So pa drugi testirali, ki se na to spoznajo in imajo občutek.

In še enkrat, problem ni v zavorah... :)

Res je nimam občutka za takšne kot ti  in če ne bi bil kazenski zakonik napisan barabam na kožo bi ti pomagal z veseljem ....

Kateri drugi so testirali zavore na K in SX ,navedi prosim ,pouči nas ,razsvetli .......sploh ne piš nč ,ker vem da je spet megla ,to obvladaš .

Seveda ni problem v zavorah temveč proizvajalcu znamke ,ki hoče narediti japonski šrot vsem dosegljiv ......

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti imaš samo praktično neznanje

še enkrat, lažji motor ne potrebuje motogp zavor, ampak lahko z običajnimi doseže enak zavorni učinek kot tank z vso elektroniko in premium zavornim sistemom

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snecer pravi:

ti imaš samo praktično neznanje

še enkrat, lažji motor ne potrebuje motogp zavor, ampak lahko z običajnimi doseže enak zavorni učinek kot tank z vso elektroniko in premium zavornim sistemom

 

Se pravi da lahko tudi na MotoGP dirkalnike dajo zavore kot jih ima Versys, saj je po tvoje učinek enak. 

So pa res trapasti ti razvojniki, ker razvijajo vse boljše zavore. Pojdi jim razložit da je njihovo delo zaman.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tisti dirkalniki gredo krepko preko 300, se vidi da nisi razumel, tu pa je govora o 80, 100 na nulo

poglej si gori tabelo in kar sem pisal...smešno a ne, da se skuter prej ustavi kot gska...

en ima vrhunske zavore, drugi jasponski klump

nekaj ne štima a ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 1. 2016 at 16:15, Snecer pravi:

ti imaš samo praktično neznanje

še enkrat, lažji motor ne potrebuje motogp zavor, ampak lahko z običajnimi doseže enak zavorni učinek kot tank z vso elektroniko in premium zavornim sistemom

 

Nimaš pojma :lol1:tukaj se gre tudi o integralnih zavorah ,servu in dodelani zavorni elektroniki ni ABS ABS sam to je že nerazumno za tvoj mali svet .....

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat, ne razumeš, kaj je to zavorni učinek.

Nek motor lahko ima vse najjaće nametano not, ampak ker je "pretežek", bo imel enak zavorni učinek kot lažji motor z zavorami iz lidla.

Testi v priznanih revijah to potrjujejo, tako da tvoja gostilniška teorija ne drži, prav imaš le glede tega, da na tankih montirane boljše zavore, vendar zavorni učinek ni boljši v primerjavi z lažjimi izdelki.

Sam pa itak ne znaš pojasniti, kaj so to "boljše" zavore, ampak samo neko hvalisanje, kaj vse si vozil in koliko si prevozil...

Pa še sedaj ne znaš opisati razlik, kaj šele da bi ponudil kakšno izmeri zavorne poti ipd.

Gostilniška debata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Snecer pravi:

tisti dirkalniki gredo krepko preko 300, se vidi da nisi razumel, tu pa je govora o 80, 100 na nulo

poglej si gori tabelo in kar sem pisal...smešno a ne, da se skuter prej ustavi kot gska...

en ima vrhunske zavore, drugi jasponski klump

nekaj ne štima a ne

Ja, priznam. Kmet2 je imel prav. Ampak sem imel trenutek slabosti in ti odgovoril. Itak sem že vnaprej vedel, da s tem ne bom naredil nič.

Najbrž imam res premalo motorističnih izkušenj da bi bil verodostojen pri tem, ko mislim, da ima kakšen motor boljše zavore kot drugi. Očitno je bila moja roka prešvoh da bi primerno stisnil ročico in niso bile slabše zavore.

Eden izmed forumašev (čeprav se mi zdi, da ima kar nekaj znanja o tem in da se je malo šalil) je napisal da so zavore na vseh motorjih ok, saj če jih dovolj stisneš, kolo zablokira. Torej je razlika samo v moči stiska ročice zavore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!