Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


Priporočene objave

Objavljeno

to zadevo sem imel namen nabavit, pa je na koncu nisem (sem raje vozil v se nizji prestavi ali pa s sklopko, ce je bila res "pes cona").

 

drugace booster plug je zadevca, ki jo vklopis med temperaturni senzor in ecu, in javlja naprej nekoliko nizjo temperaturo zraka, kot dejansko je - s tem dobis malce boljso mesanico, kar izboljsa (zmanjsa) cukanje pri nizkih obratih. je pa tudi malce visja poraba goriva (~6% ce sem prav zasledil).

Objavljeno

A je možno pri BMW K1200R letnik 2007 kaj štelat štantgas. Moj ima obrate nad 1100, pa se mi zdi da potem ne šalta lepo. Po moje, bi pri manjših obratih bilo to drugače. Se motim?

Objavljeno

Danes sem na BMW K1200R 2007 zamenjal olje zadnjega diferenciala. Malo komplicirano, pa je šlo. Ne vem kaj so študirali na bmw-ju, da niso enga vijaka spodaj dali. Kdo bi vedel? Mogoče si tako vzdržujejo servisno mrežo.

 

Še cinšpule zamenjam, potem pa bo za letos dovolj. Po cca 3000 km sem še kar zadovoljen z motorjem. 

Objavljeno

ali je mogoče kdo tukaj že menjal balanco na k1300s in je montiral balanco od k1300r

mene o daljši vožnji še 2 dni roke bolijo in bi montiral malce višjo balanco zato me zanima če to gre?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Če rabi kdo K&N filter za K1200R/S imam enega viška. Dobra cena.

Objavljeno

ali je mogoče kdo tukaj že menjal balanco na k1300s in je montiral balanco od k1300r

mene o daljši vožnji še 2 dni roke bolijo in bi montiral malce višjo balanco zato me zanima če to gre?

Balanca z r pase na s in obratno.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Če rabi kdo K&N filter za K1200R/S imam enega viška. Dobra cena.

In koliko je dobra cena?

Sicer sem pravkar opravil servis in zamenjal tudi zračni filter, ampak vseeno... 

Objavljeno

In koliko je dobra cena?

Sicer sem pravkar opravil servis in zamenjal tudi zračni filter, ampak vseeno... 

Prepozno! 

Je bil pa to zračni filter in na ebay-u 50 ojrov!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

prodam novo strehco-blatnik za K1300R ali S, k1200R ali S

Cena 120€

Tel: 041 741412

MareIMG_2186.thumb.JPG.0121a28207c12e6cfd4e3IMG_2187.thumb.JPG.2a40ef530c1e30abfb7baIMG_2188.thumb.JPG.5417ce781e592ef6bee54

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ju3 grem enega pogledat 0a me zanima na kaj naj bom najbolj pozoren ?

Hvala in Lp

Objavljeno
2 minutes ago, Bear said:

Ju3 grem enega pogledat 0a me zanima na kaj naj bom najbolj pozoren ?

Hvala in Lp

glede na to da si imel zdej novo Yamaho, ne se prestrašt kako to rožlja. Tako oni delajo. Ko daš v 1 tud precej udari. Ti bi pa reku, da je tud 1200S zelo udoben. Po moje ima celo bolš stol kot R. 

Objavljeno
pred 1 uro, Cartman pravi:

glede na to da si imel zdej novo Yamaho, ne se prestrašt kako to rožlja. Tako oni delajo. Ko daš v 1 tud precej udari. Ti bi pa reku, da je tud 1200S zelo udoben. Po moje ima celo bolš stol kot R. 

Sedeža sta ista,vsaj po mojem spominu,in   solidno udobna.

Objavljeno

Vem da je blo par vpoklicou, tko da bom povprašal o tem, pol pa standard če pelje ravno, kardan itd.

Motor je pa letnik 2006 in ma cca 28k km

Objavljeno

Ne kompliciraj,če ti je všeč vzami,dober motor!

Objavljeno
2 hours ago, Bear said:

Vem da je blo par vpoklicou, tko da bom povprašal o tem, pol pa standard če pelje ravno, kardan itd.

Motor je pa letnik 2006 in ma cca 28k km

Ti letniki so meli nekteri probleme z menjalnikom ( 2. prestava) ampak po moje tega ne boš mogel sedaj preveriti. ( pri močnem pospeševanju vrže iz prestave) Ampak po moje če ima 28k km nima kaj biti. Jaz imam sicer letnik izdelave 08 in sedaj 67k km (do sedaj menjal menjalno vilico in zobnik 5. prestave - metalo iz 4. in pa sedaj še menjam lamele sklopke) tako da nič bat ;)

Objavljeno
2 hours ago, Kmet2 said:

Ne kompliciraj,če ti je všeč vzami,dober motor!

Bidon. Kanta. Trajekt. 

Plusi:power, zlajfi, esa pod pogoji, power. POWEEEER. 

Minusi:menjalnik, teza, trda sklopka,  menjalnik, filing na prednjem  kolesu, menjalnik.  

Objavljeno
pred 12 urami, Cartman pravi:

Bidon. Kanta. Trajekt. 

Plusi:power, zlajfi, esa pod pogoji, power. POWEEEER. 

Minusi:menjalnik, teza, trda sklopka,  menjalnik, filing na prednjem  kolesu, menjalnik.  

Kje te jre na tem motorju motila teža razen pri prestavljanju na mestu in eventuelnem padcu .....? Namreč motor je zelo lepo vodljiv in se mu 240kg ne pozna med vožnjo . Če pa primerjam podoben segment ST ,npr. SX 230kg,Yamaha FZ1 itd    to je vse primerljivo z težo in veliko slabšimi zavorami .....itd....

Menjalnik mal klompa isto kot pri zračno hlajenem GS ,ni omembe vredno vsaj men k skoz traktorje gonim :-P

Bidon,Kanta in Trajekt ......tukaj sem izgubil nit ....:-D

Objavljeno
56 minutes ago, Kmet2 said:

Kje te jre na tem motorju motila teža razen pri prestavljanju na mestu in eventuelnem padcu .....? Namreč motor je zelo lepo vodljiv in se mu 240kg ne pozna med vožnjo . Če pa primerjam podoben segment ST ,npr. SX 230kg,Yamaha FZ1 itd    to je vse primerljivo z težo in veliko slabšimi zavorami .....itd....

Menjalnik mal klompa isto kot pri zračno hlajenem GS ,ni omembe vredno vsaj men k skoz traktorje gonim :-P

Bidon,Kanta in Trajekt ......tukaj sem izgubil nit ....:-D

 

hehe ko pijeeš Jacka je bolš bit brez interneta hehe

maaa, povsod? mord ni tolk v kilah, men se je zdel zelo....stabiln. Ko si mu naštelal špuro je šlo ko puščica, med ovinki levo-desno, aka paklenica-karlobag, mi je blo naporno. De ni šlo 200km brez da bi enkat med brzino ostalo pa tud ne vem če je normalno, jebenti, nov s trgovine je bil. prodan z manj kot 30 000. Pa Shark90 pravi de je na 70 000 tud že razdiral menjalnik....

ne vem. Na Sju so mi bla porno vzvratna ogledala, žlajfi pa engine. joj. res hud engine. Vse ostalo, sm že vozu motorje k so mi neprimerno bol všeč. Za dobrih 5-6k€ so to zelo dobri motorji. Novi so bli pa 16? IMO tega denarja niso opravičli nikjer razn autoban 275km/h :D 

Objavljeno
pred eno uro, Kmet2 pravi:

Kje te jre na tem motorju motila teža razen pri prestavljanju na mestu in eventuelnem padcu .....? Namreč motor je zelo lepo vodljiv in se mu 240kg ne pozna med vožnjo . Če pa primerjam podoben segment ST ,npr. SX 230kg,Yamaha FZ1 itd    to je vse primerljivo z težo in veliko slabšimi zavorami .....itd....

Menjalnik mal klompa isto kot pri zračno hlajenem GS ,ni omembe vredno vsaj men k skoz traktorje gonim :-P

Bidon,Kanta in Trajekt ......tukaj sem izgubil nit ....:-D

Ne klofaj o slabših zavorah ker sem vozil oba, in se strinjam s cartijem, trajekt, že na sxu moraš delati a v primerjavi z bmw je pravi agilnež

Objavljeno

no, žjafi v kombinaciji z njihovimi patenti v vzmetenju, servotom in ABSom so res hudo ustavlali. Stoping power je biu grozn. 

 

Enkat sm se z morja prpelal z bmflom, ga pustu u garaži ker sm ga bil sit, in s hondo pičil v Idrijo. dobesedno sm sam presel. Itak, hondič v primerjavi ne gre nikamor, pa sm ji zavijal vrat, in ko sm pod viaduktom raubarkomanda hotu mal zažlajfat za lev ovinek, me je spreletelo, na, pa sm jo skuhal, žlafi so crknili, sesul se bom!! Z mal športne sreče sm se zbral, žlajfal na obe kolesi in odpelal, Mi je pa lepo pokazalo, kolk hude so bmflove bremze, in kako hitro se človek navadi dobrega hehe

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mogoče v primerjavi s tvojo hondo, v primerjavi z mojim ta razbitim sx, nisem opazil nobene razlike. Oba zavirata lepo normalno.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Ne klofaj o slabših zavorah ker sem vozil oba, in se strinjam s cartijem, trajekt, že na sxu moraš delati a v primerjavi z bmw je pravi agilnež

Hehe če trdiš da so zavore na sx primerl;-) jive k pol jim reči najte nehajo filat z opiati,predvidevam da si ga vozil 2 ali pa 20km in itak lahko napišeš test od  zmetenja naprej :PSe PA STrinjam Z Agilnostjo In tud Jaz Sem oba Vozil Zato Ne Klofaj Ti Oba Veli    "Jebe Me K Telefon...."   

P.S. drugače pa vsi zavirajo lepo normalno,k zavira Pa brutalno Pa gs itd neprimerljivo bolje kot sx ,ko zaviraš normalno kot praviš je vsak dober tud Versys ko pride kritično takrat pa se občutijo razlike....  tistih 2km od luksata si imel kar nekaj zaviranja na polno anede :blush:

pred eno uro, Cartman pravi:

 

hehe ko pijeeš Jacka je bolš bit brez interneta hehe

maaa, povsod? mord ni tolk v kilah, men se je zdel zelo....stabiln. Ko si mu naštelal špuro je šlo ko puščica, med ovinki levo-desno, aka paklenica-karlobag, mi je blo naporno. De ni šlo 200km brez da bi enkat med brzino ostalo pa tud ne vem če je normalno, jebenti, nov s trgovine je bil. prodan z manj kot 30 000. Pa Shark90 pravi de je na 70 000 tud že razdiral menjalnik....

ne vem. Na Sju so mi bla porno vzvratna ogledala, žlajfi pa engine. joj. res hud engine. Vse ostalo, sm že vozu motorje k so mi neprimerno bol všeč. Za dobrih 5-6k€ so to zelo dobri motorji. Novi so bli pa 16? IMO tega denarja niso opravičli nikjer razn autoban 275km/h :D 

Ja mogoče je razlika da sam kupim novo k1200 je imel 6kkm k1300 pa nov z obemi nisem naredil več kot 20kk,in omenjenih težav nisem imel,,,,,je pa 2010 bil k1300 polno naloudan preko 18kevrov....

Objavljeno (popravljeno)

Klofaj...spet je vse od bmw neprimerljivo oh in sploh...naj ti na kratko povem:

Renault megan je tudi imel močan zavorni učinek, ko si zavoro stisnil, kar pa ne pomeni, da je imel boljše zavore od drugih avtomobilov.

Če se vrnem na moped, vozil sem k1300s nekaj kilometrov, vendar dovolj da sem dobil filing, da mi ni potrebno niti manj niti več pritiskat kot na Sxu. En prst je dovolj. Zavora prime, moped ne opleta in to je to. Prav tako sem par km odpeljal tvoje ktm, kjer sem ugotovil, da imaš normalne zavore....ne moreš verjet, normalne ima tut sx, saj si ga peljal, ali mogoče lahko trdiš, da so slabo prijele, da si moral preveč stiskat ročico?

Če pa men ne verjameš, lahko Luxho vprašaš, ali je čutil razliko na zavorah.

Edino razliko, ki sem jo čutil na k1300s je bila vgradnja wilbersov. To se pa hudo pozna, tok hudo, da ESA nima za burek.

 

P.s. zaviranje na polno, pomeni do trenutka ko zagrabi abs....verjem, da sem ga velikokrat uporabil na svojmu mopedu, in ne moreš verjet, prime takoj,takoj ko preveč stisneš ročico

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Eh kej se o tretje razrednih motorjih kregate 

 

dejte si rajši motor nabavit :D

DUCATI !

Objavljeno

Prov. Sej bi ti razložu kot za W sam se mi res ne prepričuje prepričanih..........asc poneumlja itd....   ko so vam ga končno vgradili v tisti japonski mopedel je blo pa vsak post ali vdak drug ktrc pa ktrc pa odlično ktrc....   :-P  me je kar strah kaj bo zdej z gt sej se boš zafoclov z kraticami tehničnih bonbončkov haha 

 

Si kdaj razmišljal da bi šel za testnega voznika,saj ti je vde jasno v 100m vožnje od ESA naprej ,ki si ga zelo malo tudi vozil,dinamičnega pa sploh ne ,pa ne mešaj sistema esa z vilbersi,vilbersi,wp,ohlins itd  namreč na vse se da montirat ESa !!! Če pa ti rajši vrtiš gumbe in nosiš pod sedežem izvijač za nastavitev vzmetenja se pa povež z Zivimnorcom tistemu je tud dolgčas pa rad vijači pa priklaplja pa izklaplja . 

Na gt pa takoj zamenjaj WP z ESa sistemom z navadnim vilbers vzmetenjem ,ti povem pol bo to šele motor ,po mojem prepričanju boš šel iz konja na osla a sam da ti lahko vrtiš in vozišključe za nastavitve pod sedežem ,osebna sreča pa tud nekaj šteje :-D 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!