Skoči na vsebino

BMW K 1200 R


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 18 minutami, MitcH' pravi:

@_luke_ strojništvo je daleč od tebe, nikoli in nikdar ne moreš navariti in obdelati zobnika da bi bil OK :slap: , s tem ko bi ga navaril bi spremenil komplet strukturo, in dodal bi drugačen material, ki ne more nikoli imeti istih lastnosti kot material iz katerega je narejen zobnik. To lahko narediš jermenici ali mogoče verižniku. Če ločiš Al od jekla ali oz. veš v katero stran se odvije vijak še ne pomeni da se spoznaš na strojništvo. :yea1:

No res je, diplome nisem delal na temo zobniški moduli niti iz varjenja le teh. Sem diplomiran ing. ter 6 let delam kot programer ter operater 5ax simultane cnc mašine. Z vami se res ne morem, niti se nebom poskušal kregat ker vidim koliko je ura. Pridete in se ljudem posmehujete. Ps 5min nazaj sem vam slikal, da nebi slučajno res mislil da nevem kam se odvije vijak.

Normalno zobnikov se ne navari doma z jadran S elektrodo. Navari pa se jih lahko. Stem se kakor ste omenili spremeni struktura materiala. Zobniki so sintrani in so sestavljeni iz več vrst kovin ter površinsko zaščiteni. V dani situaciji se ne vari ter rezka ozobja (tekalnega dela) temveč del zobnika ki ima funkcijo držanja pozicije ter prenos moči.

No samo za informacijo, kar se da prebrat iz tujine se dejansko povari ter porezka obstoječe zobnike. Je pa stroška vseeno cca 800-1000€.

@shark90 kje si ti staknil menjalnik za 250€ pa res nevem. Rabljeni se prodajajo 600€++

20170829_214152.jpg

Popravljeno . Popravil _luke_
Objavljeno

@_luke_ če delaš na cnc stroju in tudi pišeš programe potem to za tebe nebo noben strošek, če lahko urediš sam... Jaz sem ga našel na ebayu in še to ga je prodaval slovenec, tako sma se potem mimo ebaya dogovorila, cena je bila primerna temu, ker je bila uničena 2. prestava.. Če boš rabil kakšne zobnike lahko jaz pogledam kakšne še imam doma, mogoče pa pride kak prav :) 

Objavljeno

Reparaturno varjenje ponavadi lasersko se uporablja v orodjarstvu in to za najbolj obremenjene dele orodij, kot so izsekovalni noži in matrice(večkrat preverjeno). Tako, da to ne bi smel biti problem navariti s pravim materialom. Drugače pa je v sloveniji tudi inštitut za varilstvo, ki ti po predpisih in bukvah zavarijo.(seveda če je možno, tudi večkrat uporabil).

Vse se pa resnično ne da variti, ali pa je neuporabno. Obdelava po varjenju pa tudi ni problem.

 

Objavljeno

Torej kako je rešen problem pri k1300....

Undercut.

undercut_1.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 24 minutami, _luke_ pravi:

Torej kako je rešen problem pri k1300....

Undercut.

undercut_1.jpg

Tudi pr k1200r so tako narejeni stranski prenosi vendar le pri dveh ali treh ( ne me drzat za besedo) in pri teh ni problema, problemi so vedno v teh ki sem ti jaz poslal...

saj ce pogledas skrajno desno vidis da so tidi tam tqksni kot na k1200

Popravljeno . Popravil shark90
Objavljeno

Sam pol mi negre v račun. Recimo da neredim povprečje kar sem prebral.

problem z 2.prestavo 3/4 folka

problem z 4. ali 5 prestavo 1/4 folka

Torej katere prestave majo pol zobnik tako narejen? :D

Objavljeno

ja različno je, kot sem rekel moral bi videti kako deluje, ker če maš 4. prestavo fuč lahko mogoče menjaš zobnik 2. prestave pa je to to... ker se različno prenaša po piramidah, zato so ti stranski zobje... drugače pa tako kot si napisal 2. prestava 3/4 folka, so ponavadi starejši menjalniki, 4. ali 5. pa so novejši menjalniki... to je to :) 

Objavljeno

No ko razderem čez kak mesec bom poslikal. Undercut bom delal sam, lasersko varjenje firma z mojga konca. Upam da zlaufa in funkcionira. V tem primeru bom lahko še komu drugemu naredil. Če bom pa vidu pa kak zobnik nima smisla varit te pa kontaktiram ;)

 

p.s praviš starejši mlajši....ker letnik maš ti? Moje je 08 R Sport

Objavljeno

Po moje brezveze varit, samo porezkaj ga dol za milimeter, da nebo več pobran na robu, ti stranski zobi imajo centimeter lufta, tako da ta milimeter nima nobenega vpliva... Jaz imam 08 R, ti potem poslikam kako zglead piramida "slečena" ;) 

Objavljeno

No lahko pošlješ sliko :D No ma če bom razdiral bom vsekakor undercut naredil, da se problem nebo ponavljal..

Objavljeno
pred 25 minutami, _luke_ pravi:

No lahko pošlješ sliko :D No ma če bom razdiral bom vsekakor undercut naredil, da se problem nebo ponavljal..

Ni to bizarno? Dejansko moras popravit za bmwjevimi inzinirji. Gotovo imajo neko smiselno razlago zakaj je menjalnik tak kot je,  ampak mi je do konca cudno. Super da lahko to resis sam. 

Objavljeno

Tako pa sem le uspel slikat :) 

to je komplet, sicer ni povsem razdrt pa dobro :) 

IMG_0426.thumb.JPG.b8df7d24fdeab4df33ede47da13832da.JPG

IMG_0465.thumb.JPG.62db46e5a26d2770218e494dd6d4bc0e.JPG

IMG_0405.thumb.JPG.974892e0378003f311b52e5da7ae7f54.JPG

Vse tri menjalne vilčke uničene...

IMG_1854.thumb.JPG.441bc676b013d1d7533bcb6333f08da3.JPG

Obrabljena zobnika: 

IMG_7816.thumb.JPG.885adf300e763887c175239739703137.JPG

IMG_2777.thumb.JPG.89bc1bcfdcb22a8aa70cfc4c66e3f456.JPG

IMG_3351.thumb.JPG.6488730e05e016f8300b21c4df6918cc.JPG

Ta pa sta ok:

IMG_9375.thumb.JPG.b59182838543bd2d6b48d47fa5868955.JPG

IMG_3965.thumb.JPG.1f9f47b4cb64b7b4c07509df70080164.JPG

In še o tem kar sem razlagal da ni potrebe po varjenju ampak samo brušenje..

IMG_1557.thumb.JPG.7e903350a19c157a879c038a6d8bb60e.JPG

IMG_3261.thumb.JPG.d6b201b123396150574ca1c3ad851183.JPG

 

 

IMG_9806.JPG

Objavljeno
pred 2 urami, Cartman pravi:

Ni to bizarno? Dejansko moras popravit za bmwjevimi inzinirji. Gotovo imajo neko smiselno razlago zakaj je menjalnik tak kot je,  ampak mi je do konca cudno. Super da lahko to resis sam. 

Če dobro razmisliš ti bo jasno. Nemc ima plačo x4 in mu ni problem to plačat oz. vozi novo zadevo. Potem prevzame balkan. Nemška roba tudi ni več to kar je bila (tudi za to so poskrbeli balkanci in ekonomija->premik v potrošniško smer).

Objavljeno
pred 8 urami, bikez pravi:

Če dobro razmisliš ti bo jasno. Nemc ima plačo x4 in mu ni problem to plačat oz. vozi novo zadevo. Potem prevzame balkan. Nemška roba tudi ni več to kar je bila (tudi za to so poskrbeli balkanci in ekonomija->premik v potrošniško smer).

 

Mel sm k1200s. Iz trgovine.  Cetrta je bla problematicna od dneva 1. Pomoje gre tud nemcu u nos, da premium izdelk vlacis po servisih. Se zato rabljeni K1200 relativno slabo prodajo? 

 

Tako dobrega Engina, zlajfov in vzvratnih ogledal verjetno ne bom mel nikol vec. 

Objavljeno

Če poznaš mehanika, ki šravfa motorje in avte BMW, ga povpraši o kvaliteti ;).

Objavljeno

Tukaj je pomoje največji problem, ker je menjalnik prešvoh glede na moč ki jo imajo te motorji. Se pravi kot ste rekli konstrukcijska napaka. Največji nosens je pa na koncu še to da se ne da zobnika posamezno kupit, glede nato da so naredili tako konstrukcijsko napako.

 

Objavljeno

Problem je tudi ta da zobnik ne skoči dovolj noter, drži samo polovico stranskih zobov.

IMG_7816.thumb.JPG.de2013a64234d068ca7957614aed7367.JPG

Objavljeno

po moje to nastane zaradi neuporabe sklopke med šaltanjem: zaradi velikih sil se zvijejo vilice in potem zobci ne sedejo do konca. posledično vrže iz prestave. če vrže iz prestave ene 2x, pol zobci dobijo radius, zobnik je fuč. dvomim, da je to konstrukcijska napaka. 

Objavljeno
pred 32 minutami, BRANE pravi:

po moje to nastane zaradi neuporabe sklopke med šaltanjem: zaradi velikih sil se zvijejo vilice in potem zobci ne sedejo do konca. posledično vrže iz prestave. če vrže iz prestave ene 2x, pol zobci dobijo radius, zobnik je fuč. dvomim, da je to konstrukcijska napaka. 

potem bi meni vsi menjalniki že zdavnaj crknili. SX (lastnik @mladench ni videl stiska sklopke pri normalnem menjavanju navzgor od začetka, pa ima vsaj 100000km), prav tako vsi ostali moji motorji. 

Sploh pa, če ima motor quick shifter tako ali tako ne vidi sklopke. (navzgor)

Če še malo špekuliram: GT mi je zaradi slabe menjave (beri slabo površno potisnjen vzvod za prestavo brzine) vrgel v ler med 4 in 5 brzino vsaj 30x, kavasaki...vsi, ki sem jih do sedaj imel pa mogoče 2-3x...že to nekaj pove o razlikah v menjalniku.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Js menjujem navzgor 3/4 časa brez sklopke, ampak obvezno malo gasa popustim za moment, torej da razbremenim menjalnik. Poznam veliko ljudi ki tako šalta in to nebi smelo bit problem. Menjalniki pri dirkalnih motorjih so narejeni po istem principu. Quick shifter pa omogoča šaltanje navzgor brez da fizično razbremeniš menjalnik, torej pri polni obremenitvi tiščiš gas do konca. 

Moja bivša husqvarna smr450rr ki je bila vožena samo na progi, torej menjalnik in motor sta bila obremenjena. Sklopko sem striktno uporabil samo za speljat in dol šaltat. Mašina je bila odprta 2x v dveh letih zaradi drugih problemov, ampak zobniki v menjalniku kot novi. Ampak verjemte, tam še šalta res na grobo. Navzgor brez da bi spuščal gas, navzdol iz 5 ->v 1 prestavo. Ok je protizdrsna sklopka ampak vseeno.

Trenutno imam na mizi Suzukija GSX1100 1980. Motor ima 54000km. Torej takratna tehnologija obdelave, takratni materiali. Menjalnik brez praske. 

Tako da sem pristaš teorije zarote da je k1200 menjalnik s konstruktorsko napako. To da niso imeli vpoklica se nič ne čudim. Teh motorjev je po svetu še pa še. Največ kar sem prebral je to da so krili 50% materiala (celotnega menjalnika). 

Torej nimaš vpoklica zaradi napake na menjalniku, v zameno ne ponudiš niti posameznih zobnikov. Tukej je Bmw fejst brcnil v temo. 

Objavljeno

ma cilj teme je, da menjuješ takrat ko so zobniki neobremenjeni. S sklopko ali brez. Quick shifter mislim, da deluje tako, da tudi za trenutek razbremeni menjalnik. dirkalni motorji pa itak nimajo neke življenske dobe. 

Objavljeno
pred 9 urami, BRANE pravi:

ma cilj teme je, da menjuješ takrat ko so zobniki neobremenjeni. S sklopko ali brez. Quick shifter mislim, da deluje tako, da tudi za trenutek razbremeni menjalnik. dirkalni motorji pa itak nimajo neke življenske dobe. 

Quick shifter za trenutek ko prešaltaš prekine vžig. 

No, sej ravno to govorim. Dirkalna mašina in z menjalnikom pa ni problema. 

Mogoče se motim glede teorije z šaltanjem brez sklopke, lahko pa da je menjalnik res problematičen. To da je nekaj na temu govori tudi dejstvo da so zobnike v menjalniku pri K1300 minimalno predelali. Torej predelali so tisti del zobnikov ki je problematičen pri K1200. Če greš gledat kataloško številko menjalnika je pri obeh omenjenih modelih enak. 

Objavljeno
pred 8 urami, _luke_ pravi:

Quick shifter za trenutek ko prešaltaš prekine vžig. 

No, sej ravno to govorim. Dirkalna mašina in z menjalnikom pa ni problema. 

Mogoče se motim glede teorije z šaltanjem brez sklopke, lahko pa da je menjalnik res problematičen. To da je nekaj na temu govori tudi dejstvo da so zobnike v menjalniku pri K1300 minimalno predelali. Torej predelali so tisti del zobnikov ki je problematičen pri K1200. Če greš gledat kataloško številko menjalnika je pri obeh omenjenih modelih enak. 

:hmm: potem pa zatone prodajajo po delih. Naj stranka kupi komplet, pa bo mir....

Objavljeno

Jaz sem menjaval vedno z sklopko. Ko sem ga kupil in iz 1. v drugo v višjih obratih menjal brez sklopke je čez kakšni 2-3sec samo skočlo v neutral, to se mi je zgodilo dvakrat nato sem menjaval vedno z sklopko in je pravtako menjalnik šel v maloro :( 

Objavljeno

Zobnike se da naredit tudi nove ce je kak nepopravljivo poskodovan. Sam sem jih naredil za menjalnik od struznice. Majstri za izdelavo so pa pri zobniki Peternelj (Kranj). Ce je standardni modul se dobi surovec v bolsih trgovinah z lezaji. Treba je pa nakoncu zobnik se toplotno obdelat (zakalit). Aja pa izdelava custom made zobnika ni poceni.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!