Rokovnjač Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Ja jest sem dve različne na IMOT-u poslikal, samo noben mi ni znal razložit za kakšno vrsto dirkanja uporabljajo moped? Če me spomin ne vara, tud un tip tam ni točno vedel število dirk in termine za 2005. :hmm:
Fabo Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 :blink: :blink: :blink: :blink:
SiR Objavljeno December 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 27, 2004 :blink: :blink: :blink: :blink: ← kaj si pravzaprav hotel povedati? Saj veš - vzpodbujamo konstruktivno debat o... Samo smeškoti v temah o motociklih niso zaželeni, prav tako ne "nabijanje" itd ... ;) meni je tist a CB zgoraj všeč. .. prav lepa ... če bi bila črna ,bi bil luštkan mega-cafee-racer :D
Rokovnjač Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 meni je tist a CB zgoraj všeč. .. prav lepa ... če bi bila črna ,bi bil luštkan mega-cafee-racer :D ← za caffe racer si nabav kakšenga monsterja, ta CB-jka (33) je pa namenjena predvsem dirkanju, se spomnim, da je bilo velik "športnih" izbolšav na njej...
Dave Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Ja jest sem dve različne na IMOT-u poslikal, samo noben mi ni znal razložit za kakšno vrsto dirkanja uporabljajo moped? Če me spomin ne vara, tud un tip tam ni točno vedel število dirk in termine za 2005. :hmm: ← Izgleda da gre za endurance dirke - ima luči, ne pa tudi ogledal in zmigavcev.
Fabo Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 kaj si pravzaprav hotel povedati? Saj veš - vzpodbujamo konstruktivno debat o... Samo smeškoti v temah o motociklih niso zaželeni, prav tako ne "nabijanje" itd ... ;) meni je tist a CB zgoraj všeč. .. prav lepa ... če bi bila črna ,bi bil luštkan mega-cafee-racer :D ← Ja sorry...Cudn mi je zgledal motor na prvi sliki CB 1300 brez luci s slajkami prirejen za dirke...Se nikol slisal da bi naked motorji dirkal.. Ampak zgleda pa :yea2:
kp-kp Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Ja sorry...Cudn mi je zgledal motor na prvi sliki CB 1300 brez luci s slajkami prirejen za dirke...Se nikol slisal da bi naked motorji dirkal.. Ampak zgleda pa :yea2: ← Poglej boljše, pa boš našel tudi luč.
simonsi Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Mene pa spominja na une motorje iz Mad maxa :fredy: :D
Fabo Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Poglej boljše, pa boš našel tudi luč. ← Ja pa je res. Ampak je samo ena. :OK:
bladzo Objavljeno December 27, 2004 Opozori Objavljeno December 27, 2004 Ja jest sem dve različne na IMOT-u poslikal, samo noben mi ni znal razložit za kakšno vrsto dirkanja uporabljajo moped? Če me spomin ne vara, tud un tip tam ni točno vedel število dirk in termine za 2005. :hmm: tudi sam sem opazil to čudo in malo povprašal na štantu.........in sem dobil odgovor, ki ti ga je posredoval že dave, torej s tem motorjem dirkajo na vztrajnostnih dirkah
Rokovnjač Objavljeno December 28, 2004 Opozori Objavljeno December 28, 2004 .........in sem dobil odgovor, ki ti ga je posredoval že dave, torej s tem motorjem dirkajo na vztrajnostnih dirkah ← gremo? :OK:
bajsi Objavljeno December 28, 2004 Opozori Objavljeno December 28, 2004 Pa kaj se čudite kot picek glisti, od kod pa mislite da izvira XJR1300SP??? V pokalnem tekmovanju ima 170 kavalov, italijani vozijo naked cup (mislim da samo 2cilindra - ni 100%) Zmagovalec je voz9l Aprilio Tuono, francozeki so vozili pokalno tekmovanje z Hondo CB 500.......... V premiernem letu Z1000 se je na štartu 24ur LeMansa pojavil tip z zelenim Z1000 - sponzoriran s strani Kawasaki France, tudi franceki vozijo naked pokal, je bila dirka neposredno pred letošnjo 24 urno. Upam da ni preveč :topic: , je vezano na temo O:-) lp Bajsi
Rokovnjač Objavljeno December 28, 2004 Opozori Objavljeno December 28, 2004 Pa kaj se čudite kot picek glisti, od kod pa mislite da izvira XJR1300SP??? V pokalnem tekmovanju ima 170 kavalov, italijani vozijo naked cup (mislim da samo 2cilindra - ni 100%) Zmagovalec je voz9l Aprilio Tuono, francozeki so vozili pokalno tekmovanje z Hondo CB 500.......... V premiernem letu Z1000 se je na štartu 24ur LeMansa pojavil tip z zelenim Z1000 - sponzoriran s strani Kawasaki France, tudi franceki vozijo naked pokal, je bila dirka neposredno pred letošnjo 24 urno. Upam da ni preveč :topic: , je vezano na temo O:-) lp Bajsi ← razsvetljenje :OK:
simonsi Objavljeno December 28, 2004 Opozori Objavljeno December 28, 2004 Praise the lord :notworthy: :D
bartmatej Objavljeno December 30, 2004 Opozori Objavljeno December 30, 2004 Prejšni teden bil v Trzinu in za letnik 2005 izvedel naslednje: - opcijsko ABS :OK: - pride tudi model z poloklepom LP Matej
Ice Objavljeno Januar 3, 2005 Opozori Objavljeno Januar 3, 2005 konkretno: CB #33 zgoraj je vozila na 8 hours suzuka endurance race. suha teza ~ 205 kg z ~ 190 KM. z serijskim motorciklom ima skupno samo ime, saj so kompletno predelani agregat, okvir in vzmetenje.
bartmatej Objavljeno Januar 10, 2005 Opozori Objavljeno Januar 10, 2005 Kolk je pa ta motor okreten glede na to da ima 1300ccm in kar precej kg. Mi mal fedra zmankuje, pa sm zračunu da bi pršparu cca 50.000 SIT, če bi delal izpit s svojim motorjem(ki ga še nimam). Zanima me predvsem okretnost na poligonu - če bom lohk tiste osmice in ne vem kaj še zvozil z njim. Hvala za odgovore. LP Matej
bLuZoNdEr Objavljeno Januar 10, 2005 Opozori Objavljeno Januar 10, 2005 :topic: po moj se ti ne splača izpita delat s svojim motorjem (kaj če ga na poligonu prevrneš, če boš ruknu pri hitrem ustavljanju ker boš zaradi živčnosti preveč stisnil bremzo,..... )
Dave Objavljeno Januar 10, 2005 Opozori Objavljeno Januar 10, 2005 Kolk je pa ta motor okreten glede na to da ima 1300ccm in kar precej kg. Mi mal fedra zmankuje, pa sm zračunu da bi pršparu cca 50.000 SIT, če bi delal izpit s svojim motorjem(ki ga še nimam). Zanima me predvsem okretnost na poligonu - če bom lohk tiste osmice in ne vem kaj še zvozil z njim. ← Po mojem boljs da delas na Goldwingu. S prikolco. Sicer pa ne razumem cist - mas kes za CB1300, ampak ne za izpit? A bo to morda tvoj prvi motor? Visoko ciljas.
kp-kp Objavljeno Januar 10, 2005 Opozori Objavljeno Januar 10, 2005 Al pa z Piađotovim Ape car-om. Se vsaj ne boš zvrnu. :fredy:
bartmatej Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 Po mojem boljs da delas na Goldwingu. S prikolco. Sicer pa ne razumem cist - mas kes za CB1300, ampak ne za izpit? A bo to morda tvoj prvi motor? Visoko ciljas. ← Mel sem keš za neki cenejšga, pa sem si premislil in gre sedaj mal na knap. Ja moj prvi motor, sam mislm, da sm že dost pametn, da bom delal z glavo in ne sam z gasom. A ti si že vozu ta motor? A je velik razlike v okretnosti med tem in recimo tvojo hornetko900 al pa hornet 600(ne govorim o moči in navoru)? LP Matej
Zoolo Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 Mel sem keš za neki cenejšga, pa sem si premislil in gre sedaj mal na knap. Ja moj prvi motor, sam mislm, da sm že dost pametn, da bom delal z glavo in ne sam z gasom. A ti si že vozu ta motor? A je velik razlike v okretnosti med tem in recimo tvojo hornetko900 al pa hornet 600(ne govorim o moči in navoru)? LP Matej ← Eko iz prve roke nepomembno mnenje, ... hmm CB1300 moj tretji motor in verjemi, lažje na poligonu samo iz Roadkingom od HD :? :BUA: :P Ma ne, motor je fantastičen, je okreten, je odziven, ... je vse kar si lahko želiš, nikakor pa ni to motor za opravljanje izpitne vožnje, se učiti na njemu ali ga imeti kot prvi motor. Od vseh naštetih ti še vedno pripotročam Horneto 600, ker je enostavno lažja, okretnejša, ... bolj primerna za prvi bike. Upam, da imaš podstrešje res poštimano predvsem pa mirno roko, ker vsak od naštetih motorjev te bo potencialno pokopal pri pravi napaki na cesti v realnem življenju. Stopnja zahtevnosti vožnje pa narašča s konji, navorom in težo. Pa na veliko varnih in celih kilometrov. Zoolo :blink:
SiR Objavljeno Januar 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 A ti si že vozu ta motor? A je velik razlike v okretnosti med tem in recimo tvojo hornetko900 al pa hornet 600(ne govorim o moči in navoru)? sicer smo mal :topic:, pa vendar: ampak, če ti recimo pojma nimaš o vožnji motorjev, kako lahko sploh veš, kaj v praksi pomeni okretnost, moč in navor in kako lahko to sploh apliciraš na nakup take zverine? Sicer sem tudi sam zelo hitro štartal na Yamaho FZS1000, ampak dejstvo je, da sem imel na srečo pred tem minimalne izkušnje (5000 kilometrov) z SV650 in FZS600... Dopuščam možnost, da bi se dalo tudi izpit delat s cb1300 in nabirati tiste čisto čisto prve izkušnje... vendar pa ti to raje odsvetujem. Zakaj? Motorirati se učimo predvsem z izkušnjami. Lastnimi. Seveda na začetku goltamo teorije kolegov, znancev, poslušamo njihove izkušnje - ampak na koncu boš svoj prvi zdrs zadnje gume, svoje prvo močnejše zaviranje, svojo prvo vožnjo s hitrostjo čez 100 km/h, svojo prvo močnejše pospeševanje z mesta do 100 km/h v prvi prestavi in kar je še drugih nujnih elementov motorirarnja - doživel pač z svojim prvim motorjem. in če bo to takšen bilder, kot je CB1300 - je možnost resnejše napake, ki jo lahko narediš, toliko večja, kot je večja kubatura tega motorja. Hočem rečt - če boš naredil napake v svojih prvih kilometrih (in verjemi: NAREDIL JIH BOŠ) so lahko te s cb1300 prej usodne, kot pa s čim manj zmogljivim. Je pa res, da velja - ko voli, nek izvoli. Svetujem tudi, da daš v svoj tesen budžet tudi postavko KASKO. Ker na začetkih, če si še tako previden, pri večini motoristov motor tudi kdaj pade na mestu, ali pa ga malenkostno zalegneš kje ... Pa še to - pošlihtani v glavi smo na začetku vsi (ko še ne vemo, koliko in kakšne užitke nam bo motor ponudil). Ampak kaj, ko se s kilometri začne ta pošlihtanost lahko krhati. :)
bajsi Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 (popravljeno) Evo podpišem se pod Syma in Zooluja, CB1300 ni primeren za motorista začetnika, kamoli za opravljanje izpita, na začetku napake so! Verjamem da omenjeni motor izkušen voznik lahko vozi kot začetnik (ciljam na stil vožnje, ki je po mojem potreben na začetku) potrdim ti da tudi 600 kubov lepo zvrne motorista, z FZR600 ki je imela samo 91KM! sem prav lepo pogrnil pri 130kmh v križišču pri polnem zaviranju (celih 6m sem vlekel špuro z prvim kolesom), nato drsel 33 m in nato za nekaj cm skrajšal Cliota, ki je stal zadnji v koloni... think again 90KM in 600 kubov ni tak hudo malo, pokrije potrebe 90% vseh slovenskih voznikov (sem spadam tudi jaz da ne bo pomote!). Daj ti raje na njihovi jajci delaj izpit pa pol kupi nekaj s čim boš po vsej verjetnosti vsaj enkrat zgrnil in popravil ter nato za pol cene prodal (thats just me) pa čez kako sezono ali dve gruntaj če je za tebe ali ne..... Vse je napisano v dobrem duhu in dobronamerno :OK: in ni kritika na tvoje razmišljanje - tudi če se tako bere! LP Bajsi Popravljeno Januar 11, 2005. Popravil bajsi
yamaha Objavljeno Januar 11, 2005 Opozori Objavljeno Januar 11, 2005 Sicer sem tudi sam zelo hitro štartal na Yamaho FZS1000 kak dolgo pa ti mas to fzs?? in kolk casa si mel prej slabse?? ma neki podobnega mislim skok sm tut js naredu, pa ni problemov,je pa res da po nekaj kilometrih zacnes divjat v mejah normale...ko me pa prime je pa avstrijska golica blizu :OK: :OK: zdaj bolj po pameti,ko enih parkrat lizes afalt in se berglas po bolnici...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se