Skoči na vsebino

Honda CB 1300


Priporočene objave

Objavljeno

Ja jest sem dve različne na IMOT-u poslikal, samo noben mi ni znal razložit za kakšno vrsto dirkanja uporabljajo moped? Če me spomin ne vara, tud un tip tam ni točno vedel število dirk in termine za 2005. :hmm:

06-cb%201300.JPG

07-cb%201300.JPG

Objavljeno
:blink:  :blink:  :blink:  :blink:

kaj si pravzaprav hotel povedati? Saj veš - vzpodbujamo konstruktivno debat o... Samo smeškoti v temah o motociklih niso zaželeni, prav tako ne "nabijanje" itd ... ;)

meni je tist a CB zgoraj všeč. .. prav lepa ... če bi bila črna ,bi bil luštkan mega-cafee-racer :D

Objavljeno
meni je tist a CB zgoraj všeč. .. prav lepa ... če bi bila črna ,bi bil luštkan mega-cafee-racer :D

za caffe racer si nabav kakšenga monsterja, ta CB-jka (33) je pa namenjena predvsem dirkanju, se spomnim, da je bilo velik "športnih" izbolšav na njej...

Objavljeno
Ja jest sem dve različne na IMOT-u poslikal, samo noben mi ni znal razložit za kakšno vrsto dirkanja uporabljajo moped? Če me spomin ne vara, tud un tip tam ni točno vedel število dirk in termine za 2005.  :hmm:

Izgleda da gre za endurance dirke - ima luči, ne pa tudi ogledal in zmigavcev.

Objavljeno
kaj si pravzaprav hotel povedati? Saj veš - vzpodbujamo konstruktivno debat o... Samo smeškoti v temah o motociklih niso zaželeni, prav tako ne "nabijanje" itd ... ;)

meni je tist a CB zgoraj všeč. .. prav lepa ... če bi bila črna ,bi bil luštkan mega-cafee-racer :D

Ja sorry...Cudn mi je zgledal motor na prvi sliki CB 1300 brez luci s slajkami prirejen za dirke...Se nikol slisal da bi naked motorji dirkal.. Ampak zgleda pa :yea2:

Objavljeno
Ja sorry...Cudn mi je zgledal motor na prvi sliki CB 1300 brez luci s slajkami prirejen za dirke...Se nikol slisal da bi naked motorji dirkal.. Ampak zgleda pa  :yea2:

Poglej boljše, pa boš našel tudi luč.

Objavljeno

Mene pa spominja na une motorje iz Mad maxa :fredy: :D

Objavljeno
Poglej boljše, pa boš našel tudi luč.

Ja pa je res. Ampak je samo ena. :OK:

Objavljeno
Ja jest sem dve različne na IMOT-u poslikal, samo noben mi ni znal razložit za kakšno vrsto dirkanja uporabljajo moped? Če me spomin ne vara, tud un tip tam ni točno vedel število dirk in termine za 2005.  :hmm:

tudi sam sem opazil to čudo in malo povprašal na štantu.........in sem dobil odgovor, ki ti ga je posredoval že dave, torej s tem motorjem dirkajo na vztrajnostnih dirkah

Objavljeno
.........in sem dobil odgovor, ki ti ga je posredoval že dave, torej s tem motorjem dirkajo na vztrajnostnih dirkah

gremo? :OK:

Objavljeno

Pa kaj se čudite kot picek glisti, od kod pa mislite da izvira XJR1300SP??? V pokalnem tekmovanju ima 170 kavalov, italijani vozijo naked cup (mislim da samo 2cilindra - ni 100%) Zmagovalec je voz9l Aprilio Tuono, francozeki so vozili pokalno tekmovanje z Hondo CB 500.......... V premiernem letu Z1000 se je na štartu 24ur LeMansa pojavil tip z zelenim Z1000 - sponzoriran s strani Kawasaki France, tudi franceki vozijo naked pokal, je bila dirka neposredno pred letošnjo 24 urno.

Upam da ni preveč :topic: , je vezano na temo O:-)

lp Bajsi

Objavljeno
Pa kaj se čudite kot picek glisti, od kod pa mislite da izvira XJR1300SP??? V pokalnem tekmovanju ima 170 kavalov, italijani vozijo naked cup (mislim da samo 2cilindra - ni 100%) Zmagovalec je voz9l Aprilio Tuono, francozeki so vozili pokalno tekmovanje z Hondo CB 500.......... V premiernem letu Z1000 se je na štartu 24ur LeMansa pojavil tip z zelenim Z1000 - sponzoriran s strani Kawasaki France, tudi franceki vozijo naked pokal, je bila dirka neposredno pred letošnjo 24 urno.

Upam da ni preveč :topic:  , je vezano na temo O:-)

lp Bajsi

razsvetljenje :OK:

Objavljeno

Prejšni teden bil v Trzinu in za letnik 2005 izvedel naslednje:

- opcijsko ABS :OK:

- pride tudi model z poloklepom

LP Matej

Objavljeno

konkretno:

CB #33 zgoraj je vozila na 8 hours suzuka endurance race. suha teza ~ 205 kg z ~ 190 KM. z serijskim motorciklom ima skupno samo ime, saj so kompletno predelani agregat, okvir in vzmetenje.

Objavljeno

Kolk je pa ta motor okreten glede na to da ima 1300ccm in kar precej kg.

Mi mal fedra zmankuje, pa sm zračunu da bi pršparu cca 50.000 SIT, če bi delal izpit s svojim motorjem(ki ga še nimam).

Zanima me predvsem okretnost na poligonu - če bom lohk tiste osmice in ne vem kaj še zvozil z njim.

Hvala za odgovore.

LP Matej

Objavljeno

:topic: po moj se ti ne splača izpita delat s svojim motorjem (kaj če ga na poligonu prevrneš, če boš ruknu pri hitrem ustavljanju ker boš zaradi živčnosti preveč stisnil bremzo,..... )

Objavljeno
Kolk je pa ta motor okreten glede na to da ima 1300ccm in kar precej kg.

Mi mal fedra zmankuje, pa sm zračunu da bi pršparu cca 50.000 SIT, če bi delal izpit s svojim motorjem(ki ga še nimam).

Zanima me predvsem okretnost na poligonu - če bom lohk tiste osmice in ne vem kaj še zvozil z njim.

Po mojem boljs da delas na Goldwingu. S prikolco.

Sicer pa ne razumem cist - mas kes za CB1300, ampak ne za izpit? A bo to morda tvoj prvi motor? Visoko ciljas.

Objavljeno

Al pa z Piađotovim Ape car-om. Se vsaj ne boš zvrnu. :fredy:

Objavljeno
Po mojem boljs da delas na Goldwingu. S prikolco.

Sicer pa ne razumem cist - mas kes za CB1300, ampak ne za izpit? A bo to morda tvoj prvi motor? Visoko ciljas.

Mel sem keš za neki cenejšga, pa sem si premislil in gre sedaj mal na knap.

Ja moj prvi motor, sam mislm, da sm že dost pametn, da bom delal z glavo in ne sam z gasom.

A ti si že vozu ta motor?

A je velik razlike v okretnosti med tem in recimo tvojo hornetko900 al pa hornet 600(ne govorim o moči in navoru)?

LP Matej

Objavljeno
Mel sem keš za neki cenejšga, pa sem si premislil in gre sedaj mal na knap.

Ja moj prvi motor, sam mislm, da sm že dost pametn, da bom delal z glavo in ne sam z gasom.

A ti si že vozu ta motor?

A je velik razlike v okretnosti med tem in recimo tvojo hornetko900 al pa hornet 600(ne govorim o moči in navoru)?

LP Matej

Eko iz prve roke nepomembno mnenje, ... hmm CB1300 moj tretji motor in verjemi, lažje na poligonu samo iz Roadkingom od HD :? :BUA: :P

Ma ne, motor je fantastičen, je okreten, je odziven, ... je vse kar si lahko želiš, nikakor pa ni to motor za opravljanje izpitne vožnje, se učiti na njemu ali ga imeti kot prvi motor.

Od vseh naštetih ti še vedno pripotročam Horneto 600, ker je enostavno lažja, okretnejša, ... bolj primerna za prvi bike.

Upam, da imaš podstrešje res poštimano predvsem pa mirno roko, ker vsak od naštetih motorjev te bo potencialno pokopal pri pravi napaki na cesti v realnem življenju. Stopnja zahtevnosti vožnje pa narašča s konji, navorom in težo.

Pa na veliko varnih in celih kilometrov.

Zoolo :blink:

Objavljeno
A ti si že vozu ta motor?

A je velik razlike v okretnosti med tem in recimo tvojo hornetko900 al pa hornet 600(ne govorim o moči in navoru)?

sicer smo mal :topic:, pa vendar:

ampak, če ti recimo pojma nimaš o vožnji motorjev, kako lahko sploh veš, kaj v praksi pomeni okretnost, moč in navor in kako lahko to sploh apliciraš na nakup take zverine?

Sicer sem tudi sam zelo hitro štartal na Yamaho FZS1000, ampak dejstvo je, da sem imel na srečo pred tem minimalne izkušnje (5000 kilometrov) z SV650 in FZS600... Dopuščam možnost, da bi se dalo tudi izpit delat s cb1300 in nabirati tiste čisto čisto prve izkušnje... vendar pa ti to raje odsvetujem.

Zakaj?

Motorirati se učimo predvsem z izkušnjami. Lastnimi. Seveda na začetku goltamo teorije kolegov, znancev, poslušamo njihove izkušnje - ampak na koncu boš svoj prvi zdrs zadnje gume, svoje prvo močnejše zaviranje, svojo prvo vožnjo s hitrostjo čez 100 km/h, svojo prvo močnejše pospeševanje z mesta do 100 km/h v prvi prestavi in kar je še drugih nujnih elementov motorirarnja - doživel pač z svojim prvim motorjem. in če bo to takšen bilder, kot je CB1300 - je možnost resnejše napake, ki jo lahko narediš, toliko večja, kot je večja kubatura tega motorja.

Hočem rečt - če boš naredil napake v svojih prvih kilometrih (in verjemi: NAREDIL JIH BOŠ) so lahko te s cb1300 prej usodne, kot pa s čim manj zmogljivim.

Je pa res, da velja - ko voli, nek izvoli.

Svetujem tudi, da daš v svoj tesen budžet tudi postavko KASKO. Ker na začetkih, če si še tako previden, pri večini motoristov motor tudi kdaj pade na mestu, ali pa ga malenkostno zalegneš kje ...

Pa še to - pošlihtani v glavi smo na začetku vsi (ko še ne vemo, koliko in kakšne užitke nam bo motor ponudil). Ampak kaj, ko se s kilometri začne ta pošlihtanost lahko krhati. :)

Objavljeno (popravljeno)

Evo podpišem se pod Syma in Zooluja, CB1300 ni primeren za motorista začetnika, kamoli za opravljanje izpita, na začetku napake so! Verjamem da omenjeni motor izkušen voznik lahko vozi kot začetnik (ciljam na stil vožnje, ki je po mojem potreben na začetku) potrdim ti da tudi 600 kubov lepo zvrne motorista, z FZR600 ki je imela samo 91KM! sem prav lepo pogrnil pri 130kmh v križišču pri polnem zaviranju (celih 6m sem vlekel špuro z prvim kolesom), nato drsel 33 m in nato za nekaj cm skrajšal Cliota, ki je stal zadnji v koloni... think again 90KM in 600 kubov ni tak hudo malo, pokrije potrebe 90% vseh slovenskih voznikov (sem spadam tudi jaz da ne bo pomote!). Daj ti raje na njihovi jajci delaj izpit pa pol kupi nekaj s čim boš po vsej verjetnosti vsaj enkrat zgrnil in popravil ter nato za pol cene prodal (thats just me) pa čez kako sezono ali dve gruntaj če je za tebe ali ne..... Vse je napisano v dobrem duhu in dobronamerno :OK: in ni kritika na tvoje razmišljanje - tudi če se tako bere!

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno
Sicer sem tudi sam zelo hitro štartal na Yamaho FZS1000

kak dolgo pa ti mas to fzs??

in kolk casa si mel prej slabse??

ma neki podobnega mislim skok sm tut js naredu, pa ni problemov,je pa res da po nekaj kilometrih zacnes divjat v mejah normale...ko me pa prime je pa avstrijska golica blizu :OK: :OK: zdaj bolj po pameti,ko enih parkrat lizes afalt in se berglas po bolnici...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!