B-O-S Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 jah, glede jet forca je babe tak da se zlo kvari......tak da sm u dvomih <_< mam se eno vprasanje.........a je res da runerca, nrg pa sr50(use 2005) da majo iste masine????? :? ← Vse mašine so enake.Razlika je edino če se odločiš med einšpricom ali med navadno mašino. Vsi ti skuterji, ki si jih naštel so dobri in spadajo v najvišji cenovni razred.Odločiti se moreš samo kakega skutera bi potreboval.Če misliš predelovat je najboljša mašina od piaggio/gilera, če pa hočeš da malo pokuri in da gre "klko tlko" solidno pa bi se jaz osebno odločil za einšpric.(moj favorit je vsekakor aprilia- dobre vozne lastnosti, lepa oblika, mašina pa enaka kot pri vseh skuterjih v piaggio grup). Lep pozdrav in dober nakup
andrej honda Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Nevem,nikjer nisem opazil vprašanja,kaj je boljše(zračno ali vodno hlajenje) pri skuterju 50ccm in zakaj?
djeZo Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Nevem,nikjer nisem opazil vprašanja,kaj je boljše(zračno ali vodno hlajenje) pri skuterju 50ccm in zakaj? ← odvisno za kaj. prednosti zracnega so: nizja cena, lazji skuter in posledicno boljsa vodljivost na cesti, vodnega pa predvsem v tuningu in malenkost vecji moci orginal motorja.
italjet maniac Objavljeno Avgust 20, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2005 (popravljeno) glej mas tri stopnje predelave sport, mid-race, race in ce se bos odlocil za predelavo sport lahko mirne duse nabavis air cooled ce pa hoces vec iz scoota stisnit pa je bolse H2O, jaz mam formulo na zracno hlajenje z komplet sport predelavo pa nimam problemov z hlajenjem( p.s. nimam ˝turbine˝), pa predlagam da vzames skutera brez einsprica, lazje tunat ni tol problemov z elektroniko .) Popravljeno Avgust 20, 2005. Popravil italjet maniac
Red Arrow Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 jah, glede jet forca je babe tak da se zlo kvari......tak da sm u dvomih <_< mam se eno vprasanje.........a je res da runerca, nrg pa sr50(use 2005) da majo iste masine????? :? ← :grrr piaggio mašine se razlikujejo od aprilijine, ampak samo v manjših podrobnostih...drgač je pa edina enakost pri einšpricih...enak je pa v tem primeru vbrizg. moj favorit pa je einšpric, ker ga imam sam in deluje specialno, nobeden navaden runner al pa sr50 se ne kosa z njem...govorim iz izkušenj... :grim jst osebno priporočam runner purejet, ker ima najvišje ocene na vseh področjih...bremze, lega, aerodinamičnost, moč,... :OK:
Red Arrow Objavljeno September 6, 2005 Opozori Objavljeno September 6, 2005 glej mas tri stopnje predelave sport, mid-race, race in ce se bos odlocil za predelavo sport lahko mirne duse nabavis air cooled ce pa hoces vec iz scoota stisnit pa je bolse H2O, jaz mam formulo na zracno hlajenje z komplet sport predelavo pa nimam problemov z hlajenjem( p.s. nimam ˝turbine˝), pa predlagam da vzames skutera brez einsprica, lazje tunat ni tol problemov z elektroniko .) ← glede elektronike je pa taka stvar...če maš dost denarja v žepu, se da iz einšprica velik potegnt vn...celo več kot iz skuterja brez einšprica...ampak to treba znat in povdarjam...!!!...res rabš dost finančne podlage...na žalost...ampak rezultati so ubijalski, naprimer, ko ga čipiraš, menjaš cilinder, bat, gred, prenose, auspuh, po možnosti še kakšno brušenje in večji bat...s tem dodaš športno sklopko, za vse ostalo poskrbi čip...sam morš prpravt ene par 100 tisoč sit za kj tazga, pa še ene par zravn za rezervne dele, tko da priporočam to samo za stroge ljubitelje tuninga...zase naprimer :kva2: ... :OK:
TiCkO Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 amapk vseen z tem purejetom, oz. ditechom ne boš navil skuterja na neko high end predelavo! Tk da ne govor da so za vse dober. Skuterja na einšpric nisem videl bolj navitga kot, da je mel navadn gus noter.. Za hard tuning je bolš fergazer!
Red Arrow Objavljeno September 8, 2005 Opozori Objavljeno September 8, 2005 amapk vseen z tem purejetom, oz. ditechom ne boš navil skuterja na neko high end predelavo! Tk da ne govor da so za vse dober. Skuterja na einšpric nisem videl bolj navitga kot, da je mel navadn gus noter.. Za hard tuning je bolš fergazer! ← high end na einšpricu ne morš naredit, ker proizvajalci tuning delov še niso pogruntal oz. še niso na trg postavli tako močne kite in tako dalje za njih...če hočš met pa high end na einšpricu s kakim aluminiastim kitom, rabš pa tut zravn večje vbrizgalne šobe...naprimer od kakega avtomobila...naprimer od VW pašejo...gilera runner purejet ima isti vžig kot VW passat (bencinar) naprimer... počakaj še kakšno leto, naslednjo sezono bodo einšprici tudi za high end... btw, einšprici pridobijo ogromno moči in hitrosti že z gusom... :devil:
Red Arrow Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 drgač sm razmišlju, da bi dou na mojga cilinder in bat od malossi mhr team aluminum kit 70, glavo pa od malossi sport kit 70 pure jet (gus), novo glavno gred, pa računalnik vbrizga od malossija (komplet kit)...sam potem se bojim, kaj bi mi nardilo z gusovo glavo na alu cilindru, po mojm ne bi zdržala takega napora...ker gusova glava paše na alu cilinder, se ga komot skup sestav, in vbrizg se lohk komot zrhita, ker pa alu kit za einšprica še ni, ne morm dat gor alu glavo, ker potem nimam kam dat vbrizgalne šobe, elektroniko...itd...pa še svečka je drgač postavljena....razen če bi dou agregart od hiper2pro, sam potem je vse skup spet vse en kurc...drgač je pa za tak podvig (alu + gus) kr velik dnara za vložt, tko, da nism glih šur, al bi probal, ali ne... sam tko omenjam, ko smo glih pri high end einšpricerjev... :topic: :devil:
SiMoN` Objavljeno September 9, 2005 Opozori Objavljeno September 9, 2005 Če se že odločaš za MHR Team predelavo, te raje kupis blok za 30-50k SIT in vse dele, ki so poterbni za Team predelavo in imaš problem rešen :) Nevem zakaj bi se nekaj za*ebavo z direktnim vbrizgom in nekaj kombiniral :blink: :)
TiCkO Objavljeno September 11, 2005 Opozori Objavljeno September 11, 2005 Drgač je pa glava pri MHR replici in GUS-u od malossija ista! Team ma pa deljeno glavo, tk da to nebi glih blo mogoče.. Navaden MHR kit pa tud nima deljene glave.. Probi pa povj kk se je obneslo. Pa še vedno pristajam na fergazer, pa vse lepo sam doma nastaviš...
Subzero Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Ellow! Mene pa zanima vaše mnenje o izbiri dveh mopedov. Razmišljam o Yamahi TZR in pa o Piaggio NRG... zanima me vaše mnenje katerega mi priporočate... Hvala za odg. LP
bassko Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 Osebno bi izbral Yamaho TZR ker mi je lepša, motorja sta pa oba zelo dobra ;)
bOnZy Objavljeno September 22, 2005 Opozori Objavljeno September 22, 2005 Yamaha TZR ... obe mašine se da zlo dobr natunat, sam fora je da maš pr TZRki menjalnik, pa maš saj kej za delat med vozno :)
Subzero Objavljeno September 26, 2005 Opozori Objavljeno September 26, 2005 Hi! Zdaj me pa še zanima vaša odločitev glede Tomos BT-ja registriranega kot 50ccm in pa piaggio NRG :D
MoNgL Objavljeno September 27, 2005 Opozori Objavljeno September 27, 2005 Hi! Zdaj me pa še zanima vaša odločitev glede Tomos BT-ja registriranega kot 50ccm in pa piaggio NRG :D ← Ja tomos je frčo. Ne morš primerjat s skutrjem. Drgač bi pa valda raj uzeu NRGja.
Subzero Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Evo zdaj sem se pa 100% odločo med skuterama. In zdaj še hočem vašo mnenje. Gre se o skuteru Piaggio NRG in pa Gilera Runner. Katerega mi priporočate? Povejte mi tudi zakaj je bolši? kupil bi rabljenega. Vem tudi da mata podobne oz. iste mašine? se pravi da je to še le stvar okusa katerega bm vzel? Ali ima kater skuter prednosti/slabosti? :ninja:
MoNgL Objavljeno Oktober 2, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2005 Runnerca je večja, pa težja-makina. NRG je pa manjši. Če bi jst zberu med tema dvema, bi vrjetn uzeu runnerco. Edino kar pr runnerci ni dobr je to, da privlačjo tatove!
bassko Objavljeno Oktober 3, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2005 Runnerca je večja, pa težja-makina. NRG je pa manjši. Če bi jst zberu med tema dvema, bi vrjetn uzeu runnerco. Edino kar pr runnerci ni dobr je to, da privlačjo tatove! ← Motor je pa konec koncev isti .)
Jur3 Objavljeno Oktober 5, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2005 Runnerco!!! :D :yea1: Pol pa takoj k jo bos kupu...hitr po disk klucavnce pa se nimas vec kej bt :P aja pa ne stvari puscat pod sedezem ;) B)
Inspectah Objavljeno Oktober 8, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2005 Kupi Piaggio NRG ker ima bolso vodljivost to pa je tudi vse edina prednosti runnerce pa so vecji kesl pa dolge luci ki jih nrg nima.
e90 Objavljeno Oktober 8, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2005 Kupi tomos bt pa e90 gor pa boš pometu s temi feni,pa še pršparu boš en kup dnarja.Ker skuter zame ni motor,razen ,če si črnogorc pa se ti ne ,da šaltat. :D
MoNgL Objavljeno Oktober 8, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2005 Kupi tomos bt pa e90 gor pa boš pometu s temi feni,pa še pršparu boš en kup dnarja.Ker skuter zame ni motor,razen ,če si črnogorc pa se ti ne ,da šaltat. :D ← Pa zakaj vi k mate frčije ne priznate da mate ena jajca, če jih primerjaš s skutrjm! Jst mam doma skutr in frčota in lahko povem da je velik bol met skutrja kukr pa enga frčota. Priznejte da je tomos že zlo za cajtm!
bassko Objavljeno Oktober 8, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2005 Pa zakaj vi k mate frčije ne priznate da mate ena jajca, če jih primerjaš s skutrjm! Jst mam doma skutr in frčota in lahko povem da je velik bol met skutrja kukr pa enga frčota. Priznejte da je tomos že zlo za cajtm! ← Ti se pa ne morš sprijaznt da ma vsak svoj okus ;)
e90 Objavljeno Oktober 8, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2005 (popravljeno) Priznam ,da je bt tehnično za cajtom,sam je pa vsaj motor. :naughty: Poleg tega ma pa že vsaka mama k gre po solato skutarja,tko,da si večji car z lepim bt-jem kot pa s sesalcem. :OK: Popravljeno Oktober 8, 2005. Popravil e90
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se