Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz sem najprej vozila poligon s Cagivo Canyon 500, brez ABS, potem pa še z Hondo CBF600 z ABS, par ur narazen. Ja, je razlika. Sicer je blo sredi poletja, suh asfalt, kvečjemu malo peska, ampak z ABS so te vaje bistveno lažje, čeprav mi tudi prej niso delale težav.. No, bistveno manj kot osmica ali pa počasni slalom :blush:

Sem si pa CBF na izpitni položila na nogo, in sicer pri sestopanju na drugo stran. Smo pobrali, pa obrazložili kaj vse je treba pogledat pri padenem motorju pred nadaljevanjem vožnje, ampak sem na koncu vseeno naredila :cool:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
On 25. 8. 2016 at 9:19 PM, interista said:

Teorija kolikor mi je znano ni več potrebna

Ni čisto tako, teorija ima svoj "rok trajanja". Če se prav spomnim je nekje dve leti. Po tem moraš ponovno pisat test

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno
22 minutes ago, Arzen said:

Katero knjigo priporočate za izpit iz CPPja? Glede na to, da so novi znaki....

Jaz ti lahko posodim ta staro od AMZS l. 2007. Pa za PP tudi. Ko narediš izpit, ju vrneš in obljubiš, da boš vozil previdno. :whistle:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 28 minutami, Yoghurt pravi:

Jaz ti lahko posodim ta staro od AMZS l. 2007. Pa za PP tudi. Ko narediš izpit, ju vrneš in obljubiš, da boš vozil previdno. :whistle:

Za PP ne rabim, ker sem iz te stroke. Za AMZS bi pa lepo prosil, lahko pa poveš naslov in avtorja, da te ne bom ravno matral, pa si lahko v knjižnici izposodim. Ne da bi se te bal, samo če nisi iz LJ, potem te nočem matrat. :blush:  Previden bom, to pa lahko verjameš, sem krotek ko miška.

 

Popravljeno . Popravil Arzen
Objavljeno
7 minutes ago, Arzen said:

Za PP ne rabim, ker sem iz te stroke. Za AMZS bi pa lepo prosil, lahko pa poveš naslov in avtorja, da te ne bom ravno matral, pa si lahko v knjižnici izposodim. Ne da bi se te bal, samo če nisi iz LJ, potem te nočem matrat. :blush:  Previden bom, to pa lahko verjameš, sem krotek ko miška.

 

Ti bom poslala na ZS.

 

Objavljeno
pred 7 urami, lucif3rka pravi:

Jaz sem najprej vozila poligon s Cagivo Canyon 500, brez ABS, potem pa še z Hondo CBF600 z ABS, par ur narazen. Ja, je razlika. Sicer je blo sredi poletja, suh asfalt, kvečjemu malo peska, ampak z ABS so te vaje bistveno lažje, čeprav mi tudi prej niso delale težav.. No, bistveno manj kot osmica ali pa počasni slalom :blush:

Sem si pa CBF na izpitni položila na nogo, in sicer pri sestopanju na drugo stran. Smo pobrali, pa obrazložili kaj vse je treba pogledat pri padenem motorju pred nadaljevanjem vožnje, ampak sem na koncu vseeno naredila :cool:

Pomembna je tehnika. Poišči, kaj sem napisal glede poligona in vaj na njemu. So opisane vaje in čemu so namenjene. Je pa še vedno tako, da je praksa nekaj otipljivega. 

Objavljeno
8 hours ago, Borutt said:

Pomembna je tehnika. Poišči, kaj sem napisal glede poligona in vaj na njemu. So opisane vaje in čemu so namenjene. Je pa še vedno tako, da je praksa nekaj otipljivega. 

Hvala, sem šla poiskat in prebrat. Sem večino teh stvari razumela pred izpitno in tudi sam poligon mi na koncu ni bil težaven, ga imam pa vsekakor namen zopet povadit pred začetkom naslednje sezone.

 

Zame je bil izpit čisto posebna izkušnja, nikoli prej namreč nisem sama vozila nič motoriziranega na dveh kolesih, le nekaj km sem naredila kot sopotnica v zadnjih par sezonah. Tudi poletno branje letos ni bila kakšna kriminalka, ampak Twist of the wrist in podobne :) 

Ko pač voziš poligon po recimo prvih petih urah na motorju sploh, in še osvajaš motoriko speljevanja in zaviranja, so tudi pravilni pogledi in nagibi skoraj znanstvena fantastika. Po tridesetih, ko so mi ti gibi (vsaj delno) prešli v kri, pa je kar naenkrat ostalo dovolj pozornosti in koncentracije za pravilne poglede. "Padec" na izpitni je bil pa bolj posledica živčnosti kot pa česa drugega, na desni si nisem pustila dovolj prostora za levo nogo, in če ne stojiš trdno, tudi motor težje zadržiš brez pomoči tačke, zdaj vem :blush:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 urami, Borutt pravi:

Pomembna je tehnika. Poišči, kaj sem napisal glede poligona in vaj na njemu. So opisane vaje in čemu so namenjene. Je pa še vedno tako, da je praksa nekaj otipljivega. 

sm ji js dau mau otipljivega prejšnjo nedeljo :P

 

Objavljeno
24 minutes ago, maus said:

sm ji js dau mau otipljivega prejšnjo nedeljo :P

se res treba vsem pohvalit? :P 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, lucif3rka pravi:

se res treba vsem pohvalit? :P 

kdor je dober, ni slab ... globoka :?

nj trpijo :ras:

p.s.

res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ...

to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole 

:ninja: 

Objavljeno
pred 4 minutami, lucif3rka pravi:

se res treba vsem pohvalit? :P 

Pri teh letih je to res potreba, sej verjame tko nbeden.

Slika !

Objavljeno
1 minute ago, maus said:

p.s.

res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ...

to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole 

:ninja: 

Iskreno? Jaz direkt iz avtošole, po tridesetih urah, res nisem znala odpeljat ovinka. Priznam.

Po nekaj sto km, nekaj prebranih teoretičnih osnovah, nekaj pogledanih filmčkih in nekaj debatah z družbo, ko so bili km v dvoje (hvala @SLVR :blush:) je šlo pa že lažje... In ja, dejansko mi je najina skupna pot v nedeljo zelo pomagala :004

1 minute ago, HD-Dyna said:

Pri teh letih je to res potreba, sej verjame tko nbeden.

Slika !

Nimam. :blush: 

 

Objavljeno

Kilometri naredijo svoje. Najbolje v družbi s kakim psihično zrelim dobrim motoristom, ki zna lepo tekoče pokazati idealno (cestno) linijo, vstopni hitrosti v ovinek, kdaj pospeševati...itd...itd.

Magisterij varne vožnje z motociklom se da sposoditi v knjižnici.... malo teorije za obnoviti. Sicer se s tem, da bereš knjigo, ne da naučiti voziti...pomaga pa vseeno.

Objavljeno

Maus & Zivnorc sta odlicna demonstratorja (teoreticno in prakticno).....bo treba (vsaj jaz), se kar nekaj km narediti v njuni druzbi.

lp,

Yagi

Objavljeno
5 minutes ago, Zivnorc said:

Kilometri naredijo svoje. Najbolje v družbi s kakim psihično zrelim dobrim motoristom, ki zna lepo tekoče pokazati idealno (cestno) linijo, vstopni hitrosti v ovinek, kdaj pospeševati...itd...itd.

Magisterij varne vožnje z motociklom se da sposoditi v knjižnici.... malo teorije za obnoviti. Sicer se s tem, da bereš knjigo, ne da naučiti voziti...pomaga pa vseeno.

Kaj pa če bi nardili kakšen seznam takšnih primernih oseb za to, k bi se jih lahk pol kontaktiralo prek ZS pa bi bli pripravljeni it na kakšno vožnjo z nami začetniki, v zameno za kavo al pa ježka? :P

In ja, knjiga ni vse, nč ne rečem, ampak meni recimo veliko pomeni da razumem naprimer kako deluje ABS, pa mi je potem bolj smiselno/logično kdaj in kako uporabit :) Pa hvala za predlog, bom šla pogledat ;) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 35 minutami, maus pravi:

res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ...

to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole 

O sami tehniki vožnje so mi v AŠ razložili približno 0. Pač gre, kolker gre. Šola varne vožnje po drugi strani pa je bila konkretno odkritje.

 

@lucif3rka - poleg vsega ostalega priporočam še občasno piljenje poligona. Slalom, osmice, zaviranje, zaviranje z izogibanjem. Na temeljih bajta stoji...

Objavljeno

To se lahko samo dogovoriš na 4 oči, s kom bi šla. Kakega seznama ni priporočljivo delati, ker je hitro lahko kaj narobe. Gre nekdo naprimer v maline.... in je v teh cajtih kaj hitro kdo drug kriv... v tem primeru "inštruktor".

Če se gre uradno, bi se morda dalo zmeniti s profesionalnim inštruktorjem, samo, da ti ne sledi z avtomobilom, ampak vozi pred tabo s svojim motorjem, recimo.

Ni problem se dogovoriti s "psihično zrelim dobrim motoristom", vendar...kot sem rekel..... brez kakršnekoli odgovornosti.

...kaki živi norci verjetno odpadejo...   :P      :lol1: 

...za kavo  al pa ježka bi se dalo zmenit... samo bom jest za tabo vozil... sploh če boš v oprijetem črnem ledru...   :P

 

ABS deluje tako, da ABS naprava primerja vrtilni hitrosti obeh koles. Čim se pri zaviranju eno kolo do določenega odstotka vrti z manjšo hitrostjo od drugega, elektronika poskrbi za zmanjšanje zavorne sile tistega kolesa, ki se vrti počasneje (zdrsuje).
 

 

pred 7 minutami, jskrablin pravi:

O sami tehniki vožnje so mi v AŠ razložili približno 0. Pač gre, kolker gre. Šola varne vožnje po drugi strani pa je bila konkretno odkritje.

 

@lucif3rka - poleg vsega ostalega priporočam še občasno piljenje poligona. Slalom, osmice, zaviranje, zaviranje z izogibanjem. Na temeljih bajta stoji...

...večkrat sem že povedal:
Raceland v Krškem.

Plačaš 25 ali 35€, med tednom je vse prazno ( vseeno se moraš pozanimati za termin)..... z nekom, ki zna voziti, greš tja...ti pokaže, kako se da peljati in voziš z njim... stopnuješ tempo... nagibe....

Hitrosti so zelo majhne, zaviti ovinki....nima te biti kaj strah.

Tu se naučiš vožnje , ki je podobna vožnji po cesti.... ker poligon te nauči tistih osnovnih trikov, ostati na motorju. Tu se pa voziš, oz. pelješ.

Tu izgubiš tisti začetniški strah nagniti motor, koliko ga lahko nagneš...in pridobiš na samozavesti. ...in prišel do spoznanja, da tudi ko  podrsaš s tačko, ni to nič takega, da se moraš ustrašiti in poravnati motor in iti v maline.....

Nočem napeljevati, da ko pridobiš na samozavesti, da boš zdaj divjal po cesti... ampak recimo da od sedaj veš, da v kaki kritični situaciji, če si pripeljal prehitro v ovinek , ali si se v ovinku moral izogniti nekomu, ki seka ovinek nasproti, da lahko brez strahu "podreš" motor...in spelješ ovinek, ne da bi se zgodilo tisto najslabše.

Naučiš se gledati predse po cesti... in ne gledati samo pred nos...in še in še bi lahko našteval.....

Objavljeno
6 minutes ago, Zivnorc said:

To se lahko samo dogovoriš na 4 oči, s kom bi šla. Kakega seznama ni priporočljivo delati, ker je hitro lahko kaj narobe. Gre nekdo naprimer v maline.... in je v teh cajtih kaj hitro kdo drug kriv... v tem primeru "inštruktor".

Če se gre uradno, bi se morda dalo zmeniti s profesionalnim inštruktorjem, samo, da ti ne sledi z avtomobilom, ampak vozi pred tabo s svojim motorjem, recimo.

Ni problem se dogovoriti s "psihično zrelim dobrim motoristom", vendar...kot sem rekel..... brez kakršnekoli odgovornosti.

To je res, ker sama nisem taka, da bi za svoje napake krivila nekoga drugega, pač tudi od drugih tega ne pričakujem... Ampak ja, imaš čisto prav. 

Se mogoče enkrat tudi na tvojo norost psihično pripravim, ti sporočim.. Na štiri oči, ane? :blush:

Hvala za razlago, sicer vem kako deluje ABS, je bil samo primer, ampak vseeno :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

... sem šel še enkrat brat.. :blush:  ... ja... sem opazil, da veš... bilo je le retorično vprašanje...  :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, lucif3rka said:

Kaj pa če bi nardili kakšen seznam takšnih primernih oseb za to, k bi se jih lahk pol kontaktiralo prek ZS pa bi bli pripravljeni it na kakšno vožnjo z nami začetniki, v zameno za kavo al pa ježka? :P

V zameno za jezka?  Ufff !!!  

Za jeza v smrt 24/7 !

:smoke:

Objavljeno
2 hours ago, maus said:

res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ...

to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole 

Jaz sem rabil 10 kkm da znam približno odpelat ovinek, pa še vedno mislim da to ni to, da se da boljš.

Nevem kako naj bi v avto šolah delali s tečajniki nekaj tisoč km vožnje, je treba vadit in vadit, pa je vseeno ali motor, badminton, rolerji

Objavljeno
pred 5 minutami, Arzen pravi:

Ko sem dobil potrditev, da lahko prevzamem knjigo sem bil vesel. Spoznal bom prvega člana moto foruma. :010

dokler ne nardiš izpita, pust moj kurnik per mer :mad:

jasno :ras:

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!