lucif3rka Objavljeno September 1, 2016 Deli Objavljeno September 1, 2016 Jaz sem najprej vozila poligon s Cagivo Canyon 500, brez ABS, potem pa še z Hondo CBF600 z ABS, par ur narazen. Ja, je razlika. Sicer je blo sredi poletja, suh asfalt, kvečjemu malo peska, ampak z ABS so te vaje bistveno lažje, čeprav mi tudi prej niso delale težav.. No, bistveno manj kot osmica ali pa počasni slalom Sem si pa CBF na izpitni položila na nogo, in sicer pri sestopanju na drugo stran. Smo pobrali, pa obrazložili kaj vse je treba pogledat pri padenem motorju pred nadaljevanjem vožnje, ampak sem na koncu vseeno naredila Ktr1sk, Bmflar in C eagle 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sebar Objavljeno September 1, 2016 Deli Objavljeno September 1, 2016 (popravljeno) On 25. 8. 2016 at 9:19 PM, interista said: Teorija kolikor mi je znano ni več potrebna Ni čisto tako, teorija ima svoj "rok trajanja". Če se prav spomnim je nekje dve leti. Po tem moraš ponovno pisat test Popravljeno September 1, 2016. Popravil sebar Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.... Objavljeno September 1, 2016 Deli Objavljeno September 1, 2016 Katero knjigo priporočate za izpit iz CPPja? Glede na to, da so novi znaki.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoghurt Objavljeno September 1, 2016 Deli Objavljeno September 1, 2016 22 minutes ago, Arzen said: Katero knjigo priporočate za izpit iz CPPja? Glede na to, da so novi znaki.... Jaz ti lahko posodim ta staro od AMZS l. 2007. Pa za PP tudi. Ko narediš izpit, ju vrneš in obljubiš, da boš vozil previdno. Bmflar in C eagle 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
.... Objavljeno September 1, 2016 Deli Objavljeno September 1, 2016 (popravljeno) pred 28 minutami, Yoghurt pravi: Jaz ti lahko posodim ta staro od AMZS l. 2007. Pa za PP tudi. Ko narediš izpit, ju vrneš in obljubiš, da boš vozil previdno. Za PP ne rabim, ker sem iz te stroke. Za AMZS bi pa lepo prosil, lahko pa poveš naslov in avtorja, da te ne bom ravno matral, pa si lahko v knjižnici izposodim. Ne da bi se te bal, samo če nisi iz LJ, potem te nočem matrat. Previden bom, to pa lahko verjameš, sem krotek ko miška. Popravljeno September 1, 2016. Popravil Arzen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Yoghurt Objavljeno September 1, 2016 Deli Objavljeno September 1, 2016 7 minutes ago, Arzen said: Za PP ne rabim, ker sem iz te stroke. Za AMZS bi pa lepo prosil, lahko pa poveš naslov in avtorja, da te ne bom ravno matral, pa si lahko v knjižnici izposodim. Ne da bi se te bal, samo če nisi iz LJ, potem te nočem matrat. Previden bom, to pa lahko verjameš, sem krotek ko miška. Ti bom poslala na ZS. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Borutt Objavljeno September 1, 2016 Deli Objavljeno September 1, 2016 pred 7 urami, lucif3rka pravi: Jaz sem najprej vozila poligon s Cagivo Canyon 500, brez ABS, potem pa še z Hondo CBF600 z ABS, par ur narazen. Ja, je razlika. Sicer je blo sredi poletja, suh asfalt, kvečjemu malo peska, ampak z ABS so te vaje bistveno lažje, čeprav mi tudi prej niso delale težav.. No, bistveno manj kot osmica ali pa počasni slalom Sem si pa CBF na izpitni položila na nogo, in sicer pri sestopanju na drugo stran. Smo pobrali, pa obrazložili kaj vse je treba pogledat pri padenem motorju pred nadaljevanjem vožnje, ampak sem na koncu vseeno naredila Pomembna je tehnika. Poišči, kaj sem napisal glede poligona in vaj na njemu. So opisane vaje in čemu so namenjene. Je pa še vedno tako, da je praksa nekaj otipljivega. Bmflar, interista, maus in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lucif3rka Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 8 hours ago, Borutt said: Pomembna je tehnika. Poišči, kaj sem napisal glede poligona in vaj na njemu. So opisane vaje in čemu so namenjene. Je pa še vedno tako, da je praksa nekaj otipljivega. Hvala, sem šla poiskat in prebrat. Sem večino teh stvari razumela pred izpitno in tudi sam poligon mi na koncu ni bil težaven, ga imam pa vsekakor namen zopet povadit pred začetkom naslednje sezone. Zame je bil izpit čisto posebna izkušnja, nikoli prej namreč nisem sama vozila nič motoriziranega na dveh kolesih, le nekaj km sem naredila kot sopotnica v zadnjih par sezonah. Tudi poletno branje letos ni bila kakšna kriminalka, ampak Twist of the wrist in podobne Ko pač voziš poligon po recimo prvih petih urah na motorju sploh, in še osvajaš motoriko speljevanja in zaviranja, so tudi pravilni pogledi in nagibi skoraj znanstvena fantastika. Po tridesetih, ko so mi ti gibi (vsaj delno) prešli v kri, pa je kar naenkrat ostalo dovolj pozornosti in koncentracije za pravilne poglede. "Padec" na izpitni je bil pa bolj posledica živčnosti kot pa česa drugega, na desni si nisem pustila dovolj prostora za levo nogo, in če ne stojiš trdno, tudi motor težje zadržiš brez pomoči tačke, zdaj vem Bmflar, Zivnorc in Kor13 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 pred 8 urami, Borutt pravi: Pomembna je tehnika. Poišči, kaj sem napisal glede poligona in vaj na njemu. So opisane vaje in čemu so namenjene. Je pa še vedno tako, da je praksa nekaj otipljivega. sm ji js dau mau otipljivega prejšnjo nedeljo Kor13, Zivnorc, lucif3rka in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lucif3rka Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 24 minutes ago, maus said: sm ji js dau mau otipljivega prejšnjo nedeljo se res treba vsem pohvalit? maus, Zivnorc in Bmflar 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 Pravkar, lucif3rka pravi: se res treba vsem pohvalit? kdor je dober, ni slab ... globoka nj trpijo p.s. res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ... to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole Roger G. Jagger, Joker, KARMEN1 in 5 others 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bmflar Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 pred 4 minutami, lucif3rka pravi: se res treba vsem pohvalit? Pri teh letih je to res potreba, sej verjame tko nbeden. Slika ! KARMEN1, Kor13, maus in 2 others 5 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lucif3rka Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 1 minute ago, maus said: p.s. res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ... to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole Iskreno? Jaz direkt iz avtošole, po tridesetih urah, res nisem znala odpeljat ovinka. Priznam. Po nekaj sto km, nekaj prebranih teoretičnih osnovah, nekaj pogledanih filmčkih in nekaj debatah z družbo, ko so bili km v dvoje (hvala @SLVR ) je šlo pa že lažje... In ja, dejansko mi je najina skupna pot v nedeljo zelo pomagala 1 minute ago, HD-Dyna said: Pri teh letih je to res potreba, sej verjame tko nbeden. Slika ! Nimam. maus, Bmflar, C eagle in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 Kilometri naredijo svoje. Najbolje v družbi s kakim psihično zrelim dobrim motoristom, ki zna lepo tekoče pokazati idealno (cestno) linijo, vstopni hitrosti v ovinek, kdaj pospeševati...itd...itd. Magisterij varne vožnje z motociklom se da sposoditi v knjižnici.... malo teorije za obnoviti. Sicer se s tem, da bereš knjigo, ne da naučiti voziti...pomaga pa vseeno. Roger G. Jagger, C eagle, maus in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roger G. Jagger Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 Maus & Zivnorc sta odlicna demonstratorja (teoreticno in prakticno).....bo treba (vsaj jaz), se kar nekaj km narediti v njuni druzbi. lp, Yagi maus, C eagle, lucif3rka in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lucif3rka Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 5 minutes ago, Zivnorc said: Kilometri naredijo svoje. Najbolje v družbi s kakim psihično zrelim dobrim motoristom, ki zna lepo tekoče pokazati idealno (cestno) linijo, vstopni hitrosti v ovinek, kdaj pospeševati...itd...itd. Magisterij varne vožnje z motociklom se da sposoditi v knjižnici.... malo teorije za obnoviti. Sicer se s tem, da bereš knjigo, ne da naučiti voziti...pomaga pa vseeno. Kaj pa če bi nardili kakšen seznam takšnih primernih oseb za to, k bi se jih lahk pol kontaktiralo prek ZS pa bi bli pripravljeni it na kakšno vožnjo z nami začetniki, v zameno za kavo al pa ježka? In ja, knjiga ni vse, nč ne rečem, ampak meni recimo veliko pomeni da razumem naprimer kako deluje ABS, pa mi je potem bolj smiselno/logično kdaj in kako uporabit Pa hvala za predlog, bom šla pogledat maus, C eagle in Bmflar 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 pred 35 minutami, maus pravi: res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ... to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole O sami tehniki vožnje so mi v AŠ razložili približno 0. Pač gre, kolker gre. Šola varne vožnje po drugi strani pa je bila konkretno odkritje. @lucif3rka - poleg vsega ostalega priporočam še občasno piljenje poligona. Slalom, osmice, zaviranje, zaviranje z izogibanjem. Na temeljih bajta stoji... Yoghurt, Andrejcer, lucif3rka in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 To se lahko samo dogovoriš na 4 oči, s kom bi šla. Kakega seznama ni priporočljivo delati, ker je hitro lahko kaj narobe. Gre nekdo naprimer v maline.... in je v teh cajtih kaj hitro kdo drug kriv... v tem primeru "inštruktor". Če se gre uradno, bi se morda dalo zmeniti s profesionalnim inštruktorjem, samo, da ti ne sledi z avtomobilom, ampak vozi pred tabo s svojim motorjem, recimo. Ni problem se dogovoriti s "psihično zrelim dobrim motoristom", vendar...kot sem rekel..... brez kakršnekoli odgovornosti. ...kaki živi norci verjetno odpadejo... ...za kavo al pa ježka bi se dalo zmenit... samo bom jest za tabo vozil... sploh če boš v oprijetem črnem ledru... ABS deluje tako, da ABS naprava primerja vrtilni hitrosti obeh koles. Čim se pri zaviranju eno kolo do določenega odstotka vrti z manjšo hitrostjo od drugega, elektronika poskrbi za zmanjšanje zavorne sile tistega kolesa, ki se vrti počasneje (zdrsuje). pred 7 minutami, jskrablin pravi: O sami tehniki vožnje so mi v AŠ razložili približno 0. Pač gre, kolker gre. Šola varne vožnje po drugi strani pa je bila konkretno odkritje. @lucif3rka - poleg vsega ostalega priporočam še občasno piljenje poligona. Slalom, osmice, zaviranje, zaviranje z izogibanjem. Na temeljih bajta stoji... ...večkrat sem že povedal: Raceland v Krškem. Plačaš 25 ali 35€, med tednom je vse prazno ( vseeno se moraš pozanimati za termin)..... z nekom, ki zna voziti, greš tja...ti pokaže, kako se da peljati in voziš z njim... stopnuješ tempo... nagibe.... Hitrosti so zelo majhne, zaviti ovinki....nima te biti kaj strah. Tu se naučiš vožnje , ki je podobna vožnji po cesti.... ker poligon te nauči tistih osnovnih trikov, ostati na motorju. Tu se pa voziš, oz. pelješ. Tu izgubiš tisti začetniški strah nagniti motor, koliko ga lahko nagneš...in pridobiš na samozavesti. ...in prišel do spoznanja, da tudi ko podrsaš s tačko, ni to nič takega, da se moraš ustrašiti in poravnati motor in iti v maline..... Nočem napeljevati, da ko pridobiš na samozavesti, da boš zdaj divjal po cesti... ampak recimo da od sedaj veš, da v kaki kritični situaciji, če si pripeljal prehitro v ovinek , ali si se v ovinku moral izogniti nekomu, ki seka ovinek nasproti, da lahko brez strahu "podreš" motor...in spelješ ovinek, ne da bi se zgodilo tisto najslabše. Naučiš se gledati predse po cesti... in ne gledati samo pred nos...in še in še bi lahko našteval..... Aljaz(gsr), Bmflar, Yoghurt in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lucif3rka Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 6 minutes ago, Zivnorc said: To se lahko samo dogovoriš na 4 oči, s kom bi šla. Kakega seznama ni priporočljivo delati, ker je hitro lahko kaj narobe. Gre nekdo naprimer v maline.... in je v teh cajtih kaj hitro kdo drug kriv... v tem primeru "inštruktor". Če se gre uradno, bi se morda dalo zmeniti s profesionalnim inštruktorjem, samo, da ti ne sledi z avtomobilom, ampak vozi pred tabo s svojim motorjem, recimo. Ni problem se dogovoriti s "psihično zrelim dobrim motoristom", vendar...kot sem rekel..... brez kakršnekoli odgovornosti. To je res, ker sama nisem taka, da bi za svoje napake krivila nekoga drugega, pač tudi od drugih tega ne pričakujem... Ampak ja, imaš čisto prav. Se mogoče enkrat tudi na tvojo norost psihično pripravim, ti sporočim.. Na štiri oči, ane? Hvala za razlago, sicer vem kako deluje ABS, je bil samo primer, ampak vseeno Bmflar, Zivnorc in maus 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 ... sem šel še enkrat brat.. ... ja... sem opazil, da veš... bilo je le retorično vprašanje... maus in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nearrain Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 1 hour ago, lucif3rka said: Kaj pa če bi nardili kakšen seznam takšnih primernih oseb za to, k bi se jih lahk pol kontaktiralo prek ZS pa bi bli pripravljeni it na kakšno vožnjo z nami začetniki, v zameno za kavo al pa ježka? V zameno za jezka? Ufff !!! Za jeza v smrt 24/7 ! maus, Yoghurt, C eagle in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gost Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 2 hours ago, maus said: res je žalostno, da 70 % motoristk/ov ki opravijo izpit, niso pripravljeni normalno odpeljati ovinek ... to me žalosti in ne krivim voznike, temveč avtošole Jaz sem rabil 10 kkm da znam približno odpelat ovinek, pa še vedno mislim da to ni to, da se da boljš. Nevem kako naj bi v avto šolah delali s tečajniki nekaj tisoč km vožnje, je treba vadit in vadit, pa je vseeno ali motor, badminton, rolerji Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava maus Objavljeno September 2, 2016 Popularna objava Deli Objavljeno September 2, 2016 pred 29 minutami, twom pravi: Jaz sem rabil 10 kkm da znam približno odpelat ovinek, pa še vedno mislim da to ni to, da se da boljš. Nevem kako naj bi v avto šolah delali s tečajniki nekaj tisoč km vožnje, je treba vadit in vadit, pa je vseeno ali motor, badminton, rolerji sem tudi sam o tem premišljeval ... inštruktorji bi morali biti na motorju in ne v avtih ... vožnja po mestu ni tok problematična ... inštruktorji bi se morali z tečajniki vozit na svojih motorjih ... jih peljat malo ven iz ljubljane .. pokazat linijo ... potem vozit za tečajnikom, ga snemat s kamerco in skupaj z njim analizirati vožnjo .. ja .. res je to dalja časa ampak marsikatera bolečina bi bila prihranjena ... dokler gre avtošolam samo za štancanje voznikov in jih potem pošiljati v varne vožnje, kjer naj bi se učili vožnjo ovinkov ... HALOOOO to je moje mnenje ... marsikdo se z njim ne strinja, ampak men je vseeno p.s. že mnogokrat sem komu pokazal mojo linijo skozi ovinek, način vožnje, prilagajanje vožnje začetku ovinka, gledanje v ovinek in pospeševanje iz ovinka itd itd ... po 1 uri prikaza in skupne vožnje, se je pussy štrajfn znižal za polovico in vsi so mi zatrjevali, kako je zdaj boljše in že uživajo v ovinkih (prej so se jih kar izogibali) ... seveda je potem potrebno še sam malo vaditi (itak se celo življenje učimo) že zdaj imam nekaj prošenj za skupno vožnjo, ampak me morete razumeti, da pa res nimam časa za vse ... če bom le imel čas, rade volje komu kaj pokažem. p.s.p.s nisem popoln, ampak imam vsaj voljo si vzet čas za začetnike in jim vsaj malo olajšati začetne težave, katere si niso niti predstavljali ko so gledali druge motoriste, kako se lepo peljejo skozi ovinek. ejga breeee .. šele zdj sm opazu, da je to še en od mnogih mojih resnih postou sm kr ponosn nase lucif3rka, Roger G. Jagger, Yoghurt in 8 others 11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava .... Objavljeno September 2, 2016 Popularna objava Deli Objavljeno September 2, 2016 pred 18 urami, Yoghurt pravi: Jaz ti lahko posodim ta staro od AMZS l. 2007. Pa za PP tudi. Ko narediš izpit, ju vrneš in obljubiš, da boš vozil previdno. Ko sem dobil potrditev, da lahko prevzamem knjigo sem bil vesel. Spoznal bom prvega člana moto foruma. Potem pa se je začelo, tik pred zdajci sem pomislil, hmmm lahko da je nevarna oseba. Saj dejansko nič ne vem o tej osebi. Mami me je skoz učila, ne se pogovarjat z neznanci. In ko sem pripeljal na parkirišče in jo videl na motorju. Prva stvar, kok je to majceeeenooooo, taka za buci buci. No, ko sem ji pogledal v obraz, oz. v oči, ker ostali del je bil zakrit (škoda, rad gledam ustnice), pa sem videl, uh kok je mlada. Madonca, glede na pisanje sem ji dajal nekje 40 let (sebi bi dal 15 let, kakšne včasih pišem). Potem pa trenutek, ko se mi je ustavilo srce. Roko je dala pod jakno. Vedel sem, to je to, pištolo ima, zdaj sem gotof. No, bila je knjiga, kot obljubljeno. Yoghurt, hvala za knjigo, hvala da še živim in super motor imaš. Ne morem verjet, da lahko tako majhno bitjece vozi take makine. U nulo ti paše, samo zvok sem pogrešal lucif3rka, NumLock, Yoghurt in 8 others 11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 2, 2016 Deli Objavljeno September 2, 2016 pred 5 minutami, Arzen pravi: Ko sem dobil potrditev, da lahko prevzamem knjigo sem bil vesel. Spoznal bom prvega člana moto foruma. dokler ne nardiš izpita, pust moj kurnik per mer jasno Yoghurt, C eagle, GoBobi in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se