vrho1679 Objavljeno Januar 17, 2002 Opozori Objavljeno Januar 17, 2002 Večkrat sem že videl oglas za te zadevce, me pa zanima, če je kdo ki vsaj malo pozna to zadevco in ima kake podatke. DDV in baterije ze vkljuceni v ceno Uredil - rok on 18/01/2002 09:32:36
YZFgeorge Objavljeno Januar 17, 2002 Opozori Objavljeno Januar 17, 2002 Sem že vozil. Je kolega pred časom imel. Kako se motor obnaša ti nemorem rečt, ker sem samo eno "testno" rundo naredil. Je pa kr stopla. Nisem pričakoval toliko. Sicer pa, zakaj pogleduješ za 400ccm? Za isti denar boš dobil tudi 600tko. Pa upam, da ne računaš na to, da boš kje tako ohranjen primerek našel. Accelerate 'till you see God ....then brake.
Gianni Objavljeno Januar 18, 2002 Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 Puzdraulen> Matr je lepa...to je pa za v izložbo, al pa za v spalnico..bi mi jo blo škoda vozit. Mislem da je bla to konkurenca suzuki GSXR-400RR-ja. Tega sm vozu..to je potegl uff....verjetno ni tale CBRka nč slabi. Serbus z druzga hriba!
vrho1679 Objavljeno Januar 18, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 quote: ...Sicer pa, zakaj pogleduješ za 400ccm? Za isti denar boš dobil tudi 600tko.... Me sam mal tko zanima, ker te motorji nis ravno znani pri nas, so pa ugodni za registracijo - razred do 500ccm DDV in baterije ze vkljuceni v ceno
premza Objavljeno Januar 18, 2002 Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 quote: ... so pa ugodni za registracijo - razred do 500ccm Privarčuješ nekaj cekinov pri registraciji. Porabiš veliko živcev pri servisiranju. "no... ni še zrihtan... bo... tale material sam čakam... pride čez kak teden... če pa nimajo tle... ja bo treba pa tam naročt... pol pa... ja... čez kak mesec... če sploh bo... drugač..." LP premza
vrho1679 Objavljeno Januar 18, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 quote: Porabiš veliko živcev pri servisiranju... No sej to hočem slišat, a se ful težko dobijo deli in če ti ga na servisu sploh rihtajo, ali se kvarijo. Dajte napisat kaj koristnega za spremembo. p.s. Motorja ne mislim kupt, zato mi ne odsvetovti... Le zanima me kako je s temi motorji, ki so na japonskem zelo vsakdanji pri nas pa eksotika DDV in baterije ze vkljuceni v ceno
Roman Objavljeno Januar 18, 2002 Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 400 ccm športniki starejšega letnika so bili delani samo za japonski trg in so bili s kontejnerji (cena je bila za cel kontejner, potem pa kar je bilo notri, je pač bilo) rabljeni uvoženi, ko je to pri nas zakonodaja še omogočala.Temu primerna je tudi možnost najti del, ki ni kompatibilen z delom od enakega 600-taka. Moj nasvet - ne kupiti!
Roman Objavljeno Januar 18, 2002 Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 quote: Moj nasvet - ne kupiti! Se opravičujem, ker sem spregledal, da ne gre za nakup. Na japonskem jih prodajajo, ker je to interesantno zaradi njihove zakonodaje, za Evropo pa niso bili zanimivi.Še zanimivost - ker so Japonci po konstrukciji v povprečju nekoliko "drobnejši", imajo ti motorji precej mehko vzmetenje.
Ice Objavljeno Januar 18, 2002 Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 teoreticno bi moralo biti z deli za 400tke enako,kot z deli za starejse modele/klasike ala CB 750,Z 900 itd. - v evropskih centralah velikih stiri,ali pa vsaj na japonskem bi morale biti se zadostne kolicine primernih delov.cena in dobavni rok je pa druga stvar. ----- The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.
Ghost_R1 Objavljeno Januar 18, 2002 Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 Zadevo vozil, mel bratranec, motor ful dobro vozen, V motor, prava raketa ko jo ženeš pod obrati. Bratranec jo je večkrat sesipo pri tem zgubil tudi ledvico, vendar agregat je delo ko mina. Kaj naj rečem honda je honda in ne crkuje če voznik ni totalen idijot in pozabi olje nalit ali kakšno podobno neumnost. Grobnik, 1:39.317
mimixtz Objavljeno Januar 18, 2002 Opozori Objavljeno Januar 18, 2002 Tole je vidim neki tazga ko je bla moja VFR 400 R. Mel 1 sezono in pol, okol 7000 km, nobenih problemov, za 400 ccm šla ko raketa, števc do 180, pa ga je zabil do nule (merjeno z GSX 600 R šla okol 220-230 km/h), od 11000 do 15000 obratov se mašini ''strga'', rdeče polje pri 14.500 rpm, obratomer do 16.500 rpm, se mi je vrtela tut a 16. ace
vrho1679 Objavljeno Januar 21, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Januar 21, 2002 Vidimi, da makino malo mešate z VFR 400, ki pa ima drugačno mašino. VFR 400 ima V4 kot VFR750 CBR 400 im inline 4 kot CBR 600 No pa saj vseeno, lahko kdo, še kaj o drugih 400cc modelih napiše. DDV in baterije ze vkljuceni v ceno
green Objavljeno Januar 21, 2002 Opozori Objavljeno Januar 21, 2002 Pred leti sem jo hotel kupit,sem šel na probno vožnjo in ugotovil da je to motor le zame delan,ha,ha!Po tehtnem premisleku sem rajši cbr600 vzel, ki je bila kot nova!Dejstvo je, da je teh motorjev pri nas malo,lastniki so predvsem mlajši vozniki,ki motor ne pazijo saj so jim ga po vsej verjetnosti kupili starši.Motor se vrti na 16.000 obratov!!!Če tudi je to Honda,pa to sploh ni važno,se tak motor ob nenehnem "tiščanju" v rdeče polje relativno hitro uniči!Ne zdaj moralizirat,da je motor narejen za to,saj je,vendar ima vsak material svojo življensko dobo in če pretiravaš...Veliko teh motorjev je bilo "zrušenih" in zamenjanih ničkoliko lastnikov!Nakup je sicer mikaven,vendar tvegan.Alternativa je sigurno 600 kubičen "cestaš",saj ob veliki ponudbi lažje najdeš takšnega,ki ti bo služil več kot eno sezono in še nekaj denarja boš dobil zanj,ko ga boš prodajal!
mimixtz Objavljeno Januar 22, 2002 Opozori Objavljeno Januar 22, 2002 ROK, ne da mešam, reku sem sam, da je podobna makina tole. GREEN, sam men je res delala ko ura, pa ji nisem ne vem kako prizanašal. Je pa res da jo je tip pred mano ful čuvau, sploh ni pustu gasa dat dokler se ni ogrela in podobno, to je bla pika na i da sem jo kupu. Po števcu je mela pa 32k km. ace
green Objavljeno Januar 23, 2002 Opozori Objavljeno Januar 23, 2002 Saj delajo,saj ne rečem,je pa zeeeloooo priporočljivo-sploh pri tem motorju, da veš "od koga" ga kupuješ
Ice Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 aklinc Objavljeno: 5 May 2003 @ 16:58 Neznanec Skupina: Člani Objav: 1 Član št.: 1679 Član od: 5.05.2003 Pozdravljeni forumci! PROBLEM: Potrebujem plasticni pokrov ob desnem boku motorja! Nova je "svinjsko" draga. RESITEV: iMA KDO IDEJO KJE IN KAKO NABAVITI RABLJENO, POSKODOVANO OZ. ALI SE KDO V LJUBI sLOVENIJI NAJDE, KI BI ZNAL KAJ TAKSNEGA IZDELATI? NAGRADA: kISTA PIVA, PA DVE ribici NA ZARU (krsceni)
Tomozuki Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 En je spraševal, kje dobit plastiko za CBR 400. Moj foter je v nemčiji nabavlal staro plastiko. Vbistvu ni nič narobe z njo, samo rabljena je.
IKE Objavljeno Maj 5, 2003 Opozori Objavljeno Maj 5, 2003 Če se o motorčku samo zanimaš, pol boš slišal marsikaj. Če hočeš motorčka kupit, pol pa pošteno premisli ... to je prava redkost in če ti bo kaj odpovedalo, boš krepko ojačal na preklinjanju, pa tud z vožnjo brez visokih obratov in velike porabe ne bo šlo.
Tomozuki Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 Če se o motorčku samo zanimaš, pol boš slišal marsikaj. Če hočeš motorčka kupit, pol pa pošteno premisli ... to je prava redkost in če ti bo kaj odpovedalo, boš krepko ojačal na preklinjanju, pa tud z vožnjo brez visokih obratov in velike porabe ne bo šlo. Ne, ne, tale sprašuje, kje dobit plastiko. "igralec" se zanima za 400 ccm :) Njemu povej.
aklinc Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 Večkrat sem že videl oglas za te zadevce, me pa zanima, če je kdo ki vsaj malo pozna to zadevco in ima kake podatke. DDV in baterije ze vkljuceni v ceno Uredil - rok on 18/01/2002 09:32:36 Mam takega v svoji zbirki in je odlicen motor za tiste z zmernim zacetnim pogumom. Ko se je pa navadis je konkurenca celo 600ccm motociklom. V zacetnem pospesevanju seveda. Malo (srednje dosti), je pa zmanjka pri koncni hitrosti z ostalimi saj ima samo pet brzin. Meni sluzi odlicno! Zelo spodoben motor!
Hanzi Objavljeno Maj 6, 2003 Opozori Objavljeno Maj 6, 2003 tole pa očitno res še vedno ne dela. Zadnje objave se ne vidijo. zadnja je 14 od greena :unsure: Ko odgovarjaš pa jih vidiš
ap6088 Objavljeno Maj 8, 2003 Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 pozdravljeni! zanima me če mi lahko kdo,ki je lastnik HONDA CBR 400 RR pove, če je ta motor res samo za ljudi manjše rasti ali pa je tudi za večje ljudi (tam do 190 cm). hvala vse za pomoč
Grilzz Objavljeno Maj 9, 2003 Opozori Objavljeno Maj 9, 2003 Jaz imam Hondo NSR 125, ki je najbrz se malo manjsa, visok sem pa tudi 190cm. Edino kar bi bilo treba prilagoditi je spustiti menjalnik za par zobcev, toda ko se navadiš ni problema. Najbolje bi ti bilo da se na motor vsedes in malo zapelješ, samo računaj na to da ti bo pri višjih hitrostih bolj pihalo kot komu s 170 cm. PS Ali se sumniki ko berete to objavo vidijo ali so narisani kaksni znakci.
rebel Objavljeno September 28, 2003 Opozori Objavljeno September 28, 2003 (popravljeno) zdej se ena prodaja na avtonetu!! tako da obvestim zbiratelje :D cbr 400 rr Popravljeno September 28, 2003. Popravil rebel
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se