k0ci Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 delujejo na podobnem principu......stacionarni radar, laser in vse to pošlje dva signala v zelo kratkem časovnem intervalu nato razliko v času med signaloma pretvori v prevoženo pot (večja je razlika, hitreje se pelješ)......pot/čas pa je hitrost :D
Jure007 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Nisem zasledil na kakšen način dobi radar izmerjeno hitrost. Mislil sem, ko avto ali motor hitro pospešuje ali naglo zavira (merjenje s pištolo). Ali je tedaj možno izmeriti hitrost? Razumen pa ko te stacionarni radar slika te slika v trenutku določene hitrosti. Laserski merilniki hitrosti merijo hitrost na principu merjenja časa trajanja nevidnih laserskih impulzov, ki se odbijejo od premikajočega se vozila. Na podlagi izmerjene razdalje in časa notranji računalnik v napravi izračuna hitrost vozila. Po pritisku tipke za proženje meritve, mikroračunalnik v periodičnem zaporedju krmili diodni laser. V času merjenja 0,5 sekund odda serijo 50 kratkih IR svetlobnih impulzov (valovne dolžine 904 nm), ki jih izseva oddajna optika. Po refleksiji na cilj prispejo delci teh svetlobnih impulzov preko sprejemne optike na fotodiodo, ki tvori ustrezne električne sprejemne signale. Za vsak posamezni impulz se izmeri pretečeni čas poti od objekta in nazaj. Iz sprememb razdalje v času merjenja dobimo hitrost merjenega vozila. Izračun vseh posameznih meritev se izvede po regresijski metodi. Določi se zaporedje razdalj na podlagi preizkusnih kriterijev. Če kateri od kriterijev preizkusa ni izpolnjen, bo prikazovalnik namesto vrednosti hitrosti kazal napako. Neodvisno od tega sledi prikaz izmerjene razdalje za vsak zajet cilj.
simonsi Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Nisem zasledil na kakšen način dobi radar izmerjeno hitrost. Mislil sem, ko avto ali motor hitro pospešuje ali naglo zavira (merjenje s pištolo). Ali je tedaj možno izmeriti hitrost? Razumen pa ko te stacionarni radar slika te slika v trenutku določene hitrosti. Meni so še vedno merili povprečno hitrost na neki razdalji 200-300m. To za une radarje/laserje, ki jih v rokah držijo. Laserski merilniki hitrosti merijo hitrost na principu merjenja časa trajanja nevidnih laserskih impulzov, ki se odbijejo od premikajočega se vozila. Na podlagi izmerjene razdalje in časa notranji računalnik v napravi izračuna hitrost vozila. Po pritisku tipke za proženje meritve, mikroračunalnik v periodičnem zaporedju krmili diodni laser. V času merjenja 0,5 sekund odda serijo 50 kratkih IR svetlobnih impulzov (valovne dolžine 904 nm), ki jih izseva oddajna optika. Po refleksiji na cilj prispejo delci teh svetlobnih impulzov preko sprejemne optike na fotodiodo, ki tvori ustrezne električne sprejemne signale. Za vsak posamezni impulz se izmeri pretečeni čas poti od objekta in nazaj. Iz sprememb razdalje v času merjenja dobimo hitrost merjenega vozila. Izračun vseh posameznih meritev se izvede po regresijski metodi. Določi se zaporedje razdalj na podlagi preizkusnih kriterijev. Če kateri od kriterijev preizkusa ni izpolnjen, bo prikazovalnik namesto vrednosti hitrosti kazal napako. Neodvisno od tega sledi prikaz izmerjene razdalje za vsak zajet cilj. Zanimivo, ampak on ni spraševal tega.
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Laserski merilniki hitrosti merijo hitrost na principu merjenja časa trajanja nevidnih laserskih impulzov, ki se odbijejo od premikajočega se vozila. Na podlagi izmerjene razdalje in časa notranji računalnik v napravi izračuna hitrost vozila. Po pritisku tipke za proženje meritve, mikroračunalnik v periodičnem zaporedju krmili diodni laser. V času merjenja 0,5 sekund odda serijo 50 kratkih IR svetlobnih impulzov (valovne dolžine 904 nm), ki jih izseva oddajna optika. Po refleksiji na cilj prispejo delci teh svetlobnih impulzov preko sprejemne optike na fotodiodo, ki tvori ustrezne električne sprejemne signale. Za vsak posamezni impulz se izmeri pretečeni čas poti od objekta in nazaj. Iz sprememb razdalje v času merjenja dobimo hitrost merjenega vozila. Izračun vseh posameznih meritev se izvede po regresijski metodi. Določi se zaporedje razdalj na podlagi preizkusnih kriterijev. Če kateri od kriterijev preizkusa ni izpolnjen, bo prikazovalnik namesto vrednosti hitrosti kazal napako. Neodvisno od tega sledi prikaz izmerjene razdalje za vsak zajet cilj. no gospod policaj, lepo si razložil tole delovanje laserskih merilnikov, ki pa je tistim, ki imamo na faksu predmet optiko dokaj jasno...ni nam pa jasno zakaj stojite na takšnih mestih, kot so predhodno napisali nekateri forumaši in tako kot tudi sam videvam že lep čas...bi blo super če še na to vprašanje odgovriš tako na dolgo in široko, kot si nam povedal o merilnikih...zakaj ste na mestih, oz. izvajate nadzor prometa, tam kjer ga ni potrebno???? ne se sprenevedat da to ni res, in nevemkaj še, ker vsi dobro vemo kaka je realnost...če pa ni kakega pametnega odgovora na zalogi, pa pač lepo priznajte po resnici, da gre za polnjenje državne blagajne, pa bo vseeno boljše kot lagati in se sprenevedati (pa sej vem da vi policaji niste krivi, ampak nekomu je treba rečt in gnjavit)...
Temty Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 no gospod policaj, lepo si razložil tole delovanje laserskih merilnikov, ki pa je tistim, ki imamo na faksu predmet optiko dokaj jasno...ni nam pa jasno zakaj stojite na takšnih mestih, kot so predhodno napisali nekateri forumaši in tako kot tudi sam videvam že lep čas...bi blo super če še na to vprašanje odgovriš tako na dolgo in široko, kot si nam povedal o merilnikih...zakaj ste na mestih, oz. izvajate nadzor prometa, tam kjer ga ni potrebno???? ne se sprenevedat da to ni res, in nevemkaj še, ker vsi dobro vemo kaka je realnost...če pa ni kakega pametnega odgovora na zalogi, pa pač lepo priznajte po resnici, da gre za polnjenje državne blagajne, pa bo vseeno boljše kot lagati in se sprenevedati (pa sej vem da vi policaji niste krivi, ampak nekomu je treba rečt in gnjavit)... ...hm tega pa ni v skripti... :whistle:
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 ...hm tega pa ni v skripti... :whistle: niti ne med starimi diplomami :D
miran10 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Če sem vse to prav razumel hitro pospeševanje oziroma sunkovito zaviranje ni odvisno na izmerjeno hitrost z ročnim laserjem. Ko te merilec "laser" dobi na "nišan" in s tem pritisne na tipko proženja ti v trenutku proženje izračuna hitrost ne glede če vozilo zavira in zmanjšuje hitrost. OK razumen. Kaj pa potem motilci radarjev tako imenovani detektorji radarja (laser foto provida Cobra ion še in še)? Te Cobre potem marajo oddajati tudi neke vrste laserske impulze kateri zmedejo radar in tako radar kaže napako. Pod pogojem, da je ta Cobra vedno vključena.
k0ci Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 v tem primeru napiše na radarju error, in že si na izrednem tehničnem pregledu :yes:
Jure007 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Meni so še vedno merili povprečno hitrost na neki razdalji 200-300m. To za une radarje/laserje, ki jih v rokah držijo. Zanimivo, ampak on ni spraševal tega. Povprečno hitrost ti meri provida, laserski merilnik pa ti da dejansko hitrost v trenutku, ko ti kaps pritisne na sprožilec radarja in te "ustreli" no gospod policaj, lepo si razložil tole delovanje laserskih merilnikov, ki pa je tistim, ki imamo na faksu predmet optiko dokaj jasno...ni nam pa jasno zakaj stojite na takšnih mestih, kot so predhodno napisali nekateri forumaši in tako kot tudi sam videvam že lep čas...bi blo super če še na to vprašanje odgovriš tako na dolgo in široko, kot si nam povedal o merilnikih...zakaj ste na mestih, oz. izvajate nadzor prometa, tam kjer ga ni potrebno???? ne se sprenevedat da to ni res, in nevemkaj še, ker vsi dobro vemo kaka je realnost...če pa ni kakega pametnega odgovora na zalogi, pa pač lepo priznajte po resnici, da gre za polnjenje državne blagajne, pa bo vseeno boljše kot lagati in se sprenevedati (pa sej vem da vi policaji niste krivi, ampak nekomu je treba rečt in gnjavit)... Lepo, da bomo imeli učene glave iz optike gospod diplomirani nevemkaj :P Kam se kdo postavi je odvisno od policajčka samega oz. mu mesto, kjer naj se izvaja radarska kontrola lahko določi nekdo iz vodsvta PP. Ponavadi ni to točno določena točka ampak neka relacija, kjer pogosto prihaja do prekoračitve hitrosti. Zato se na takih mestih poskuša pač hitrost ublažiti. Ker mislim, da je folk že ratal tako pameten, da v strogih centrih naselij ne divja več tako. Čeprav se na žalost vsaketoliko najdejo izjeme. Se strinjam, da so včasih radarske kontrole čisto mimo, kar se tiče neprimernih mest. Tudi sam sem že doživel podobno izkušnjo, ko so me ustavli tam, kjer si niti v sanjah nisem mogel pričakovati kontrole, saj ni bilo na cesti žive duše, okoli mene pa carinska in industrijska cona. Ampak povsod le ni tako. Drgač pa: ne vem zakaj te moti, kam se postavlja policija, pelji v mejah normale, pa te bodo pstili pri miru. Oziroma opazuj promet okoli sebe, saj te dobri nasprotivozeči sigurno obvestijo z neutrudnim žmiganjem, da te za vogalom čakajo dobri ljudje v modrem ;)
Jure007 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 v tem primeru napiše na radarju error, in že si na izrednem tehničnem pregledu :yes: Točno tko. Kaps lahko večkrat pritisne na sprožilec in če mu vedno napiše error, potem lahko sklepa, da ima vozilo vgrajen kakšen motilec radarja in ti lahko odredi izredni tehnični pregled. Radar detektor NI kazniv, je pa kaznivo, če imaš vgrajen motilec radarja, tko da se bolj splača imeti kakšen radar detektor, čeprav ne vem kako to deluje: baje da piska za vsako figo.
k0ci Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 ja tisto piska na dalinjske rampe, semaforje, bencinske pumpe pa nevem kaj vse še, sploh pa ti nič ne koristi radar detektor zaznava te nevidne žarke, in ko bo tebi ta stvar zapiskala v avtu, bo imel policaj tvojo hitrost že izmerjeno, pomaga edino če meri koga pred tabo, samo v tem primeru bo tudi ustavil tistega pred tabo, tako da ne vidim smisla v uporabi radar detektorjev
miran10 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 V redu. Radar detektor te res opozori s piskom ampak kaj ti pomeni pisk in zmanjševanje hitrosti, ko pa te vedno v trenutku pritiska na sprožilec laserja zaznajo oziroma izmerijo hitrost. "Ta pa je ponavadi vedno prevelika". Motilec radarja pa lahko še vedno izklopiš iz sistema, ko prideš da policista kateri te je meril. Na izrednem tehničnem pregledu pa tako in tako ne bo priključen.
k0ci Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 :lol1: dost je da je motilec na/v avtu in da ga tam najdejo, pa je lahko priključen ali ne saj tudi plave rotacijske luči ne smeš imeti na avtu, pa čeprav nimaš nikoli prižgane
Frips Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Kam se kdo postavi je odvisno od policajčka samega oz. mu mesto, kjer naj se izvaja radarska kontrola lahko določi nekdo iz vodsvta PP. Ni sporna kontrola....sporen je način izvajanje te kontrole saj je usmerjen h KASIRANJU namesto PREVENTIVI.
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Povprečno hitrost ti meri provida, laserski merilnik pa ti da dejansko hitrost v trenutku, ko ti kaps pritisne na sprožilec radarja in te "ustreli" Lepo, da bomo imeli učene glave iz optike gospod diplomirani nevemkaj :P Kam se kdo postavi je odvisno od policajčka samega oz. mu mesto, kjer naj se izvaja radarska kontrola lahko določi nekdo iz vodsvta PP. Ponavadi ni to točno določena točka ampak neka relacija, kjer pogosto prihaja do prekoračitve hitrosti. Zato se na takih mestih poskuša pač hitrost ublažiti. Ker mislim, da je folk že ratal tako pameten, da v strogih centrih naselij ne divja več tako. Čeprav se na žalost vsaketoliko najdejo izjeme. Se strinjam, da so včasih radarske kontrole čisto mimo, kar se tiče neprimernih mest. Tudi sam sem že doživel podobno izkušnjo, ko so me ustavli tam, kjer si niti v sanjah nisem mogel pričakovati kontrole, saj ni bilo na cesti žive duše, okoli mene pa carinska in industrijska cona. Ampak povsod le ni tako. Drgač pa: ne vem zakaj te moti, kam se postavlja policija, pelji v mejah normale, pa te bodo pstili pri miru. Oziroma opazuj promet okoli sebe, saj te dobri nasprotivozeči sigurno obvestijo z neutrudnim žmiganjem, da te za vogalom čakajo dobri ljudje v modrem ;) hehe čudno si to rekel...kaj so to normale a nebi mogli po omejitvah al kako??? po omejitvah pa vemo kako je, v strnjenih naseljih in v bližini šol in vrtcev se jih tak al tak držim, pa če bi blo tam 100 policajev ali pa nobenega, predvsem zaradi lastne varnosti in varnosti drugih...problem pa je ko je cesta ravna, odprta, pregledna, omejitev pa še vedno 50...takrat pa se malo spozabimo, in takoj peljemo 70 kmh, kljub vsemu pa lahko na takšni cesti, varno in pravočasno odreagiramo...a glej ga zlomka...neprijatelji moje denarnice se ravno tam postavijo, in ti veselo zaračunajo prekoračitev 20 kmh, ki po teh novih kaznih vemo kaj pomeni za naš žep... takrat pa gre ohohho evrov in veselo naberemo skor že vse kazenske pike, v tistih gostih naseljih, kjer bi pa res blo potrebno kontrolirat promet, pa se veseljaki vozijo 100 kmh ali več...da ne bom govoril na pamet: na gosposvetski cesti v mariboru, kjer sta tretja gimnazija, in srednja elektro šola, osnovna šola prežihov voranc in še par trgovin, ter kar nekaj prehodov za pešce, mularije ko dreka, so se nekateri pred leti (dokler končno niso dali ležečih policajev) vozili z avtomobili, več kot 100 kmh, slišal si samo cviljenje gum in tuljenje mašin ob sunkovitem pospeševanju...srednješolski pozerji pa so se z veseljem vozli s svojimi 125 makinami po tazadnji gor in dol...a poglej zanimivost, v 10 letih tam nisn vido niti enega policaja, da bi kdaj vsaj kontroliral promet, kaj šele meril hitrost, kljub temu da je blo kar nekaj nesreč...kako mi lahko objasniš tole????...
Brdaus Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 ...kako mi lahko objasniš tole????... Na vprašanje si si že odgovoril .) Sam veš, kako in kaj, ane ;) BTW: a ti lahko na izredenm tehničnem zatežijo, če je radar motilec klasificiran kot parking senzor? (tko piše na priloženih listih) :whistle:
Jure007 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 ...problem pa je ko je cesta ravna, odprta, pregledna, omejitev pa še vedno 50...takrat pa se malo spozabimo, in takoj peljemo 70 kmh, kljub vsemu pa lahko na takšni cesti, varno in pravočasno odreagiramo...a glej ga zlomka...neprijatelji moje denarnice se ravno tam postavijo, in ti veselo zaračunajo prekoračitev 20 kmh, ki po teh novih kaznih vemo kaj pomeni za naš žep... v tistih gostih naseljih, kjer bi pa res blo potrebno kontrolirat promet, pa se veseljaki vozijo 100 kmh ali več...da ne bom govoril na pamet: na gosposvetski cesti v mariboru, kjer sta tretja gimnazija, in srednja elektro šola, osnovna šola prežihov voranc in še par trgovin, ter kar nekaj prehodov za pešce, mularije ko dreka, so se nekateri pred leti (dokler končno niso dali ležečih policajev) vozili z avtomobili, več kot 100 kmh, slišal si samo cviljenje gum in tuljenje mašin ob sunkovitem pospeševanju...srednješolski pozerji pa so se z veseljem vozli s svojimi 125 makinami po tazadnji gor in dol...a poglej zanimivost, v 10 letih tam nisn vido niti enega policaja, da bi kdaj vsaj kontroliral promet, kaj šele meril hitrost, kljub temu da je blo kar nekaj nesreč...kako mi lahko objasniš tole????... 1. odstavek: se strinjam ja ampak kaj nej? Kukr pravm: od postaje do postaje in od policaja do policaja je odvisn, kje bo stal 2. odstavek: kako naj to objasnim? Ne vem, pač, mariborčani nimaš kaj :blush:
Andro82 Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Sm najdu en zanimiv članek in mislim da bo tole kar vsem v interes :naughty: Se splača... http://www.zurnal24.si/avto-radar-turisti-...cija/avto/45839
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 1. odstavek: se strinjam ja ampak kaj nej? Kukr pravm: od postaje do postaje in od policaja do policaja je odvisn, kje bo stal 2. odstavek: kako naj to objasnim? Ne vem, pač, mariborčani nimaš kaj :blush: ja sej vem ja, ampak vseeno je to tako moteče, da si ne morem kaj da nebi vedno znova jokcal in jamral...pač dva načina mi preostaneta...lepa beseda, lepo mesto najde in se skušaš dogovorit, ali pa gromska strela jo čimprej popihat da te ne vidijo...bojim se edino da bo z temi novimi kaznimi slednjega le še več, vemo seveda zakaj...pa dobro, brezveze da ti s tem morim, tiste naše politike bi blo treba nekam dat pa bi bil mir en cajt...upam samo, da vas je dosti takih policistov, ki ste tudi ljudje in se znate vživet v kožo drugega, ne pa samo tisti, ki vam je ta zakon, ki ga je napisalo par puhloglavcev, sveto pismo, koran, mahabharada, ali bilokaj druga nadnaravnega, ki se ga je treba držat kot pijanec plota...
snakeyes Objavljeno Maj 10, 2008 Opozori Objavljeno Maj 10, 2008 če piska sam na radarje pa na polcaje takoj kupm sam ne mi jajck prodajat O:-)
sayo Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 (popravljeno) LASER DETEKTOR COBRA 9440, stane na nemškem e-bayu okoli 60 € :whistle: Popravljeno Maj 11, 2008. Popravil sayo
Jure Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Se čmo zmenit, pa nas par nabavi skupaj? 60 eur ni tako grozen denar :)
sayo Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Se čmo zmenit, pa nas par nabavi skupaj? 60 eur ni tako grozen denar :) Jaz sem ZAAAA :worship:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se