Jump to content
  • Sign Up

Maxiscooterji splošno

Vse o maksi-skuterjih,...

95 topics in this forum

  1. Pomoč pri nakupu maxiscooterja 1 2 3 4 38

    • 943 replies
    • 274404 views
    • 1 reply
    • 24634 views
  2. Vse na temo Piaggio MP3 1 2 3 4 29

    • 708 replies
    • 254612 views
  3. Xmax vs Majesty vs MP3 vs Nexus

    • 3 replies
    • 72 views
    • 2 replies
    • 96 views
  4. Honda SH300 1 2 3 4

    • 93 replies
    • 48828 views
  5. Vizir

    • 0 replies
    • 118 views
  6. Burgman 650 ali t-max

    • 9 replies
    • 383 views
  7. Quadro 350s

    • 2 replies
    • 390 views
  8. BMW C650 GT

    • 19 replies
    • 7987 views
  9. Gilera GP 800 1 2 3 4

    • 98 replies
    • 98131 views
  10. NAKUP RABLJENEGA MP3 V ITALIJI

    • 3 replies
    • 448 views
  11. Yamaha XMax 250 1 2 3

    • 69 replies
    • 48458 views
  12. Aprilia SRV 850

    • 5 replies
    • 9899 views
  13. Lučka za pritisk olja 1 2

    • 25 replies
    • 3145 views
  14. Pokrivalo za maxija

    • 3 replies
    • 1372 views
  15. BMW C650 Sport

    • 6 replies
    • 2988 views
    • 0 replies
    • 2635 views
  16. Yamaha X-Max 400 1 2

    • 26 replies
    • 31869 views
  17. X-raider kontakt

    • 3 replies
    • 5161 views
  18. Problem z cdi

    • 0 replies
    • 1176 views
  19. Avstrija, radarji, kazni ... 1 2

    • 33 replies
    • 32317 views
  20. test gum za maxiskuter

    • 6 replies
    • 7144 views
  21. Nakup rabljenega skuterja - 125ccm

    • 16 replies
    • 12371 views
  22. Cemoto 5kW

    • 0 replies
    • 4786 views


  • Zadnje objave

    • DAMI34
      še en problem je in to makedam, šoder ali kaj podobnega, ker se vs prah, umazanija in mali kamenčki prilepijo na verigo/sprej in nato se vse samo še brusi, namesto da bi mazalo. Tule pride oiler hudo v poštev. cca 80km prašnega makedama sem prevozil na furi, porabil 2 flaškici olja, kar mi v običajnih razmerah zadostuje za 5-10 jurjev, ampak verigo je spralo, ker v nasprotnem bi bila grozna, če ne bi kje po poti pral.
    • dlicen
      Tudi Tuna V4 (kot baje že predhodnica) ima nadpovprečno potrebo po odzračevanju zadnje zavore. Po enem letu je zavora prijela le še na stojalu, med vožnjo praktično nič več. Najbolj temeljit način odzračevanja je, če snameš čeljust in jo obesiš nekam nad sedež, tako da cev stoji navpično in zrak zleze gor do nipla. Nekaj mehurčkov kasneje in zavora je odzračena do naslednje sezone. //Navedeno velja za motorje brez abs.
    • Xebec
      ojlerji so de best, ne. sprej sm šenku zraven yamahe, u 3 letih sm ga nucu lih ene 3x na začetku. sama pacarija, brezveze. zdj pa vozim odprto na 2 obrata da spere dol kar so sprejali u štacun, pa da se ketna fajn napoji. sm pa opazu, da bo treba ponovna kalibracija. yama je bolj rukala pa je zgleda bolj teklo, tule bo pa treba tut na splošno malo bolj odpirat
    • Roger G. Jagger
      Ma, in ce je na dopustu....ti moras pa pod muß zamenjat pnevmatiko? sej, znanje ali neznanje ni bil problem....od utezi je ostalo nekaj lepila na platiscu. Ze reseno....
    • Darko3g
      Kaj se spravljate na Boruta? Poglejte samo, kako dobro dela. Pred 50 leti, ko ga še ni bilo (na forumu), je bilo na Slovenskih cestah 497 mrtvih, sedaj pa le še petina. Za čestitat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!