Jump to content

Pomoč pri nakupu maxiscooterja


Recommended Posts

Če je bil redno vzdrževan ni problemov.Je pa l.01 že nov model.Odzadaj je velik lepši.

Pozoren?Kot pri vsakem mopedu.Pač peljat se moreš,če je "bogi"se hitro opazi :unsure:

Prodajam :naughty:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 955
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • x raider

    96

  • maxiscooter

    42

  • Jest32

    26

  • K a m e n

    25

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tudi jaz sem že marsikaj vozil in veliko imel celo staro mamo in starga ateta, vozil relye, gorske dirke,trayal itd.in to takrat ko si bil ti še mlad ! Če te še kaj zanima samo vprašaj ! Pa LP !

Tudi jaz dam glas za japonca, čeprav vozim Gilero in SW-ja. Sam sem prevozil res vse maxije. Vsakega vsaj po leto dni. Najboljši skuter za vozit je vsekakor GP 800, najboljši skuter za 'se vozit' pa B

Samo to te bom vprašal, kdaj boš nehal in priznal da nimaš prav. Glede starosti si se malo uštel-:notworthy:

Posted Images

UPS danes prinesel tole:

post-15774-1246283168_thumb.jpg

Malossi vetrobransko steklo,...

post-15774-1246283217_thumb.jpg

2x zavorne ploščice Malossi MHR, oljni filter, filter zraka in pa vzmeti sklopke

post-15774-1246283265_thumb.jpg

Zaenkrat je gor le vetrobransko steklo, ostalo pa ko pride čas za to. Filtri in vzmeti kmalu, saj se bliža čas servisa (letos sem priden in sem naredil že ≈5000km), ploščice pa malo kasneje, saj se sedanje še OK. Glede ploščic je tako, da sem jih kupil bolj za test saj sva zadnjič s @debitelom nekaj debatirala pred najboljšim sosedom in se strinjala, da zavorni učinek tovarniškega kompleta ni ravno briljanten. Bomo videli če bodo te ploščice naredile kako spremembo. Malossi ima sicer v programu še sintrane zavorne ploščice a se njih uporaba na tovarniških diskih odsvetuje. Malossijevi diski so 105€ po kosu.

Link to post
Share on other sites

Meni je pri skuterju najbolj všeč, da lahko stegnem noge in sedim kot v fotelju in pa velik placa pod zicom, ravno teh dveh stvari pa tvoj skuter nima. Je pa res, da so večja kolesa kar velika prednost. Meni tudi arhaična oblika beverlija ne potegne. Zelo lep mi je ta novi burgman 400, 650 kubičen pa mi je malce preglomazen. Jaz imam 400 kubičnega burgmana predzadnji model in sem z njim zelo zadovoljen. Po avtocesti stisne 150, kar je za prehitevat kamione glih prav. V 55 literski kufer in 60 litrov placa pod zicom pa spravim čist vse, kar potrebujem.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Meni tale tvoja povezava ne dela...

Ups, ne vem, ne znam popravit. :blink:

Gre pa za Sachs Quattrocento 400, link je bil do avto-neta. Prvič vidim, prvič slišim, vizualno mi zgleda čisto OK. Mi pa ni jasno, kako to, da ima 400 ccm samo 20 KM... :hmm:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mene pa zanima kako se Beverly 500 obnese pri malo daljših potovanjih. Naprimer kakšen izlet do Azurne obale s sopotnico ali kaj podobnega. Beverly mi je sicer všeč, ampak oblika mi ne deluje preveč potovalno in udobno. Predvsem me skrbi prtljažni prostor, ki na prvi pogled pri Beverly ni ravno velik.

Je za take primere boljši kak Kymco ali mogoče X9?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Živjo,kupil sem burgmana 400 in bi rad menjal olje zanima me če

lahko dam notri olje za avtomobil ker itak nima sklopke in menjalnika skupaj

hvala za odgovor.

Link to post
Share on other sites

Živjo,kupil sem burgmana 400 in bi rad menjal olje zanima me če

lahko dam notri olje za avtomobil ker itak nima sklopke in menjalnika skupaj

hvala za odgovor.

Olni filter ima tako potopni(notranji) in ga lahko enkrat spihaš ali opereš v pralni tekočini, olje pa je najbolje da daš tisto ki je za motorje.

Iz lastnih izkušenj pa ti povem da temu motorju najbolj leži olje 15w-50 ali 10W-50 pa čeprav proizvajalec predpisuje 10W-40 katerega tudi pri višjih obratih vožne pokuri dosti več od navedenih, moraš pa še to vedeti če ga boš veliko vozil pod velikimi obrati da ga redno kontroliraj(nivo olja), ker ga vsak agragat nekaj pokuri med intervali in sem že videl ko je zalavfal na suho in zaribal(veliki stroški bat,cilinder,ojnica,ležaji,...), posebej nerodno je pri starih modelih 400 ker nima signalne lučke na armaturi za olje. Lp.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Že dolgo imam namreč BURGMANA in ker z njim tudi veliko prevozim,me zanima koliko KM lahko pričakujem,da bo motor ob rednih servisih vzdržal.Vozim se večinoma v paru in na daljše

razdalje.Sedaj ima motor 45000 km.

Link to post
Share on other sites

Pozdravljen!

Več o tehničnih stvareh okoli maxiskuterjev boš našel na forumu "Moja maxiscooter"....  ali pa skontaktiraj @x_raider-ja, ki odličen poznavalec Burgmanov...

Glede na to, da se dosti vozita v dvoje na daljše razdalje... potem se nam pridružita na dvodnevnem maxi izletu v Prekmurje 4. in 5. septembra 2010 /pravkar se zbirajo prijave in rezervacije prenočišča/... 

...več o tem izletu in izletih nasploh ter o naših maxi druženjih najdeš v forumu "Maxi :01" in pa vse krajše enodnevne vožnje ...na "Dnevne maxi fure".

Lep maxi pozdrav

Link to post
Share on other sites

Že dolgo imam namreč BURGMANA in ker z njim tudi veliko prevozim,me zanima koliko KM lahko pričakujem,da bo motor ob rednih servisih vzdržal.Vozim se večinoma v paru in na daljše

razdalje.Sedaj ima motor 45000 km.

Ne me narobe razumet ostali maxsisti !!!:notworthy:

Sem dolga leta voznik maxsijev in sem tudi v lasti imel veliko različnih modelov in tipov in moram povedat da BURGMAN je zame odličen maxsi (400-650) , je pa res da zahteva redne (kvalitetne) servise posebej 650 in nimaš dobenega straha da se ti kaj zgodi. Sem pa pri servisah ugotovil da so nekateri motorji zelo zanemarjeni kar se tiče rednega vzdrževanja(ponavadi imajo menjano samo olje pa še to ne na interval,ostalo pa ???), pol se po 20 000km začnejo nevšečnosti in okvare, čemur sledijo veliki nepotrebni stroški. Moj zadnji BURGMAN 650 je imel prevoženih 26 000 km , ko sem ga servisiral sem imel občutek da je komaj utečn agregat pri teh km. Imam pa prijatelje ko imajo dosti km in ob rednih servisah poleg tekočin in filtrov menjavamo samo potrošni materjal ter redna kontrola ter vzdrževanje (varjator,sklopka,jermen, valčki, puše,..)

Pa da ostali maxsisti ne boste užaljeni ,tudi večina maxsijev se dobro pelje ter nudi udobnost, kar lahko povem iz lastnih izkušenj, odvisno je le od vsakega posamezika kateri maxsi mu najbolj odgovarja, meni so všeč bol glomazni in če se voziš v dvole da je vsaj 400 ccm. :BUA: Lp.

Edited by x raider
Link to post
Share on other sites

Ne me narobe razumet ostali maxsisti !!!:notworthy:

Sem dolga leta voznik maxsijev in sem tudi v lasti imel veliko različnih modelov in tipov in moram povedat da BURGMAN je zame odličen maxsi (400-650) , je pa res da zahteva redne (kvalitetne) servise posebej 650 in nimaš dobenega straha da se ti kaj zgodi. Sem pa pri servisah ugotovil da so nekateri motorji zelo zanemarjeni kar se tiče rednega vzdrževanja(ponavadi imajo menjano samo olje pa še to ne na interval,ostalo pa ???), pol se po 20 000km začnejo nevšečnosti in okvare, čemur sledijo veliki nepotrebni stroški. Moj zadnji BURGMAN 650 je imel prevoženih 26 000 km , ko sem ga servisiral sem imel občutek da je komaj utečn agregat pri teh km. Imam pa prijatelje ko imajo dosti km in ob rednih servisah poleg tekočin in filtrov menjavamo samo potrošni materjal ter redna kontrola ter vzdrževanje (varjator,sklopka,jermen, valčki, puše,..)

Pa da ostali maxsisti ne boste užaljeni ,tudi večina maxsijev se dobro pelje ter nudi udobnost, kar lahko povem iz lastnih izkušenj, odvisno je le od vsakega posamezika kateri maxsi mu najbolj odgovarja, meni so všeč bol glomazni in če se voziš v dvole da je vsaj 400 ccm. :BUA: Lp.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!