Sanjski Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Hi, ker še nimam izkušenj z motocikli z zračnim hlajenjem agregata se obračam na vas.Razen seveda z frčetim,ATX,...-fajni časi nekoč-. Torej me zanima kako kej dekuje ta sistem na BMW.Vrjamem da med vožnjo odlično,ampak kako pa kej ko stojiš v koloni ali počasna vožnja po puščavi.Ali kej vpliva na motor,Se lahko pregreje? Sem veliko prebral glede omenjenega motocikla in me zelo zanima.Kolikor vem ima zračno-oljno hlajenje.Kar po moji logiki zadostuje med vožnjo. Vem da je motocikel vrhunske izdelave in je vodilen v svojem razredu. Zato vas prosim vse lastnike če ste že opazili da se vam je v toplih dneh kaj temperatura vode kej dvignila?Ali vam se je že mogoče pregrel? Hvala za razumevanje. Lep pozdrav Marcel. Pozdravljen, sam sem bil lastnik BMW GSA letnik 2008, sedaj imam istega samo 2009. Motorja sem velikokrat uporabljal tudi za vožnjo po mestu in opazil, da se temperatura malo dvigne v hudi vročini. Nisem pa imel občutka, da bi bilo to nevem kako drastično. Edino kar se močno pozna je poraba goriva iz cca.5,2 l na 8,5 pri mestni vožnji.
Leteči Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Mene je pri GS-u najbolj motilo gretje spodnjih okončin, pa ga nisem vozil ravno v poletni vročini.
motolover Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Pri bokser motorju v vročini je še najbolj moteče, da ti je vroče v noge.
nejcgs Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 Hi, nekaj me še zanima.Ali ima kdo to zadevo? Mislim DVD? Lep pozdrav Marcel. sporoci ce dobis kaj v zvezi s tem dvd-jem.
mamkabozja Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Zanimivo da do sedaj ni nihče odgovoril na Marccovo vprašanje? A se res nič ne poviša temperatura agregata če pol ure čakaš v zastoju ali ultra poočasni in ustavljajoči koloni na atocesti? Včasih ko so bili frgazarji so se v taki koloni močno povečali obrati motorja pod prostim tekom. Verjetno danes z vbrizgom goriva je malce drugače?
bmwslo Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Glede na zastavljeno vprašanje, se meni zdi, da imajo bokserji neko temperaturno stikalo, ki izklopi vžig pri povišani temperaturi. ne me 100% za besedo držat ampak mislim da obstaja to vsaj do serije 1150 dalje. Sam še nisem bil v slučaju, da bi se motor začel pregrevati zaradi dolgega stanja, imajo pa policijske izvedbe serije 1150 dodaten ventilatorček za oljni hladilnik, ki se vklaplja po potrebi. Zadevo je mogoče dogradit tudi na ostale motorje serije 1150, za 1200 ne vem ali to obstaja. Potem pa generalno. Po moje za vsak podtip (Adventure) ni potrebno teme odpirat, tole debato bi pa kak moderator mirno prestavil v BMW - splošno, saj se več ali manj tiče vseh bokserjew
MiNa Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Edino, kar se pregreva pri daljšem delovanju na mestu pri boxerju so krivine izpušnih cevi , ki postanejo lepo plave :grim(mamkabozja! prižganega motorja pol ure v zastoju ne pušča noben razumen človek, mogoče avto, da deluje klima). Imajo pa vsi novejši boxerji merilnik temperature olja (FID). Na mojen tudi v najhujši vročini in v zastojih ni prikazovalnik kazal več ko 6 črtic. Nekje sem celo nekdaj našel tabelo dejanske temperature olja glede na črtice na prikazovalniku.
suhi Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 (popravljeno) Prižgan motor ravno na mestu ne pušaš, lahko pa se podaš npr. v Rim pa recimo za hec v center le-tega in seveda večino časa miruješ, ali pa na polno odpiraš gas, da sploh preživiš. No meni se ravno GS 1150 pregrel ni, je pa grel dol pr nogah za znoret. So se pa kolegovi čevlji (na XT660) začeli topit, tako da noben moped ni ravno imun na take nore temperature. ajd Popravljeno April 6, 2010. Popravil suhi
pip Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Pozdravljeni! Glede temperature motorja mislim da ni problema,sprobano pri temperaturi +43°C v mestni gneči na jugu španije, sem prej jest zakuhu in potreboval :beer1:.Je pa res da so se vse črtice za temp. na števcu prižgale.
MiNa Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 (popravljeno) Edino, kar se pregreva pri daljšem delovanju na mestu pri boxerju so krivine izpušnih cevi , ki postanejo lepo plave :grim(mamkabozja! prižganega motorja pol ure v zastoju ne pušča noben razumen človek, mogoče avto, da deluje klima). Imajo pa vsi novejši boxerji merilnik temperature olja (FID). Na mojen tudi v najhujši vročini in v zastojih ni prikazovalnik kazal več ko 6 črtic. Nekje sem celo nekdaj našel tabelo dejanske temperature olja glede na črtice na prikazovalniku. Našel! Ni za GS 1200 in bi mogoče res bolj "pasalo" v temo BMW razno.... "A guy named Bill Moss did a test of the temperatures at each bar. They are listed below. Hopefully the will format correctly on the BBS. I have no idea if these numbers are accurate, but his technique seemed fairly scientific and he used several very large words in describing it. 1 Bar= 40C= 104F 2 Bar= 65C= 149F 3 Bar= 80C= 176F 4 Bar= 90C= 194F 5 Bar= 105C= 221F 6 Bar= 130C= 266F 7 Bar= 150C= 302F 8 Bar= 160C= 320F 9 Bar= 170C= 338F 10 Bar= 175C= 347F He also said "Modern oils are designed to work best in the range of 110-130C. Above 150C oil breakdown increases exponentially and by about 160C, degradation is quite rapid. Petroleum based oils will cease to lubricate with any effect at about 170C and synthetics at about 190C." Again, no idea as to the accuracy." Več o uporabi sintetičnega olja v GS-ih pa na tem forumu. Popravljeno April 7, 2010. Popravil MiNa
marcc Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 (popravljeno) Hi, spet js .) . Sem brskal malo za Adventure-jom 2010.Našel sem zanimivo fotko.Če se ne motim je to hladilnik olja oz.Hladi olje za agregat,celindre,... da se ne bi pregrel....zaribal... Vsaj js tako mislim.Mogoče je za drug namen.Vi ste bolj profiji v teh zadevah,kaj pravite je to nova pridobitev? Lep pozdrav Marcel. Popravljeno April 7, 2010. Popravil marcc
maco47 Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Bom kratek in jasen: Oljni hladilnik je hladilnik OLJA in ga imajo skoraj VSE (zmoglivejše) mašine tako avti kot tudi motorji neglede na vrsto hlajenja mašine vodno ali zračno!! Namreč vroče olje gre preko sita v črpalko iz črpalkre v oljni filter nato v oljni hladilnik od tam naprej pa po kanalih za mazanje:glavne gredi,odmične gredi,dročnikov,ketence,sornika ojnice(nekje tudi sklopke,menjalnika)itd.itd.le manjša količina ola maže cilindre,seveda delno tudi malo hladi samo smisel ohlajenega olja je v tem, da bolje opravlja svojo funkcijo in da ostane čimbolj vizkozno, da se čimanj pregreva in da čimanj zgori. To je poanta oljnega hladilnika in si naj vsak sam tolmači kot si pač hoče!To ni zraslo na mojem zelniku tako je napisano v strokovni literaturi. Cartman, dotem, SCORPIONS in 1 other 2 2
PURPLE Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Hi, spet js .) . Sem brskal malo za Adventure-jom 2010.Našel sem zanimivo fotko.Če se ne motim je to hladilnik olja oz.Hladi olje za agregat,celindre,... da se ne bi pregrel....zaribal... Vsaj js tako mislim.Mogoče je za drug namen.Vi ste bolj profiji v teh zadevah,kaj pravite je to nova pridobitev? Lep pozdrav Marcel. To ni nobena nova pridobitev, serijsko je BMW začel vgrajevat oljne hladilnike na serijo 1100, ki je ugledala luč leta 1994. S tem, da so nekateri modeli imeli že pred tem časom oljne hladilnike, mislim na serijo Paris Dakar GSov.
marcc Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Hi, hvala za odgovor,drugače pa vem kakšna je funkcija hladilnika olja.Mogoče sem zastavil napačno vprašanje v prejšnem postu. Kolikor sem razumel iz prejšnih postov niso imeli (hladilnik olja) kot serijsko opremo ampak samo kot dodatno,vsaj zdi se mi.Iz prejšnega posta sem mislil vprašati,če je že kdo videl novega Advebture-ja in če ima (hladilnik olja) kot serijsko opremo. Če pa že ima (hladilnik olja) dlje časa oz.skos kot serijsko opremo se pa opravičujem za bedasta vprašanja. Vsaj js mislim da je forum zato da si nasvete,izkušnje in ostale stvari delimo.Sploh pa da nas stari mojstri kaj nas zelence kej naučijo. Z razumevanjem, lep pozdrav Marcel.
PURPLE Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Marrc ni se treba opravičevat, kot pravijo kdor nikol ne vpraša je zmeraj ... kdar enkrat vpraša ... Nobeden od nas neve vsega, zato je tak forum dobrodošel glede menjave izkušenj, nasvetov itd. Mina v kolikor me spomin ne vara, ko sem prebiral BMW manual mislim, da je "delovna" temperatura olja pri 5. barih 90 stopinj celzija.
MiNa Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 (popravljeno) Podravljen! vidiš v tem pa je čar forumov. Vsak lahko trosi kar hoče tudi kakšne neumnosti pa potem vsi citirajo, da so to prebrali na "netu" in to uporabljajo kot edino resnico. Tabela ni iz mojega zeljnika ali pa glave kot je za nekaj dsugega zapisal Brumer. Zato sem pa v svojem postu tudi podal bližnjico do foruma, kjer sem ta podatek našel. Sicer pa opažam, da se nekateri vse preveč obremenjujejo z raznimi "kazalčki", lučkami in ne vem čim še namesto, da bi uživali v vožnji..... Ajd srečno na cesti. se kaj vidimo. Popravljeno April 7, 2010. Popravil MiNa Majesty 1
Motorist76 Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Marrc ni se treba opravičevat, kot pravijo kdor nikol ne vpraša je zmeraj ... kdar enkrat vpraša ... Nobeden od nas neve vsega, zato je tak forum dobrodošel glede menjave izkušenj, nasvetov itd. Mina v kolikor me spomin ne vara, ko sem prebiral BMW manual mislim, da je "delovna" temperatura olja pri 5. barih 90 stopinj celzija. Mislim da se to nanaša na pritisk olja, kdaj ga meriš in pri kaki temperaturi. Kar pa je Mina povedal pa je mišleno za prikazovalnik temperature motornega olja na armaturki Bar = črtica v tem primeru In kar se vprašanj tiče, ni neumnih vprašanj so samo neumni odgovori D.
bmwslo Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 (popravljeno) Hi, hvala za odgovor,drugače pa vem kakšna je funkcija hladilnika olja.Mogoče sem zastavil napačno vprašanje v prejšnem postu. Kolikor sem razumel iz prejšnih postov niso imeli (hladilnik olja) kot serijsko opremo ampak samo kot dodatno ,vsaj zdi se mi.Iz prejšnega posta sem mislil vprašati,če je že kdo videl novega Advebture-ja in če ima (hladilnik olja) kot serijsko opremo. Če pa že ima (hladilnik olja) dlje časa oz.skos kot serijsko opremo se pa opravičujem za bedasta vprašanja. Vsaj js mislim da je forum zato da si nasvete,izkušnje in ostale stvari delimo.Sploh pa da nas stari mojstri kaj nas zelence kej naučijo. Z razumevanjem, lep pozdrav Marcel. Dodatna možnost je ventilator hladilnika olja , ki je serijski samo pri verzijah P - (police) to so tudi motorji za spremstvo Takole je bilo zapisano zgoraj nekje citat Popravljeno April 8, 2010. Popravil bmwslo
marcc Objavljeno April 8, 2010 Opozori Objavljeno April 8, 2010 BMWslo, moja napaka,sori.Izto časno kot sem pisal sem še umes na neki drugi strani bral in sem se zmotil.Sori. Lep pozdrav Marcel.
ZdravkoK Objavljeno November 24, 2010 Opozori Objavljeno November 24, 2010 Pozdravljeni! Glede temperature motorja mislim da ni problema,sprobano pri temperaturi +43°C v mestni gneči na jugu španije, sem prej jest zakuhu in potreboval :beer1:.Je pa res da so se vse črtice za temp. na števcu prižgale. Edini pravilni odgovor med vsemi, včasih ko prebiram tele poste na forumu (forumih) se mi zazdi da so sami 13 letniki tukaj....se opravičujem vsem ampak....joj tak otrok naj se ne vozi z BMW jem r1200GS. Sploh pa bil sem mnenja da takšen motocikel vozijo samo izkušeni motoristi ki ve kaj je oljni hladilnik, ki ve kaj je olje kkolk zdrži takle BMw itd....tako pa potem forum izpade tolk natrpan in neresen.... je pa dober se za nasmejat. In hvala za nasmeh. veli varnih kilometrov vam želim Bremzer in suhi 1 1
Snečer Objavljeno November 24, 2010 Opozori Objavljeno November 24, 2010 Pa ima ta oljni hladilnik za režami ventilator? nejcgs in Bremzer 1 1
nejcgs Objavljeno November 24, 2010 Opozori Objavljeno November 24, 2010 Pa ima ta oljni hladilnik za režami ventilator? policaji ga imajo (na BMW R motorjih) , ostali pa ne
nejcgs Objavljeno November 30, 2010 Opozori Objavljeno November 30, 2010 ventilator za oljni hladilnik http://www.bmwlt.com/forums/showthread.php?t=49579
bmwslo Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 Za 1150 RT obstaja takle komplet, ki je namenjen motorjem za spremstvo in policijskim modelom Je pa cena cca 300 € Po moje nepotrebna investicija
Bambi61 Objavljeno December 1, 2010 Opozori Objavljeno December 1, 2010 Za 1150 RT obstaja takle komplet, ki je namenjen motorjem za spremstvo in policijskim modelom Je pa cena cca 300 € Po moje nepotrebna investicija po moje tudi!ker BMW itak ne gre tako daleč da bi se pregrel :naughty: O.K. sedaj pa resno: sem vozil po Dasht-el-lut pri 52 stopin plusa, pa sem imel normalne črtice na temperaturi , samo ob postanku kako minuto dve se je malenkost dvignila! Pa lep pozdrav, bivši bemvejaš Bambi! ZdravkoK 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se