enduraš Objavljeno Avgust 11, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2002 Jaz bi rad mojo kobilco mal navil ...sej gre sam PREMAL. Na hrvaškem ma 22KM in končno 130. Moja ma pa komaj 14.1KM in 103km/h. A se da to stvar kako navit? Na servisu so mi rekl da se ne da ,ampak jim ne verjamem :D bye
simonsi Objavljeno Avgust 11, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2002 Taki motorji imajo ponavadi blokade, in z odsranitvijo teh motor zadiha in ima toliko konjev, za katere jebil pač narejen, na 11Kw pa je zadušen zaradi zakona. Če ga pa hočeš naviti pa pomeni da bo imel več konjev kot pa tovarniško brez blokad. Na servisu so ti povedali da se ne da naviti zato ker ne smejo predelati motocikla ker potem ne bi več ustrezal zakonu in tvojemu izpitu(verjetno 125, 11Kw). Štos je v tem da je lahko že 15 konjev hitro preveč. Če te pa že zanima, pa z malo znanja šraufanja, ne bo težav pri blokadah. Fergazer naj bi bil okrog 28mm, glavna šoba okrog 130 (pa ne milimetrov), membrane naj ne bi imele omejevalcev odpiranja, odmontiraj izpuh in z z žico ali pa na oko poglej kakšne podložke našvasane ali cevke, če maš denar pa kupi drugega. Z odpiranjem dušilca pa boš pridobil kvečjemu na zvoku. Fergazer naj bi delal brez filtra, če ne vžge ali pa ga mori, pa ima premajhne dize in ni optimalno naštelan. To naj bi bilo to. Priporočam pa ti da čimprej prodaš motor, dokler je še kaj vreden in kupiš 4T. Brez blokad se bo hitreje iztrošil, večja poraba goriva, dražje vzdrževanje... Priporočam ti Suzuki DR125, Yamaha TW125, kjer se preprosto vzame blokado pri zračnem filtru in se spodobno pelješ 120-130kmh, z zelo nizkimi stroški vzdrževanja in brez dragih generalnih popravil. Hyosung XRX125 ima pa po mojem 4 ventile in je še bolj zanimiv za navijanje.
Grilzz Objavljeno Avgust 11, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2002 Možno da imaš elektronsko blokado samo nisem cist prepričan. Drugač pa večji fergazer, drug filter, blokade iz auspuha, pol pa se različne zobnike probi. Velik informacij kako deblokirat 125-ke se dobi na internetu tko da poglej se mal okol.
tom Objavljeno Avgust 11, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2002 Simonsi eno vprašanje imam zate: Kako pa zgleda tale blokada na zračnem filtru? Probaj nekak opisat. Mogoče veš, če ima tudi yamaha SR125 tako blokado?
moped Objavljeno Avgust 11, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2002 Če ti na servisu niso hoteli blokade odstranit, pojdi na drug servis. Tukaj jim očitno denar ne diši, kajti kako močan je motor je samo tvoja stvar, da je le tehnično brezhiben.
robberrt Objavljeno Avgust 12, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2002 DT125R ima mislim da dve blokadi v izpuhu ali pa je samo ena. ko ti bodo tisto odstranili ti bo šel motor cca 130-135, če pa hošeč še moči pa odstrani še katalizator. To je to pa nobene elektronike pa frgazerjov ni treba menjati...Isto je pri TDR, sej sta čisto identični mašini edino menjalnik je drug, oz prenosi...
Grilzz Objavljeno Avgust 12, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2002 Ali so blokade v filtru tudi pri 2T motorjih? Če zamenjam dizo in se znebim omejevalcev odpiranja najbrž izgubim garancijo, zato me zanima ce bi se dalo v najhujsem primeru to dat nastavt nazaj gor ali zgledajo te blokade tako kot zajla za bencin-luft.
Jason Objavljeno Avgust 12, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2002 ...Yamaha TW125, kjer se preprosto vzame blokado pri zračnem filtru in se spodobno pelješ 120-130kmh... Ajajajj! To pa jaz ne verjamem. TW125 ne bo 130km/h nikoli videla - sploh pa samo z odstranitvijo nekakšne "blokade"...še manj pa bo vse skupaj spodobno :?
Lupek Objavljeno Avgust 12, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2002 To pa seveda sploh ni res! Tw vidi 130 in še čez. Brez blokad v auspuhu gre 130. Če pa bi rad več so blokade tudi v štromu, fultru, auspuhu in fergazarju. Drugače pa tw spada med hitrejše 125 endure.
.:Vince:. Objavljeno Avgust 13, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2002 Kaj pa DR125??? Blokade na zračnem filtru že ni več :lol: ! A se da še kaj naredit? Ta motor je bolj redek zato tud zelo dvomim da bom kak odgovor dobil... :cry:
.:Vince:. Objavljeno Avgust 14, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2002 DR125 povprečno "leti" 110, max do sedaj 140.
kocka Objavljeno Avgust 14, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2002 Kolko Kw ma v papirjih?? Je original al kaj si vse menjal??
.:Vince:. Objavljeno Avgust 14, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2002 V prometni ma celo 9kW :twisted: Vse kar rabiš nardit za odstranitev blokade je to da sedež snameš, odšraufaš par šraufkov da snameš plastičen pokrov iz zračnega filtra in navrtaš v njega čimveč lukenj da bo mel filter dostop do lufta. Pol vse nazaj sestaviš in že ob prvem vžigu oziroma predvsem vožnji občuduješ povečano moč in tudi velko razliko v glasu. "Predelava" ti vzame 20 minut če se boš fajn obiral :wink: . Glas ma pol recmo v 6 prestavi pri 60 km/h ubijalski...res ti v čeladi včasih kr daje občutek da na enem čoperju sediš. Sam še mal bolj cestne gumce gor pa gasa...aja zadaj lahko daš širšo gumo kot je original (120).
mimixtz Objavljeno Avgust 14, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2002 ROBERT a da majo dvotakterji tut katalizatorje? :shock: še nikol slišu, kaj šele vidu kej tacga, ker pa sem ''samo'' 99% da to ni res, se bom prepričal. Drugač pa, zakaj zdej mešate DR, pa DT pa TW? Sam prašam.
Unknown Objavljeno Avgust 15, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2002 Jaz bi rad mojo kobilco mal navil ...sej gre sam PREMAL. Na hrvaškem ma 22KM in končno 130. Moja ma pa komaj 14.1KM in 103km/h. A se da to stvar kako navit? Na servisu so mi rekl da se ne da ,ampak jim ne verjamem :D bye Usak motor se da navit :roll: :?:
.:Vince:. Objavljeno Avgust 16, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2002 Ja sam vprašanje je KAKO?! :cry:
robberrt Objavljeno Avgust 16, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2002 naj bi imeli, vsaj aprilia RS125 ga je imela TDR pa tud. V glavnem 125 je pomoje brezveze ne vem kaj frizirat, ker že tko so servisni intervali kratki, pol boste pa še več menjavali zobnike, ketne, bate....itd, tko da bolš šparat pa kupiti pol 600 al pa kej podobnega ker ko pa prodajaš je pa sfriziran motor še manj vreden kot pa original...
enduraš Objavljeno Avgust 17, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2002 No hvala ,ker se vas je tolk odzval :) . Mene so prepričal ... moji yamahci ne bo pomagalo NIČ ,čist nič :evil: do tega da bo mela več konjev in kmhjev :cry: .Menda je narejena za francoski trg in ma cilinder tako narejen in kanale ,da ne bo šlo nikol več kot 103km/h! :evil: Ma OK pa nč ...bom pa dnar za auspuh in predelave šparu za kakšno 4T žvau 8) To bo čez kakšno leto pa pol ,ampak se mi že porajajo vprašanja... ker motor ,za kolk ,mogoče rabljenega??? :?: :?: Mam jih pa že par ogledanih :roll: A mi lohk kdo pove kako the heck se vstav sliko :oops: enduro je zakon
enduraš Objavljeno Avgust 17, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2002 Ja pa še to! Seveda da majo tud 2T motorji katalizatorje.Moj frend k ma ETX125 ma katalizator. Če ga maš se ga znebi :twisted:
Ice Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 wolfy Novinec Član od: sreda, 08.05.2002 15:03 Objav: 2 Objavljeno: 02 apr 2003 22:42 Zadeva: Yamaha DT 125 R -------------------------------------------------------------------------------- Kaj menite o tem motorju? Moč, hitrost, kvaliteta... Nazaj na vrh Hanzi Moderator Član od: četrtek, 14.06.2001 7:30 Objav: 1810 Kraj: Stara travma Doddelek soba 13 Objavljeno: 03 apr 2003 08:07 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Malo pobrskaj po zgodovini. Je sigurno že kaj napisanega o njem Nekaj imaš tule: http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...ighlight=dt+125 Ampak vseeno Ice ne mu še zaklenit _________________ Sonce naj sveti vsak dan Nazaj na vrh enduraš Uporabnik Član od: sobota, 10.08.2002 21:33 Objav: 844 Kraj: blatolandija Objavljeno: 03 apr 2003 15:56 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- jaz jo mam... vredu zadevica _________________ Moja mama je strelaaaa, moj fotr je grommmm če hočš bit mojaaAAA KUPPP MI MOTOOORRRR!!! Nazaj na vrh kocka Član Član od: četrtek, 08.08.2002 19:01 Objav: 270 Kraj: obala Objavljeno: 03 apr 2003 16:48 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- tudi jaz sem lastnik!! Poglej v temo o xrxu!! Nazaj na vrh thundercat Uporabnik Član od: sreda, 14.11.2001 13:52 Objav: 582 Kraj: Postojna Objavljeno: 04 apr 2003 13:29 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Piši na ta mejl če te zanima kaj bolj podrobno!Je bivši lastnik! dholliday@email.si _________________ Thundercat Nazaj na vrh BRANE Član Član od: sobota, 06.10.2001 21:21 Objav: 485 Kraj: Kazakhstan Objavljeno: 04 apr 2003 14:05 Zadeva: Re: Yamaha DT 125 R -------------------------------------------------------------------------------- wolfy je napisal: Kaj menite o tem motorju? Moč, hitrost, kvaliteta... prešvoh zate... Nazaj na vrh dedo Novinec Član od: ponedeljek, 14.04.2003 16:04 Objav: 3 Objavljeno: 14 apr 2003 18:13 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- vuk js ti rečen da jo kupi čim prej Nazaj na vrh mimixtz Član Član od: četrtek, 25.10.2001 19:27 Objav: 299 Kraj: Slovenija, Krško Objavljeno: 14 apr 2003 19:26 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Prosim razsvetlite me malo: A tale R kaj pomeni? Kajti DT 125 sem kar nekaj prevozil, pa je tko-tko zame. Kot kak KMX. _________________ ace Nazaj na vrh enduraš Uporabnik Član od: sobota, 10.08.2002 21:33 Objav: 844 Kraj: blatolandija Objavljeno: 14 apr 2003 20:23 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- R = RULS _________________ Moja mama je strelaaaa, moj fotr je grommmm če hočš bit mojaaAAA KUPPP MI MOTOOORRRR!!! Nazaj na vrh Gloga Novinec Član od: ponedeljek, 24.03.2003 21:35 Objav: 44 Kraj: Koroska Bela Objavljeno: 14 apr 2003 22:18 Zadeva: -------------------------------------------------------------------------------- Kolega jo je mu.. Zlo uredu motorcek, mogoce cisto mickeno premehki mortizerji, su mu je pa cca.: 140km/h brez blokad pa se z katalizatorjem.. lp _________________ No struggle no progress..
Kroker Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Prej je eden rekel: Priporočam ti Suzuki DR125, Yamaha TW125, kjer se preprosto vzame blokado pri zračnem filtru in se spodobno pelješ 120-130kmh, z zelo nizkimi stroški vzdrževanja in brez dragih generalnih popravil. Hyosung XRX125 ima pa po mojem 4 ventile in je še bolj zanimiv za navijanje.
enduraš Objavljeno April 15, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 15, 2003 to kar so men rekli... francoski trg end stuff.... ne velja... zamenjal auspuh :arrow: 120km/h . Sej bi še kej zamenjal pa mislm ,da blo pol samo sranje. Če kdo ne verjame ... lohk pride pogledat 8) PS: za DT to velja.
kocka Objavljeno April 15, 2003 Opozori Objavljeno April 15, 2003 Meni pa par kiometrov čez 120, vse original! Danes sem šel 130 z burjo v hrbet! 8)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se