Skoči na vsebino

Kawasaki ER5


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem lastnik kawasakija er-5. Motor teče kot ura vendar se mi je zdaj že drugič zgodilo da enostavno nisem mogel speljati.

Naredil sem 10km, ravno dovolj da sem ga malo segrel. Ko sem prišel domov sem ga ugasnil, preko rampe potisnil na dvorišče

in ga spet prižgal da bi ga lažje obrnil. Motor je v leru tekel brez problema ko pa sem menjal v prvo in hotel speljati pa

je naenkrat izgubil moč in crknil. Poskusil sem par krat in ni šlo. Potem sem ga pustil kakšne 3 minute pri miru in sem ga speljal

brez težave.

Kakšne ideje mogoče?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Če si dvignil stransko tačko, ko si želel speljati, potem preveri še stikalo na tački. Ponavadi ima slab kontakt in zato motor ugasne.

Drugače pa tema o ER-5 že obstaja, napiši tja, ker to ti bodo zbrisali...

Objavljeno

er-5 tema ne obstaja

Objavljeno

er-5 tema ne obstaja

er-5 res ne, Kawasaki ER 5 pa ja klik. ;)

lp

Objavljeno

vprašanje :)

ali je možno to sprednjo luč na er 5 zamenjat? za kakšno...manjšo/bolj privlačno haha?

Objavljeno

vprašanje :)

ali je možno to sprednjo luč na er 5 zamenjat? za kakšno...manjšo/bolj privlačno haha?

Mogoče od APN-a je manjša, okrogla,cenejša in bolj privlačna !!:hmm:

Objavljeno

vprašanje :)

ali je možno to sprednjo luč na er 5 zamenjat? za kakšno...manjšo/bolj privlačno haha?

Kupiš ER-6 pa dobiš malo lepšo luč in dosti bolj vozen motor.

Objavljeno

vprašanje :)

ali je možno to sprednjo luč na er 5 zamenjat? za kakšno...manjšo/bolj privlačno haha?

Je možno, le zakaj ne bi bilo? :hmm:

Jaz sem na podobnem mopedu (Suzuki GS500) naredil takole:

post-2208-0-29513400-1301340685_thumb.jpg post-2208-0-04373600-1301340709_thumb.jpg

Originalna luč mi je bila pač preveč 'retro'.

D.

Objavljeno

Je možno, le zakaj ne bi bilo? :hmm:

Jaz sem na podobnem mopedu (Suzuki GS500) naredil takole:

post-2208-0-29513400-1301340685_thumb.jpg post-2208-0-04373600-1301340709_thumb.jpg

Originalna luč mi je bila pač preveč 'retro'.

D.

hvala, tut men je prevec zato pa sprasujem, ker sem dobila ponudbo ce ga zelim mi ga da za 1800, za prvi motor mi je usec,cena mi pase, samo luc bi zamenala..

Objavljeno

Mas tudi luč, ki je podobna lučem na novih hornetkah ali pa fazercam naked. Mislim da košta okol 240€

Objavljeno

Mene pa zanima, če ima kdo doma originalne smerokaze za er 5, odkupim.

Ali pa kje se dajo dobit čim cenej?

Scarabeo

Objavljeno

Mene pa zanima, če ima kdo doma originalne smerokaze za er 5, odkupim.

Ali pa kje se dajo dobit čim cenej?

Scarabeo

Poglej na Louisovo stran, pa od Hein Gerickeja. Včasih so bili za male pare -totalne kopije.

Objavljeno

Mas tudi luč, ki je podobna lučem na novih hornetkah ali pa fazercam naked. Mislim da košta okol 240€

ja sem mau zgooglala, hvala:)

še vedno ni padla odločitev ali ga grem iskat ali ne,drzi me nazaj to da 'ni po mojem okusu' po drugi strani pa vem da je..odličen za vstop v 'svet malce tezjih motorjev'.

Objavljeno

Kupiš ER-6 pa dobiš malo lepšo luč in dosti bolj vozen motor.

Čista resnica. ER 5 je milo rečeno zelo "naporen" motor: okoren, težak ... (ga je čas čisto povozil) - neprimerno boljši je bil potem Er 6, ampak oba prekaša pa Xj 6 (vsaj tako pravi ona): zaradi 4 cilindrov je mnogo bolj "vozen" kot Kawasakijava dvojica. Zato še enkrat premisli - mogoče bi jaz dodal v nabor tudi Hondi: CB 500 N (dvovaljna) in CBF 600 N (4 valjna).

LP

Objavljeno

Čista resnica. ER 5 je milo rečeno zelo "naporen" motor: okoren, težak ... (ga je čas čisto povozil) - neprimerno boljši je bil potem Er 6, ampak oba prekaša pa Xj 6 (vsaj tako pravi ona): zaradi 4 cilindrov je mnogo bolj "vozen" kot Kawasakijava dvojica. Zato še enkrat premisli - mogoče bi jaz dodal v nabor tudi Hondi: CB 500 N (dvovaljna) in CBF 600 N (4 valjna).

LP

Ne vem če je ravno okoren in težak. Dejansko je precej majhen moped z nizkim težiščem, ki se ga je svoj čas propagiralo kot idealen vstopni motor, sploh za ženske, saj ima dosti nizek sedež. Pa tudi suha teža znese, če se ne motim, 179 kg, kar spet ni ravno veliko. Je pa res, da je že za časom ... vendar je prav tako za časom tudi CB 500 N ali S. ER 6 bi bila vsekakor boljša izbira (prav tako XJ6 ali CBF 600 - 4 valji, manj vibracij).

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav!

Mene pa zanima, ce ma kdo doma nosilec za kovcek za ER5, ali pa ce ve kje bi se to dalo dobiti.

Na bolhi sem nasel par oglasov, da prodajajo s kovckom, jaz pa imam doam kovcek.

LP,

Objavljeno (popravljeno)

ja sem mau zgooglala, hvala:)

še vedno ni padla odločitev ali ga grem iskat ali ne,drzi me nazaj to da 'ni po mojem okusu' po drugi strani pa vem da je..odličen za vstop v 'svet malce tezjih motorjev'.

Še Yamaho MT-03 si poglej, že ima tako luč oz. bolj moderen design kot ti je všeč, je primerne moči in velikosti...

http://www.google.si/search?q=yamaha+mt-03&hl=sl&biw=1319&bih=1015&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Lk7lTcz8Js3xsgb7xcyMBg&ved=0CCAQsAQ

Popravljeno . Popravil Fantocci
  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

no kje ste lastniki kawasakija er 5. pozdravljeni

Objavljeno (popravljeno)

EEEEE,tuki sm :kva1: .Kaj bo dobrga.Se kaj vozite ER5tke? Js sm od oktobra naredil samo 4500km.Samo eno poleg moje sem videl 1.1.2012 v cel.A je lastnik še rajše lastnica tukaj .) .

Popravljeno . Popravil marcc
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

vidim da nas je malo ki vozimo te neunicljive stroje.

Objavljeno

vidim da nas je malo ki vozimo te neunicljive stroje.

NEUNIČLJIV :hmm: na ženinemu pred leti počil okvir pod sedežem in na dvorišču (po vožnji) pala ven prednja zavorna ploščica ! ! ! (nobe serviser ni znal tega razložit) takrat je moral TAKOJ od hiše - zamenjal ga je RE - 6 - N :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!