c3c Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 NEUNIČLJIV na ženinemu pred leti počil okvir pod sedežem in na dvorišču (po vožnji) pala ven prednja zavorna ploščica ! ! ! (nobe serviser ni znal tega razložit) takrat je moral TAKOJ od hiše - zamenjal ga je RE - 6 - N jaz ga imam že 8 let kupil novega pa do zdaj nisem imel se nobenih problemov.z njim sem naklepal že 60000 tisoc kilometrov redni servisi nega lepa vožnja in to je to.
Zok Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 kolegu NEdivjaku(!) prepihalo tesnilo glave. Ne vem zakaj in kako, ampak tako je.
trojan69 Objavljeno Januar 25, 2012 Opozori Objavljeno Januar 25, 2012 kolegu NEdivjaku(!) prepihalo tesnilo glave. Ne vem zakaj in kako, ampak tako je. Ja sej k je premal divjal pa se mu je pregrel
c3c Objavljeno Januar 26, 2012 Opozori Objavljeno Januar 26, 2012 kolegu NEdivjaku(!) prepihalo tesnilo glave. Ne vem zakaj in kako, ampak tako je. tako je pri vsaki stvari kot pri motorjih eni se kvarijo eni ne.
sebar Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 (popravljeno) Podravljeni er5 šoferji Ker pade motor v moj ožji izbor imam par vprašanj: Koliko konjev/kw imate zapisanih v prometni? Na netu najdem motorje od 47 pa tja do 52 konjičev. A2 jih dovoli max. 47 Kakšno opremo nosite? tekstil ali usnje? Kaj pa čelada? Je preklopna preglasna za tak motor? Koliko pa letno porabite cekinov? Zavarovanje, registracija, gume, servisi in vse podobne reči..... Vaše mnenje okrog nakupa tako starega motocikla? Ali je motor pri 10ih letih že vidno dotrajan? Bi ga vi kupili starega 10 let? Nekje glavno konkurenco v mojem izboru mu dela predvsem kle... Motor potrebujem primarno za lagodno vožnjo v službo, sem pa tja izletič, dopust. Pa vendar bi se rad kdaj peljal bolj "športno"... Kakšna so vaša mnenja v tej smeri? Je motor zmožen vožnje v dvoje? Tu je verjetno kle v veliki prednosti? Ali pač? Če gledamo da sem 175cm velik začetnik (bolj švoh postave .) ). Koliko je nekje maksimalno število km ki jih motor prenese? Bi ga kupili če bi imel recimo 50k km? Za vse odgovore se vam lepo zahvaljujem, če se kdaj srečamo se zahvalim pa v bolj tekoči obliki Popravljeno Februar 6, 2012. Popravil sebar
miklavc Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Podravljeni er5 šoferji Ker pade motor v moj ožji izbor imam par vprašanj: Koliko konjev/kw imate zapisanih v prometni? Na netu najdem motorje od 47 pa tja do 52 konjičev. A2 jih dovoli max. 47 Kakšno opremo nosite? tekstil ali usnje? Kaj pa čelada? Je preklopna preglasna za tak motor? Koliko pa letno porabite cekinov? Zavarovanje, registracija, gume, servisi in vse podobne reči..... Vaše mnenje okrog nakupa tako starega motocikla? Ali je motor pri 10ih letih že vidno dotrajan? Bi ga vi kupili starega 10 let? Nekje glavno konkurenco v mojem izboru mu dela predvsem kle... Motor potrebujem primarno za lagodno vožnjo v službo, sem pa tja izletič, dopust. Pa vendar bi se rad kdaj peljal bolj "športno"... Kakšna so vaša mnenja v tej smeri? Je motor zmožen vožnje v dvoje? Tu je verjetno kle v veliki prednosti? Ali pač? Če gledamo da sem 175cm velik začetnik (bolj švoh postave .) ). Koliko je nekje maksimalno število km ki jih motor prenese? Bi ga kupili če bi imel recimo 50k km? Za vse odgovore se vam lepo zahvaljujem, če se kdaj srečamo se zahvalim pa v bolj tekoči obliki 1. Glede moči je najbolje da pokličeš pa vprašaš, doma imamo ER-5 z 25kW v prometni in KLE500 z 33kW 2. Glede opreme je pa tako da nosiš kar ti je osebno ljubše, jaz uporabljam tekstil(lažje čiščenje in bol primerno za KLE-ja) 3. Preklopna čelada vrjento ni preglasna, sam imam Airohovo S4(cross čelada z vizirjem) pa me glasnost ne moti 4. Registracija pa zavarovanje je odvisno kaj vzameš v paketu(KLE 170€, ER-5 120€), servisi je pa tako da če jih delaš sam(menjava olja, oljnega filtra,) te pride okrog 50€, cene za gume so pa zelo različne tako da tu ti ne morme pomagati 5. Sredi lanske sezone kupili ER-5 letnik 2002 z 25.000 prevoženimi, motor v celoti v zelo dobrem stanju, prejšni lastnik je edino rahlo poškodovav pokrov filtra pri snemanju, sam proti nakupu rabljenega motorja nimam nič, osebnoi raje kupim rabljenega kot pa novega, ker če popraskaš star motor se ne boš toliko sekiral ko če popraskaš novega(povem iz izkušenj, moj prvi motor je bil honda varadero 125 in ni prijetno ko popraskaš tak motor). 6. Glede na to da sem vozil oba ti lahko povem da če želiš bolj športno vožnjo je ER-5 boljša izbira kot pa KLE. ER-5 ima boljšo prestavno razmerje za cestno vožnjo kot KLE s katerim se lahko še na kakšno gozdno cesto zapelješ. 7. Motorja imata enako mašino z nekaj razlike v prenosih tako da v dvoje je vožnja enaka, ampak pri KLE-ju imaš večjo vetrno zaščito. Sam sem podobnih mer kot ti pa mi noben ne dela problemov. 8. Glede kilometrine ti bodo pa drugi znali bolje povedati ker sam imam na obeh samo okrok 30.000 prevoženih, sem pa že videl tudi po 80.000-90.000 prevoženimi kilometri. Glede nakupa pri 50.000km ja pa najbolje da si ga ogledaš, ter pelješ na testno vožnjo. Lp!
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Podravljeni er5 šoferji Ker pade motor v moj ožji izbor imam par vprašanj: Koliko konjev/kw imate zapisanih v prometni? Na netu najdem motorje od 47 pa tja do 52 konjičev. A2 jih dovoli max. 47 Kakšno opremo nosite? tekstil ali usnje? Kaj pa čelada? Je preklopna preglasna za tak motor? Koliko pa letno porabite cekinov? Zavarovanje, registracija, gume, servisi in vse podobne reči..... Vaše mnenje okrog nakupa tako starega motocikla? Ali je motor pri 10ih letih že vidno dotrajan? Bi ga vi kupili starega 10 let? Nekje glavno konkurenco v mojem izboru mu dela predvsem kle... Motor potrebujem primarno za lagodno vožnjo v službo, sem pa tja izletič, dopust. Pa vendar bi se rad kdaj peljal bolj "športno"... Kakšna so vaša mnenja v tej smeri? Je motor zmožen vožnje v dvoje? Tu je verjetno kle v veliki prednosti? Ali pač? Če gledamo da sem 175cm velik začetnik (bolj švoh postave .) ). Koliko je nekje maksimalno število km ki jih motor prenese? Bi ga kupili če bi imel recimo 50k km? Za vse odgovore se vam lepo zahvaljujem, če se kdaj srečamo se zahvalim pa v bolj tekoči obliki Če ni blokiran na 25 kilovatov, ga ne smeš voziti z A2 izpitom. Ni problem kupovati star motor - problen je da te motorje vozi predvsem mladina in se na njih uči in jih seveda lomi. Pred dvema letoma sem sam kupoval ta motor in težko je bilo dobiti, motor, da se lepo obnaša na zaviranju, pospeševanju oz. menjavanju. Ko sem ga našel, pa vizualno ni bil ravno super. Potem pa se moraš odločiti lep ali vozen. Vsekakor se vsedi gor in se pelji. Jaz bi vseeno raje dal več in kupil kakega naked 600 novejšega, če ga sploh lahko voziš. Letnik 2005 naprej se da dobiti relativno poceni. Motor sem kupil s 43k in prodal s 55k. Delal ko urica. Baje so motorji eni boljših. V motor sem imel zaupanje - bil v Makedoniji z njim. Nekaj malega sem ti odgovoril. Scarabeo
c00L3r Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 KLE ti bo bolj splošno uporaben kot ER-5. Primeren za slabše ceste, makadam, teren in vetrna zaščita pride prav pri daljši vožnji. Z ER-5 pa se boš lahko malo bolj športno peljajl, nižje težišče, drugačna prestavna razmerja, trše vzmetenje. Se pa je treba zavedat, da ER-5 ni ravno primerljiv s sodobnimi nakedi, tak da mu težko rečemo "športen". Odločit pa se boš moral seveda sam Scarabeo, če ima novi A2 izpit, lahko vozi do 35kw. Stari je bil do 25kw.
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Seveda z A2 lahko vozi do oz. vključno z 35kw. Samo kolikor jaz vem imajo vsi er5 malo preko 35kw - torej pride v poštev samo zablokiran. Odločilno je, kaj piše v homologaciji. Scarabeo
Zok Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Podravljeni er5 šoferji Ker pade motor v moj ožji izbor imam par vprašanj: Koliko konjev/kw imate zapisanih v prometni? Na netu najdem motorje od 47 pa tja do 52 konjičev. A2 jih dovoli max. 47 Kakšno opremo nosite? tekstil ali usnje? Kaj pa čelada? Je preklopna preglasna za tak motor? Koliko pa letno porabite cekinov? Zavarovanje, registracija, gume, servisi in vse podobne reči..... Vaše mnenje okrog nakupa tako starega motocikla? Ali je motor pri 10ih letih že vidno dotrajan? Bi ga vi kupili starega 10 let? Nekje glavno konkurenco v mojem izboru mu dela predvsem kle... Motor potrebujem primarno za lagodno vožnjo v službo, sem pa tja izletič, dopust. Pa vendar bi se rad kdaj peljal bolj "športno"... Kakšna so vaša mnenja v tej smeri? Je motor zmožen vožnje v dvoje? Tu je verjetno kle v veliki prednosti? Ali pač? Če gledamo da sem 175cm velik začetnik (bolj švoh postave .) ). Koliko je nekje maksimalno število km ki jih motor prenese? Bi ga kupili če bi imel recimo 50k km? Za vse odgovore se vam lepo zahvaljujem, če se kdaj srečamo se zahvalim pa v bolj tekoči obliki glede mojih izkusenj lahko zapisem nekako takole: 10 let in 50k km ne predstavlja problema v primeru ce je bil motor negovan, vzdrzevan in "cartan". V primeru da je prejsnji lastnik gonil hladnega in skrbno tiscal v najvisje obrate, je pri teh kilometrih ze vse skupaj bolj zgonjeno. Glede mojega okusa voznje bi se raje odlocil za ER-5, prej kot za KLE, pa vendar tu odloca tvoj okus in tvoje potrebe in stil voznje. Glede sportnosti, hm.. 35 kilovatov je ravno toliko da ti lahko da "povohat" nekaj malega dinamike, prav hudicevo divje pa tole ni. Sam sem gledal motorje v rangu okrog 50 kW in na koncu pristal na ZZR 600, kar je bilo glede moci dalec nad mojimi nacrti, pa vendar mi ta moc hodi veliko premalo - ne toliko moc, predvsem navor v srednjem rezimu obratov. Tega pri ER-5 verjetno ne manjka tako kronicno, saj gre za dvovaljnika, ti pa imajo navadno bolj uporabno razporejen navor. Glede navora in moci je za dvoje cisto dovolj sposoben - odvisno od voznika. Ko jaz nalozim zeno naju navadno se tu in tam kak druzinski enoprostorec prehiti. Ko sem na mopedu sam, se seveda peljem po mojih zeljah, je zgodba obrnjena. Kar se pa velikosti mopeda tice gre pa res za enega izmed manjsih motorjev, in ce mislis iti na kaksen resen dopust racunaj da bos potreboval se top case, stranska kovcka in tank torbo. Ko bos na njemu v polni "bojni" opremi se ti in tvoj(a) sopotnik(ica), bo verjetno izgledal kot krpanova kobilica(?? - sporocim po dopustu, kako bota izgledala kolega in njegova punca, in kako se jima je obnesel motor) - zaenkrat ne morem nic pametnega reci na to. Bo povedal kdo ki ze ima to izkusnjo. Gre pa za zelo hvalezen in univerzalen moped. Sposoben je potovanja, pa tudi za v trgovino ali v bife in nazaj.
miklavc Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Seveda z A2 lahko vozi do oz. vključno z 35kw. Samo kolikor jaz vem imajo vsi er5 malo preko 35kw - torej pride v poštev samo zablokiran. Odločilno je, kaj piše v homologaciji. Scarabeo KLE in ER-5 imata enako mašino in moj KLE imam originalno nazivno moč 33kW. Glede tega da bi imel ER-5 pa čez 35kW pa nikjer nisem zasledil podatka. Lp!
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 http://www.motosvet.com/katalog/2001-kawasaki-er-5-twister.html To sem na hitro zbrskal. Jaz pa nisem zasledil nobenega pod 35, razen če je bil blokiran na 25 kw. Možno pa je, da so tudi manj. Različni trgi različni podatki - pač homologacija je zakon. Scarabeo miklavc 1
sebar Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 Hvala za izčrpne odgovore in upam da bom u roku parih mesecev lahko sam odgovoril na svoje vprašanje, definitivno reportiram ko nabavim stroj Lp sebar
c3c Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 pozdravljeni res je da er 5 ne trga gat ampak to je čisto spodoben motor.z ženo se peljeva tudi po 300 -400 kilometrov v enem kosu seveda z postanki pa motor čisto spodobno vleče.hitrost tja okoli 100km na uro kaksna ravnina 120 do 130 in to je to.za druge ne vem ampak meni moj er 5 zelo lepo služi že 8 let in sem naklepal z njim 60.ooo km. pojdi na youtube pa bos videl kako se vozi.lep pozdrav motoristi LooLekSLO in bajkr88 2
kivi Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 zdravo! Sem lastnik Kawasakija er5-ke in me nekaj zanima glede motorja. Motor sem kupil pred dvema letoma, je letnik 98 in ima realnih57000km. do nedavnega je šel motor kot ura. Letošnjo zimo pa je stal dva meseca,na toplem v garaži. IN ko sem ga zalaufal je začel trokirat, zato sem kasneje zamenjal obe svečki. Ampak ni pomagalo, ko zalaufam motor laufa po enem cilindru (samo en cilinder je vroč) zato me zanmima glede na to da so svečke nove kaj bi lahko bilo?ali je možno da je raštelan ventil na enem celindru? Ali se je že komu naredilo to? Hvala za pomoč. LP
zagor Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 zdravo! Sem lastnik Kawasakija er5-ke in me nekaj zanima glede motorja. Motor sem kupil pred dvema letoma, je letnik 98 in ima realnih57000km. do nedavnega je šel motor kot ura. Letošnjo zimo pa je stal dva meseca,na toplem v garaži. IN ko sem ga zalaufal je začel trokirat, zato sem kasneje zamenjal obe svečki. Ampak ni pomagalo, ko zalaufam motor laufa po enem cilindru (samo en cilinder je vroč) zato me zanmima glede na to da so svečke nove kaj bi lahko bilo?ali je možno da je raštelan ventil na enem celindru? Ali se je že komu naredilo to? Hvala za pomoč. LP A si pogledal ce ima svecka iskro.
trojan69 Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 Tudi nova svečka je lahko fuč-tko da kot rečeno poglej če ma iskro. Ampak glede na to, da je pred zimo lepo delal, bi prej trdil, da je potrebno očistiti vplinjač. Možno da so se med stanjem v njem nabrale usedline (ko je bencin izhlapel) oz. kondenz. Skratka. Obrni motor nekaj obratov. Potegni vn svečko in poglej če je mokra, hkrati pa pa še prever če ma iskro. Pa poročaj
kivi Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 iskro imata obe svečki. ampak motor nekje od 2000 do 3500 obr/min zatrokira. ? ko pa ima dovolj obratov pa gre normalno. Je to mogoče zaradi upinjača?Ena svečka pa je zelo črna, verjetno slabše izgoreva, tudi če daš novo notri je potem črna. ?
trojan69 Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 Verjetno uplinjač ja. Črna svečka ponavadi pomeni da je v mešanici zrak/bencin preveč bencina. Dodaten indikator je to, da ti zadeva zatrokira. Če na nizkih je verjetno razštelan vijak. Skratka po vsej verjetnosti so samo vplinjači za poservisirat:dobro prečistit in nastavit (vijak za nastavitev, višina plovčka + sinhronizacija).
kivi Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 Bom tudi z uplinjači poskusil , če bo bolje poročam.... hvala za enkrat
trojan69 Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 Če rabiš imam service manual za ER5. Če ga rabiš mi pošlji mail na ZS pa ti ga pošljem. kivi 1
Bremzer Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 Bom tudi z uplinjači poskusil , če bo bolje poročam.... hvala za enkrat To ti je 100%-tno samo gumi membrana v vplinjaču crknila in to na tem vplinjaču kjer je svečka ČRNA ! ! Vse drugo nepremikaj pusti pri miru in preglej (zamenjaj) SAMO membrano !
kivi Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 A si pogledal ce ima svecka iskro. Ja
kivi Objavljeno Februar 16, 2012 Opozori Objavljeno Februar 16, 2012 To ti je 100%-tno samo gumi membrana v vplinjaču crknila in to na tem vplinjaču kjer je svečka ČRNA ! ! Vse drugo nepremikaj pusti pri miru in preglej (zamenjaj) SAMO membrano ! Ta membrana je verjetno na vrhu uplinjača? ko daš pokrou s štirimi vijaki dol in takoj spodaj je ta membrana ne?
kivi Objavljeno Februar 16, 2012 Opozori Objavljeno Februar 16, 2012 Ta membrana je verjetno na vrhu uplinjača? ko daš pokrou s štirimi vijaki dol in takoj spodaj je ta membrana ne? kako pa veš da je fuč? ker meni se zdi čisto vredu?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se