Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Ne morem verjeti, da je originalna zadnja guma DUNLOP po 4.600 km že čisto adijo! Katero novo priporočate? kaj mislite o "injekciji" v gumo po defektu?

Objavljeno

Ne morem verjeti, da je originalna zadnja guma DUNLOP po 4.600 km že čisto adijo! Katero novo priporočate? kaj mislite o "injekciji" v gumo po defektu?

Original makadamka je meni zdržala komaj 6000.

Zamenjal za D220 ki je zdržala 7000, druga D220 pa jih ima že sedem pa zgleda da bo še za kake tri. Tako, da ne vem zakaj se je prva toliko prej obrabila.

Edina razlika je da sem z drugo bil na potovanju dolgem 4600 km. Način vožnje približno enak in vsi km v dvoje. Z oprijemom sem pa tudi zelo zadovoljen in bo naslednja guma tudi D220.

Kratke furce in pogosta pospeševanja tudi veliko prispevajo k obrabi.

Predno smo šli na pot je prjatu prebodel novo zadnjo gumo. Vulkanizer je vstavil čep in kljub našim dvomom po 5000 km drži še danes.

Toliko, By!

Objavljeno

Meni navadna D208 tudi ne bo zdržala 5k km. Tudi mene zanima katera guma je zelo primerna, oz katere mate kej zadaj namontirane??

Objavljeno

kaksno stran nazaj sem omenjal michelin pilot road. very zadovoljen. B)

Objavljeno

Sam imam mal čez 5k prevoženih in je zadnja originalna guma ''makadamka'' že v zadnjih kilometrih. Niti ni tok močno obrabljena, kot je ratala izredno trda....tko da drugo leto bo zihr treba menjat. Sprednja je pa se dokaj OK!

Lp

Objavljeno

nov bandit za leto 2007

[attachmentid=82037]

zadnji cajt :devil:

post-10693-1158769925_thumb.jpg

Objavljeno
nov bandit za leto 2007

zadnji cajt :devil:

Tako je ! Me zanimajo podrobnejše informacije. Če kdo kaj najde, naj prpopa.

Objavljeno

Pa zakaj hudiča ne naredijo novega modela ala GSF 600 ampak seveda s 1000+ kubiki? Če bi izgled malo posodobili, bi bil prava bomba.

Objavljeno

Cena bo verjetno precej višja ,zdaj vidite Suzuki vozniki ,kaj je bilo treba vse spremeniti pri Banditu da bo motor za naslednja leta edino še kardan nebi bilo nič napačnega seveda bi ga spet malo podražilo.Na vse to sem vas jaz opozarjal (zato so bili letošnji modeli tako poceni 1.670.000,ooSit),nihče mi ni verjel,moderator ki sam vozi Bandita me je zaradi(mojega mnenja o Banditu) za par dini IZKLJUČIL).Upam,da me sedaj NEBO sicer mi je vseno, bom vsaj več gledal televizijo,marsi kateri uporabnik pa bo prikrajšan glede mojih odgovorjev. :OK: :OK:

Objavljeno
Cena bo verjetno precej višja ,zdaj vidite Suzuki vozniki ,kaj je bilo treba vse spremeniti pri Banditu da bo motor za naslednja leta edino še kardan nebi bilo nič napačnega seveda bi ga spet malo podražilo.Na vse to sem vas jaz opozarjal (zato so bili letošnji modeli tako poceni 1.670.000,ooSit),nihče mi ni verjel,moderator ki sam vozi Bandita me je zaradi(mojega mnenja o Banditu) za par dini IZKLJUČIL).Upam,da me sedaj NEBO sicer mi je vseno, bom vsaj več gledal televizijo,marsi kateri uporabnik pa bo prikrajšan glede mojih odgovorjev. :OK: :OK:

Kaj vse je bilo treba spremeniti? Nič nujnega-tak kot je bil do sedaj je več kot zadovoljiv. Kar bo izboljšano jaz jemljem kot sladico, kot priboljšek. To kar si ti opozarjal je bilo bolj pljuvanje (oprosti, tako je pač zgledal takrat), če bi takrat podajal bolj objektivna mnenja, oz. izključil iz postov kar niso bila dejstva, dvomim da bi bil izključen. Sicer pa ni nič novega da se model poceni ko je na vidiku novejša verzija in tudi pričakovali smo ga.

Simonsi, hvala za trud, ta prispevek , sem prebral, iskal sem še kake slike, dodatne tehnične podatke...novega modela.

Me pa zanima kaka bo kej NAKED verzija, upam da bo nekaj hudih detajlov gor. Pa super bi bilo pri 1250 modelu, če bi povečanje moči šlo le v prid navora, in da bi KW ostali nespremenjeni(zaradi srednjega razreda reg.)

Peace

Objavljeno

"Novinec bo dobil direktni vbrizg." Komaj čakam, da vidim prvi moderni direktni vbrizg na motociklu. In to ravno na Banditu.

Objavljeno

ta na sliki je 2006 model,..letnik 2007 bo identičen le z novim motorjem, vodno hlajenim :)

DELPHI: ne vem sicer kakšn direktni vbrizg pričakuješ ti da bo modern??? vbrizg kot vbrizg,..."ajnšpricer" nč več frgazar :D kakšne revolucije pa verjetn ne bo s temu vbrizgom,...podobn kt pr ostalih suzukijih verjetn :doze:

Objavljeno

Cena bo verjetno precej višja ,zdaj vidite Suzuki vozniki ,kaj je bilo treba vse spremeniti pri Banditu da bo motor za naslednja leta edino še kardan nebi bilo nič napačnega seveda bi ga spet malo podražilo.Na vse to sem vas jaz opozarjal (zato so bili letošnji modeli tako poceni 1.670.000,ooSit),nihče mi ni verjel,moderator ki sam vozi Bandita me je zaradi(mojega mnenja o Banditu) za par dini IZKLJUČIL).Upam,da me sedaj NEBO sicer mi je vseno, bom vsaj več gledal televizijo,marsi kateri uporabnik pa bo prikrajšan glede mojih odgovorjev. :OK: :OK:

ne brumer, nisem te izkljucil zaradi tvojega mnenja o banditu temvec - in isto bom spet storil - zaradi tvojega basolutno neumestnega nakladanja kljub opozorilom.

uzivaj v TV programu.

najbrz ti se ni "potegnilo", da nekateri kupujemo motorje da se vozimo in ne zaradi "postavljanja" z njimi.

Objavljeno

Pišuka splet sem preisku pa ne najdem nič več, kot pa piše o njem v MS članku. Iz kje pa je avtor Dolenc izbrskal te informacije? :hmm:

Objavljeno

DELPHI: ne vem sicer kakšn direktni vbrizg pričakuješ ti da bo modern??? vbrizg kot vbrizg,..."ajnšpricer" nč več frgazar :D kakšne revolucije pa verjetn ne bo s temu vbrizgom,...podobn kt pr ostalih suzukijih verjetn :doze:

Res je. Revolucije kar se tiče ajnšprica skoraj zagotovo ne bo. Bi pa bila, če bi res uporabili direktni vbrizg.

Na videz nepomembna razlika:

Bei der Konventionellen Einspitzung befindet sich das Einspritzventil im Saugrohr vor dem Einlassventil. Bei der Direkteinspitzung wird dagegen direkt in den Zylinder eingespritzt,

pomeni v praksi mio € in leta razvoja.

Objavljeno

Men se čedalje bolj zdi, da je ta članek le špekulacija. Sicer pa močno upam, da se motim. Od kje ima avtor te podatke? :hmm: (matrsemsinaložuskrbi) :blink:

Objavljeno

Tlele pa vedo še nekaj več.

Ne tile imajo le bolj bujno domišljijo.

Objavljeno

eh, ce gledamo iz cesa so razvili bandita, potem bi bila edina logicna ®evolucija gixxer 1000 masina v dodelanem/predelanem okvirju, z okvirno podobo kot se prodaja aktualni bandit.

moje mnenje.

Objavljeno

Men se čedalje bolj zdi, da je ta članek le špekulacija. Sicer pa močno upam, da se motim. Od kje ima avtor te podatke? :hmm: (matrsemsinaložuskrbi) :blink:

glavni moto salon se bliža in špekuliranja bo do takrat veliko, kak teden pred sejmom pa bo potihnilo, ker bodo prišle prave fotke in podatki, na sejmu pa še motorji v živo. ... edino supešportnim motorjem bodo specifikacije še kak mesec zamujale, ker bodo izdelovalci zadrževali ,da vidijo, kaj bo pod "moč" in "obrati" napisala konkurenca ....

Objavljeno (popravljeno)

Letnik 2007, agregat s 100 ccm več (1157 -> 1255), vodno hlajenje, vbrizg, Euro 3. Baje, da bo celo nekoliko lažji, sicer pa vse drugo ostane nespremenjeno, tudi cena... če verjameš. Izpušni lonec se mi zdi malo spremenjen, vsaj zadnji del zgleda kot pri CB 1300.

[attachmentid=82446]

[attachmentid=82447]

post-131-1159209652_thumb.jpg

post-131-1159209787_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Lucky
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Takšna bi naj izgledala naked verzija, pa še nekaj podatkov.

[attachmentid=83230]

Suzuki Bandit 1250 N (Bandit 1250 S)

La fiche technique :

Moteur : Quatre-cylindre-en-ligne, 4 temps

Distribution : double ACT, 4 soupapes/cyl.

Cylindrée : 1 255 cm3

Alésage x course : 79 x 64

Taux de compression : 10.5 :1

Refroidissement : liquide

Alimentation : injection électronique (diam. 36 mm)

Embrayage : multidisque en bain d'huile, commande hydraulique

Transmission finale : chaîne (43x18)

Boîte : 6 vitesses

Cadre : double berceau en acier

Suspensions avant : fourche télescopique hydraulique, diam. 43 mm ; réglable en précharge ; arrière : mono-amortisseur hydraulique, réglable en précontrainte

Frein avant : double disque diam. 310 mm, étriers quatre pistons opposés ; arrière : simple disque diam. 240 mm, étrier deux pistons ; ABS en option

Pneu avant : 120/70 x 17 ; arrière : 180/55 x 17

Réservoir : 19 litres

L x l x h : 2 130 x 790 x 1 095 (1 225) mm

Empattement : 1 480 mm

Hauteur de selle : 790/810 mm

Poids à sec : 222 kg (225 kg)

post-11424-1159985438_thumb.jpg

Objavljeno

sej je še kar luškan O:-)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!