Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

za navadno cestno uporabo je v bistvu vseeno katerega montiras. pridobis nekaj malega na navoru in moci, nekaj vec pri zvoku - odvisno kaksno verzijo montiras (street legal n.pr. se manj "dere" kot racing itd.). akrapovic je (prevec) vrhunski izdelek, katerega montirati na cestno drajsalico (pomoje) nekako nima ravno veliko smisla, predvsem ce menjas samo izpusni lonec in nic drugega.

ce si privoscis, recimo, komplet (krivine, kolektor, lonec) in druge igle/sobe za vplinjace, mogoce se malo pomodeliras glavo, predelas sklopko, vzmetenje in okvir....... bi, spet pomoje, pasal kak akrapo lepo zraven. je pa vse skupaj "malenkostno" drazje od € 300.-. ;)

Objavljeno

Videl sem v Louis-u lonec znamke streetfigher za 270 eurov in huric za 290. Oba imata papirje in povezovalo cev od kolektorja do lonca . Ali dobim pri akrapoviču zraven tudi to cev in papirje? Zamenjal bi lonec zaradi zvoka, teže in dimenzij . Z zmogljivostjo bandita sem zelo zadovoljen in ne iščem več moči temveč več zvoka.

Objavljeno

za hurric vem da so nekateri nemci (banditforum.de) z njim zadovoljni. glede streetfighter izpuha nimam ne info in ne izkusenj.

pred leti je bil bos popularen. remus oz. sebring tudi nista slaba. shark, leovince, vse je mozno.

poglej malo v spletne kataloge louis ali hein gericke. za zacetek.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Nabavil in zmontiral sem Hurric SS izpuh in zgleda res super. Opazil sem pa da ima e-številko vtisjeno na začetku lonca in še to na notranji strani. Da jo pogledaš rabiš skoraj ogledalo. Ali je to normalno?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Se je že kdo mogoče lotil homemade predelave sedeža v nekaj bolj udobnega?

PRI BANDITU JE PROBLEM SAMO V TEM , KER IMA STRANICE SEDEŽA PREVEČ OSTRE . TISTO ZAŠČITO ( SKAJ ) POTEGNEŠ DOL , LEPO OBLIKUJEŠ ROBOVE Z OLFA NOŽEM , POSTRGAŠ S ŠMIRGL PAPIRJEM IN NAZAJ NAPNEŠ SEDEŽ . POPOLNOMA DRUG SEDEŽ .

Objavljeno

Imel sem dve ponudbi. In sicer: Štern Kranj za 530€ in Panigaz za 550€, odločil sem se za slednjega,saj je bil krajši dobavni rok.

[/qL

Če še kdo potrebuje športni izpuh za bandita , ali bilo kateri motor smo pooblaščeni zastopnik za izpuhe MASS .

Karbonski izpuh dolžine 36 cm te pride stat 340€ skupaj s homologacijo in krivino .

Objavljeno

Vse o MASS IZPUHIH na e-mail:

izpuhi.mass@gmail.com

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje za vse banditaše..

Kje vse se a naročit bug spoiler za našega banditka??

Mate kakšne slike? prilimajte na forum, prosim!

Moram namreč najt enga, ki ga ne bo treba preveč rezat, ker imam cevno zaščito motorja pred padci, ne pa crash padse..

thx vnaprej..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa samo zanima, če bi kdo vedu povedat ali paše na Bandita 1200, tudi izpuh (v mislih imam Slip-On varianto) od "manjšega" bratca z 600 ccm?

Na prvi pogled sta videti slično, sam nevem kako bi bilo z premerom cevi ? A ni tako da ima 1200 malo večjega ?

Hvala

LP

Objavljeno (popravljeno)

850gs: To je normalno, da je številka na notranji strani...jo ima tam tudi moj akrapo - in je stric na homologaciji 5 minut hodil okoli in iskal številko :rolleyes: daj privošči nam kakšno sliko

xyznanixyz: Jaz sem imel na manjšem banditu izpuh , ki je bil za velikega (bos - slip on), tako da mislim, da bi moralo tudi kontra pasat...

Lp,

Z

Popravljeno . Popravil slakutar
Objavljeno
Vprašanje za vse banditaše..

Kje vse se a naročit bug spoiler za našega banditka??

Mate kakšne slike? prilimajte na forum, prosim!

Moram namreč najt enga, ki ga ne bo treba preveč rezat, ker imam cevno zaščito motorja pred padci, ne pa crash padse..

thx vnaprej..

Imaš "original" bug spoiler, ki ga prodajajo Suzuki trgovci, ima jih tudi Louis in Hein Gericke (cca.270EUR) v Avstriji, dela jih pa tudi nekdo na obali po muzičkih željah, sem videl nekje na netu, pa se ne spomnim kje.

Kolikor mi je znano in sem dozdaj bral o tem bug spoiler in cevna zaščita ne gresta skupaj!! Ali eno ali drugo! Potegni si z neta Suzukijev katalog dodatne opreme, kjer se mi zdi, da to piše.

Lp

Objavljeno
Imaš "original" bug spoiler, ki ga prodajajo Suzuki trgovci, ima jih tudi Louis in Hein Gericke (cca.270EUR) v Avstriji, dela jih pa tudi nekdo na obali po muzičkih željah, sem videl nekje na netu, pa se ne spomnim kje.

Kolikor mi je znano in sem dozdaj bral o tem bug spoiler in cevna zaščita ne gresta skupaj!! Ali eno ali drugo! Potegni si z neta Suzukijev katalog dodatne opreme, kjer se mi zdi, da to piše.

Lp

hm. potem pa ga bomo morali mal predelat tale bug spoiler, ker js imel bi OBOJE!!

leeeep bi bil suzuki z bug spoilerjem.. ampak hjebat ga, najprej varnost, nato lepota..

nekaj bomo že naumli.. ni šment..

lep banditovski pozdrav;P

Objavljeno
hm. potem pa ga bomo morali mal predelat tale bug spoiler, ker js imel bi OBOJE!!

leeeep bi bil suzuki z bug spoilerjem.. ampak hjebat ga, najprej varnost, nato lepota..

nekaj bomo že naumli.. ni šment..

lep banditovski pozdrav;P

hja, če ga hočeš met na vsak način bo treba mal domišlije, pa sem 100%, da bi nekako šlo :rolleyes: !

Jaz sem dal gor crashpade, tako da bi šlo, samo še ni zadost perja-ha,ha, ker zdajle je na vrsti izpušni lonec

in nosilci za stranske kovčke, da se bomo malo bolj glasno :evilgrin: in še kam malo dalje peljal!

A že vi tud komaj čakate še par stopinj Celzija plusa?! Me že zelo srbi desna roka-ha,ha :naughty: !!

pozdrav vsem banditosom!

Objavljeno
Vprašanje za vse banditaše..

Kje vse se a naročit bug spoiler za našega banditka??

Mate kakšne slike? prilimajte na forum, prosim!

Moram namreč najt enga, ki ga ne bo treba preveč rezat, ker imam cevno zaščito motorja pred padci, ne pa crash padse..

thx vnaprej..

tale ti naredi kar si zaželiš, cenovno zelo ugoden, če želiš telefonsko mi povej na PM,

pa še link do njegove strani : http://www.freewebs.com/pohajac/

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Ker čas recesije nebo minil hitro in ker vsak dinar šteje, sem v pomoč tudi s tem razlogom kupil (domači-Slovenski) Igorjev slip-on izpuh. Prvi vtisi so fenomenalni, kakovost izdelave na vrhuncu. Skratka sem izredno navdušen, da se mi smeje do ušes!!! :kva1:

Sedaj me pa samo zanima, če bi bilo potrebno postoriti še kakšne mehanske nastavitve (npr.: vplinjači ipd) ?

Kajti sicer se nisem še nič vozil, je pa na prvi pogled bilo videti delovanje normalno.

LP

Še slikica :

post-18222-1237624413_thumb.jpg

Objavljeno
Sedaj me pa samo zanima, če bi bilo potrebno postoriti še kakšne mehanske nastavitve (npr.: vplinjači ipd) ?

da. vedno pri zamenjavi na eni strani vsisno-izpusnega sistema je potrebno drugo stran prilagoditi.

Objavljeno
da. vedno pri zamenjavi na eni strani vsisno-izpusnega sistema je potrebno drugo stran prilagoditi.

Kaj točno pa si imel s tem v mislih ?

Objavljeno

Da moraš nastavit ferge :yes:

Objavljeno

Samo nastavitev vplinjačev z vijakom bencin(za prosti tek ubistvu) ali je zares potrebno menjati tudi dize?

V teoriji bi nujno moral menjati tudi dize, to je res, ampak to je drago in zahteva precej dela.

Objavljeno

Če se ne gre tok za performance ampak bol za zvok pa izgled pomoje dize niso potrebne (v kolikor zadeva lepo lavfa). Če se gre pa za moč potem pa še športni (odprti) filtri ki pa potrebujejo tudi druge dize-maš potem optimiziran ˝intake˝ z izpuhom.

Objavljeno (popravljeno)
Sedaj me pa samo zanima, če bi bilo potrebno postoriti še kakšne mehanske nastavitve (npr.: vplinjači ipd) ?

Lahko narediš eno 5cm luknjo v ohišje zračnega filtra, glavne dize mislim da okrog 122, pa igle dvigneš za eno stopnjo. Lahko daš pa še odmične od gsx-r 750, 1100 pa malo glavo znižat.

Sem imel enakega bandita in sem imel to modifikacijo v planu, pa sem ga prej prodal.

Pa ne k&n filtra namesto original dajat, ker bo šlo samo še slabše.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Ker čas recesije nebo minil hitro in ker vsak dinar šteje, sem v pomoč tudi s tem razlogom kupil (domači-Slovenski) Igorjev slip-on izpuh. Prvi vtisi so fenomenalni, kakovost izdelave na vrhuncu. Skratka sem izredno navdušen, da se mi smeje do ušes!!! :kva1:

Sedaj me pa samo zanima, če bi bilo potrebno postoriti še kakšne mehanske nastavitve (npr.: vplinjači ipd) ?

Nič nepremikaj dokler motor na prostem teku lepo laufa in neugaša.Če pa bi ugašal ali pri prehodu iz delne obremenitve na polno obremetitev pocukal,potem je potrebno nastavit vplinjače.In sicer NAJPREJ izmeriti CO vrednost in šele nato,če je ta izmerjena vrednost pod 2,5-3 Co-ja je potrebno vse 4-tiri vijake enako odpreti in to za ca 1/2 obrata in ponovno izmerit in po potrebi še malo odpreti ali zapreti vendar VEDNO vse 4-ri vijake ENAKO!!!Namreč pri veliko motorjih se CO meri na vsaki izpušni cevi cilindra posebej (ima navoj z čepom)če tega čepa izpušna cev cilindra nima posamično se izmeri na izhodu glušnika in se v tem primiru vse 4-ri vijake zapre in ponovno vse enako odpre paziti,pa je potrebno,da se te vijake nepritegne preveč kajti nakoncu vijaka je zelo fina špica,ki se rada zalomi in tak vplinjač nebo noben profesijonalec več nastavil.Zato pazite,ko sami hobi mehaniki vrtite po vergazerjih in neveste kaj točno počnete.

Objavljeno
Če se ne gre tok za performance ampak bol za zvok pa izgled pomoje dize niso potrebne (v kolikor zadeva lepo lavfa). Če se gre pa za moč potem pa še športni (odprti) filtri ki pa potrebujejo tudi druge dize-maš potem optimiziran ˝intake˝ z izpuhom.

OPTIMIZIRAN intakt imaš ŠELE ko zamenjaš odmične gredi,daš večje vplinjače(večji fi) ali vsaj(kar nepomaga dosti druge dize,vzmeti in filter-e vglavnem pridobiš samo na ropotu-glasu.Kajti če ostane fi vsisa in fergazerja nespremenjen povečaš z dizami samo porabo goriva.Namreč razmerje zraka je normalno in najbolj ugodno za vročo mašino1:11 od 1:12 z dizami pa narediš npr. mešanico gostejšo se pravi 1:10 kar pa na moči SIGURNO nič neprispeva.Moj nasvet pusti motor (mašino) kakršna je za noret ali za na Grobnik si kupi raje kakega SS ali RR,ki ima to že vse fabriško pošlihtano. :whistle:

Ps:sicer pa so nakedi nekaj med čoperjem in cestakom in tako naj tudi ostanejo,ne mi zamerit tudi sam vozim nakeda. :hmm: !

Objavljeno

Hvala za tako obilen kup informacij. Nekako tudi ni moj namen kakšen hud tunning ali pa nevem kako hud performance. Mi je teh 1200 kubikov z obilico navora in močjo ki jo motor ponuja vrh glave. Akrapovič je bil predvsem za "dušo".

Sedaj je pa moj interes ravnati čimbolj v skladu z dobrobitom mašine.

Feedback ki sem ga trenutno dobil, je bil tak da motor laufa dokaj normalno in podobno kot prej. Res pa je da testne vožnje zaradi vremena še ni bilo. Tako da delovanja pod polno obremenitvijo nisem še preizkusil. Menim pa da nebi smel biti to problem.

Objavljeno

Hvala za tako obilen kup informacij. Nekako tudi ni moj namen kakšen hud tunning ali pa nevem kako hud performance. Mi je teh 1200 kubikov z obilico navora in močjo ki jo motor ponuja vrh glave. Akrapovič je bil predvsem za "dušo".

Sedaj je pa moj interes ravnati čimbolj v skladu z dobrobitom mašine.

Menim pa da nebi smel biti to problem.

Tudi nebo :whistle: samo čimanj šraufaj in bo še najbolje se boš več,bolje in ceneje vozil! :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!