Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

In kako se sanira to "luščenje" barve v luči ? Razumem da bi bilo potrebno luč odpret in nabrano nesnago spucat, kakšni pa so ukrepi za nadaljne preprečevanje tega pojava ? Če sploh so kakšni.... :unsure:

Objavljeno

:eek: Saj sem glavne info, kako ga razkopat ravno od Tebe dobil.

mislil sem da opises to v slovenscini. meni vcasih kaksna beseda (ali deset :whistle:) zmanjka.

ne vem kako opisati oz. oznaciti tisti "utor in kontra-utor" na obeh delih zarometa, kjer se nahaja ta tesnilna/lepilna masa.

Če boš zasilikonal ga ne boš več dobil narazen, in ne se preveč tolažit, jaz mam K04 tako, da se težav (ki sicer naraščajo s številom km) nisi rešil.

Lp

ja grande. shit. fuck. damm. :glare: pa ne mi rect, da bo treba res tisti € 360.- plunt za novga.:blink::wacko:

hmnja, bom videl kako se bo obneslo drugo leto; kako dolgo bo svetilo kot treba. medtem pa upam da najdem neko resitev. :hmm:

Objavljeno

In kako se sanira to "luščenje" barve v luči ? Razumem da bi bilo potrebno luč odpret in nabrano nesnago spucat, kakšni pa so ukrepi za nadaljne preprečevanje tega pojava ? Če sploh so kakšni.... :unsure:

trenutno............. (se) pojma nimam. mogoce/najbrz/verjetno bom probal nekaj stuhtati preko zime. pa ce ima kdo kaksno idejo........ se priporocam.:)

Objavljeno

mislil sem da opises to v slovenscini. meni vcasih kaksna beseda (ali deset :whistle:) zmanjka.

ne vem kako opisati oz. oznaciti tisti "utor in kontra-utor" na obeh delih zarometa, kjer se nahaja ta tesnilna/lepilna masa.

ja grande. shit. fuck. damm. :glare: pa ne mi rect, da bo treba res tisti € 360.- plunt za novga.:blink::wacko:

hmnja, bom videl kako se bo obneslo drugo leto; kako dolgo bo svetilo kot treba. medtem pa upam da najdem neko resitev. :hmm:

Ja, boljš, da dobiš to temp. neastabilno maso pri kakšnem ličarju kot pa da zadevo zasilikonaš.

Menim pa da ta prah nastaja med lečo in Alu ohišjem, ker se zadeva zaradi vibracij riba,temperatura pa tud naredi svoje.

Razmišljam, da bi dal med lečo in ohišje cca 0,5-1mm debelo teflonsko podložko.

A, se teb zadeva s Kemiskol silikonom ni obnesla?

Ajd

Objavljeno

Malo za intermenco, da nebo beseda tekla samo o "slabih" lastnostih. Sem bil kar lepo presenečen, ko sem na nekem ameriškem forumu videl naslednji post :

I remember the day I picked up my Bandit - cold, gray and misty...somehow it's fitting that today was the same - cold, gray and misty. It only took 4 years, 7 months and 6 days but I finally got there...

A few numbers to consider...

50 oil changes with 25 filters

Only on my second replacement chain

Only on my second replacement front brake pads

OEM rear brake pads still in place

OEM plastics still in place

OEM clutch still in place

OEM engine/pistons/motor still in place

Suzukireally got this one right. I don't abuse my bikes but I like to havefun with them. My Bandit has been to the drag strips, carved corners,commuted, toured, and stunted if you consider the occasional roll-onwheelie a stunt. It still keeps on going and has never failed me. When the question comes up "How long does a Bandit last?" maybe you canlink to this thread... should answer the question quite well.

Alongthe way I've made a lot of friends, learned a lot about riding, learnedsome stuff about myself, enjoyed a lot of good food, fun andfellowship. I look forward to the next 100K. Thanks for checking thethread out.

post-18222-125545401475_thumb.jpg

post-18222-125545402926_thumb.jpg

Resnično lahko rečemo Banditu Motor z veliko začetnico :worship:

P.S: In da, to so milje !!!

Objavljeno

Sem pa ravno tako na enmu ameriškemu forumu prebral kako rešit težavo z luščenjem v sprednjem žarometu.

:whistle:Kupi Italjana:whistle:

Objavljeno

Ja, boljš, da dobiš to temp. neastabilno maso pri kakšnem ličarju kot pa da zadevo zasilikonaš.

Menim pa da ta prah nastaja med lečo in Alu ohišjem, ker se zadeva zaradi vibracij riba,temperatura pa tud naredi svoje.

Razmišljam, da bi dal med lečo in ohišje cca 0,5-1mm debelo teflonsko podložko.

A, se teb zadeva s Kemiskol silikonom ni obnesla?

Ajd

leca riba v svojem lezaju, tam nastaja prah (po besedah suzuki dealerja tukaj).

po pravici povedano nisem vec cisto preprican katero leco sem z silikonom "zalepil" :slap::huh:; tista za dolgo luc zgleda manj prasna kot za kratko.

moram enkrat spet odpreti vse skupaj.......... pa se mi ne da trenutno.:whistle:

mogoce bi bila resitev oviti leco po obodu s teflonskim trakom...... :hmm:

Objavljeno
50 oil changes with 25 filters

Only on my second replacement chain

Only on my second replacement front brake pads

OEM rear brake pads still in place

OEM plastics still in place

OEM clutch still in place

OEM engine/pistons/motor still in place

10 zamenjav olja z 10 filtri

4. veriga (tretja zamenjava)

4. ploscice spredaj (z goldfren sem se konkretno nasral; 1000 km in diska zanic) zato

2. diska spredaj

oem ploscice zadaj

oem plastike ("rahlo" rabljene :kva1:)

oem sklopka

oem masina/bati

moj ima samo 96k+ km. in ne verjamem, da mi se letos rata obrniti 100.:grrr

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Malce razmišljam o nakupu enega velikega bandita letnika 01-03. Zanima me predvsem, okretnost in vožnja v strnjenem mestu. Uporabljal bi ga za občasne izlete do morja, mora pa motor biti uporaben tudi v mestu (relacija Ljubljana Šiška-center).

Alternativa je TDM 850 letnik 97-01. Ker nobenega od njiju nisem vozil dalj kot po parkirišču me zanima vaše mnenje.

Objavljeno

okretnost v mestu je (zame) cisto ok. :grim vsaj po 96k+ km s tem motorjem lahko to recem.

med kolonami prebijanje na semaforju ni problem, ce je le 90 cm prostora.

vecji problem imam _koliko_ obrniti plin v mestu. :xx: (navora vrh glave)

Objavljeno

Vodljiv je dost za po mestu, je pa še dost lažje če ogledala zložiš ker mal široka pridejo za gužvanje med avti in pa da obvladaš gas-sklopka-zadnja bremza, to je pa pomojem itak pri vseh motorjih.

Objavljeno

Vodljiv je dost za po mestu, je pa še dost lažje če ogledala zložiš ker mal široka pridejo za gužvanje med avti in pa da obvladaš gas-sklopka-zadnja bremza, to je pa pomojem itak pri vseh motorjih.

Vidim da voziš TDM, Kaj pa primerjava med njima?

Objavljeno

Vozim ta prvo tdm mkI, ampak mislim da ni bistveno drugačna od mkII.

Tdm-ka je v bistvu še bolj udobna za vožnjo, ker je položaj sedenja res čisto zravnan in udoben, sedež je lepo zaobljen in gre gor na rezervar, tako da je tudi za jajčka bolj udobno, sploh pri vožnji navzdol in zaviranju.

Zavore so nekje primerljive, niso ravno dirkalne, ampak opravljajo svojo nalogo.

Okretna sta oba nekje isto, sploh tdm, je za svoj letnik res lepo vozen motor, pregled nad prometom je boljši ker višje sediš in se ti zdi da imaš bolj nadzor.

Agregat ima bandit seveda močnejši, več konjev, navora in višja končna, presenetljivo varčen in uglajen, lepo vleče že od 2000rpm naprej. Pri tdm-ki je nekaj več vibracije, ker je pač dvovaljnik ampak niso moteče ali utrujajoče, ker so stopalke in balanca vpete v gumo. Par konjev več se nebi branil, ampak je pa dost močna tut za malo bolj dinamično vožnjo.

Vetrna zaščita je nekje podobna, mogoče je pri tdm-ki še malo boljša, ker vizir in cel sprednji oklep pride višje in ob strani nekoliko še nižje kot pri banditu.

Tdm-ka je tudi nekoliko lažja za manevriranje na mestu, ker bandit je res težek.

Za sopotnika pa nebi vedel, ker se v veliki večini vozim solo.

Malo na hitro, če te še kaj zanima, vprašaj.

Najboljš da probaš oba, pa vidiš kaj ti bolj paše. Na tvojem mestu bi gledal za tdm 900, mogoče je kakšen evro dražja kot isti letnik bandit.

Objavljeno

Vozim ta prvo tdm mkI, ampak mislim da ni bistveno drugačna od mkII.

Tdm-ka je v bistvu še bolj udobna za vožnjo, ker je položaj sedenja res čisto zravnan in udoben, sedež je lepo zaobljen in gre gor na rezervar, tako da je tudi za jajčka bolj udobno, sploh pri vožnji navzdol in zaviranju.

Zavore so nekje primerljive, niso ravno dirkalne, ampak opravljajo svojo nalogo.

Okretna sta oba nekje isto, sploh tdm, je za svoj letnik res lepo vozen motor, pregled nad prometom je boljši ker višje sediš in se ti zdi da imaš bolj nadzor.

Agregat ima bandit seveda močnejši, več konjev, navora in višja končna, presenetljivo varčen in uglajen, lepo vleče že od 2000rpm naprej. Pri tdm-ki je nekaj več vibracije, ker je pač dvovaljnik ampak niso moteče ali utrujajoče, ker so stopalke in balanca vpete v gumo. Par konjev več se nebi branil, ampak je pa dost močna tut za malo bolj dinamično vožnjo.

Vetrna zaščita je nekje podobna, mogoče je pri tdm-ki še malo boljša, ker vizir in cel sprednji oklep pride višje in ob strani nekoliko še nižje kot pri banditu.

Tdm-ka je tudi nekoliko lažja za manevriranje na mestu, ker bandit je res težek.

Za sopotnika pa nebi vedel, ker se v veliki večini vozim solo.

Malo na hitro, če te še kaj zanima, vprašaj.

Najboljš da probaš oba, pa vidiš kaj ti bolj paše. Na tvojem mestu bi gledal za tdm 900, mogoče je kakšen evro dražja kot isti letnik bandit.

Hvala za tvoje izčrpno pojasnilo. Sem imel v mislih enega poznanega Bandita ki pa se je prodal, tako da bom verjetno vzel kar TDM, ker so tudi cenejše.

Objavljeno

Hvala za tvoje izčrpno pojasnilo. Sem imel v mislih enega poznanega Bandita ki pa se je prodal, tako da bom verjetno vzel kar TDM, ker so tudi cenejše.

Imel v lasti oba TDM 850 in Bandita 1200 pa ti povem da sta to neprimerljiva motorja TDM mnogo bolj turer od Bandita ki ima več športne dušce v sebi mnogo navora in je prijeten motor tudi na daljših potovanjih v dvoje kar se tiče problemov pa nisem imel z nobenim sem pa spet pristal na Banditu (možno da celo na tistem poznanem)

Objavljeno

pa na tdm je tudi bolj enduro občutek in to meni dost bolj paše kot pa tourer ali naked.

Objavljeno

Imel v lasti oba TDM 850 in Bandita 1200 pa ti povem da sta to neprimerljiva motorja TDM mnogo bolj turer od Bandita ki ima več športne dušce v sebi mnogo navora in je prijeten motor tudi na daljših potovanjih v dvoje kar se tiče problemov pa nisem imel z nobenim sem pa spet pristal na Banditu (možno da celo na tistem poznanem)

A si kupil Bandita od Lucky-ja?

Vem pa da sta ta dva motorja precej drugačna (ST vs Cestni enduro, 2-valjnik vs 4 valjnik, 850ccm vs 1200 ccm). Zanimala me je le okretnost v mestu iz prve roke.

Športnosti ne potrebujem, ker imam za divjat eno drugo zverinco (sicer pa se ena meni poznana TDM hitreje pelje na Grobniku kot jaz z svojo Hondo; pussy pač :whistle: ).

Itak sem se že skoraj odločil za TDM. Če pa ne bo OK pa bom menjal za nekaj drugega. Recimo Tuono RSV4. :wub:

Objavljeno

A si kupil Bandita od Lucky-ja?

Vem pa da sta ta dva motorja precej drugačna (ST vs Cestni enduro, 2-valjnik vs 4 valjnik, 850ccm vs 1200 ccm). Zanimala me je le okretnost v mestu iz prve roke.

Športnosti ne potrebujem, ker imam za divjat eno drugo zverinco (sicer pa se ena meni poznana TDM hitreje pelje na Grobniku kot jaz z svojo Hondo; pussy pač :whistle: ).

Itak sem se že skoraj odločil za TDM. Če pa ne bo OK pa bom menjal za nekaj drugega. Recimo Tuono RSV4. :wub:

Ja maš prav od Lucky-ja

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje za tiste, ki ste že slišeli zvoka od izpuha akrapovič in LeoVince na tem motorju, me zanima kakšna je razlika in kateri je vem boljši. Na youtubu težko ločiš.

Lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Me je danes prevzel en pomislek, ko sem pogledal moped, kako v kleti osamljen čaka na pomlad:

moj Bandit (GSF 1250 S K7) je brez ABS in jaz bi ga, sebi in njemu privoščil.

Zaenkrat še na srečo nisem pogrešal ABS-a, ampak nikoli se ne ve ..

Torej: ali je možno na motor, ki je tovarniško oskubljen ABS-a, naknadno dograditi ABS ?

Možno najbrž je ..

Kakšen poseg je to, je sploh izvedljiv in koliko stane ?

Laično si predstavljam, da je potrebno na kolesa "zmontirat" nazobčane prirobnice in dodati tipala, pa vse skupaj priklopit na elektroniko ...

Pa morda upgrade-at kaki softver na elektroniki ?

Elektronika je, po mojmem mnenju, tako ali tako ista za mopede z ABS-om in tiste brez ABS-a

Vsak namig in mnenje sta nadvse dobrodošla.

Na pooblaščen servis še nisem vprašal, ker bodo zagotovo rekli nekaj v smislu: pripelji strarega in odpelji novega..

Objavljeno

Me je danes prevzel en pomislek, ko sem pogledal moped, kako v kleti osamljen čaka na pomlad:

moj Bandit (GSF 1250 S K7) je brez ABS in jaz bi ga, sebi in njemu privoščil.

Zaenkrat še na srečo nisem pogrešal ABS-a, ampak nikoli se ne ve ..

Torej: ali je možno na motor, ki je tovarniško oskubljen ABS-a, naknadno dograditi ABS ?

Možno najbrž je ..

Kakšen poseg je to, je sploh izvedljiv in koliko stane ?

Laično si predstavljam, da je potrebno na kolesa "zmontirat" nazobčane prirobnice in dodati tipala, pa vse skupaj priklopit na elektroniko ...

Pa morda upgrade-at kaki softver na elektroniki ?

Elektronika je, po mojmem mnenju, tako ali tako ista za mopede z ABS-om in tiste brez ABS-a

Vsak namig in mnenje sta nadvse dobrodošla.

Na pooblaščen servis še nisem vprašal, ker bodo zagotovo rekli nekaj v smislu: pripelji strarega in odpelji novega..

Vem da je pred časom (kak tedn, dva nazaj ) nek tip iz UK prodajal ABS-komplet za Bandita 1250. Se prav vse od senzorjev, elektronke, napeljave, .... Kolkr se spomnm je bla cena okol 200 - 300 funtov. Mogoče je še kje ta oglas na e-buyu.

No nahitr sm najdu neki tazga :

http://cgi.ebay.co.uk/Suzuki-Bandit-1200-06-2009-Complete-ABS-System-B102_W0QQitemZ260514495273QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item3ca7dfbb29

Se pa marsikaj najde, mal preglej.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Vem da je pred časom (kak tedn, dva nazaj ) nek tip iz UK prodajal ABS-komplet za Bandita 1250. Se prav vse od senzorjev, elektronke, napeljave, .... Kolkr se spomnm je bla cena okol 200 - 300 funtov. Mogoče je še kje ta oglas na e-buyu.

No nahitr sm najdu neki tazga :

http://cgi.ebay.co.u...=item3ca7dfbb29

Se pa marsikaj najde, mal preglej.

Hvala za trud (=link) ! Bom pogledal bolj detaljno naslednji teden in javim na forum.

Če pa ima še kdo kaki namig, bom pa HUDO vesel !

Objavljeno

Elektronika ni ista, oz. se namontira dodatni "računalnik" ki krmili ABS, pa menjava koles, pa žice...mah finančno se ne splača. Pa še ne veš, če bo vse klapalo tako kot mora.

Je cenej prodat in kupit takega z ABS-om.

Objavljeno

Elektronika ni ista, oz. se namontira dodatni "računalnik" ki krmili ABS, pa menjava koles, pa žice...mah finančno se ne splača. Pa še ne veš, če bo vse klapalo tako kot mora.

Je cenej prodat in kupit takega z ABS-om.

Sem preveril: računica se ne izzide pa tudi ni pravega jamstva, da sistem optimalno in zaneslijvo res deluje.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

A mogoče kdo ve, če se ob montiranem izpuhu Leovince lahko uporablja stranske kovčke?

Kakšne izkušnje z aftermarket izpuhi in stranskimi kovčki?

Popravljeno . Popravil pjotr

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!