Skoči na vsebino

SUZUKI GSF 1200 BANDIT (S in N) in GSF 1250 (S/A/SA)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

SERVICE MANUAL gsf 1250 (klikni me) 1250manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Pred leti sem imel podobno tezavo. Krivo je bilo poceno gumijasto tesnilo glavnega dovoda goriva ... Smo skoraj doktorirali preden smo ugotovili ... Moj je bil MkI s klasicnimi uplinjaci ...

Objavljeno

nekaj še,koliko je MAX hitrost tega motorja? skratka nekaj smo šraufal in komaj doseže 200kmh.spostim gas,pol pa naprej spet ista pesem....trokira in sliši se kot bi laufal po 3 cilindrih...

Objavljeno

letnik je 2004.na pipico,ki je prišraufana na tank gre sam cevka za benzin in ta na frgazer,nodene vakumcevke nisem videl:S

bom pa pogledal zdaj....

Vakum cevka mora bito. Od frgazerjev (oz od prirobnice med fergom in cilindrom) do pipice.

kaj poka iz izpuha?

Objavljeno

Vakum cevka mora bito. Od frgazerjev (oz od prirobnice med fergom in cilindrom) do pipice.

kaj poka iz izpuha?

Ne res ni nič drugega na tanku oziroma na pipici,kot cev samo za dovod goriva.mal poka ko spustiš gas....

Objavljeno

in če kdo ve MAX hitrost?

meni je po ravnem pokazal....glava dol...243

Objavljeno

Ne res ni nič drugega na tanku oziroma na pipici,kot cev samo za dovod goriva.mal poka ko spustiš gas....

 

 

Čudno... A piše na pipici poleg ON pa RES tudi PRI?

Objavljeno

pipica iz tanka mora imeti tako glavni dovod bencina kot tanjsi stranski prikljucek za vakuumsko cevko. imas enak model kot jaz (Mk.II).

PRI pipica ne bi smela imeti, samo ON in RES.

 

vmax je ca. 235.

Objavljeno

in če kdo ve MAX hitrost?

hm prek 24o ...
Objavljeno

Ni stranske vacumcevke,sam ta debela glavna za gorivo.ima ON-RES-OFF.  opazil zdaj tam kjer je merilec za nivo goriva sta zraven dva čepa,en za mal debelejšo in mal tanjšo cevko in obe sta odrezani!?https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=1ee9bbaca4&view=att&th=13f8081d43ac6f6d&attid=0.1&disp=inline&realattid=1438908494989230080-1&safe=1&zw&saduie=AG9B_P9wrjdJwrBh-jer2Fgyg7sd&sadet=1372251494010&sads=Fxi6eG0kVOTxYUBxuKGfazDVB_8&sadssc=1

Objavljeno

pa ne moreš vrjet,bencin teče iz ohišja kjer je zračni filter,čez noč se je izpraznil celoten tank.ni mi nič več jasno....

Objavljeno

Sliko potegni dol z gmaila in daj na shrani.si in potem kopiraj link sem :)

Objavljeno

Ni stranske vacumcevke,sam ta debela glavna za gorivo.ima ON-RES-OFF.  opazil zdaj tam kjer je merilec za nivo goriva sta zraven dva čepa,en za mal debelejšo in mal tanjšo cevko in obe sta odrezani!?https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=1ee9bbaca4&view=att&th=13f8081d43ac6f6d&attid=0.1&disp=inline&realattid=1438908494989230080-1&safe=1&zw&saduie=AG9B_P9wrjdJwrBh-jer2Fgyg7sd&sadet=1372251494010&sads=Fxi6eG0kVOTxYUBxuKGfazDVB_8&sadssc=1

Čudno ampak OK, zgleda ni avtomatska pipica. Tiste cevke znata bit odduška tanka.

pa ne moreš vrjet,bencin teče iz ohišja kjer je zračni filter,čez noč se je izpraznil celoten tank.ni mi nič več jasno....

Ni tolk čudno kot se na prvi pogled zdi :). Kot prvo je pipica defektna oz. si jo pozabu zapret. Nadalje je pod iglo plovčka v fergu prišla smet, je igla poškodovana oz. se je plovček zataknu. Bencin je tako mimo fergov tekel v cilindre in posledično v karter od tam pa skozi oddušek agregata v aribox.

 

Treba najprej zamenjat olje ter filter-motorja NE VŽIGAJ!!! nato poservisirat vplinjače ter po možnosti pipico.

Ni tolk grozn kot na prvi pogled zgleda, dokaj pogosta napaka pri starih frgazercih. Mam ravnokar enga Kawasakija z tem problemom v delavnicii, zgodil se mi je pa to tud na GSXR-U pred leti.

Objavljeno

Čudno ampak OK, zgleda ni avtomatska pipica. Tiste cevke znata bit odduška tanka.

Ni tolk čudno kot se na prvi pogled zdi :). Kot prvo je pipica defektna oz. si jo pozabu zapret. Nadalje je pod iglo plovčka v fergu prišla smet, je igla poškodovana oz. se je plovček zataknu. Bencin je tako mimo fergov tekel v cilindre in posledično v karter od tam pa skozi oddušek agregata v aribox.

 

Treba najprej zamenjat olje ter filter-motorja NE VŽIGAJ!!! nato poservisirat vplinjače ter po možnosti pipico.

Ni tolk grozn kot na prvi pogled zgleda, dokaj pogosta napaka pri starih frgazercih. Mam ravnokar enga Kawasakija z tem problemom v delavnicii, zgodil se mi je pa to tud na GSXR-U pred leti.

 

Hvala ti;)

Objavljeno

Čudno ampak OK, zgleda ni avtomatska pipica. Tiste cevke znata bit odduška tanka.

Ni tolk čudno kot se na prvi pogled zdi :). Kot prvo je pipica defektna oz. si jo pozabu zapret. Nadalje je pod iglo plovčka v fergu prišla smet, je igla poškodovana oz. se je plovček zataknu. Bencin je tako mimo fergov tekel v cilindre in posledično v karter od tam pa skozi oddušek agregata v aribox.

 

pa se ti to zdi mozno? Cetudi se mi zdi nemogoce da bi benz iz ferga sam nekako splezal v glavo, in skoz vsisne kanale tekel v cilindre, ajt, recm daje mozno, mi ni jasno kako bi iz karterja utekocinjen prisel skoz oddusek v airbox. govorimo o cca 12-15 cm visinske razlike. govorimo o oddusku ki je v osnovi namenjen oljnim param.

precej bol verjeten scenarij se mi zdi da bencin poplavi karburatorje, in skoz zadnjo stran ta bencin udari v airbox. ko se airboks bogato napolni, skoz oddusek stece benz v blok.

definitivno je pac treba prevert pipo in karburatorje, pa cevi za podtlak in benz 100%pravilno nataknit.

Objavljeno

Cartman maš prov :). Sem mel glavo zgleda nekje drugej ko sem tole pisal. Benz gre iz fergov v airbox, se pa zgodi, da steče tudi v karter in se zmeša z oljem. Skratka ferge za obnovit/spucat pa pomožnosti pipco...

Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

 

Po novem sem postal lastnik Bandita 1200N, l.2000, srebrne barve. Dodatki: Leovince lonec, manjši LED smerokazi.

 

Imam par vprašanj glede par stvari:

 

- je kdo obnovil zadnji amortizer in zamenjal samo vzmet za tršo (mogoče CBR 600RR 2003-2004), namesto menjave celotnega amortizerja

- kje ste kupili HID kit (ebay okoli 50€), je originalna luč bolj slaba, vsaj proti Hondi CBR 900RR Fireblade

- opravil menjavo krmila (LSL Superbike mi je padel v oči, ampak me zanimajo izkušnje)

- kako ste rešili situacijo z ogledali (moja se čez čas odtisnejo zaradi vibracij in se mi ogledalca povesijo - sem razmišljal o bakrenih podložkah)

 

Naslednje leto imam v planu naštimat nosilec za bočne kufre, ker mi se doma valjajo nosilci od VTR-ke (z ustrezno predelavo); mogoče jeklene pletenice prednjih bremz, popravilo desnega pokrova vžiga (podrsan in mi gre na živce).

 

 

Drugače pa sem zelo presenečen nad vožnjo s tem 5-brzincem, ima polno navora in dobro avtonomijo, kar se tiče porabe (230km - 14litrov), dober sedež in sama drža na motorju, hiter in mehak menjalnik...

Popravljeno . Popravil hammer
Objavljeno

Ojla

Jaz sem dal Wilbers zadniji amortizer. Motor se mi je bolj umiril, sploh v dvoje je lepša vožnja , spredaj pravtako wilbersove fedre... progresivne. Res je ta motor malo švoh na vzmetenju.

Menjal sem tudi sprednje jeklene pletenice in bil res navdušen nad učinkom.

Z ogledali pa nimam problem...

Objavljeno

evo zamenjal olje,ki je v njem bilo precej goriva,skratka servis poštimal fergote,sestavo nazaj v nulo...in spet ista pesem!! (ttrrrrrrr)

Tako,da sem šel naročit nove membrane jih zamenjal in motor gre ko urca.sam čudno ne vidim problema pr ta starih membranah:S No moram še it na mal daljšo turo...Hvala vsem za pomoč.

Objavljeno

 

Naslednje leto imam v planu naštimat nosilec za bočne kufre, ker mi se doma valjajo nosilci od VTR-ke (z ustrezno predelavo); mogoče jeklene pletenice prednjih bremz, popravilo desnega pokrova vžiga (podrsan in mi gre na živce).

 

..

Bocne kufre na VTR? Na 1000f?

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Postal sem Bandit-aš. Prvi občutki? Waw upam, da bodo vedno takšni ali pa sčasoma še boljši.

Objavljeno

A je kje v naši ljubi Sloveniji možno dobiti na testno vožnjo Bandita 1250 SA?

 

Namreč še vedno me mika ta prijazna zverina, pa me zanima, kako je v praksi z vetrno zaščito in predvsem v vožnji v dvoje. Saj vem, da boste lastniki Bandita rekli, da je fajn, vendar sem trenutno na Varaderotu in me zanimajo razlike (napr. vetrna zaščita in sedež na Vari mi ugaja, moti me pa teža Vare na mestu in neuglajenost dvovaljnika pri nizkih obratih..).

Objavljeno

Čudno... A piše na pipici poleg ON pa RES tudi PRI?

PRI direktno teče bencin v uplinjače

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!