Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
500.000 je več kot preveč za take zmogljivosti- tolk je vredna kšna rs-250.

Pa tud drugač se ne splača. 125 2t za recimo 300.000 je boljša naložba pa ti še full dnarja ostane za bencin in olje. Vzdrževanje pa tud ni tak grozno, razen če ne maraš šraufanja. In motor mora zgledat kot motor, ne bicikel. Če pa ti ta dejstva nič ne pomenjio, potem pa raje 4t in brez skrbi na pot  .)

hm... tut nekateri 4T 125ccm motorji zgledajo kr konkretno, naprimer daelim daystar (čopr) zgleda kot kakšen 1000 ccm čopr! tko da je tvoj verjetno bol podoben biciklu kot pa moj 4T .) pa daelimi se prodajajo okol 300 -400k sit in jer es dobr motor, ker vzdrževanje ni drago, pa še nikol ni blo kkšnih velkih problemov! sam tale yamaha pa res zgleda kot bicikl!!! ej jst ti še zmer priporočam daelima!!! za MAL dnarja VELIK motorja!

Objavljeno

al pa hyosota odvisno ker style maraš.....čoperje ali naked varjante za cestne edina 4t je honda CBR samo uno je skoraj kot ta ybr ! samo zdej v slo jih ni več drugo sezono pridejo zopet.......

Objavljeno
500.000 je več kot preveč za take zmogljivosti- tolk je vredna kšna rs-250.

Pa tud drugač se ne splača. 125 2t za recimo 300.000 je boljša naložba pa ti še full dnarja ostane za bencin in olje. Vzdrževanje pa tud ni tak grozno, razen če ne maraš šraufanja. In motor mora zgledat kot motor, ne bicikel. Če pa ti ta dejstva nič ne pomenjio, potem pa raje 4t in brez skrbi na pot  .)

ahah a boš reku da vzdrževanje ni tolko gorzno omg kje ti živiš na luni?

prvo je benz drag povrh še olje in da ne govorimo o kosih za aprilie kok ti pridejo ...pa bat in ostala jajca pa dej nehaj se hecat!

Objavljeno

Če gledaš na to da pršparaš tistih 200k pri nakupu, imaš pa velik bolj zmogljiv motor? Kupiš Hondo NSR, in imaš mal stroškov, ne pije tolk, gre pa bolj kot vsak 4T 125ccm :yes:

Objavljeno

Tle je zdaj prislo tak da vsak svoj motor hvali!Jst osebno mam 2t cestaka pa vseeno mislim da je ta motor za zacetnika dober motor,za 500k dobis novga pa se manj vzdrzevanja mas z njim!Ce bos pa kupo kakiga 2t za 300k sploh pa cestaka pa mors racunat da tistih 200k kolk bos prisparal bos dal za generalno in bencin pa olje!

Res pa je da ta yamaha motorju ni podobna in je to za yamaho :BUA: ker drugac dela yamaha dobre motorje!

@DejaVu:Za 500k lahk dobis sam kako zaribano al pa cist v k.... rs250 pa se sam tankal pa generalne bos delo!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj zdaj? Ima kdo to igračko? Izkušnje?

Saj če je komu nerodno pisat na forum, alhko tudi na PM :blush:

Objavljeno

Ma če ti sede jo vzam ane.

Drugače je pa verjetno ista za vozit kot tastara SR 125, tako da lahko greš do kakšne avtošole plačaš par jurjev za eno uro in jo sprobaš.

Objavljeno

en z naše šole jo ma sej je kr lepa sam zadna guma je kokr od kšne šestke :OK: zvok ma odličen seveda za 125 4t sam je pa reku da nikamor ne gre provzaprov je švoh :BUA:

Objavljeno
Če gledaš na to da pršparaš tistih 200k pri nakupu, imaš pa velik bolj zmogljiv motor? Kupiš Hondo NSR, in imaš mal stroškov, ne pije tolk, gre pa bolj kot vsak 4T 125ccm :yes:

sej ne da bi kej reku sam to pravš ti k ti motor brez posebnosti dela, eni nismo mel te sreče :BUA: :whistle:

Objavljeno
Če gledaš na to da pršparaš tistih 200k pri nakupu, imaš pa velik bolj zmogljiv motor? Kupiš Hondo NSR, in imaš mal stroškov, ne pije tolk, gre pa bolj kot vsak 4T 125ccm :yes:

ma ne seri vsaka 2t mašina potrebuje večje stroške!

pa da ne gorivo pol še za olje pa benz k se je podražal :wacko:

no sicer če rad se goniš po okolici 2t je naj bol amapk glede mene k maram potovanja 4t je naj lepša stvar kar lahko maš , tiha in vzdržljiva mašina!

Objavljeno
sej ne da bi kej reku sam to pravš ti k ti motor brez posebnosti dela, eni nismo mel te sreče :BUA:  :whistle:

OK, imaš manj stroškov kot z ostalimi 2T .)

Objavljeno

Jast sem jo imel priložnost nedolgo tega vozit in men je bil zelo všeč.

Izgled res ni bohvekaj :krneki: , za vozit je pa zelo lušten in se mi zdi tudi najcenejši 125ccm :hmm:

Objavljeno
Jast sem jo imel priložnost nedolgo tega vozit in men je bil zelo všeč.

Izgled res ni bohvekaj :krneki:  , za vozit je pa zelo lušten in se mi zdi tudi najcenejši 125ccm :hmm:

jst vstrajam, da je daelim najcenej 125-ka! pa za mal dnarja VELIK motorja, pa še kr lepo zgleda!

tale yamaha pa ni dost drugač kot tomos avtomatik :P

Objavljeno
jst vstrajam, da je daelim najcenej 125-ka! pa za mal dnarja VELIK motorja, pa še kr lepo zgleda!

tale yamaha pa ni dost drugač kot tomos avtomatik :P

Jah stari sj nč ne rečm d ni pocen sam itk je faktor FUNa na min.

Za porabo je pa tko sj k sm js za tabo vozu sm itk gas mev skos na štantgasu tko d je poraba čist na min. pa k se je teb 1x vrtela mašina u 5. u pizdo matrno d je skor bt vn fuknl sm mev jest u 6. 6-7k obratu!NČ NE REČM D TVOJ MOTOR NI NAJCENEJŠI,ampak treba je pogledati tudi druge dejavnike .)

Objavljeno (popravljeno)
Jah stari sj nč ne rečm d ni pocen sam itk je faktor FUNa na min.

Za porabo je pa tko sj k sm js za tabo vozu sm itk gas mev skos na štantgasu tko d je poraba čist na min. pa k se je teb 1x vrtela mašina u 5. u pizdo matrno d je skor bt vn fuknl sm mev jest u 6. 6-7k obratu!NČ NE REČM D TVOJ MOTOR NI NAJCENEJŠI,ampak treba je pogledati tudi druge dejavnike  .)

ej žiga, a ti prov zanalšč najedaš, al si mentalno tok zabit, da to delaš nezavedno???

če maš ti motor pod štandgasom ti CRKNE, tko da ne mi ti tle buč prodajat!

ker ti speljavaš z minimalno 5k obratov, da se ti sploh iz mesta premakne!

glede porabe, je vsekakor cenej kot tvoja 2T mašina! pa takrt k sva se pelala, je bla razlika med mojo in tvojo hitrostjo 5km/h. furov sm v 4 prestavi, tko da spet nabijaš...

to je res, da se tep mašina več zavrti ( ker je 2T motor)!

pa moj motor saj zgleda mal kompaktn, ne pa kot tvoj, k se vid da je sama pocen plastika!

ej žiga, dej prosm te da nehaš nabijat, ker ti noben ne vrjame!

Popravljeno . Popravil GrCaR
Objavljeno
sej ne da bi kej reku sam to pravš ti k ti motor brez posebnosti dela, eni nismo mel te sreče :BUA:  :whistle:

30k+ km brez menjave bata? :hmm:

Verjetno bi tudi tebi delala z normalnim vzdrževanjem.

Objavljeno

jst lahko samo rečem da ta motor po moje je ustvarjen kot samo prevozno sredstvo po velikem mestu glede njegovo velikost za druga pa nevme no drugače tukaj na obali sme kr 2 vidu, sem ga tudi prehitu hehe........še slabši od mojga je

:P glede hitrosti in pospeškov :D ....drugače ta motor je daleč naokoli naj bol poceni 125tka .........ampak kot pravi grcar ta motor ne zgleda MOTOR!

Objavljeno

Ko sem ga prvič vidu sem mislu, da je to Tomos BT brez maske. Ma to zame spada še pod mopede.

Objavljeno
jst lahko samo rečem da ta motor po moje je ustvarjen kot samo prevozno sredstvo po velikem mestu glede njegovo velikost za druga pa nevme no drugače tukaj na obali sme kr 2 vidu, sem ga tudi prehitu hehe........še slabši od mojga je

:P glede hitrosti in pospeškov :D ....drugače ta motor je daleč naokoli naj bol poceni 125tka .........ampak kot pravi grcar ta motor ne zgleda MOTOR!

sej sm ga jst tut že na cesti vidu, pa sm ga tut uzad pustu! končno ma itk okol 90 km/h

ej kok sploh stane tole?

Ko sem ga prvič vidu sem mislu, da je to Tomos BT brez maske. Ma to zame spada še pod mopede.

:yes: jst tut to pod mopede štejm

Objavljeno

Stane 500k, vidu sm ga dons parkiranga kr u eni trgovini v Ledina centru, sam prasnu v smeh...

Žiga, tudi Aprilia ni alfa in omega, sorrčy :grrr

Objavljeno
Stane 500k, vidu sm ga dons parkiranga kr u eni trgovini v Ledina centru, sam prasnu v smeh...

Žiga, tudi Aprilia ni alfa in omega, sorrčy :grrr

ups, pol je pa res najcenejša 125-ka :krneki:

burek, to si prov napisu, da tut Aprilija ni lih najbolša ferma!

Objavljeno
30k+ km brez menjave bata? :hmm:

Verjetno bi tudi tebi delala z normalnim vzdrževanjem.

kaj nej bi blo to normačno vzdrževanje?

jst sm ga skos ugreu predn sm se začeu furat, brez olja tut ni laufov, nevem kaj bi narobe delu recimo...res pa je da se nism šou mehanika.... :?

je pa tut vprašanje kaj je lastnik pred mano delu ane :BUA:

ja drgač pa kar se tiče vzdrževanja je res nsr-ka najcenej 2t- 125ccm

Objavljeno

Vzdrževanje je zame to da ga ugreješ prej ko prbijaš, da ga ne prbijaš lih do 11k, da ga ne vozš brez olja, da manjuješ olje v menjalniku na vsake tolk km kot piše, da menjaš zavorno tekočino vsake tolk, ploščice, gume :P , mažeš ketno, včasih jo še spucat z nafto, bla bla, čeprav se veliko stvari ne tiče mašine, pa vseen, jest sm zlo dost km naredu pod 7k obratov-dolge fure :alien1:

Objavljeno

ja sej jst sm delu več al manj vse razn menjave olja v menjalniku to je pa itak na servisih predpisan.

pomoje je bil zjeban bat že k bog ve kaj je lastnik pred mano z mojim motorjem počel...ah sej zdej ni važn, važn je da mam motor doma k samo čaka da fuknem gips dol :yea2:

Objavljeno

Jaz sem vozil motorček in me je navdušil kot prevozno sredstvo. Leti bolj, kot bi pričakoval - veselo se vrti na 9 jurjev. Če voziš bolj na izi, je poraba manj kot 2 litra.

Felerja pa sta po mojem dva: preveč naprej pomaknjene stopalke (oziroma niso pomaknjene nazaj) in previsoka balanca.

Ima pa zato zelo bogato armaturno ploščo.

To je definitivno motor za uporabo in ne za šminkirat ali preživljat prosti čas. Voziš se okoli praktično zastonj in znižuješ stroške proračuna. In to sploh ni neumno. Pomislite samo na primestne vožnje v službo, npr. Domžale - Ljubljana. Prihranki bi bili hitro zelo otipljivi. Če isto vožnjo delaš s pravim motorjem, prihrankov napram avtu (razen pri parkiranju) ni.

Bencin se draži!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!