Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Qwa??? headbang.gif So kar kovinski (lit Al) SW-Motech

Ne se preveč razburjat, ampak po barvi sodeč izgledajo kot, da so plastični.

Pa tudi, če bi bili nebi bilo nič slabega, glede na ponudbo različno kompaktne plastike na trgu.

Objavljeno

off:

nabavil sem SAITO 2 grete ročke. Bral sem v tej temi vendar nikjer ne najdem, kje ste našli pravi kabel iz ključavnice na katerega vežeš rele?

Sam se sicer bolj malo spoznam na elektriko....

kakšen rele je potreben dokupiti?

Hvala za odg.

Objavljeno

off:

nabavil sem SAITO 2 grete ročke. Bral sem v tej temi vendar nikjer ne najdem, kje ste našli pravi kabel iz ključavnice na katerega vežeš rele?

Sam se sicer bolj malo spoznam na elektriko....

kakšen rele je potreben dokupiti?

Hvala za odg.

Za krmiljenje releja uporabi kontakt pozicijskih luči. Uporabiš lahko vsak avtomobilski 12 V rele. "Oropaj" kakšen odslužen avto, v bližini varovalk je ponavadi zmontiranih kar nekaj relejev.

Objavljeno

Ne se preveč razburjat, ampak po barvi sodeč izgledajo kot, da so plastični.

Pa tudi, če bi bili nebi bilo nič slabega, glede na ponudbo različno kompaktne plastike na trgu.

Saj se ne jezim! Sam plastike pa res nebi dal gor! Volan je le volan!

Objavljeno

Pri conradu imajo led pozicijske luči, ki niso tako kičaste, na varo bi jih namestil kar spodaj pod prednjo lučjo, prodajajo jih samo v paru po ceni 40 €

post-11617-126046794568.jpg

Objavljeno

Končnoooo! Zmontirano!

Kaj si s temi distančniki pridobil?? vsaj jaz pri seb, ne vidim nobenega razloga :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Pri conradu imajo led pozicijske luči, ki niso tako kičaste, na varo bi jih namestil kar spodaj pod prednjo lučjo, prodajajo jih samo v paru po ceni 40 €

post-11617-126046794568.jpg

Raje se odloči za dnevne velik bolje svetijo;jaz sem mel že nosilc naret za pod glavno luč vendar je pri zaviranju na silo spredaj velik poves;tk da sem jih raje zmontiral drugam!

Na ebay je ogromna izbira teh luči!

http://cgi.ebay.co.uk/Ring-Car-Cruise-Lite-LED-Daytime-Day-Running-Light-Lamp_W0QQitemZ220385914970QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item335006305a

Popravljeno . Popravil mumini
Objavljeno

Kaj si s temi distančniki pridobil?? vsaj jaz pri seb, ne vidim nobenega razloga :whistle:

Višino balance in bolj skrčene roke v predelu komolcev :naughty:

Objavljeno

Višino balance in bolj skrčene roke v predelu komolcev trance_25_naughty.gif

Nova belanca je od originala za 2-3 cm nižja, bolj odprta in širša. Če želiš obdržati enako končno višino je pač treba podložit. Zaradi bolj odprte belance se komolci nič bolj ne pokrčijo, razbremeni pa se zapestje! Klaro?

Objavljeno

Nova belanca je od originala za 2-3 cm nižja, bolj odprta in širša. Če želiš obdržati enako končno višino je pač treba podložit. Zaradi bolj odprte belance se komolci nič bolj ne pokrčijo, razbremeni pa se zapestje! Klaro?

Jaz imam original belanco in si jo bom zvišal za 3cm :yea1:

Objavljeno

Za krmiljenje releja uporabi kontakt pozicijskih luči. Uporabiš lahko vsak avtomobilski 12 V rele. "Oropaj" kakšen odslužen avto, v bližini varovalk je ponavadi zmontiranih kar nekaj relejev.

Kaj pa če direkt vežem na ventilator? Verjetno ne bodo ročke nikoli delovale, kadar bo ventilator - in obratno...

lp

Objavljeno

Kaj pa če direkt vežem na ventilator? Verjetno ne bodo ročke nikoli delovale, kadar bo ventilator - in obratno...

lp

Kot ti je že raza rekel najbolje, da vzameš kontakt od pozicijske luči, ker ta deluje samo, ko 1e kontakt, da ne boš zaradi nepazljivosti izpraznil akumulatorja. Kar se releja tiče, ga dobiš tudi tam kjer si kupil ročke.

Pa veliko uspeha,

Objavljeno

evo, danes namontiral grete ročke Saito II. Vse ok.. sam en problem imam:

Nekak predolge so in ne morem zašraufat leve uteži; kljub temu, da je ročka stisnjena do konca, gleda cca 1-2 cm čez balanco.

pri desni pa je tako, da je med komandami in ročko cca 1 cm lufta. Tu še vedno lahko pritrdim utež, vendar malo blokira gas. Zato bom moral verjetno vstaviti distančnik med navoj in utež...

Kako je to pri vas? Je šlo ok?

LPLP

Objavljeno

evo, danes namontiral grete ročke Saito II. Vse ok.. sam en problem imam:

Nekak predolge so in ne morem zašraufat leve uteži; kljub temu, da je ročka stisnjena do konca, gleda cca 1-2 cm čez balanco.

pri desni pa je tako, da je med komandami in ročko cca 1 cm lufta. Tu še vedno lahko pritrdim utež, vendar malo blokira gas. Zato bom moral verjetno vstaviti distančnik med navoj in utež...

Kako je to pri vas? Je šlo ok?

LPLP

Težave so znane. Dejansko so ročke dalše. Na gasu lahko zadaj ročko malo porežeš samo pazi - max 5 mm, ker drugače boš prerezal špirale! Na levi je najlažje premaknit stikala bolj proti sredini. Pri tem pazi, da izvrtaš novo lukjo v katero se ujame čep na stikalu, ki preprečuje vrtenje stikal. Podiranje stikal ni neki strašnega, saj lepo ostaneta skupaj dve polovici in se nič ne razpade.

Sam sem takrat zadevo rešil z izdelavo novih uteži izdelanih po meri. Te uteži sem uporabil tudi sedaj, ko sem zamenjal belanco.

Slike izgleda lahko najteš v tej temi, saj je bilo okoli tega že kar nekaj napisanega.

Objavljeno

Evo tud jaz sem podložu sicer malo manj kot Raza (2cm )Zdj sam še vreme pa gasa !

Objavljeno

evo, danes namontiral grete ročke Saito II. Vse ok.. sam en problem imam:

Nekak predolge so in ne morem zašraufat leve uteži; kljub temu, da je ročka stisnjena do konca, gleda cca 1-2 cm čez balanco.

pri desni pa je tako, da je med komandami in ročko cca 1 cm lufta. Tu še vedno lahko pritrdim utež, vendar malo blokira gas. Zato bom moral verjetno vstaviti distančnik med navoj in utež...

Kako je to pri vas? Je šlo ok?

LPLP

Moje ročke so bile na vsaki strani predolge za ca. 5mm. (Hein Gericke Pro. Heizgriffe)

Zadevo rešil tako, da sem uteži dal podrejat za 2 mm po fi-ju v dolžini 5.4mm.

LP , pa tople roke.

Boris

post-22231-126176972162_thumb.jpg

Objavljeno

Moje ročke so bile na vsaki strani predolge za ca. 5mm. (Hein Gericke Pro. Heizgriffe)

Zadevo rešil tako, da sem uteži dal podrejat za 2 mm po fi-ju v dolžini 5.4mm.

LP , pa tople roke.

Boris

zadevo sem rešil enostavno z daljšimi vijaki.. sem pa s strani odrezal gumo, tako, da utež paše v ročko.

sedaj dela ko šus :)

LPLP

Objavljeno

ziv boysi.imam eno vprašanje.na števcu temperature motorja mi kaže cager na ta mali črtici med prvo in drugo veliko črtico.pa bi vprašal če je to ok.če ne bo menjal temostat.motor je pa letnik 03. hvala za odgovor

lp

post-25286-126193180841_thumb.jpg

Objavljeno

Za trenutne temperaturne razmere je to dokaj normalno.

Ko sem jaz ponavadi pozimi zalaufal svojo Varo je bilo isto, posebej, če sem se malo peljal okrog.

Če je pa na mestu laufal se je pa počasi toliko ogrel, da se mu je vklopil ventilator za hlajenje, ampak do take temperature je rabil motor cca 10-15 min, pa malo ga je bilo potrebno z gasom priganjat, samo pod štangasom se ni dosti ogrel.

Objavljeno

na moji vari je konstantno temperatura me prvima velikima črticama.tudi poleti kot pozimi.

lp

Objavljeno

Hojla 

Imam varadero letnik 1999.Ko sem ga po enem mesecu ležanja v garaži , poskusil vžgati sem pritisnu čok je motor vžgal , ko sem pa po cca parih sekundah izpustil čok , je motor vgasnil.Po parih poizkusih ga nisem več vžgal , ker je akumulator prazrn.ALi je imel kdo podobne probleme.Lep pozdrav za odgovore.

Robert

Objavljeno

Hojla

Imam varadero letnik 1999.Ko sem ga po enem mesecu ležanja v garaži , poskusil vžgati sem pritisnu čok je motor vžgal , ko sem pa po cca parih sekundah izpustil čok , je motor vgasnil.Po parih poizkusih ga nisem več vžgal , ker je akumulator prazrn.ALi je imel kdo podobne probleme.Lep pozdrav za odgovore.

Robert

Nič ni narobe!! Akumulator je bolj švoh in zato ne zaganja dovolj. Daj zraven avto in bo sigurno užgal - že preverjeno!! Drugače pa nafilaj akumulator in nebi smel imeti težav.

Za takšne težave ne odpiraj nove teme, ampak piši v temo Varadero!

Lepe praznike in se vidimo na kakšnem srečanju!

Lp! Iztok

Objavljeno

HOJLA

Hvala za odgovor .Ampak men je motor vžgal in ko sem držal čok je delal.Če sem izpustil čok pa mi je ugasnil. Sem dal zaraven kable pa akumulator pa je blo isto.Motor vžge in dela s čokom , ko čok ugasnem je konec.pa Še vprašal bi a so imeli varaderoti letnik 99 čok narejen tako , da ga moraš držati pol pa ga spustiti ni avtomatike.

LP Robi 

nadaljujem temo v varadero

Objavljeno

HOJLA

Hvala za odgovor .Ampak men je motor vžgal in ko sem držal čok je delal.Če sem izpustil čok pa mi je ugasnil. Sem dal zaraven kable pa akumulator pa je blo isto.Motor vžge in dela s čokom , ko čok ugasnem je konec.pa Še vprašal bi a so imeli varaderoti letnik 99 čok narejen tako , da ga moraš držati pol pa ga spustiti ni avtomatike.

Nese sekirat samo malo dlje laufaj pod čokom in šele, ko bo motor dovolj segret spuščaš počasi čok.Normalno je da moraš sam po potrebi spuščati čok noben starejši motor z vergazerji nima nikakršne avtomatike razen novejši motorji z elektr. vbrizgom in računalnikom!!!

Ps: pazi da nenarediš še kak kurčlus boš potem slomladi še regler moral menjati in sploh ni priporočljivo vžigat z močnejšim akumulatorjem ampak lepo napolni originalnega in motor oživi !!!

Objavljeno

Ps: pazi da nenarediš še kak kurčlus boš potem slomladi še regler moral menjati in sploh ni priporočljivo vžigat z močnejšim akumulatorjem ampak lepo napolni originalnega in motor oživi !!!

Kaj pa bi lahko bilo narobe, če vžigaš z močnejšim akumulatorjem? :hmm:

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!