Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo vsem skupaj,

Veliko pametnih idej in nasvetov glede Varaderke sem dobil tukaj odvas,kar nekaj sem vas imel čast osebno spoznati in izkušnje in znanjenekaterih tukaj še posebno cenim.

Pred par dnevi se mi je oglasil znanec kateremu se zdi Varadero dobraizbira in raznmišlja o nakupu-pravzaprav se je že odličil,toda v službije govoril z sodelavcem,ki je Ponosni lastnik gs-a 1200,ta mu je sevedaVaraderko odsvetoval,češ,da je to zelo KLADAST,NEOKRETEN, OKORENIN NE VEMKAJ ŠE MOTOR....Jaz sem se mu seveda ob tem samo nasmejal,komentiral pa nisemnič,predstavil sem mu samo nekaj dejstev,ki so mi znane po 65K kilometrih v sedlu tega fantastičnega motorja.

Zanima me kaj bi vi bemvejašu rekli na tako izjavo,no napisali saj itak vem,da bo tole prej ko slej prebral?

Lep pozdrav

naj proba oba in se potem sam odloči.....sicer pa kako že gre tista narodna "svaki cigo svoga konja hvali..."

Objavljeno

Zdravo vsem skupaj,

Veliko pametnih idej in nasvetov glede Varaderke sem dobil tukaj odvas,kar nekaj sem vas imel čast osebno spoznati in izkušnje in znanjenekaterih tukaj še posebno cenim.

Pred par dnevi se mi je oglasil znanec kateremu se zdi Varadero dobraizbira in raznmišlja o nakupu-pravzaprav se je že odličil,toda v službije govoril z sodelavcem,ki je Ponosni lastnik gs-a 1200,ta mu je sevedaVaraderko odsvetoval,češ,da je to zelo KLADAST,NEOKRETEN, OKORENIN NE VEMKAJ ŠE MOTOR....Jaz sem se mu seveda ob tem samo nasmejal,komentiral pa nisemnič,predstavil sem mu samo nekaj dejstev,ki so mi znane po 65K kilometrih v sedlu tega fantastičnega motorja.

Zanima me kaj bi vi bemvejašu rekli na tako izjavo,no napisali saj itak vem,da bo tole prej ko slej prebral?

Lep pozdrav

Kaj mu pa naj človek odgovori. Da Honda vsaj dela, če se že pelje za en klinc :)

Objavljeno

Zdravo vsem skupaj,

Veliko pametnih idej in nasvetov glede Varaderke sem dobil tukaj odvas,kar nekaj sem vas imel čast osebno spoznati in izkušnje in znanjenekaterih tukaj še posebno cenim.

Pred par dnevi se mi je oglasil znanec kateremu se zdi Varadero dobraizbira in raznmišlja o nakupu-pravzaprav se je že odličil,toda v službije govoril z sodelavcem,ki je Ponosni lastnik gs-a 1200,ta mu je sevedaVaraderko odsvetoval,češ,da je to zelo KLADAST,NEOKRETEN, OKORENIN NE VEMKAJ ŠE MOTOR....Jaz sem se mu seveda ob tem samo nasmejal,komentiral pa nisemnič,predstavil sem mu samo nekaj dejstev,ki so mi znane po 65K kilometrih v sedlu tega fantastičnega motorja.

Zanima me kaj bi vi bemvejašu rekli na tako izjavo,no napisali saj itak vem,da bo tole prej ko slej prebral?

Lep pozdrav

Zdravo.....preden sem kupoval motor sem oba dodobra pretestiral...z testnim gs1200 sem prevozil cca 1000km, varo cca 800......moj vtis: bmw malce bolj okreten na mestu(nižje težišče), odlične zavore, odklopljiv abs, možnost felten s špriklami, dopušča mnogo bolj športno vožnjo, malce slabši feedback za sprednjo guma zaradi drugačnega vzmetenja (paralever...če sem prav napisal), zelo mala poraba.......honda......na mestu malce štorasta, čim spelješ je ko skiro, ABS se mi je bolj dopadel, kot na BMW.....,bolj miren tek motorja,mnogo cenejši,kot tudi mnogo cenejše vzdrževanje.......kupil sem varo,prevozil kar nekaj km....zelo zadovoljen......a če nebi imel vprašanja z denarjem bi verjetno vzel bmw......ne me tepst:whistle:

Objavljeno

Tudi jaz sem dolgo razmišljal o menjavi šipe in se na koncu odločil za MRA (tisto z luknjicami) in mi sploh ni žal. Odlično se obnese. Če se ti ne mudi, počakaj do spomladi in se boš poskusil peljati z mojim motorjem. Tako boš sam ocenil kako se obnese. Lahko, da bo cena do takrat še padla (trenutno 119 Eur). Edina stvar katero moraš vedeti je ta, da jo dobiš samo v rahlo zatemnjeni barvi (prozorne se ne da dobiti za nov tip Vare), ampak je ok.

lp M.

Kar se tiče MRA šipe, tudi prozorno se da dobiti za nove vare. Moja vara je 08 letnik, pa sem jo dobil pred 14 dnevi pri Pilkotu za 119EUR.

Objavljeno

Tile linki ga nekaj biksajo

Objavljeno

quote name='HRC' date='22. November 2009 - 04:21 PM' timestamp='1258903317' post='1698604']

OBETAVEN PREDLOG...

LED POZICIJSKE LUČKE-PAR - Bolha.com

Za vidnost verjetno vredu (če so dovolj kvalitetne seveda) za VIDEZ pa definitivno premajhne (2,4 cm jih komaj vidiš)

1200 je gotovo dober motor in jaz definitivno nebi začenjal novega "flamewar-ea" glede tega a cena in cena vzdrževanja (pustimo zdaj izgled ;) prevagata na stran Vare. Vozil pa 1200-ke še nisem.

Objavljeno

Za vidnost verjetno vredu (če so dovolj kvalitetne seveda) za VIDEZ pa definitivno premajhne (2,4 cm jih komaj vidiš)

1200 je gotovo dober motor in jaz definitivno nebi začenjal novega "flamewar-ea" glede tega a cena in cena vzdrževanja (pustimo zdaj izgled ;) prevagata na stran Vare. Vozil pa 1200-ke še nisem.

Berem tole in me bega, ko pišete cena vzdrževanja. Mislim, da oba modela natočita 4l olja in zračni filter, oljni filter. Zdaj mi pa naj eden razloži, kje je tu razlika? Lp

Objavljeno

Berem tole in me bega, ko pišete cena vzdrževanja. Mislim, da oba modela natočita 4l olja in zračni filter, oljni filter. Zdaj mi pa naj eden razloži, kje je tu razlika? Lp

Seveda je razlika! eden je HONDA drugi pa BMW.

Objavljeno

Najprej pozdrav vsem lastnikom in šoferjem krasnega motorčka...(o tem sem se kar prepričal to sezono). Forum sem kar predelal, nisem pa zasledil sledečega problema oz. kakorkoli bi se temu reklo... motor sicer noro stisne tja do 180 in nekako zleze do 200 km/h oz do 7000 obratov v 6. prestavi, dobim pa občutek, da glede na podatke, da ima največjo moč pri 7500-8000 odvisno od modela, prehitro zgubi veselje in obvisi tam na 7000 neglede kaj počneš z gasom(kot bi zmanjkovalo bencina??), čeprav bi človek pričakoval, da bi se tam moralo še kaj zgoditi in stisniti do kakih 8000 vrtlj. no na redke momente sem ga nahecal, da se je še nekaj malega zgodilo, samo je bilo kmalu konec ravnine, vendar je to bolj izjema kot pravilo... Sicer se strinjam, da motor ni narejen za take hitrosti in tudi sam ne prakticiram veliko takšne vožnje, me pa vseeno zanima kje se potepajo tisti zadnji konjički in če je že kdo podobne težave odpravil. Hvala za komentarje in srečno vožnjo!(Če ne prej pomladi :))

Lp

Yoldi

Objavljeno

Najprej pozdrav vsem lastnikom in šoferjem krasnega motorčka...(o tem sem se kar prepričal to sezono). Forum sem kar predelal, nisem pa zasledil sledečega problema oz. kakorkoli bi se temu reklo... motor sicer noro stisne tja do 180 in nekako zleze do 200 km/h oz do 7000 obratov v 6. prestavi, dobim pa občutek, da glede na podatke, da ima največjo moč pri 7500-8000 odvisno od modela, prehitro zgubi veselje in obvisi tam na 7000 neglede kaj počneš z gasom(kot bi zmanjkovalo bencina??), čeprav bi človek pričakoval, da bi se tam moralo še kaj zgoditi in stisniti do kakih 8000 vrtlj. no na redke momente sem ga nahecal, da se je še nekaj malega zgodilo, samo je bilo kmalu konec ravnine, vendar je to bolj izjema kot pravilo... Sicer se strinjam, da motor ni narejen za take hitrosti in tudi sam ne prakticiram veliko takšne vožnje, me pa vseeno zanima kje se potepajo tisti zadnji konjički in če je že kdo podobne težave odpravil. Hvala za komentarje in srečno vožnjo!(Če ne prej pomladi smile.gif)

Lp

Yoldi

Verjetno je kaj malo voznikov, ki bi rabili tistih 1000 končnih obratov v 6 prestavi! Si kdaj poskusil zvrteti motor do blokade v kateri od nižjih prestav? Če tudi v nižjih prestavah, recimo v 3-4 ne gre, potem je kaj resno narobe z motorjem. 6 prestave so običajno tako izračunane, da motor ekonomično deluje pri potovalni brzine in ni namenjena za doseganje max obratov. Če pa vseeno želiš več, se poigraj z kombinacijo verižnikov in dodatkom PowerComander elektronike, pa na izpuh ne smeš pozabiti, pa še kaj bi se dalo narediti, če rabiš........

Objavljeno

Verjetno je kaj malo voznikov, ki bi rabili tistih 1000 končnih obratov v 6 prestavi! Si kdaj poskusil zvrteti motor do blokade v kateri od nižjih prestav? Če tudi v nižjih prestavah, recimo v 3-4 ne gre, potem je kaj resno narobe z motorjem. 6 prestave so običajno tako izračunane, da motor ekonomično deluje pri potovalni brzine in ni namenjena za doseganje max obratov. Če pa vseeno želiš več, se poigraj z kombinacijo verižnikov in dodatkom PowerComander elektronike, pa na izpuh ne smeš pozabiti, pa še kaj bi se dalo narediti, če rabiš........

EEE.. skor sva se razumela...Jih tudi sam ne rabim kaj pogosto sicer bi kupil drug motor... Vendar ne mislim frizirat stroj... Zanima me le če je pri vseh varah ista lenobnost ko motor preseže 7000 obratov(Lahko mirno priznam da se tam do 5 prestave tega niti ne opazi ko vleče da komaj dojemaš...)Prej sem vozil TDM pa je tam okoli 7000 v 5. prestavi postregla s še eno porcijo pospeška... Je pa zanimivo pri vari, ko te čez 180, 190km/h še kar pritiska potem pa kot bi nekaj začelo pripirat moč in se tam pri 200 neha dogajat... Je pa vseeno če sem na motorju sam brez kufra ali v dvoje s kufrom... To so simptomi. Neglede na (ne)potrebe po taki hitrosti pa imam rad brezhiben stroj in sedaj je čas da se kaj poštima , če bi le vedu kaj. Hvala za odgovor!

Lp

Yoldi

Objavljeno

EEE.. skor sva se razumela...Jih tudi sam ne rabim kaj pogosto sicer bi kupil drug motor... Vendar ne mislim frizirat stroj... Zanima me le če je pri vseh varah ista lenobnost ko motor preseže 7000 obratov(Lahko mirno priznam da se tam do 5 prestave tega niti ne opazi ko vleče da komaj dojemaš...)Prej sem vozil TDM pa je tam okoli 7000 v 5. prestavi postregla s še eno porcijo pospeška... Je pa zanimivo pri vari, ko te čez 180, 190km/h še kar pritiska potem pa kot bi nekaj začelo pripirat moč in se tam pri 200 neha dogajat... Je pa vseeno če sem na motorju sam brez kufra ali v dvoje s kufrom... To so simptomi. Neglede na (ne)potrebe po taki hitrosti pa imam rad brezhiben stroj in sedaj je čas da se kaj poštima , če bi le vedu kaj. Hvala za odgovor!

Lp

Yoldi

Se boš pač moral s tem sprijaznit! Varadera ni narejena za podiranje hitrostnih rekordov. Vsi kar jih poznam, si od motorja prej želijo kakšno kilo*10 manj, kot kakega konja več.

Mislim, da je s tvojim motorčkom vse v redu in da kaj prida dela okoli njega ne bo.

Vseeno pa te verjetno malo gloda, ko kak sportak pri 200 mimo pade in tvoja vara kljub ožemanju ročice gasa mirno pelje dalje, svoj tempo, stotisočim kilometrom naproti.worship.gif

Objavljeno

EEE.. skor sva se razumela...Jih tudi sam ne rabim kaj pogosto sicer bi kupil drug motor... Vendar ne mislim frizirat stroj... Zanima me le če je pri vseh varah ista lenobnost ko motor preseže 7000 obratov(Lahko mirno priznam da se tam do 5 prestave tega niti ne opazi ko vleče da komaj dojemaš...)Prej sem vozil TDM pa je tam okoli 7000 v 5. prestavi postregla s še eno porcijo pospeška... Je pa zanimivo pri vari, ko te čez 180, 190km/h še kar pritiska potem pa kot bi nekaj začelo pripirat moč in se tam pri 200 neha dogajat... Je pa vseeno če sem na motorju sam brez kufra ali v dvoje s kufrom... To so simptomi. Neglede na (ne)potrebe po taki hitrosti pa imam rad brezhiben stroj in sedaj je čas da se kaj poštima , če bi le vedu kaj. Hvala za odgovor!

Lp

Yoldi

varadero ima dobro vetrno zaščito,zato tudi večji zračni upor.odkar sem zamenjal šipo,več kot 190niti ne gre.zaradi tega ima vara tudi večjo porabo,je pa ugodje bolše.

lp stane

Objavljeno

varadero ima dobro vetrno zaščito,zato tudi večji zračni upor.odkar sem zamenjal šipo,več kot 190niti ne gre.zaradi tega ima vara tudi večjo porabo,je pa ugodje bolše.

lp stane

Hm... Probov z original šipo, givi šipo, brez šipe... ista pesem... zgleda sem predebu da bi imela šipa kako vezo na zračnmu uporu :lol1::lol1::lol1::lol1:

Objavljeno

Hm... Probov z original šipo, givi šipo, brez šipe... ista pesem... zgleda sem predebu da bi imela šipa kako vezo na zračnmu uporu :lol1::lol1::lol1::lol1:

ha ...ha...bo treba pa shujšat.

Objavljeno

Seveda je razlika! eden je HONDA drugi pa BMW.

Meni se celo zdi, da Hondini možje natočijo v motor Motul in bi lahko bila razlika tu :hmm:

Objavljeno

Končnoooo! Zmontirano!

A si moral zajle menjat, ker si dal ta dolge podložke ? Katero firmo balance pa imaš ?

Objavljeno

A si moral zajle menjat, ker si dal ta dolge podložke ? Katero firmo balance pa imaš ?

Belanca enaka kot pri ostalih (Fehling) sam da je kromirana, odrezana 2,5 cm na obeh straneh, napravljene izvrtine kot na originalu (za fiksiranje stikal in uložkov za uteži) in podložena za 3 cm. Za razliko od barvanih ima kromasta na nestu pritrditve na križ narebren ror, kot original! Ful dobr, ker se ne premika-vrti , če se nasloniš nanjo. Edino kar sem opazil je, da je premer cevi za kakšno desetinko manjši od originala, saj leva ročka kar pade gor, in sem moral cev obviti z Al samolepilno termo folijo (dva ovoja), da se ročka ne suče in trdo sedi na cevi.

Zajle in kabli so original in so dolgi dovolj. Skupna širina belance z utežmi je 92 cm.

Objavljeno

Belanca enaka kot pri ostalih (Fehling) sam da je kromirana, odrezana 2,5 cm na obeh straneh, napravljene izvrtine kot na originalu (za fiksiranje stikal in uložkov za uteži) in podložena za 3 cm. Za razliko od barvanih ima kromasta na nestu pritrditve na križ narebren ror, kot original! Ful dobr, ker se ne premika-vrti , če se nasloniš nanjo. Edino kar sem opazil je, da je premer cevi za kakšno desetinko manjši od originala, saj leva ročka kar pade gor, in sem moral cev obviti z Al samolepilno termo folijo (dva ovoja), da se ročka ne suče in trdo sedi na cevi.

Zajle in kabli so original in so dolgi dovolj. Skupna širina belance z utežmi je 92 cm.

Jaz imam isto balanco samo črno, pa jo nisem mogel dvigniti za več kot pol cm ker so bile zajle prekratke, zgleda da ima moja stara vara krajše zajle :hmm:

Objavljeno

Raza, a tile distančniki so plastični ?

Objavljeno

Dobi se v Polotu Fehlingova balanca, ki je višja od teh iz Louisa.

Sam sem vzel višino 150, pa ni blo treba dvigovat. Pa še cenejša je za par fičnkov :rolleyes:

Objavljeno

Raza, a tile distančniki so plastični ?

Qwa??? headbang.gif So kar kovinski (lit Al) SW-Motech

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!