Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz imam majhno (ca 10 l), magnetno. Zgoraj avtokarto, noter pa denar (denarnico), dokumente, robce..., v bistvu za manjše stvari. Za ostalo 3 x kovček.

Objavljeno
Ja tudi meni se dogaja da malo potone ampak nisem občutil da sprednja marveč zadnja !Ne vem mogoče je odvisno kero zavor pritisneš prvo( jaz skoraj vedno zadnjo-ne vem moč navade še iz časov mopedov)

Ja točno tako, občutiš na tisti ročki, katero še držiš.

Objavljeno

Kar se zaviranja s CBSom tiče, naj bi bilo takole; Zadnja zavora se uporablja ob blažjem zaviranju, ter za zmanjševanje hitrosti, recimo po klancu navzdol. Pri paničnem zaviranju, pa naj se zadnje ne bi uporabljalo, ker itak CBS poskrbi za to, da nekoliko prijemlje še zadnja. Videl sem voznika, ki je preizkušal Varadera - ob močnem zaviranju na prednjo zavoro mu je začelo blokirati zadnje kolo, prednje pa ne. (blokiranje ni bilo popolno, ampak je izgledalo kot pri ABSu, najbrž zaradi neravnin na asfaltu) Ob zaviranju s prednjo zavoro se toliko teže prenese na prednje kolo, da se zadnje začne dvigati in toliko lažje blokira. Takoj, ko je zavoro popustil in je zadnje kolo spet obremenil, se je le to lepo vrtelo. Ob dodajanju zadnje zavore v taki situaciji, bi kolo blokiralo veliko prej, ko je še obremenjeno.... kaj to pomeni je pa vsem jasno.

Podobna razmišljanja o zaviranju s CBSom sem bral pred leti v Motorradu. Tam so sicer CBS testirali na Hondi XX, bistvo testa pa je bil CBS, ne motor.

Kar se pa tiče ABSa; Zelo priporočljiva zadeva (sam ga nimam :krneki: ) baje pa je njegova največja pomanjkljivost razmišljanje voznika, da je ABS "vsemogoč"

Kakorkoli že.. upajmo, da bo čim manj potrebe po paničnem zaviranju.

Objavljeno
Ob dodajanju zadnje zavore v taki situaciji, bi kolo blokiralo veliko prej, ko je še obremenjeno.... kaj to pomeni je pa vsem jasno.

Podobna razmišljanja o zaviranju s CBSom sem bral pred leti v Motorradu. Tam so sicer CBS testirali na Hondi XX, bistvo testa pa je bil CBS, ne motor.

Kar se pa tiče ABSa; Zelo priporočljiva zadeva (sam ga nimam :krneki: ) baje pa je njegova največja pomanjkljivost razmišljanje voznika, da je ABS "vsemogoč"

Kakorkoli že.. upajmo, da bo čim manj potrebe po paničnem zaviranju.

Trditve veljajo za sistem brez ABSa. Če ta sistem je, potem senzorji vrtenja preprečijo blokiranje saj zavora popusti čim se kolo ustavi.

Kot si rekel : ABS ni vsemogočen, največji problem je pa ker vozniki ne poznajo občutka, ko se sistem uklopi. Takrat največkrat zavlada panika in še voznik avtomatično popusti zavoro, ABS preneha delovati zavorni učinek se še dodatno zmanjša in ustavljanje je daljše.

Objavljeno
Kar se pa tiče ABSa; Zelo priporočljiva zadeva (sam ga nimam :krneki: ) baje pa je njegova največja pomanjkljivost razmišljanje voznika, da je ABS "vsemogoč"

Kakorkoli že.. upajmo, da bo čim manj potrebe po paničnem zaviranju.

ABS daleč od tega, da je vsemogoč. Pri tako težkih motorjih, kot je Varadero nadvse priporočam, morem pa priznati tudi to, da sem preizkusil veliko motorjev in se mi je ravno pri HONDI delovanje ABS-a najbolj dopadlo....ravno prav občutljiv, ne zagrabi prehitro, ne zmotijo ga neravnine....., pri SS motorjih pa mislim, da se ne bo prijel ABS.......elektronika nikoli ne bo poznala želja voznika

Objavljeno
Jaz imam majhno (ca 10 l), magnetno. Zgoraj avtokarto, noter pa denar (denarnico), dokumente, robce..., v bistvu za manjše stvari. Za ostalo 3 x kovček.

Jaz rabim tudi majhno, za drobnarije, ampak mora biti posebna - z dolgimi "ušesi" z magnetki, drugače ne paše. To je pri meni problem - magnetki niso na pravem mestu.

Ravno to me zanima, kateri model imate, in brez pasov, če je možno.

Objavljeno

Moram pogledat proizvajalca, ušesa ima kar dolga ker sem jo imel za na TDM pa so bla kar mal velika, sicer pa itak magnetke notr premikaš.

Objavljeno
Opcija izklopa ABSa bi prišla kar prav!

Ma sem mel na probi GS1200 k ma to opcijo pa ne vem gdaj bi skor rabu to ,uglavnem off road bi blo to mogoče v redu ampak vara itaq ni za teren -pretežko pa še škoda jo je . :worship:

Objavljeno
No, mogoče bi se moral bolje izraziti: kakšno tank torbo priporočate?

Ta mala, ki jo imam mi pa lepo paše na glavo!!! :headbang:

post-10857-1204825597.gif

Louis Katalog

Objavljeno
post-10857-1204829133_thumb.jpg

Tukaj se vidi spodnji del torbe.

Definitivno nekaj takega, da imaš zgoraj za zemljevid......kljub gps-u :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem pred leti kupil eno v POLO-tu, srednje veliko, ki je po višini raztegljiva.

Ko je čisto odprta je glih prav visoka, da ne moti pogleda na armturno ploščo.

Je magnetna, vendar še vedno pripnem okoli oz. pod belanco varnostne trakove, im tudi prevleko proti dežju in je zadeva stestirana, da ne premoči.

Cena je bila okrog 50-60 Evrov.

post-593-1204913498_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil vulcan
Objavljeno

Sicer tole o tank torbah paše bolj v drugo kategorijo zato upam da bo Ledeni tole premaknil kamor paše.

Objavljeno
Jaz sem pred leti kupil eno v POLO-tu, srednje veliko, ki je po višini raztegljiva.

Ko je čisto odprta je glih prav visoka, da ne moti pogleda na armturno ploščo.

Je magnetna, vendar še vedno pripnem okoli oz. pod belanco varnostne trakove, im tudi prevleko proti dežju in je zadeva stestirana, da ne premoči.

Cena je bila okrog 50-60 Evrov.

Ta pa je že skoraj lahko namesto air-baga :naughty: :topic: sicer pa tudi slikovno gradivo ni slabo ...lahko bi ga bilo več! :grim

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Spet jaz z nekim manjšim problemom!

Z Varo sem do sedaj naredil le cirka 500 km, a me ena zadeva močno moti. Pri določenih hitrostih je krmilo zelo nemirno. Ima nove pnevmatike Continental ContiTrailATTACK in sem šel ponovno k vulkanizerju, da so jih ponovno scentritali. Zadeva se je nekoliko umirila, a je še vedno samo pri neki določeni hitrosti krmilo nemirno. Res pa je, da, če samo prst položim na krmilo se umiri. Zanima me ali imate tudi ostali takšne izkušnje s krmilom in je to pač v naravi konstrukcije takšnega motorja ali je samo z mojim motorjem nekaj narobe? Hvala.

Objavljeno
Spet jaz z nekim manjšim problemom!

Z Varo sem do sedaj naredil le cirka 500 km, a me ena zadeva močno moti. Pri določenih hitrostih je krmilo zelo nemirno. Ima nove pnevmatike Continental ContiTrailATTACK in sem šel ponovno k vulkanizerju, da so jih ponovno scentritali. Zadeva se je nekoliko umirila, a je še vedno samo pri neki določeni hitrosti krmilo nemirno. Res pa je, da, če samo prst položim na krmilo se umiri. Zanima me ali imate tudi ostali takšne izkušnje s krmilom in je to pač v naravi konstrukcije takšnega motorja ali je samo z mojim motorjem nekaj narobe? Hvala.

Samo odšponaj pritrdilno matico prednjih vilic za 5 stopinj pa bo u redu.

Objavljeno

Na koliko km ste manjali verigo in zobnike, če seveda ste :naughty:

Objavljeno

Originalno sem menjal po 24.000km to je bilo še v časih ko sem jo mazal s sprejem.

Trenutno imam gor najmočnejšo različico DID verige in je mazana z avtomatskim sistemom se pravi z oljem. Dosedaj je naredila 45.000km in sem jo le enkrat malce našponal. Glede na trenutno stanje mora zdržat še vsaj 10.000km.

Objavljeno
Originalno sem menjal po 24.000km to je bilo še v časih ko sem jo mazal s sprejem.

Trenutno imam gor najmočnejšo različico DID verige in je mazana z avtomatskim sistemom se pravi z oljem. Dosedaj je naredila 45.000km in sem jo le enkrat malce našponal. Glede na trenutno stanje mora zdržat še vsaj 10.000km.

ima 23 tkm...se mi zdi, čeprav je po indikatorju še kot nova(neraztegnjena) nekam presej glasna in kod da ne teče lepo, po mojih iskušnjah je bila prej zanemarjena :naughty: zobniki so OK

Objavljeno
Samo odšponaj pritrdilno matico prednjih vilic za 5 stopinj pa bo u redu.

OK, hvala. Bom probal takoj, ko bo vreme dopuščalo.

Objavljeno

moja vara ma od prejšnga torka novo ketno :OK:

motor se popolnoma drugač pele kot prej s tastaro.

upam da bo zdržala saj ene dobrih 20tisočakov

Objavljeno
Samo odšponaj pritrdilno matico prednjih vilic za 5 stopinj pa bo u redu.

Daj malo bolj definiraj katero matico?

A tisto, kjer so kompletne vilice privijačene v okvir?

lp, Vulcan

Objavljeno
Daj malo bolj definiraj katero matico?

A tisto, kjer so kompletne vilice privijačene v okvir?

lp, Vulcan

Na križu (Zg.) je matica (kromirana) ta drzi kriz na mestu, pod njo in krizem pa sta se dve matici ki drzita na mestu lezaje in vilice (sp. kriz).

Če je spodnja matica preveč zategnjena in zaradi tega ležaj preveč stisnjen je res pametno odtegnit.

Ampak drugače na ne vidim kakšne posebne koristi :unsure:

Je pa pri Vari kar smotano če zaradi drugega ne zato ker je težko dostopno. :trance_33_sleep:

moja vara ma od prejšnga torka novo ketno :OK:

motor se popolnoma drugač pele kot prej s tastaro.

upam da bo zdržala saj ene dobrih 20tisočakov

Ko maže ta vozi! :naughty: :evilgrin:

Objavljeno

Tista matica-e ki drži vilice v okvirju je preveč prtegnjena.

Ko se pelješ dovolj hitro vsaka balanca niha levo in desno ( malo -ne veliko) in zato so tu nastali tresljaji. Ker je posledično (zaradi preveč pritegnjene matice) ležaj oviran pri svojem gibanju, sama teža sunka levo in desno porine krmilo v eno ali drugo stran. Prvo kolo pa bi šlo rado v smeri vožnje in zato ga suka sem in tja. Če pa te matic malo odtegneš bo pa lepo držalo svojo smer.

Malo komplicirano ampak upam da bo dobr...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!